نمایندگی کانن - تجهیزات عکاسی تبلیغاتی

تجهیزات عکاسی تبلیغاتی

تجهیزات عکاسی تبلیغاتی

هنگامی که کار عکاسی تبلیغاتی خود را شروع می کنید ، باید مطمئن شوید که تجهیزات عکاسی تبلیغاتی مناسب را دارید. اگر ابزار لازم برای گرفتن عکس های استثنایی را ندارید مجوز تجاری، یک برنامه بازاریابی و یک تقویم کامل از مشتریان منتظر به هیچ وجه به شما کمک نمی کند.

انواع تجهیزات عکاسی تبلیغاتی

دوربین

برای اینکه یک عکاس حرفه ای باشید ، بدیهی است که به یک دوربین نیاز دارید. با این حال ، انتخاب کدام دوربین به نوع عکاسی و بودجه شما بستگی دارد. به عنوان یک قاعده کلی ، هرچه پول بیشتری برای دوربین خرج کنید، کیفیت آن بهتر است.

DSLR ها یا دوربین های رفلکس تک لنز دیجیتال دارای قیمت های مختلفی هستند و مدل های حرفه ای همیشه گران تر هستند. این تقریبا همیشه به دلیل حسگر است. یک قطعه گران قیمت از فناوری که نور را از لنز دریافت می کند. دوربین های حرفه ای معمولاً دارای سنسورهای فول فریم هستند ، در حالی که مدل های ارزان قیمت دارای سنسور های برش خورده هستند. سنسورهای فول فریم در شرایط کم نور بسیار بهتر هستند ، می توانند تغییرات رنگی ظریف تری را نسبت به یک سنسور برش خورده ثبت کرده و با لنز های واید بهتر کار کنند.

دوربین های بدون آینه دارای سنسورهای متنوعی هستند و در بین عکاسان حرفه ای که نیاز به نور کم دارند ، از جمله عکاسان سفر و عکاسان تبلیغاتی ، محبوبیت بیشتری پیدا کرده اند. از آنجا که آینه ندارند ، این مدل ها مشابه DSLR خود نازک تر و سبک تر هستند. با این حال ، حتی بهترین مدل ها همیشه کیفیت یک DSLR حرفه ای را به شما نمی دهند.

معرفی تجهیزات عکاسی تبلیغاتی

Studio set up scaled e1661069641762

انتخاب لنزهای با کیفیت بالا

لنزهای با کیفیت بالا  یکی از تجهیزات عکاسی تبلیغاتی ضروری هستند. مانند دوربین ها ، قیمت معمولاً کیفیت را تعیین می کند. اگر قصد دارید عکاسی از محصولات را دارید ، باید روی یک لنز خوب سرمایه گذاری کنید.

اگر به تازگی به عنوان عکاس تبلیغاتی شروع به کار کرده اید ، احتمالاً بهتر است روی چند لنز با کیفیت بالا سرمایه گذاری کنید و سپس با درآمدزایی ، لنزهای بیشتری تهیه کنید. برای عکاسی از محصولات ، با چند لنز بزرگنمایی شروع کنید. برای پرتره ، با یک لنز زوم و یک لنز اصلی که قابلیت زوم ندارد شروع کنید. برای عکاسی تجاری از محصولات و سایر اقلام در یک استودیو، ممکن است ابتدا بخواهید روی یک لنز ماکرو سرمایه گذاری کنید ، که از اجسام کوچک مانند انگشتر و جواهرات نمایی نزدیک به شما می دهد. در اینجا برخی از لنزها باید مورد توجه قرار گیرد:

Product Photography soft box

میز عکاسی

میز عکاسی یکی از تجهیزات عکاسی تبلیغاتی است که بدون آن عکاسی تقریبا غیر ممکن است. برای عکاسی از محصولات، چه به صورت پس زمینه سفید، چیدمان یا دکوراسیون، به یک تابلوی عکاسی نیاز دارید.
در برخی از سایت ها و لینک های آموزش عکاسی به میز نور عکاسی اشاره شده است، اما این جدول لزوما نور خاص خود را ندارد. میز نور سطحی برای قرار دادن و نورپردازی اشیا می باشد.

