نمایندگی کانن - چگونه عکس ژورنالی بگیریم؟

چگونه عکس ژورنالی بگیریم؟

عکس ژورنالی

چگونه عکس ژورنالی بگیریم؟

بسیاری از مردم پرسیده‌اند که چگونه از صفحات مجله هنری، کارت‌های هنری، هنر کارت فهرست، کلاژ، نقاشی‌های کوچک و غیره عکاسی می‌کنم. اگر می‌خواهید هنر خود را به صورت آنلاین به اشتراک بگذارید، می‌خواهید با استفاده از دوربین یا اسکنر از اثر عکس بگیرید. تصاویری که واضح و شفاف و به خوبی نورپردازی شده باشند قطعا مورد توجه دیگران قرار خواهند گرفت.

فراتر از اشتراک‌گذاری آنلاین، عکس‌ها در واقع یک رکورد بصری از آنچه در یک مقطع زمانی می‌سازید هستند. روز به روز آسان است که در جزئیات گم شوید و فراموش کنید یا حتی متوجه نشوید که در حال پیشرفت هستید. گاهی اوقات می‌توانیم هنگام نگاه کردن به عکس‌ها یا وقتی که از طریق لنز نگاه می‌کنیم، با کار خود عینی‌تر رفتار کنیم.

بهترین توصیه من عکاسی در یک روز صاف یا نیمه ابری است، زمانی که خورشید مستقیما بالای سر نیست. این به شما امکان می دهد عمق و بافت صفحات مجله هنری ترکیبی، آثار هنری کارت فهرست، کارهای در حال انجام و غیره را ثبت کنید.

با فاصله فوکوس دوربین خود آشنا شوید.چقدر می توانید به کار خود نزدیک شوید و همچنان در فوکوس باشید؟ فوکوس واضح به چیزهای زیادی بستگی دارد و نور خوب یک نیاز اصلی است.

عکس ژورنالی عروسی

عکس ژورنالیبسته به اینکه در کجای سیاره هستید و زمان سال، سعی کنید از اوایل تا اواسط صبح یا اواخر بعدازظهر زمانی که خورشید کمی زاویه دارد و نه مستقیماً بالای سر وقتی که نور شدید است ، عکاسی کنید . بیشتر روزها در تگزاس آفتاب وجود دارد، بنابراین من در فضای باز در نور طبیعی عکاسی می کنم. در واقع خورشید در اینجا آنقدر روشن است که گرفتن عکس مناسب در آفتاب نیمه روز تابستان عملاً غیرممکن است!

حتی در تگزاس برخی از روزهای زمستانی آنقدر ابری است که گرفتن یک عکس مناسب دشوار است. بنابراین مجموعه ای از آثار هنری برای عکاسی را نگه دارید و بیرون بروید و زمانی که نور خوب است عکس بگیرید.

اگر آب و هوای شما طوری است که در بخشی از سال بارانی یا ابری است، ممکن است یک اسکنر در آینده شما باشد. یا یک جعبه نور با نورهای مصنوعی و یک دوربین روی سه پایه قرار دهید و به هنر نگاه کنید.

برای هر اثر هنری، یک عکس مستقیم از اثر هنری می‌گیرم تا کل قطعه را به‌عنوان یک کل نشان دهم. اگر در یک ژورنال باشد، من دوست دارم لبه های صفحات را برای یک چارچوب مرجع ثبت کنم. در واقع برای من راحت‌ترین کار این است که روی یک پله در ایوان پشتی یا چهارپایه بایستم و آثار هنری را در زیر قرار دهم. ماوس را مستقیماً روی اثر هنری نگه دارید، با لنز دوربین موازی با زمین یا سطح هنر، می توانید عکسی عالی بگیرید… بدون زوایای حواس پرت.

ثبت عکس ژورنالی

عکس ژورنالیهر زمان که از صفحات مجله هنری خود عکاسی می کنم، همیشه حداقل یک عکس اضافی از قسمت خاصی که دوست دارم می گیرم. من این کار را برای وبلاگ شروع کردم، اما اکنون دوست دارم جزئیات را در کل نگاه کنم. این یک گنج یابی در هنر من برای جزئیاتی است که بیشتر از همه از آن لذت می برم.

چگونه عکس های هنری خود را مرتب نگه دارم؟ ویرایش و پس پردازش؟ من عکس هایم را با Adobe Bridge CC سازماندهی می کنم. برای عکس های DSLR، من در Adobe Photoshop CC پس پردازش را انجام می دهم. برای عکس‌های آیفون، من از ابزارهای استاندارد ویرایش آیفون برای برش + صاف کردن + تنظیمات جزئی استفاده می‌کنم. اگر بیشتر نیاز داشت، آن را به فتوشاپ نیز می‌آورم. وقتی در جاده هستم، از برنامه Photoshop LR نیز استفاده می کنم. هزینه اشتراک ماهیانه وجود دارد.

پیشنهاد خرید
Canon EF 50mm f1

لنز کانن Canon EF 50mm F1.8 STM

8,700,000 تومانمشاهده محصول

خریدعکس ژورنالی

عکس ژورنالیابزارهای انتقال فایل برای انتقال عکس‌های گوشی بین گوشی و مک بوک، از Dropbox استفاده می‌کنم . یک برنامه تلفن و همچنین یک دسکتاپ یکپارچه وجود دارد. من از نسخه رایگان Dropbox استفاده می کنم. برای پشتیبان‌گیری از فایل‌های عکس و ویدیو، از یک سری هارد اکسترنال استفاده می‌کنم.

در انتهای مقاله “ چگونه عکس ژورنالی بگیریم؟ ” می خواهیم به اطلاع شما برسانیم که می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و یا خرید دوربین های کانن با کارشناسان ما در نمایندگی کانن تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با کارشناسان