نمایندگی کانن - معرفی بهترین دوربین سال 2021

معرفی بهترین دوربین سال 2021

معرفی بهترین دوربین سال 2021

معرفی بهترین دوربین سال 2021 

معرفی بهترین دوربین سال 2021 

امروز در نمایندگی کانن قصد معرفی بهترین دوربین های سال 2021 را داریم. پس در ادامه همراه ما باشید.

 Canon EOS M50 Mark II

EOS M50 Mark II یک دوربین بدون آینه جمع و جور و آسان با سنسور 24 مگاپیکسلی APS-C است. این دوربین در مقایسه با مدل قبلی خود تنها دارای ارتقاء متوسطی است، اما با قیمتی جذاب با ارگونومی دلپذیر و کیفیت تصویر ثابت عرضه می شود.

ارتقاء ها شامل اصلاحات فوکوس خودکار، فیلمبرداری عمودی و امکان پخش زنده مستقیم از دوربین به یوتیوب، با توجه به سیگنال Wi-Fi به اندازه کافی قوی است.

به عنوان یک تازه‌ سازی ظریف، EOS M50 Mark II ممکن است هیجان‌ انگیزترین نسخه‌ ای نباشد که کانن ارائه کرده است، اما با فرمولی که M50 اصلی را تا این حد محبوب کرده است، خیلی به هم نمی‌ خورد.

به این ترتیب، M50 Mark II یک گزینه جذاب برای کاربران مبتدی بیشتر است، و به ویژه، قابلیت‌ های پخش زنده آن به آن کمک می‌ کند تا از بقیه متمایز شود. ما بعداً در بررسی به طور خاص به پخش زنده نگاه خواهیم کرد.

معرفی بهترین دوربین سال 2021 کانن

Canon EOS M50 Mark IIEOS M50 Mark II اکنون در دسترس است و قیمت خرده فروشی پیشنهادی 599 دلار فقط برای بدنه، 699 دلار با لنز کیت 15-45 میلی متری F3.5-6.3 یا 929 دلار با 15-45 میلی متر و 55-200 میلی متر F4.5- دارد.

اولین به‌روزرسانی EOS M50 Mark II مربوط به سیستم فوکوس خودکار Dual Pixel است که اکنون شامل AF ردیابی چشم برای عکس‌ها و ویدیوها می‌شود (تشخیص چهره تنها گزینه در نسخه قبلی خود بود).

دوربین همچنین اکنون می‌تواند ویدیوهای عمودی بگیرد و می‌توانید از آن برای پخش زنده به YouTube استفاده کنید تا زمانی که یک حساب image.canon نیز راه‌اندازی کرده باشید و بیش از 1000 مشترک داشته باشید (اطلاعات بیشتر در این مورد در بخش پخش زنده اختصاصی بررسی است. ).

اگرچه دوربین از نظر فنی می تواند ویدیوهای 4K/24p ضبط کند، اما به شدت برش داده شده است و نمی توانید از فوکوس خودکار Dual Pixel استفاده کنید (به هر حال برای پخش زنده حداکثر کیفیت Full HD را دارد).

NIKON Z7 II

پردازش بهبود یافته، تطبیق پذیری بیشتر، اما از نظر طراحی آشنا، نیکون Z 7II هر چیزی را که عالی بود از نسخه اصلی گرفته است و قابلیت های آن را حتی بیشتر می کند. Z 7II با داشتن حسگر BSI CMOS با وضوح بالا با فرمت FX 45.7 مگاپیکسلی و پردازشگر تصویر دوگانه EXPEED 6، به وضوح تصویرسازان وسواس جزئیات را هدف قرار داده است.

طراحی سنسور فیلتر پایین گذر نوری را برای قابلیت ضبط جزئیات بیشتر حذف می کند و حسگر از محدوده حساسیت اصلی تا ISO 64 برای عکس برداری با شکوه و غنی پشتیبانی می کند.

پردازش به‌ روزرسانی‌ شده همچنین سرعت‌ های سریع‌ تری را به همراه دارد، از جمله سرعت عکس‌ برداری مداوم 10 فریم در ثانیه و بافر عمیق‌ تر برای کار با سوژه‌ های متحرک. ویدئو های UHD 4K 60p نیز با گزینه ضبط خارجی در 10 بیت با استفاده از حالت‌ های N-Log یا HLG (HDR) پشتیبانی می‌ شود.

معرفی بهترین دوربین سال 2021 نیکون

NIKON Z7 II

این سنسور همچنین دارای یک سیستم فوکوس خودکار با تشخیص فاز 493 نقطه‌ ای است که اکنون از فوکوس خودکار تشخیص چشمی در حالت‌ های فوکوس خودکار گسترده و در حین ضبط فیلم پشتیبانی می‌ کند و امکان فوکوس در نور کم تا 4.5- EV را فراهم می‌ کند. علاوه بر این، کاهش لرزش بدنه 5 محوره به کاهش لرزش دوربین با هر لنز نصب شده کمک می کند.

