نمایندگی کانن - انواع عکاسی از محصول

انواع عکاسی از محصول

انواع عکاسی از محصول

معرفی انواع عکاسی از محصول

مغز انسان می تواند تصاویر را تنها در 13 میلی ثانیه پردازش کند.به این معنی که شما زمان زیادی برای ایجاد اولین تاثیر خوب روی مشتریان خود ندارید.

آنچه خریداران می بینند اغلب یک عامل تعیین کننده در مورد ماندن آنها در سایت شما یا از دست دادن علاقه است، بنابراین بسیار مهم است که در ساخت یک فروشگاه آنلاین سرمایه گذاری کنید که توجه آنها را جلب کند و آنها را مجذوب خود نگه دارد.

یکی از بهترین راه‌ها برای انجام این کار، عکاسی عالی از محصول است.

انواع عکاسی از محصول را می توان به هر کجا که نگاه می کنیم و هر کجا که می رویم دیده می شود. با گشت و گذار در اینترنت یا نگاه کردن به مجلات، بروشورها و تبلیغات در سطح شهر، اغلب شاهد انواع عکاسی از محصولات برای تبلیغ آن هستیم.

عکاسی در فروش محصولات بسیار مهم است. تصاویر در حمایت از برند یک شرکت و ایجاد انگیزه در افراد برای خرید بسیار مهم هستند.
به عنوان مثال، خرید آنلاین را در نظر بگیرید. به دنبال یک کیف دوربین جدید برای وسایل خود هستید؟ برای خرید دوربین خود به یک فروشگاه اینترنتی معتبر بروید، جایی که قبلاً تجربه خرید را انجام داده اید.

اگر وب سایتی که به آن نگاه می کنید فقط یک دوربین را در چند خط توصیف می کند و تصویری از آن ندارد، آیا واقعا قصد خرید آن را دارید؟
اکثر مردم ممکن است نه. تصویر محصول تست عملکرد محصول است. اکثر خریداران ابتدا به تصویر محصول نگاه می کنند، سپس توضیحات را مطالعه می کنند تا مطمئن شوند که محصول متناسب با آنها است.

اگر یک کسب و کار تجارت الکترونیک دارید، احتمالاً از قبل می دانید که محصولات شما چقدر شگفت انگیز هستند، اما تا زمانی که مشتری محصول شما را در دست داشته باشد، تنها چیزی که باید به آن تکیه کند تصاویر وب سایت شما است.

به همین دلیل است که بهترین وب سایت های تجارت الکترونیک نه تنها محصولات عالی، بلکه عکس های عالی از محصولات خود نیز دارند. این تصاویر گواه کیفیت و ارزش محصولات شما هستند و شفافیت را در تجارت الکترونیک شما ایجاد می کنند.

در این پست وبلاگ، خلاصه کاملی از همه موارد انواع عکاسی از محصول را در اختیار شما قرار می دهیم تا بتوانید در راه رسیدن به آن عکس عالی باشید.

عکاسی محصول یک اندازه نیست. همانطور که فروشگاه تجارت الکترونیک شما احتمالاً دارای محصولات و خدمات متنوعی است، عکس های محصول نیز دارای سبک ها و اهداف مختلفی هستند. برخی برای استفاده روزمره هستند، در حالی که برخی دیگر منحصر به فرد هستند و فقط در موارد خاص استفاده می شوند.

چه بخواهید در عکس‌های محصول خود ظاهری ثابت داشته باشید یا با سلیقه آن‌ها را با هم ترکیب و مطابقت دهید، مهم است که تفاوت بین هر نوع عکاسی محصول و نحوه بهترین عکس گرفتن از آنها را درک کنید.

در زیر فهرستی از چند نوع متداول ترین انواع عکاسی از محصول، زمان استفاده از آنها و شکل ظاهری آنها در عمل جمع آوری کرده ایم:

1.عکس های انفرادی یکی از انواع عکاسی از محصول

یکی از رایج‌ترین انواع عکس‌های محصول، عکس تکی تنها شامل یک شی در قاب است. اینها اغلب در کاتالوگ محصولات، تصاویر بنر و در سراسر صفحات محصول برای نمایش محصولات جداگانه به طور مستقل از مجموعه کامل نمایش داده می شوند.

 

انواع عکاسی از محصول

2. عکس های گروهی از انواع عکاسی از محصول

درست حدس زدید. عکس های گروهی بیش از یک محصول را با هم به نمایش می گذارند.

عکاسی گروهی که اغلب برای مجموعه‌ها و کیت‌های محصول استفاده می‌شود، طیف و تنوع محصولات شما را نشان می‌دهد و دید کامل‌تری از پیشنهاد شما به مشتری می‌دهد. این نوع تصاویر برای پست‌ها و تبلیغات رسانه‌های اجتماعی عالی هستند، زیرا به خریداران طعم برند شما را به عنوان یک کل می‌دهند، نه فقط یک محصول.

 

مقاله عکاسی تبلیغاتی

3. عکس های سبک زندگی

این نوع عکاسی جایی است که می توانید محصولات خود را در عمل نشان دهید.

اغلب با مدلی مانند این مثال از پیتر کریستین گرفته می شود، عکس های سبک زندگی داستان پشت محصول شما را بیان می کند و به مشتریان شما نشان می دهد که چگونه می توانند از آن در زندگی روزمره خود استفاده کنند.

