نمایندگی کانن - بهترین سه پایه برای عکاسی منظره

بهترین سه پایه برای عکاسی منظره

بهترین سه پایه برای عکاسی منظره

بهترین سه پایه برای عکاسی منظره

بهترین سه پایه ای که امروز می توانید برای عکاسی منظره بخرید چیست؟ هنگام در نظر گرفتن یک سه پایه منظره عالی، به معنای واقعی کلمه صدها محصول برای انتخاب وجود دارد. بخش مشکل این است که همه گزینه ها را محدود می کند تا یکی را پیدا کنید که برای شما مناسب است!

این راهنما به شما کمک می‌کند سه‌پایه‌های مختلف موجود در بازار را بپیمایید تا سه‌پایه‌ای را پیدا کنید که متناسب با نیاز شما باشد. البته، مانند بسیاری از جنبه های عکاسی، ارائه بهترین سه پایه سیاه و سفید برای خرید دشوار است. این به اهداف شما، تجهیزات شما و اینکه آیا ویژگی هایی مانند بودجه و قابلیت حمل بیشتر از ارتفاع و دوام اهمیت دارند بستگی دارد.

این سه پایه ها ممکن است خوب به نظر برسند، و برخی لیست طولانی از ویژگی ها دارند، اما اغلب با مواد ارزان قیمتی ساخته می شوند که دوربین شما را ثابت نگه نمی دارند و خیلی سریع خراب می شوند. بنابراین اگر به دنبال یک سه پایه واقعا خوب برای عکاسی منظره هستید، این لیست را جستجو کنید. مطمئناً گزینه بسیار بهتری را پیدا خواهید کرد که متناسب با نیازهای شما باشد.

1. سه پایه مسافرتی طراحی اوج (به طور کلی بهترین)

هنگامی که Peak Design سه پایه سفر خود را در سال 2019 منتشر کرد، موجی از شوک را در جامعه عکاسی ایجاد کرد. سه پایه کوچک، سبک و فوق العاده همه کاره بود (و هست!) که آن را برای طیف وسیعی از عکاسان جذاب می کرد.

همه چیز آفتاب و گل رز نبود، و شاترهای شاتر به سرعت به برخی نکات منفی مهم توجه کردند. این سه پایه جدید گران بود، به طرق خاصی محدود بود و شامل برخی از انتخاب های طراحی بسیار غیر متعارف بود. اما علیرغم ایرادات، سه پایه مسافرتی Peak Design پیشنهاد من را به عنوان بهترین سه پایه برای عکاسی منظره که می توانید خریداری کنید، به دست آورده است.

من از این سه پایه به طور گسترده استفاده کرده ام، از قله کوه ها در جنوب غربی ایالات متحده گرفته تا مکان های پیاده روی از راه دور در امتداد مرز ایالات متحده و کانادا، و به سادگی هیچ چیز دیگری مانند آن وجود ندارد.

خرید بهترین سه پایه برای عکاسی منظره

بهترین سه پایه برای عکاسی منظرهاندازه کوچک آن در صورت جمع شدن کامل، همراه با وزن بسیار کم، برای عکاسان منظره که به کیفیت و همچنین قابل حمل بودن اهمیت می دهند، موهبتی است. سر توپ تعبیه شده انعطاف پذیر است، پاها ثابت هستند، و با ستون وسط کشیده شده، کل بسته تقریباً به اندازه هر سه پایه دیگر در این لیست بلند است.

من سه‌پایه مسافرتی Peak Design را برای استفاده با دوربین‌های سنگین مانند Canon 1D X یا Nikon D6 توصیه نمی‌کنم ، زیرا ساختار نازک (اما بسیار قوی) زمانی که شروع به اتصال چند کیلو دنده می‌کنید نمی‌تواند کاملاً مطابقت داشته باشد. اما برای اکثر عکاسان منظره، این سه پایه بین اندازه، ویژگی ها و قابلیت حمل و نقل به نقطه ای شیرین برخورد می کند.