با متعادل کردن تصویربرداری، Z 7II طراحی فیزیکی کلی خود را حفظ کرده است، با این حال با یک رابط کارت حافظه دوگانه جدید به روز شده است تا یک کارت CFexpress نوع B و یک کارت SD UHS-II را برای ذخیره سازی انعطاف پذیرتر در خود جای دهد.

هر دو صفحه نمایش OLED EVF 3.6 متری با وضوح بالا و LCD لمسی کج 3.2 اینچی پشتی 2.1 متری، تطبیق پذیری را به ترکیب و پخش تصویر می دهند، و اتصال بی سیم SnapBridge را می توان برای کنترل دوربین از راه دور، اشتراک گذاری تصویر با دستگاه تلفن همراه، و حتی به‌ روزرسانی‌ های سیستم‌ افزاری که از طریق هوا پخش می‌ شوند.

 NIKON Z6 II

نیکون Z6 II با سنسور 25 مگاپیکسلی فول فریمhsj. سنسور این دوربین از نوع BSI-CMOS بوده و از پردازنده Dual Expeed 6 بهره می برد.سیستم فوکوس خودکار حرفه ای، با فوکوس دستی، از ویژگی های خاص این مدل است.

معرفی بهترین دوربین سال 2021

معرفی بهترین دوربین سال 2021

دوربین نیکون Z را می توان به تمامی لنزهای سازگار مجهز کرد و دارای صفحه نمایش کج 3.2 اینچی است.منظره یاب دوربین الکترونیکی است. که امکان بزرگنمایی 0.8 برابر را فراهم می کند.
حداکثر سرعت شاتر 1/8000 ثانیه، حالت های نوردهی متعدد، مرکزی و نقطه ای، امکان ضبط در دو فرمت H.264 و MPEG-4، میکروفون داخلی استریو و اتصال از طریق USB3.2 از دیگر ویژگی های این دوربین است. .

Sigma fp L

دوربین بدون آینه Sigma fp L مجهز به سنسور 25 مگاپیکسلی است و حداکثر وضوح 6000 در 4000 را با سنسور فول فریم BSI-CMOS خود ارائه می دهد. این دوربین که در جولای 2019 معرفی شد، از فوکوس خودکار پیشرفته و فوکوس دستی پشتیبانی می کند.
معرفی بهترین دوربین سال 2021

معرفی بهترین دوربین سال 2021

حداقل سرعت شاتر 30 و حداکثر سرعت شاتر دوربین سیگما 1.8000 ثانیه است. 3 نوع حالت نورسنجی، دو حالت استاندارد برای فیلمبرداری و میکروفون استریو داخلی از بهترین ویژگی های این دوربین است. اتصال USB3.1 است و از ورودی میکروفون، HDMI، Wi-Fi و کنترل از راه دور پشتیبانی می کند. اگر از طرفداران برند سیگما هستید این دوربین را از دست ندهید.

Sony ZV-1

اگر از تولیدکنندگان وبلاگ هستید، دوربین دیجیتال Sony ZV-1 می تواند همراه خوبی باشد. این دوربین کامپکت که به سنسور 20 مگاپیکسلی BSI-CMOS مجهز شده است، می تواند رزولوشن 5472 در 3648 را ارائه دهد. فوکوس خودکار و دستی، صفحه نمایش 3 اینچی چرخشی TFT LCD، 5 حالت نوردهی، تایمر خودکار عکس، پشتیبانی از 3 فرمت و 3 نرخ فریم برای فیلم برداری و میکروفون استریو از ویژگی های این دوربین است.

معرفی بهترین دوربین سال 2021

معرفی بهترین دوربین سال 2021

Sony ZV-1 منظره یاب ندارد و امکان تعویض لنز وجود ندارد. اما وای فای است، بلوتوث، از ورودی HDMI و میکروفون پشتیبانی می کند. اتصال آن نیز از طریق USB2.0 انجام می شود. این دوربین در اواسط سال 2020 معرفی شد و وزن آن تقریباً 300 گرم است که آن را به گزینه ای مناسب برای ساخت فیلم های مسافرتی و ویلگ تبدیل می کند. اگر به دنبال تولید محتوا هستید؛ ما این دوربین کامپکت را به شدت توصیه می کنیم.