البته میزهای خاصی هم هستند که از زیر سوژه نور ساطع می کنند.این امکان را می توان با استفاده از پس زمینه شفاف و منبع نور ایجاد کرد.
میزهای عکاسی زیادی را در آتلیه های عکاسی صنعتی دیدیم. می توانید یک میز عکاسی آماده بسازید و یا با استفاده از پروفیل های چوبی یا آهنی بسازید.

سه پایه و سایر لوازم جانبی

برای اکثر عکاسان حرفه ای ، مهمترین لوازم جانبی سه پایه شما خواهد بود. شما یک سه پایه پایدار می خواهید که تکان نخورد ، به ویژه اگر عکس های طولانی مدت بگیرید. اگر در استودیو کار می کنید ، حداقل دو چراغ خوب و چند بازتابنده و همچنین یک چهارپایه ، پشت زمینه و وسایل پشتی مانند که فون عکاسی و…، می خواهید.

هرکسی که در خارج از منزل کار می گیرد ، از جمله عکاسان محصولات ، می خواهد از کرم ضد آفتاب و یک بازتابنده برای کاهش نور خورشید و بازتاب نور خورشید بر روی مدل های شما در صورت لزوم استفاده کند. هر چند در یک تکه چند تکه بزرگ از تخته فوم سفید این کار را انجام می دهد. برای عکس های با نوردهی طولانی ، یک کنترل شاتر از راه دور ، سیمی یا بی سیم تهیه کنید ، بنابراین با فشار دادن دکمه شاتر ، دوربین را تکان نخواهید داد.

IMG 9554 1024x759 1

علاوه بر این ، باید سرمایه گذاری در موارد زیر را در نظر بگیرید:

  • کیف دوربین مقاوم
  • تعداد زیادی کارت حافظه
  • کیت تمیز کردن لنز
  • پشتیبان گیری از دوربین (ها) برای زمانی که دوربین اصلی شما خراب است
  • کیت نور قابل حمل برای عکس های داخلی ، مانند عکس های فهرست املاک
  • نورسنج برای اطمینان از صحت نوردهی و تنظیمات دیافراگم

نرم افزار ویرایش عکس

هنگامی که تجهیزات عکاسی صنعتی خود را در اختیار دارید، به نرم افزار ویرایش عکس نیز نیاز خواهید داشت. نرم افزار ویرایش عکس ابزاری برای رفع ایرادات و بهبود کیفیت عکس های دیجیتال است. نرم افزارها و پلاگین های بسیاری برای ویرایش عکس در طول سال ها معرفی شده اند که برخی از آنها محبوبیت بیشتری دارند.

Adobe Photoshop

فتوشاپ محبوب ترین نرم افزار ویرایش تصویر در بین عکاسان جهان است. فتوشاپ گزینه های زیادی را برای اصلاح و بهبود عکس ها در اختیار شما قرار می دهد. اگر قصد دارید یک عکاس حرفه ای شوید، یادگیری فتوشاپ را فراموش نکنید.

Adobe Lightroom

لایت روم نرم افزار دیگری از مجموعه ویرایش عکس ادوبی است. نرم افزار لایت روم در مقایسه با فتوشاپ دارای امکانات و محدودیت هایی است.یکی از ویژگی های لایت روم استفاده از ابزارهای ACR در این محیط نرم افزاری است. جنبه مهم بعدی مدیریت مجموعه عکس و سازماندهی آرشیو عکاس است.

Adobe Camera Raw

ACR یا ACR یک افزونه قدرتمند برای ویرایش فایل های خام دوربین است. این افزونه مفید در بین عکاسان و ویرایشگران حرفه ای بسیار محبوب است. این نرم افزار به شما امکان ویرایش فایل های عکس خام را با استفاده از روش های غیر مخرب و بازیابی می دهد.

در انتهای مقاله ” تجهیزات عکاسی تبلیغاتی ” می خواهیم به اطلاع شما برسانیم که می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و یا خرید دوربین کانن با کارشناسان ما در نمایندگی کانن تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با کارشناسان