نمایندگی کانن - لنز برای عکاسان مبتدی

لنز برای عکاسان مبتدی

لنز برای عکاسان مبتدی

معرفی لنز برای عکاسان مبتدی

خرید لنز همیشه یک قدم بزرگ برای هر عکاسی است. این بدان معناست که آنها سرانجام از محدودیت های لنز کیت خارج شده اند ، لنزهایی که همراه دوربین هستند و مایل به بررسی امکانات خلاقانه ای هستند که یک لنز جدید به ارمغان می آورد.

انتخاب های مختلف بر اساس کار

یک حرفه ای که کارهای خیابانی و پرتره انجام می دهد ، می خواهد 35 میلی متر و 50 میلی متر ، همراه با پرایمر 85 میلی متر و پریمر 135 میلی متری داشته باشد.

عکاسی که عکاسی ورزشی انجام می دهد می خواهد لنزهای زوم سریع داشته باشد. چیزی حدود 200-400 میلی متر f/4. یا حداقل 70-200 میلی متر f/2.8.

یک عکاس حیات وحش اولویت های متفاوتی خواهد داشت. آنها می خواهند حتی فاصله کانونی طولانی تری داشته باشند و چیزی که با مبدل های تلفنی کار می کند. 200-400 میلی متر توسط Canon با یک اکستندر 1.4x یکپارچه ارائه می شود.

بهترین لنز برای عکاسان مبتدی

این بحث درباره بهترین لنز برای عکاسان مبتدی که هر عکاس مبتدی باید داشته باشد . یک عکاس مبتدی معمولاً از هر چیزی که فانتزی او را جذب می کند عکس می گیرد. معمولاً هیچ ترجیحی وجود ندارد. این بدان معناست که لنزهای عمومی چیزی است که هر عکاس مبتدی باید با آن شروع کند.

معرفی لنز برای عکاسان مبتدیلنز برای عکاسان مبتدی

1. لنزهای کیت

لنزهای کیت آنهایی هستند که هنگام خرید به همراه دوربین هستند. در این بخش چند انتخاب وجود دارد. لطفا توجه داشته باشید ، گاهی اوقات انتخاب با شما نیست. خواه ناخواه مجبور می شوید. این بیشتر در مورد دوربین های سطح اول اتفاق می افتد. برخی از دوربین های میان رده نیز دارای لنزهای کیت هستند .

لنز کیت 18-55 میلی متر

یکی از این لنزهای اولیه یا لنزهای کیت ، 18-55 میلی متر است . اکثر سازندگان DSLR و بدون آینه حداقل یک لنز 18-55 میلی متری را در بروشور خود ارائه می دهند. تقریباً همه آنها این لنز را برای دوربین های حسگر برش خود تولید می کنند.

این لنز همه کاره همان محدوده فاصله کانونی موثر را در اختیار شما قرار می دهد که یک لنز 27-82.5 میلی متر روی سیستم دوربین تمام فریم نصب شده است. ضریب برش سیستم ها 1.5 برابر است. در سیستم های کانن ، محدوده فاصله کانونی معادل یک لنز 29-88 میلی متری است که روی یک سیستم فول فریم نصب شده است.

خرید لنز برای عکاسان مبتدی

لنز برای عکاسان مبتدیاین به این دلیل است که سنسورهای برش Canon دارای ضریب برش 1.6x هستند. پنتاکس همچنین لنزهای مشابهی را برای سنسور برش DSLR تولید می کند. همه این لنزها دارای فاصله کانونی f/3.5 تا f/5.6 هستند. بنابراین ، آنها سریعترین لنزهایی نیستند که می توانید خریداری کنید. اما از جنبه مثبت ، این لنزها ضروری ترین محدوده فاصله کانونی را پوشش می دهند. این بدان معناست که با هر یک از این لنزها می توانید عکس های روزمره با کیفیت عالی بگیرید.

پرتره ، عکس های گروهی ، گردش های خانوادگی ، تعطیلات و غیره. اگر لنز کیت 18-55 متری را نمی خواهید ، می توانید به آن سوی دیگر نگاه کنید و چیزی را خریداری کنید که کمی ارتقا یافته و از نظر نوری بهتر است.

2. زوم تله فوتو

لنزی که تقریباً هر عکاس مبتدی با لنز کیت مشتاق آن است ، تله فوتو است. دلیل آن بزرگنمایی محدود بر روی لنز کیت است ، عدم توانایی در استفاده از زوم دیجیتال در دوربین DSLR تقاضا برای لنز را افزایش می دهد که به شما کمک می کند تا به جایی که عمل می کنید برسید.

دو لنز چیزی است که اکثر عکاسان مبتدی به آن اکتفا می کنند. اولین مورد 55 – 250 میلی متر و دیگری 55 – 300 میلی متر است .

