نمایندگی کانن - مقایسه گیمبال‌های رونین S و رونین SC

مقایسه گیمبال‌های رونین S و رونین SC

مقایسه گیمبال‌های رونین S و رونین SC

مقایسه گیمبال‌های رونین S و رونین SC

رونین SC و Ronin-S هر دو با کیفیت بالا هستند اما در مقایسه گیمبال‌های رونین S و رونین SC تفاوت های جزئی آن ها نیازهای متفاوتی را در این زمینه نشان می دهد. قبل از اجاره برای اجرای بعدی یا پروژه خلاقانه شخصی خود ، بدانید کدام یک برای شما مناسب است.

در اینجا مواردی است که با خواندن به شما کمک کند تا تصمیم بگیرید کدام نوع عکسبرداری مناسب است.

معرفی کلی گیمبال‌های رونین S و رونین SC

DJI در حال حاضر بر مجموعه تثبیت کننده ویدئو ما تسلط دارد. با محبوبیت گیمبال های تک دست ، ما به سختی می توانیم رونین SC را حفظ کنیم. برای ادامه راه ، ما تنوع بیشتری را ارائه می دهیم. هر دو خارج از چین مستقر هستند و رهبران ابزارهای تثبیت خلاق برای فیلمبرداران هستند.

مقایسه گیمبال‌های رونین S و رونین SC

مقایسه گیمبال‌های رونین S و رونین SCآنها در زمینه های مختلف برتری دارند و بیشتر ترجیح شخصی است. بسیاری از مبتدیان راه اندازی بسیار بصری تر می دانند در حالی که مبتدیان و تیراندازان با تجربه رابط کنترل Ronin-S را سریعتر و واضح تر می دانند. محور رول Ronin-S طوری طراحی شده است که در زاویه ای قرار می گیرد که دسترسی کامل و آسان به پشت دوربین شما را امکان پذیر می کند. رونین SC نیز دسترسی آسان فراهم می کند ، اما آن را مسدود تر از پشت دوربین می سازد. در صورت نیاز به این نوع هدف ، Ronin-S می تواند یک رول بشکه را انجام دهد. رونین SC تنها به 45º رول در هر دو طرف مجهز است.

رونین-S دارای کمی بالاتر اما در کنار آن تقریبا با ناراحتی سنگین برای عملیات تک دست استفاده می شود . اما این همچنین با نوع کیفیت ساخت و احساس حرفه ای که از DJI انتظار دارید همراه است و بسیاری متوجه می شوند که در غیر این صورت بسیار راحت و ارگونومیک است.

رونین-S برخوردار از مزایای سابقه طولانی شرکت DJI در این زمینه اکوسیستم قوی است و سالم به لطف وفاداری به نام تجاری به بسیاری از گزینه های محصول دیگر آنها وجود دارد. سابقه طولانی آنها در دنیای هواپیماهای بدون سرنشین به آنها اجازه داد تا برخی از ارگونومی آزمایش شده کنترلر های خود را به کار گیرند و آنها را در Ronin-S قرار دهند . اما رونین SCدارای یک واحد فوکوس فالوشن اختیاری است که کنترل فوکوس شما را تا حد زیادی با لنزهای سینمایی و لنزهای عکاسی بدون چرخ دنده افزایش می دهد.

مقایسه گیمبال‌های رونین S و رونین SC

رونین شهرت خود را به عنوان یک ابزار قابل اعتماد برای دوربین های کوچکتر در شرایط تیراندازی و تفنگ بدست آورده است. این دستگاه سریعتر از Ronin-S بسته بندی می شود. این یک مزیت برای فیلمبرداران مسافر است. اما رونین به طور کامل بسته بندی می شود. به عبارت دیگر ، جدا شدن بیشتر طول می کشد ، اما در نهایت بسته کوچکتر می شود.

این تفاوت های ظریف هنگامی که به موضوعات موضوعی خاصی می رسد اهمیت پیدا می کند. موتورهای Ronin-S در مواردی که لرزش زیادی ایجاد می کنند ، مانند ماشین یا موتورسیکلت ، قوی تر هستند و در مقایسه با سرعت رونین SC در برابر سرعت باد یک وسیله نقلیه در حال حرکت بهتر عمل می کنند .

