نمایندگی کانن - تجهیزات عکاسی از منظره در سفر

تجهیزات عکاسی از منظره در سفر

تجهیزات عکاسی از منظره در سفر

تجهیزات عکاسی از منظره در سفر

عکاسان همیشه در مورد بهترین تجهیزات برای اهداف عکاسی خاص مانند: لنز کانن، دوربین کانن، لوازم جانبی و غیره صحبت می کنند. اما در وهله اول در مورد بسته بندی و حمل وسایل خود چطور؟ برای چیزی مانند عکاسی منظره، اغلب نیاز دارید که همه کاره ترین کیت ممکن را با توجه به فضای بسیار محدود بسته بندی کنید. این مقاله چندین نکته برای بهینه سازی تجهیزاتی که در سفر عکاسی منظره به همراه می آورید ارائه می دهد.

سفر جاده ای ساده ترین حالت است، زیرا شما حداقل فضا و وزن را در نظر دارید. هنوز هم می توان در مورد تجهیزات زیاده روی کرد، اما دلیلی هم برای خسیس بودن در مورد چیزها وجود ندارد.

تجهیزات عکاسی از منظره در سفربرای شروع، بیشتر سفرهای جاده‌ای شامل کمی پیاده‌روی در طول مسیر می‌شود، بنابراین من مطمئناً یک کیت همراه خواهم داشت که برای مدتی راحت روی پشت خود حمل کنم. اما احتمالاً با منظره‌های زیاد و مکان‌های دیگر در نزدیکی ماشین خود روبرو خواهید شد – بنابراین به لنز های حرفه ای تر نیاز دارید که وزن بالاتری دارند پس به راحتی می توانید حملش کنید.

در مورد سه پایه ها چطور؟ اگر دو سه پایه دوربین دارید، یک گزینه مسافرتی و یک گزینه سنگین وزن، هر دو را بیاورید. باز هم، شما فضای زیادی و طیف وسیعی از سوژه ها برای عکاسی دارید. یکی برای عکس های مبتنی بر ماشین و دیگری برای پیاده روی ایده آل است.

خرید تجهیزات عکاسی از منظره در سفر

تجهیزات عکاسی از منظره در سفربزرگترین چالش صرفاً سازماندهی است. اگر تمام کمد دنده خود را بیاورید، باید مطمئن شوید که همه چیز کجاست. گفتن این کار آسان تر از انجام آن است و دلیلی برای گذاشتن حداقل وسایل در خانه است.

با گذشت زمان، من سیستم دو کیسه ای را ترجیح می دهم. اول، من تمام وسایلم را در یک کیف بزرگ (یا حتی چمدان)، به دقت سازماندهی می کنم. این کیف هرگز از ماشین خارج نمی شود. دوم اینکه، کوله‌پشتی خالی پیاده‌روی خود را کنار چمدان نگه می‌دارم و برای هر سفر یک روزه‌ای که می‌روم، وسایلی را که لازم است به آن اضافه می‌کنم. به حد کافی ساده است. مطمئناً نگه داشتن همه چیز در یک کیسه و انداختن وسایل اضافی روی صندلی ماشین شما هنگام پیاده روی بهتر است.

تنها وسیله دیگری که من با خود حمل می کنم تجهیزات خاص کمپینگ است. من همه آن را در یک جعبه جداگانه در صندوق عقب قرار دادم و مجموعه را تکمیل کردم. این یک روش ساده است، اما کار می کند.

چه چیز دیگری لازم است؟ هر آنچه که می خواهید – اگرچه من دوباره تأکید می کنم که مینیمالیسم حتی در سفر به جاده کمک می کند. هرچه تجهیزات بیشتری به همراه داشته باشید، راحت‌تر می‌توانید رد لوازم جانبی کوچک را از دست بدهید یا خودتان را فریب دهید تا لنزهای اشتباهی را در یک سفر بیاورید.

لیست تجهیزات عکاسی از منظره در سفر

تجهیزات عکاسی از منظره در سفر

لیست بسته بندی

  • یک دوربین و یک یا دو نسخه پشتیبان
  • تمام لنزها در چرخش عادی شما هستند. آن «جواهر فوکوس دستی» قدیمی 55 میلی‌متری f/1.8 را فقط به این دلیل که احساس گناه می‌کنید که آن را برای مدت طولانی در قفسه خود نگه دارید، همراه نداشته باشید. اما در مورد چیزی که واقعاً از آن استفاده می کنید کوتاهی نکنید.
  • در مورد لوازم جانبی هم همینطور. به اندازه کافی برای پوشش موقعیت های معقول بیاورید، اما دیوانه نشوید. قانون من: اگر در 12 ماه گذشته از آن استفاده نکرده‌ام، و شات خاصی در ذهنم نیست که بدانم کمک می‌کند، آن را در خانه می‌گذارم.
  • دو کیسه. یکی برای سازمان، که در ماشین می ماند، و یکی برای حمل همراه.
  • حداقل یک جعبه/چمدان تجهیزات پیاده روی و ایمنی

در انتهای مقاله “ تجهیزات عکاسی از منظره در سفر ” می خواهیم به اطلاع شما برسانیم که می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و یا خرید دوربین های کانن با کارشناسان ما در نمایندگی کانن تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با کارشناسان