لنز کانن 55-250mm F4-5.6

برای عکاسان و فیلمبرداران که به دنبال افزودن تنوع و محدوده به مجموعه لنزهای خود هستند ، لنز جدید زوم تله فوتو EF-S 55–250 میلی متر f/4–5.6 IS STM یک رویا است. جمع و جور و سبک با لرزشگیر اپتیکال برای حداکثر 3.5* توقف معادل لرزش ، دسترسی دوربین را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد و تصاویر واضح از اجسام دور را حتی در زمان دستی ثبت می کند.

این دستگاه دارای موتور پله ای شگفت انگیز STM کانن و CPU با سرعت بالا ، مکانیسم فوکوس عقب و الگوریتم AF پیشرفته برای عملکرد با سرعت بالا است و از Canon Movie Servo AF برای تنظیمات فوکوس آرام و مداوم پشتیبانی می کند. لنز EF-S 55–250 میلی متر f/4–5.6 IS STM دارای یک عنصر لنز UD است که انحراف رنگی را کاهش می دهد و به کیفیت عالی تصویر با وضوح و کنتراست بالا کمک می کند.

بهترین لنز برای عکاسان مبتدی

لنز برای عکاسان مبتدی

عنصر جلویی نمی چرخد ​​و از سازگاری آسان با لوازم جانبی مانند فیلترهای قطبی اطمینان حاصل می کند و فوکوس دستی تمام وقت حتی در حالت AF در دسترس است. پوشش های تقویت شده بر روی عناصر لنز تعادل رنگ عالی را ارائه می دهد و شبح و شعله ور شدن را به حداقل می رساند ، و یک دیافراگم دایره ای با 7 تیغه زمینه های زیبا و نرم را ارائه می دهد.

3. لنز واید

در حال حاضر مجموعه ای بسیار جالب از لنزها آمده است. اعداد اول گسترده این لنزها شامل 50 میلی متر ، 35 ، 40 میلی متر و 28 میلی متر است. دو لنز آخر توسط Canon ساخته شده اند ، واقعاً ارزان هستند.

با این حال آنها نتایج خارق العاده ای می دهند. چندین نسخه از لنزهای 50 و 35 میلی متری وجود دارد که توسط تعدادی از تولید کنندگان تولید شده است. به غیر از انتخاب فاخر نیکون و کانن f/1.8 ، f/1.4 و f/1.2 50 میلی متر و f/1.4 و f/1.8 35 میلی متر ، گزینه های Pentax و در نهایت ، لنزهای سری Sigma Art خریداری می شود.

لنز  Sigma 50mm F1.4

دستگاه اصلی Sigma 50mm 1.4 DG HSM با طراحی مجدد و مهندسی مجدد ، استاندارد جدیدی را برای خط Art تعیین کرده است. لنز اصلی Sigma 50mm 1.4 با دیافراگم 1.4 بزرگ ، یک عکاس حرفه ای برای عکاسی از همه چیز از جمله عکاسی پرتره ، عکاسی منظره ، عکاسی در استودیو و عکاسی خیابانی است.

یک موتور Hyper Sonic (HSM) فوکوس خودکار بی صدا ، صاف و دقیق را تضمین می کند و با شیشه مخصوص با پراکندگی کم (SLD) و روکش Super Multi-Layer ترکیب می شود ، 50 میلی متر 1.4 یک لنز با کارایی بالا برای سنسورهای مدرن DSLR است.

قیمت لنز برای عکاسان مبتدی

لنز کانن Sigma 50mm F1.4

13 عنصر در 8 گروه امکان عملکرد بی نظیر حتی در دیافراگم های وسیع را فراهم می کند و عکاسی از نمای نزدیک به راحتی با حداقل فاصله فوکوس 40 سانتی متر به راحتی قابل مدیریت است. لنز Sigma 50mm 1.4 استاندارد استثنایی جدید و استاندارد استاندارد است.

4. لنز زوم

پس از استفاده از لنز کیت، ممکن است بخواهید لنزهایی با سرعت بالاتر و کیفیت بهتر دریافت کنید. کانن و نیکون برای این دسته؛ آنها لنز 24-70mm f/2.8 را توصیه می کنند.
این لنز دیافراگم بازتری دارد و توانایی کاهش عمق میدان را تا حد زیادی دارد و اگرچه این لنز فاصله کانونی مشابهی با لنز ابزار دارد، اما مزیت برتری آن در دیافراگم به کیفیت عکس های شما می افزاید.
این لنز عکس های شما را با سرعت و کیفیت بیشتری شارپ می کند و عکاسی شما را از آماتور به حرفه ای تبدیل می کند.علاوه بر این، می تواند موقعیت های مختلف عکاسی، از طبیعت گرفته تا عکاسی ماکرو از نمای نزدیک را پوشش دهد.

در انتهای مقاله ” لنز برای عکاسان مبتدی ” می خواهیم به اطلاع شما برسانیم که می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و یا خرید دوربین های کانن با کارشناسان ما در نمایندگی کانن تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با کارشناسان