نمایندگی کانن - لوازم جانبی های کاربردی دوربین کانن

لوازم جانبی های کاربردی دوربین کانن

لوازم جانبی های کاربردی دوربین کانن

خرید لوازم جانبی های کاربردی دوربین کانن

به دنبال لوازم جانبی عکاسی خلاقانه ایده آلی هستید تا عکس های خود را جذاب تر کنید؟ شما جای درست آمده اید.

در این مقاله، ابزار عکاسی سرگرم‌کننده مورد علاقه‌ام را به اشتراک می‌گذارم که همه آنها عملاً تصاویر خلاقانه را تضمین می‌کنند. شما همچنین چند مورد اساسی را در این لیست خواهید یافت، که ممکن است برخی از آنها را قبلاً داشته باشید اما من مطمئن هستم که دقیقاً توضیح می دهم که چگونه می توانید از هر ابزار برای ثبت تصاویر منحصر به فرد زیبا استفاده کنید.

بنابراین اگر برای کشف جالب ترین لوازم جانبی عکاسی در این سیاره آماده هستید…

پس در ادامه همراه ما باشید.

1. فلاش

فلاش یک قطعه عالی از تجهیزات عکاسی خلاقانه است. یادگیری آنها کمی ترسناک است، بنابراین مبتدیان اغلب به سمت نور طبیعی جذب می شوند اما اگر بتوانید بر بارق مسلط شوید، می توانید عکاسی خود را متحول کنید.

فقط یک فلاش روی دوربین نخرید و یک روز با آن تماس بگیرید. در عوض، روی ماشه‌ها و گیرنده‌های رادیویی سرمایه‌گذاری کنید تا بتوانید فلاش خارج از دوربین را با چندین استروب انجام دهید. و با اصلاح کننده هایی مانند snoots، چتر، سافت باکس و ژل های رنگی آزمایش کنید.

 

لوازم جانبی های کاربردی دوربین کانن

در اینجا چند تکنیک وجود دارد که برای آنها به فلاش خود نیاز دارید:

  • عکاسی از قطره آب: می توانید با عکاسی از قطره آب در هوا از آن با یک بارق عکس بگیرید. ایده این است که نور را از پس زمینه پشت قطره منعکس کنید، سپس با افتادن قطره عکس بگیرید.
  • عکاسی با کلید پایین : از snoot و پس‌زمینه تیره برای ایجاد عکس‌های کم‌کلید استفادهکنید. فلاش روشن سوژه اصلی شما را روشن می کند و به شما امکان می دهد پس زمینه را تا زمانی که سیاه شود کم نور کنید.
  • عکاسی استروبوسکوپی: عکس‌های فوری مکرر از همان صحنه را با یک پالس با سرعت بالا دریافت کنید. سه پایه برای این تکنیک ضروری است.

2. چوب چراغ LED

راه‌های زیادی وجود دارد که می‌توانید نقاشی‌های نور زیبایی خلق کنید، اما چراغ LED یک تغییر دهنده بازی برای این سبک است. این چنین یک عکاسی و لوازم جانبی سرد است که، به محض اینکه شما آن را امتحان کنید.

عکاسی با نور LED همیشه در معرض نوردهی طولانی است، بنابراین یک سه پایه نیز مورد نیاز است. می توانید از چوب نور خود برای ایجاد نقاشی های نور انتزاعی استفاده کنید.

3. سه پایه

بله، سه پایه یک لوازم جانبی اولیه عکاسی است و شاید چندان جالب به نظر نرسد. اما باید به آن اشاره کنم، زیرا بدون سه پایه، شما نمی توانید بسیاری از تکنیک های این لیست را به کار ببرید و با یک سه پایه، عکاسی خلاقانه شما با شگفتی منفجر می شود.

قیمت لوازم جانبی های کاربردی دوربین کانن

 

لوازم جانبی های کاربردی دوربین کاننبیایید به برخی از تکنیک‌هایی که یک سه‌پایه به شما اجازه می‌دهد آن‌ها را امتحان کنید نگاهی بیاندازیم:

  • ترکیب دیجیتال: این تکنیک شامل ترکیب چندین تصویر برای یک نتیجه زیبا است. شما می توانید آن را به صورت دستی انجام دهید، اما نتایج شما با استفاده از سه پایه بسیار بهبود می یابد.
  • شبیه سازی: می توانید در حین حرکت در یک صحنه چندین عکس بگیرید. سپس می‌توانید آنها را با هم لایه‌بندی کنید تا یک عکس واحد با «کلون» ایجاد کنید.
  • رنگ آمیزی نور : از چراغ قوه یا منابع نور خارجی مانند مسیرهای نور ماشین برای رنگ آمیزی روی عکس خود استفاده کنید.
  • عکاسی نجومی: شما می توانید عکس های خیره کننده ای از کهکشان راه شیری ایجاد کنید، اما به زمان های طولانی نوردهی نیاز دارید.
  • عکاسی با نوردهی طولانی : نوردهی های طولانی در شب عالی به نظر می رسند، و همچنین می توانند در روز بسیار جالب به نظر برسند. برای ثابت نگه داشتن دوربین خود در زمانی که آب و ابرها روی آن زوم می کنند، به یک سه پایه محکم نیاز دارید.

4. لنز

مهمترین لوازم جانبی کانن لنز است. با استفاده از لنز می توانید کیفیت عکس خود را به بالاترین سطح برسانید، انواع مختلفی از لنزها وجود دارد که هر کدام عملکرد خاصی را در اختیار شما قرار می دهند.

لوازم جانبی های کاربردی دوربین کانن

5. فیلتر لنز

فیلتر لنز معمولا یکی از لوازم جانبی کانن است که توسط شرکت کانن تولید می شود. فیلتر لنز؛ برای تغییر میزان یا کیفیت نور و نوع عکس (رنگی، سیاه و سفید و …) استفاده می شود.

6. کیف دوربین

کیف دوربین کانن هم از لوازم جانبی کانن است که بسیار کاربردی است. برای جلوگیری از آسیب به دوربین، بهتر است که برای دوربین عکاسی خود کیفی تهیه کنید تا تمام لوازم جانبی کانن که برای دوربین است را در داخل کیف قرار بدهید.

81be2sssPL. AC SL15007. بند دوربین

بند یکی از راحت ترین لوازم جانبی کانن است. استفاده از بند محکم و مطمئن بسیار مهم است. در صورت عدم استفاده از بند صحیح، دوربین ممکن است از گردن فرد بیفتد و آسیب ببیند. از آنجایی که حمل وزن دوربین های DSLR معمولاً در حین عکاسی کمی دشوار است، برای جلوگیری از لیز خوردن دوربین از دست، به یک بند نیاز است. با استفاده از لوازم جانبی Canon می توانید به راحتی دوربین را حمل کنید. مطمئن شوید که اعتماد به نفس و راحتی دارید.

لوازم جانبی های کاربردی دوربین کانندر انتهای مقاله ” لوازم جانبی های کاربردی دوربین کانن ” می خواهیم به اطلاع شما برسانیم که می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و یا خرید دوربین کانن با کارشناسان ما در نمایندگی کانن تماس حاصل فرمایید.

مقالات مرتبط: لوازم جانبی گوپرو ، لوازم آتلیه کودک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با کارشناسان