Sony alpha 1

در هسته خود، آلفا 1 یا a1 با سنسور 50.1 مگاپیکسلی فول فریم Exmor RS BSI CMOS و موتور پردازش BIONZ XR متمایز می شود. جفت شدن طراحی کارآمد سنسور انباشته با پردازش بهینه به این معنی است که a1 قادر به عکاسی پیاپی 30 فریم در ثانیه با وضوح کامل، فیلمبرداری 8K 30p و 4K 120p 10 بیتی است و همچنان حساسیت همه کاره تا ISO 102400 را برای عکسبرداری در نور کم ارائه می دهد.

طراحی این حسگر همچنین شامل یک سیستم فوکوس خودکار هیبریدی سریع 759 نقطه‌ای است که ردیابی سوژه پیشرفته و فوکوس خودکار چشم در زمان واقعی را روی انسان‌ها و حیوانات، حتی از جمله حالت اختصاصی پرنده، ارائه می‌دهد.

علیرغم مفاهیم یک حسگر با وضوح بالا، a1 یک رقیب قدرتمند در عرصه ویدیو است و وضوح ضبط 8K و 4K را همراه با خواندن پیکسل کامل، نمونه برداری 10 بیتی داخلی 4:2:2 و خروجی خام 16 بیتی ارائه می دهد.

معرفی بهترین دوربین سال 2021 سونی

معرفی بهترین دوربین سال 2021

از طریق HDMI با اندازه کامل. هیچ محدودیت ضبط اجازه گرفتن طولانی‌تر عکس را می‌دهد و با تطبیق با دوربین‌ های سینمایی حرفه‌ ای، a1 شامل پشتیبانی از S-Cineton برای رندر رنگ پوست صاف همراه با هایلایت‌های خوب کنترل‌شده و رنگ‌های ملایم است.

از نظر فیزیکی، a1 شکلی آشنا دارد، اما در داخل از بهترین فناوری سری آلفا با برخی ارتقاء های قابل توجه بهره می برد، از جمله یک OLED EVF 9.44 متری که نرخ تازه سازی 240 فریم بر ثانیه را برای رندر حرکت روان و کاهش تا حد زیادی خاموشی هنگام عکاسی ارائه می کند.

طراحی شاتر دوربین نیز اصلاح شده است و اکنون سرعت همگام‌ سازی فلاش فول فریم تا 1/400 ثانیه را ارائه می‌ دهد و همگام‌ سازی فلاش تا 1/200 ثانیه حتی هنگام کار با شاتر الکترونیکی بی‌صدا نیز پشتیبانی می‌شود.

در پشت دوربین یک صفحه نمایش لمسی کج 3.0 اینچی LCD و اتصال بلوتوث و Wi-Fi با پشتیبانی 2×2 MIMO، کنترل از راه دور بی سیم و قابلیت انتقال فایل را ارائه می دهد. علاوه بر این، a1 دارای دو اسلات کارت حافظه است که هر دو از آنها پشتیبانی می کنند. کار با کارت های حافظه CFexpress Type A یا SD UHS-II برای ذخیره سازی فایل های انعطاف پذیر و با سرعت بالا.

Sony Alpha 7S III

دوربین بدون آینه سونی Alpha a7s III با سنسور فول فریم 12 مگاپیکسلی BSI-CMOS توسط TIPA به عنوان اختصاصی ترین دوربین عکاسی و عکاسی معرفی شده است. این دوربین از پردازنده Bionz XR استفاده می کند و حداکثر رزولوشن 2832 در 4240 را ارائه می دهد. فوکوس خودکار و دستی و پشتیبانی از لنزهای سازگار Sony E mount از دیگر ویژگی های این دوربین است.

معرفی بهترین دوربین سال 2021

معرفی بهترین دوربین سال 2021

این دوربین سونی دارای صفحه نمایش 3 اینچی TFT LCD قابل چرخش است. منظره یاب آن نیز الکترونیکی با ضریب بزرگنمایی 0.91x است. 5 حالت نوردهی مختلف، پشتیبانی از 6 فرمت مختلف ضبط ویدیو (MPEG-4، XAVC S، XAVC HS، XAVC S-1، H.264، H.265)، دو نرخ فریم برای ضبط ویدیو، میکروفون استریو و دو اسلات حافظه ساید یکی از دلایلی است که این مدل لقب بهترین دوربین فیلمبرداری و عکس سال 2021 را به خود اختصاص داده است. شما می توانید به راحتی این دوربین را از فروشگاه خریداری کنید و در صورت داشتن هرگونه سوال از مشاوران متخصص ما بپرسید.

معرفی بهترین دوربین سال 2021

در انتهای مقاله ” معرفی بهترین دوربین سال 2021 ” می خواهیم به اطلاع شما برسانیم که می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و یا خرید دوربین های کانن با کارشناسان ما در نمایندگی کانن تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با کارشناسان