نمایندگی کانن - راز ثبت عکس های حرفه ای

راز ثبت عکس های حرفه ای

راز ثبت عکس های حرفه ای

راز ثبت عکس های حرفه ای

راز ثبت عکس های حرفه ای: هر تجارت اسرار خاص خود را دارد و کسانی که در واقع قادر به شکستن این اسرار هستند، کسانی هستند که موفق می‌شوند. باور کنید یا نه، حوزه عکاسی حرفه‌ای اسرار خاص خود را دارد که عکاسان از آنها برای شکست دادن رقابت و جهش به جلو استفاده می‌کنند.

1. کیفیت تصویر مهم نیست

حتماً در اطراف خود با عکاسانی برخورد کرده‌اید که تصاویری با کیفیت شگفت انگیز تولید می‌کنند اما در کسب و کار خود چندان موفق نیستند. از سوی دیگر، عکاسانی هستند که ممکن است کارشان چندان عالی نباشد، اما کسب و کارشان تا حدودی دوام می‌آورد. چرا این اتفاق می‌افتد؟

همیشه به دنبال تولید نتایج ثابت باشید. وقتی با کار خود سازگار باشید، مشتریان بالقوه شما از قبل می‌دانند که از شما چه انتظاری می‌توان داشت و این چیزی است که برای پیشبرد تجارت ضروری است. اگر نمونه کار شما تصاویری با درجه کیفیت متفاوت داشته باشد، می‌تواند مشتریان بالقوه را گیج کند که مانعی برای کسب و کار شما می‌شود.

بررسی راز ثبت عکس های حرفه ای

راز ثبت عکس های حرفه ای2. اهمیت پس از تولید

عکاسانی آنجا هستند که احساس می‌کنند پس از تولید تقلب است. آنها نقش پست پروداکشن در عکاسی را کاملا کمرنگ می‌کنند. اما، اگر می‌خواهید به عنوان یک عکاس موفق باشید، مطمئن شوید که پس از تولید را به عنوان ابزاری برای منجمد کردن کسب و کار خود در نظر می‌گیرید.

شروع خوب این است که عکاسی را با فرمت خام شروع کنید. فرمت خام به شما امکان می‌دهد تصویر را با بیشترین محدوده دینامیکی ضبط کنید و انعطاف‌پذیری بالایی را برای پس پردازش در اختیار شما قرار می‌دهد. و مطمئن شوید که زمان خوبی را صرف یادگیری نرم افزارهای پس از تولید مانند لایت روم، فتوشاپ یا سایر نرم افزار‌ ها می‌کنید.

3. نقش نورپردازی

بدون تردید نورپردازی مهم‌ترین عاملی است که کیفیت تصویر را تعیین می‌کند. بنابراین کلید این است که در شرایط نور مطلوب به دنبال و عکاسی کنید.

راز ثبت عکس های حرفه ای با دوربین کانن

راز ثبت عکس های حرفه ایبه همین دلیل است که بسیاری از عکاسان ترجیح می‌دهند در ساعت طلایی عکاسی کنند. اگر می‌خواهید همه چیز را به دست خود بگیرید، می‌توانید نور را در صورت نیاز با استفاده از فلاش و اصلاح کننده‌های نور ایجاد کنید.

4. حقیقت در مورد قیمت گذاری

این سوال که چقدر برای عکاسی باید هزینه کرد، یک سوال رایج است. با این حال، هیچ پاسخ مشخصی در این مورد وجود ندارد.

بنابراین این امر به میزان مهارت شما در زمینه کاری شما و میزان مایل بودن بازار برای پرداختن خلاصه می‌شود. عکاسان حرفه‌ای به داشتن لیست قیمت استاندارد اعتقادی ندارند.

آنها به سادگی تصاویر را ایجاد می‌کنند و آنها را به همان اندازه که فکر می‌کنند ارزش تصویر را دارند، می‌فروشند، صرف نظر از اینکه دیگران چه چیزی را شارژ می‌کنند.

5. اهمیت رسانه‌های اجتماعی

این روزها همه از شبکه‌های اجتماعی به خوبی استفاده می‌کنند. شما می‌توانید عکاسانی را ببینید که به طور مرتب تصاویر را در فیس بوک و اینستاگرام ارسال می‌کنند.

اما، راز در داشتن یک استراتژی در هنگام ارسال در رسانه‌های اجتماعی نیز نهفته است. اگر نتوانید کسب و کار خود را راه اندازی کنید، جمع آوری لایک‌ ها مهم نخواهد بود.

راز ثبت عکس های حرفه ایاکثر عکاسان به سلیقه خود عکس می‌گیرند، تصاویر را در رسانه های اجتماعی ارسال می‌کنند و امیدوارند که کار آنها مورد توجه مشتریان بالقوه قرار گیرد. اما، راز موفقیت کاملاً متفاوت است. بسیاری از عکاسان حرفه‌ای پول خود را برای عکاسی با کیفیت کمپین سرمایه‌گذاری می‌کنند تا توجه مارک ها و مشتریانی را که می‌خواهند با آنها کار کنند جلب کنند.

ارسال تصاویر در رسانه های اجتماعی به تنهایی کافی نیست. ارسال این تصاویر به مارک ها از طریق پیام مستقیم یا حتی برچسب گذاری آنها یکی دیگر از راه های جلب توجه آنها است.

در انتهای مقاله “ راز ثبت عکس های حرفه ای ” می خواهیم به اطلاع شما برسانیم که می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و یا خرید دوربین های کانن با کارشناسان ما در نمایندگی کانن تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با کارشناسان