در حالی که عکس‌های سبک زندگی می‌توانند عکس‌های تکی در صفحه محصول شما را تکمیل کنند، اما برای رسانه‌های اجتماعی، ایمیل‌ها، تبلیغات و سایر کانال‌های بصری نیز مناسب هستند، زیرا چشم‌ها را جلب می‌کنند و محصولات شما را شخصی‌تر می‌کنند.

عکاسی تبلیغاتی

بررسی انواع عکاسی از محصول

4. عکس های مقیاس

یک مشکل رایج در خرید آنلاین این است که نمی توانید اندازه واقعی یک محصول را اندازه گیری کنید. در حالی که توضیحات محصول ممکن است ابعاد یک مورد را ذکر کند، عکس های محصول می تواند فریبنده باشد.

اما با استفاده از عکس‌های مقیاس، می‌توانید به مشتریان خود کمک کنید تا با مقایسه آن با سایر اقلام روزمره، مشابه این مثال توسط Ivory ، ایده بهتری از اندازه واقعی یک محصول پیدا کنند. این به مشتریان شما کمک می کند تا محصولات شما را در زندگی روزمره خود تجسم کنند و اعتماد آنها را هنگام خرید آنلاین افزایش می دهد.

انواع عکاسی از محصول5. عکس های دقیق

برای محصولاتی با پیچیدگی‌های کوچک که نیاز به نمای نزدیک دارند، از جمله جواهرات و سایر اقلام کوچک، عکس‌های دقیق به برجسته کردن ویژگی‌های خاص محصول کمک می‌کنند که ممکن است یک عکس سنتی به آن توجهی نداشته باشد.

یکی از انواع عکاسی از محصول  اغلب به تنظیمات نور و دوربین خاصی مانند لنز ماکرو نیاز دارد تا آن عکس های ظریف را ثبت کند.

 

حیطه های عکاسی

6. تصاویر با پس زمینه سفید در عکاسی محصول

پس‌زمینه‌های سفید به دلایل مختلفی بیش از هر پس‌زمینه دیگری رایج است. هدف اصلی ایجاد یک تصویر متفاوت و جلب توجه محصولی است که به نظر می رسد در پس زمینه شناور است.

شما می توانید محصولی را انتخاب کرده و با استفاده از فتوشاپ یا برنامه ای مشابه آن را از پس زمینه حذف کنید. می توانید آنها را روی یک پس زمینه سفید ثابت قرار دهید یا روی یک تصویر لایه ای شناور کنید.

 

انواع عکاسی از محصول

7. عکس های ساده استودیویی از محصولات

برای خرده فروشان آنلاین که طیف گسترده ای از محصولات را می فروشند، سرعت و کارایی در ایجاد تصاویر محصول برای افزایش فروش محصول بسیار مهم است. یعنی وسایل استودیویی دارند که قابل جابجایی نیست. تمام عکس ها با تجهیزات مشابه گرفته شده اند.

انواع عکاسی از محصول

8. آویزان کردن محصولات

اویزان کردن محصولات به شما این اجازه را خواهد داد که محصولتان ظاهری سه بعدی داشته باشد.

انواع عکاسی از محصول

9.تصاویر محصولات غیر سنتی در عکاسی

گاهی اوقات، تصویر محصول مورد نیاز است که محصول را نشان نمی دهد. تنظیم عکس، نورپردازی و مشاهده سایر اشیاء به این معنی است که عکس محصول را نشان می دهد اما محصول خاصی در تصویر وجود ندارد.
این نوع عکاسی محصول یک ایده را می فروشد نه یک محصول.

انواع عکاسی از محصول

در نهایت باید بگوییم که عکاسی محصول خوب، تمیز و موثر برای شما و برند یا کسب و کار مشتری شما بسیار مهم است و مهم ترین ایده در حین عکاسی محصول، نحوه انتخاب استراتژی مناسب برای هر محصول است.
هر محصولی نیاز به راهی دارد تا آن محصول را به بهترین شکل ممکن نشان دهد. به بیان ساده، شیشه و فلز به طور کلی با ایجاد انعکاس روی سطوح محصول روشن می شوند.
بسته‌بندی‌هایی مانند مقوا به روش‌های نورپردازی استاندارد بیشتری نیاز دارد و بازتاب‌ها و سایه‌ها ایجاد می‌کند و عکاسی از لباس در فضای باز می‌تواند از افزودن منبع نور مکمل برای نشان دادن شکل و بافت محصول بهره‌مند شود. .

بسته به مکان و نحوه استفاده از عکس های محصول، به یاد داشته باشید که عکس های کافی برای استفاده مورد نظر بگیرید. به عنوان مثال، وب سایت آمازون تصاویر بسیاری را از زوایای مختلف هر محصول به بیننده نشان می دهد.

در انتهای مقاله “ انواع عکاسی از محصول ” می خواهیم به اطلاع شما برسانیم که می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و یا خرید دوربین های کانن با کارشناسان ما در نمایندگی کانن تماس حاصل فرمایید.

یک نظر برای “انواع عکاسی از محصول

  1. Pingback: بهترین لنز های کانن برای عکاسی محصول - نمایندگی رسمی کانن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با کارشناسان