کوله پشتی دوربین ویست VD90

کوله پشتی دوربین ویست VD90 به شما امکان محافظت و حمل راحت دنده ها را برای مدت زمان طولانی می دهد . همه اینها در حالی که دسترسی سریع به هر آنچه را که نیاز دارید به شما امکان می دهد. خواه یک عکاس حرفه ای باشید که به یک سفر در کشور backcountry بروید یا یک مبتدی مشتاق که می خواهد دوربین و لپ تاپ شما را حمل کند ، Lowepro دارای یک کوله پشتی دوربین است که از تجهیزات شما محافظت می کند و از خلاقیت شما حمایت می کند.

دسته بندی : برند:

امروز قصد بررسی ویزگی های کوله پشتی دوربین ویست VD90 را داریم.

ویژگی های کوله پشتی دوربین ویست VD90

کوله پشتی دوربین ویست VD90 مناسب برای یک دوربین DSLR به همراه سه عدد لنز و لوازک جانبی و مجهز به جای لپ‌تاپ و دارای پوشش ضد باران می باشد.
کوله پشتی دوربین ویست VD90 به شما امکان محافظت و حمل راحت دنده ها را برای مدت زمان طولانی می دهد .
همه اینها در حالی که دسترسی سریع به هر آنچه را که نیاز دارید به شما امکان می دهد. خواه یک عکاس حرفه ای باشید که به یک سفر در کشور backcountry بروید یا یک مبتدی مشتاق که می خواهد دوربین و لپ تاپ شما را حمل کند ، Lowepro دارای یک کوله پشتی دوربین است که از تجهیزات شما محافظت می کند و از خلاقیت شما حمایت می کند.

کیف

دانستن نوع دوربین و وسایل پشتیبانی که قصد حمل دارید مکان خوبی برای شروع در هنگام جستجوی کوله پشتی است. بعضی از تجهیزات نیازها یا اندازه های بسیار خاصی دارند که بسته های هدف به بهترین شکل از آنها پشتیبانی می کند.

کوله پشتی دوربین ویست VD90اگر عکاسی شما به تحرک و دسترسی سریع به چرخ دنده شما نیاز دارد ، به دنبال یک کوله پشتی دوربین با دسترسی جانبی باشید تا بدون برداشتن کامل و یا گذاشتن کامل کیف ، به سرعت به دوربین برسید.

دو بسته ای که از قابلیت دسترسی دو طرفه برخوردار هستند ، کوله پشتی های FreeLine  و  ProTactic دوربین هستند. هر دو بسته دسترسی سریع در هر دو طرف کیف و همچنین از طریق قسمت بالای بسته را فراهم می کنند. ProTactic II همچنین شامل دسترسی کامل به بدنه برای تنظیم آسان و دسترسی همزمان به همه چرخ دنده های بسته است.

کوله پشتی دوربین ویست VD90

این کوله پشتی قادر به حمل  دوربین کانن 90D و دوربین کانن 80D و دوربین کانن 6D MARK II و دوربین کانن 850D و دوربین 250D و دوربین کانن EOS R و دوربین کانن 2000D و دوربین کانن 5D MARK IV و دوربین کانن M50 و دوربین کانن EOS R6 می باشد.

کاربر گرامی شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و یا مشاوره شما می توانید با کارشناسان خبره ما در تنها نمایندگی کانن تماس حاصل فرمایید.

سایر
ابعاد

450×200×300 میلیمتر

جنس بدنه

برزنتی

تماس با کارشناسان