این جایی است که سرعت ، بار و راحتی در گرفتن عمومی که Ronin-S دارد واقعاً اهمیت دارد. هنگامی که فیلم شما مطلقا باید تا حد امکان در سرعت های بالاتر پایدار باشد ، از بین این دو Ronin-S گزینه بهتری است. رونین SC گاهی اوقات نوسان ناخواسته خواهد نشان و پرتاب کردن ترکیب با افراد با سرعت بالا انجام می دهد.

بررسی گیمبال‌های رونین S و رونین SC

مقایسه گیمبال‌های رونین S و رونین SCبا این حال ، اگر در حال فیلمبرداری عروسی هستید ، رونین SC به دلیل ساختار کلی کوچکتر ، وزن سبک تر و باتری های قابل تعویض ترجیح داده می شود ، که برای رویدادهای بسیار طولانی تر از شارژ کردن باتری داخلی Ronin-S مفیدتر است . احتمالاً نیازی به تعویض باتری ندارید ، زیرا تا 18 ساعت دوام می آورد. رونین-S حدود 12 ساعت طول می کشد که آن هم قطعا برای بسیاری از حوادث مناسب است. به علاوه می توانید Ronin-S را از طریق USB-C به یک باتری خارجی متصل کنید. بنابراین تا آنجا که قدرت پیش می رود ، هر دو گزینه خوبی هستند.

نتیجه مقایسه گیمبال‌های رونین S و رونین SC

به طور خلاصه ، ما Ronin-S را برای صحنه های پیچیده ای توصیه می کنیم که معمولاً از جنبه های بزرگتر سود می برند ، اما نیاز به استفاده از چیزی بسیار راحت تر از رونین SC یا MoVI Pro دارند . ما همچنین Ronin-S را به تیراندازان پاناسونیک توصیه می کنیم .

رونین S رونین SC
وزن گیمبال 1.84 کیلوگرم 1.1 کیلوگرم
تحمل وزن 3.6 کیلوگرم 2 کیلوگرم
ابعاد 486 در 202 در 185 میلی‌متر 370 در 150 در 165 میلی‌متر
حداکثر زمان نگهداری شارژ 12 ساعت 11 ساعت
مدت زمان شارژ شدن

2 ساعت و 15 دقیقه ( با Quick Charge )

2 ساعت و 30 دقیقه ( بدون Quick Charge )

2 ساعت و 30 دقیقه ( بدون Quick Charge )
محدوده کنترل محور

کنترل محور پن : 360° چرخش مداوم

کنترل محور تیلت : +180° تا -90° ( Upright Mode )

+90° تا -135° ( Underslung و Flashlight Mode )

کنترل محور رول : ±30°, 360° چرخش مداوم

کنترل محور پن : 360° چرخش مداوم

کنترل محور تیلت : 90° تا 145°

کنترل محور رول : ±30°

سرعت چرخش محور 360° بر ثانیه 180° بر ثانیه
حالت Underslung دارد دارد
حالت Flashlight دارد دارد
امکانات ارتباطی بلوتوث 4.0 ، USB-C بلوتوث 5.0 ، USB-C
پیشنهاد خرید

رونین

مشاهده محصول

ما رونین SC را برای کسانی که به دنبال کوچکترین و سبک ترین راه حل ممکن برای رویدادها هستند یا برای وبلاگ نویسی بدون اینکه در مجموع عملکرد زیادی را قربانی کنند ، توصیه می کنیم. همچنین به تیراندازان Canon توصیه می شود. تجربه خود را با یکی یا هر دو این تثبیت کننده های دستی به ما اطلاع دهید!

برای کسب اطلاعات بیشتر و یا خرید رونین می توانید با کارشناسان ما در نمایندگی کانن تماس حاصل فرمایید.

یک نظر برای “مقایسه گیمبال‌های رونین S و رونین SC

  1. Pingback: راهنمای خرید گیمبال دوربین (سال 1401) نمایندگی کانن در ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با کارشناسان