2. سه پایه آلومینیومی مسافرتی MeFOTO BackPacker S

اگر شما یک عکاس منظره با بودجه هستید، نمی توانید با سه پایه سفر MeFOTO BackPacker S اشتباه کنید. به اندازه سایر موارد موجود در این لیست جمع و جور یا همه کاره نیست، اما انعطاف پذیری شگفت انگیزی را ارائه می دهد، به خصوص با توجه به قیمت.

برای صرفه جویی در فضا، پاها در اطراف سر توپ جمع می شوند و می توانید آنها را در چندین موقعیت در حین نصب قفل کنید. فقدان یک ستون مرکزی واقعی، ارتفاع کلی این سه پایه را محدود می کند، اما هنوز هم به خوبی نیازهای بسیاری از عکاسان منظره را برآورده می کند.

پاها هر کدام دارای یک سری مکانیسم های قفل پیچشی برای گسترش بخش ها و نگه داشتن آنها در جای خود هستند. من شخصاً طرفدار زیادی از این سبک نیستم و در عوض سیستم‌های قفل گیره یا قفل پیچشی موجود در سه‌پایه‌های دیگر را ترجیح می‌دهم، اما باز هم، نکته اصلی این سه‌پایه خدمت‌رسانی به مخاطبان با بودجه‌ای بیشتر است.

قیمت بهترین سه پایه برای عکاسی منظره

بهترین سه پایه برای عکاسی منظره3. Manfrotto MT190XPRO3 (نیمه حرفه ای)

در مورد تجهیزات دوربین کمی تناقض وجود دارد: هر چه بیشتر خرج کنید، کمتر به دست خواهید آورد. در حالی که بسیاری از سه پایه‌های ارزان‌تر همه چیزهایی را که برای بیرون رفتن و شروع به عکاسی نیاز دارید، ارائه می‌کنند، سه‌پایه‌های سطح بالاتر اغلب به‌صورت دو تکه مجزا عرضه می‌شوند:

پاها و سر. Manfrotto MT190XPRO3 مجموعه ای برجسته از پایه های سه پایه است، اما به یک سر نیز نیاز دارد، و برای آن من 496 مرکز توپ هد را توصیه می کنم .

پایه‌های Manfrotto کوچک و سبک نیستند، بنابراین ممکن است اولین انتخاب برای مسافران نباشند، اما آن‌قدر قوی، محکم و بلند هستند که عکس‌های منظره‌ای بی‌نظیر به شما می‌دهند که با سه پایه‌های کوتاه‌تر نمی‌توانید بگیرید. پاها را می توان در چندین موقعیت قفل کرد و به لطف اکستنشن های قفل پا، تنظیمات سریع و آسان است.

ویژگی مورد علاقه من تنظیم ستون مرکزی است که به شما امکان می دهد ستون را گسترش دهید و سپس آن را به صورت افقی تغییر دهید تا عکس ها را به روش های کاملاً جدیدی ثبت کنید.

بهترین سه پایه برای عکاسی منظرهسر توپ مرکزی 496 طرحی را که Manfrotto سال‌ها از آن استفاده کرده است، اصلاح می‌کند، و در حالی که هیچ چیز انقلابی خاصی ارائه نمی‌دهد، ثبات و سهولت استفاده چشمگیر را به شما می‌دهد.

دستگیره های بزرگ و درشت به شما این امکان را می دهد که سر توپ را به راحتی تغییر دهید و سپس آن را محکم در جای خود قفل کنید، و برای نگهداری بیش از 20 پوند دنده طراحی شده است.

این تنظیم برای عکاسان منظره که از دوربین‌ها و لنزهای حرفه‌ای استفاده می‌کنند و تجهیزات خود را به یک سیستم پشتیبانی ضعیف اعتماد نمی‌کنند عالی است.

در انتهای مقاله ” بهترین سه پایه برای عکاسی منظره ” می خواهیم به اطلاع شما برسانیم که می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و یا خرید دوربین های کانن با کارشناسان ما در نمایندگی کانن تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با کارشناسان