نمایندگی کانن - الزامات عکاسی از محصول

الزامات عکاسی از محصول

الزامات عکاسی از محصول

الزامات عکاسی از محصول

در این مقاله قصد دارم در مورد تجهیزاتی که برای ایجاد عکاسی محصول عالی نیاز دارید صحبت کنم. من راه‌اندازی خود را به گونه‌ای ساختم که نور، سرعت، و توانایی برش محصول در پس‌تولید بسیار سریع و دقیق را ارائه دهم. این تنظیمات را می توان برای طبیعت بی جان، غذا، هنرهای زیبا و حتی برخی از کارهای ماکرو استفاده کرد.

الزامات تنظیم محصول

در اینجا چیزی است که من احساس کردم مهمترین چیزهایی است که باید برای تحقق این کار برنامه ریزی کنم.

سرعت : قادر به حرکت سریع در چندین زوایای یک محصول واحد و تطبیق سریع با محصول بعدی.
نور همه کاره : نوری که می‌تواند برای گروه‌های مشابه محصولات ثابت بماند، اما به اندازه‌ای انعطاف‌پذیر است که به سرعت جابجا شود تا نوردهی مناسبی داشته باشد.
برش آسان : توانایی حذف سریع یک محصول از پس زمینه در مرحله پس از تولید، و قرار دادن یک محصول بر روی سفید خالص بدون نیاز به باز کردن تصویر در فتوشاپ.
با در نظر گرفتن این فهرست، می‌بینید که در تیراندازی میز تیراندازی قرار گرفته‌اید. واقعاً راه دیگری وجود ندارد. به همین دلیل است که میز تیراندازی برای این نوع چیدمان بسیار خوب عمل می کند.

1. سرعت

زمانی که می خواهید محصولات را به سرعت جلوی دوربین خود و سپس از مجموعه خارج کنید، به یک پلت فرم نیاز است. چرا آن را به پلتفرمی که به طور خاص برای عکاسی ساخته شده است، تبدیل نکنید؟ پس‌زمینه بدون درز یک میز تیراندازی به معنای شلوغی کمتر با خطوط متقاطع است که در اکثر تنظیمات پس‌زمینه معمول است، و نیازی نیست زمان زیادی را برای قرار دادن محصول در صحنه صرف کنید. این به تنهایی تیراندازی شما را سرعت می بخشد.

تهیه الزامات عکاسی از محصول

الزامات عکاسی از محصول2. نور همه کاره

می توانید نور را از روی میز تیراندازی سفید منعکس کنید، یا بهتر است میز را از پایین روشن کنید و باعث درخشش آن شوید. یکی دیگر از چیزهای خوب در مورد میز تیراندازی سفید بودن آن است. رنگ سفید یک راه عالی برای کنترل سایه های یک محصول است. اگر این کار را می‌کردم، محصول را کاملاً در نور سفید یا بازتابنده‌ها می‌پوشاندم، سپس برای کنترل نهایی، سایه‌هایی را معرفی می‌کردم که شکل و ابعاد را از طریق کارت‌های سیاه اضافه می‌کنند. متأسفانه این اتفاق نمی افتد، اما یک میز سفید یک شروع عالی است.

الزامات عکاسی از محصول3. پس زمینه را به سرعت در پس از تولید حذف کنید

هیچ‌کس نمی‌خواهد با استفاده از ابزار انتخاب سریع در فتوشاپ بنشیند، لبه‌ها را اصلاح کند، کار وحشتناکی را که این ابزار انجام می‌دهد ببیند، و در نهایت مجبور به استفاده از ابزار بسیار کار فشرده‌تر Pen برای پوشاندن پس‌زمینه باشد. انجام این کار در دوربین بسیار ساده تر است، یا حداقل به خودتان یک شروع بزرگ بدهید. زمانی که با این روش صرفه جویی می کنید خیلی سریع اضافه می شود و ظاهر طبیعی تری به شما می دهد.

نورپردازی

نور مورد بعدی است که باید در نظر بگیرید. نوع سیستمی که انتخاب می‌کنید تفاوت بسیار زیادی در مورد عکسبرداری از محصولات واقعی شما ایجاد می‌کند. شما در نهایت بین دو نوع اصلی نور انتخاب خواهید کرد. یک سیستم نور ثابت (پیوسته) یا یک سیستم استودیو بارق (فلاش).

اگر به تازگی عکاسی محصول را شروع کرده اید، تنظیم نور ثابت بسیار آسان تر خواهد بود. با یک سیستم نور ثابت، منحنی یادگیری به طور تصاعدی کوچکتر است. مزایای نور آنچه که می بینید چیزی است که دریافت می کنید (WYSIWYG) را نمی توان اغراق کرد.

  • الزامات عکاسی از محصولبدون تجهیزات اتصال شما مجبور نیستید نورها را با فرستنده رادیویی، با قرار دادن نور در حالت برده نوری، یا با کابل مانند آنچه که در استودیو استودیو انجام می دهید، کنترل کنید. آنها همیشه روشن خواهند بود و آماده عکسبرداری هستند.
  • اگر می‌خواهید برای عکس‌های محصول حرکت کنید، می‌توانید از آن‌ها به‌عنوان نورهای ویدیویی استفاده کنید.
  • آنها یک ابزار یادگیری نور بسیار برتر هستند، حتی برای عکاسان پیشرفته تر. به نظر من این دلیل به تنهایی این است که چرا می خواهید با نور ثابت بروید.

در انتهای مقاله “ الزامات عکاسی از محصول ” می خواهیم به اطلاع شما برسانیم که می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و یا خرید دوربین های کانن با کارشناسان ما در نمایندگی کانن تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با کارشناسان