نمایندگی کانن - تبدیل دوربین به وبکم

تبدیل دوربین به وبکم

تبدیل دوربین به وبکم

تبدیل دوربین به وبکم : بسیاری از دوربین های DSLR محبوب و دوربین های بدون آینه کانن که در چند سال گذشته منتشر شده اند ، در حال حاضر پشتیبانی از وب کم USB را ارائه می دهند. شما فقط باید برخی نرم افزارهای اضافی را نصب کنید.

ما می گوییم کدام سازندگان از این ویژگی پشتیبانی می کنند و کدام مدل های دوربین کار می کنند ، بنابراین می توانید بازی Zoom خود را افزایش دهید.

با کمبود عرضه و تقاضای وب به دلیل افزایش شدید در کار از راه دور ، ممکن است به دوربین SLR دیجیتالی یا دوربین بدون آینه خود خیره شده باشید و از خود بپرسید که چرا نمی توانید آن را به رایانه خود وصل کنید و از کیفیت فیلمبرداری بهتری نسبت به وب کم های لپ تاپ برخوردار شوید. پاسخ ساده این است که اکثر دوربین ها از این عملکرد ، حداقل به تنهایی پشتیبانی نمی کنند.

نحوه تبدیل دوربین به وبکم

تبدیل دوربین به وبکم

بله ، آنها دارای پورت USB هستند ، اما برخی نرم افزارها برای گرفتن یک سیگنال ویدیویی دیجیتال و وارد کردن آن به Zoom ، Google Meet و سایر موارد مورد نیاز است.

خبر خوب این است که سازندگان دوربین کانن با استفاده از نرم افزار به این فاصله رسیده اند. صرف نظر از اینکه از سیستم Mac یا Windows استفاده می کنید ، می توانید نرم افزار دوربین های منتخب Canon ، Fujifilm ، Nikon ، Olympus ، Panasonic یا Sony را بارگیری کرده و از آنها به عنوان وب کم استفاده کنید.

اگر از رایانه Mac استفاده می کنید ، احتمالاً باید از Chrome به عنوان مرورگر وب خود استفاده کنید. Safari به شما اجازه نمی دهد هیچ چیزی را جدا از دوربین داخلی FaceTime مک خود انتخاب کنید.

برای مدل هایی که پشتیبانی نمی شوند ، سخت افزار اضافی وجود دارد که می توانید به سیستم خود اضافه کنید ، و هک های نرم افزاری نیز وجود دارد که می توانید آنها را نیز امتحان کنید.

من هر ماه صبح برای جلسه کارکنان Sony a7R IV خود را به MacBook Pro وصل می کردم و اگر دوربین شما توسط نرم افزار رسمی پشتیبانی نمی شود ، هنوز گزینه ای است که در دسترس دارید.
مهم نیست از چه سیستم و دوربینی استفاده می کنید ، ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم.

خصوصیات تبدیل دوربین کانن به وبکم

کانن EOS وب کم Utilit Y، در دسترس برای سیستم های MacOS و ویندوز، با SLR را انتخاب کنید، آینه، و دوربین لنز ثابت کار می کند. این نسخه بتا خارج شده و در حال حاضر یک برنامه رسمی پشتیبانی شده با پشتیبانی از بهتر از 40 مدل دوربین کانن است.

برای استفاده از آن نیاز به نسخه 64 بیتی ویندوز 10 یا سیستم macOS دارید که از High Sierra ، Mojave یا Catalina استفاده می کند.

اکثر دوربین های پشتیبانی شده مدل های بدون آینه یا SLR هستند ، بنابراین انتظار نداشته باشید از PowerShot Elph قدیمی 100 دلاری خود استفاده کنید. با این حال ، Canon کار بسیار خوبی را با پشتیبانی از دوربین های چند نسل انجام داده است.

راهنمای تبدیل دوربین به وبکم

تبدیل دوربین به وبکم

اگر دوربین کانن با لنزهای قابل تعویض خریداری شده در سال های اخیر داشته باشید ، این شانس خوبی است که با نرم افزار کار کند. Canon یک لیست کامل از مدل های پشتیبانی شده در صفحه بارگیری نرم افزار دارد.

هنگامی که نرم افزار را روی سیستم خود اجرا کردید ، فقط باید دوربین خود را از طریق USB وصل کنید و منبع مناسب را در برنامه چت تصویری خود انتخاب کنید. اگر از Mac استفاده می کنید ، باید Chrome یا Firefox را بارگیری کنید تا این کار را انجام دهد.

مک هک (Camera Live + CamTwist)

سازندگان دوربین عملکرد خوبی را در پشتیبانی از سیستم های ویندوز انجام داده اند ، اما همه برند ها برنامه وب کم مک ارائه نمی دهند. راه حل هایی وجود دارد ، از جمله یک هک که من برای تماس های Google و Zoom استفاده می کنم.

اگر در ترمینال ، رابط خط فرمان ارائه شده توسط macOS راحت هستید ، می توانید چند دستور را تایپ کنید تا رایانه خود را برای مجموعه وسیعی از دوربین های حرفه ای و مشتاق باز کنید. شما باید Zoom را نصب کرده باشید.

اولین فرمان ، xcode-select –install ، در صورتی که قبلاً آن را نصب نکرده اید ، جعبه ابزار توسعه Xcode اپل را روی مک شما بارگذاری می کند.

آموزش تبدیل دوربین به وبکم

تبدیل دوربین به وبکم

دوم ، sudo codeign –remove-signature /Applications/zoom.us.app/ ، امضا را از برنامه Zoom حذف می کند.

شاید برای شما این سوال پیش آمده باشد که آیا این روش ایمن است؟ ماکس ادی ، تحلیلگر ارشد امنیتی ما ، در برابر آن هشدار می دهد و هشدار می دهد که ممکن است عواقب غیر قابل پیش بینی داشته باشد. بنابراین ، ما این ترفند را برای همه توصیه نمی کنیم.

در انتهای مقاله ” تبدیل دوربین به وبکم ” می خواهیم به اطلاع شما برسانیم که می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و یا خرید دوربین های کانن با کارشناسان ما در نمایندگی کانن تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با کارشناسان