نمایندگی کانن - مقایسه پرفروش ترین دوربین های کانن

مقایسه پرفروش ترین دوربین های کانن

مقایسه پرفروش ترین دوربین های کانن

ما امروز در نمایندگی کانن قصد مقایسه پرفروش ترین دوربین های کانن را داریم. پس در ادامه همراه ما باشید.

مقایسه پرفروش ترین دوربین های کانن

کمپانی Canon دارای طیف وسیعی از DSLR ها با قیمت های مختلف است ، از سری Rebel رده پایین تا حرفه ای 1D X Mark II . 90D جدید ترین ورود آنها به این صف است، طراوت بسیار محبوب 80D با برخی از ویژگی های جدید و به پایان بالا، محصول سنسور 7D Mark II به یک اجرا برای پول خود را.

سنسور کانن 90D در مقابل 80D ، 7D Mark II

بزرگترین بهبود در 90D حسگر جدید 32.5MP CMOS آن با دو پیکسل تمرکز صنعت دوربین های کانن است. این وضوح زیادی برای DSLR میان رده دارد. دلیل اصلی مقایسه این سه دوربین ، قیمت آنهاست. 80D می تواند برای حدود ۲۸,۸۰۰,۰۰۰ تومان قیمت دارد، در حالی که 90D جدید می آید در در حدود ۲۸,۷۰۰,۰۰۰ تومان و بالاتر پایان 7D Mark II به در حال حاضر برای حدود ۳۷,۴۰۰,۰۰۰ تومان به فروش می رسد. تنها با یک جهش 200 دلاری از یک دوربین به دوربین دیگر ، ما می خواهیم بدانیم کدام یک بیشترین ارزش را به شما می دهد.

90Dهر 3 دوربین دارای سنسور بریدگی APS-C هستند ، بنابراین ما آنها را با لنز Canon EF-S 17-55mm f/2.8 IS سازگار با سنسور برش را آزمایش کردیم . اولین تفاوت بزرگ در وضوح تصویر است:

سنسور 32 مگاپیکسلی 90D یک ارتقاء بزرگ به سنسور 24 مگاپیکسلی 80D است و همچنین سنسور 20 مگاپیکسلی 7D را پشت سر می گذارد. دوربین هایی با تعداد مگاپیکسل در محدوده 30+ دارای مزیت متمایزی هستند. شما برای برش و قاب بندی مجدد بدون نیاز به برخورد با فایل های عظیم ، وضوح زیادی دریافت می کنید. 90D واقعاً به این نقطه شیرین برخورد می کند و به راحتی دو مورد دیگر را در این منطقه خاص شکست می دهد.

مقایسه پرفروش ترین دوربین های کانن از نظر عملکرد فوکوس خودکار

کانن 90D ، 80D ، و 7D Mark II همگی فوکوس خودکار دو پیکسل برای ویدیو را به طور مشابه انجام می دهند. اما سیستم فوکوس خودکار تمام نقطه ای 65 نقطه ای 7D قوی تر و سریعتر از دو دوربین دیگر است که 45 نقطه فوکوس متقابل دارند. عکاس ورزشی و حیات وحش از لحاظ تاریخی عاشق سیستم فوکوس خودکار 7D Mark II بوده است.

قیاس پرفروش ترین دوربین های کانن

7D Mark IIبا این حال ، عکسبرداری مداوم در 90D یک پیشرفت بزرگ در مقایسه با 80D است و از 7 FPS به 10 FPS افزایش می یابد. دوربین 90D را با سرعت عکاسی دوربین 7D برابر می کند. سرعت عکسبرداری 10 فریم در ثانیه 10 ، کف مورد نیاز برای عکاسی بسیار راحت است.

مزایای ویدئویی دوربین Canon 90D

دوربین 90D با دنبال کردن مراحل اصلی 5D mark IV ، اکنون می تواند ویدئو های 4K را تا 30 فریم در ثانیه و فیلم HD را تا 120 فریم در ثانیه ضبط کند. 7D MARK II و 80D ، از سوی دیگر، تنها فیلم برداری HD تا 60 فریم در ثانیه را دارا می باشد. در حالی که بسیاری می گویند Canon فقط در اینجا بازی می کند (از آنجایی که رقبای آنها سالها فیلم های 4K در دوربین های اصلی خود داشته اند) ، دیدن Canon با جدی گرفتن فیلمبرداران و واقعاً 90D یک ارتقاء محکم و مقرون به صرفه بسیار خوب است.

ویژگی های Canon 90D

90D صفحه نمایش لمسی با قابلیت چرخش مدل قبلی را دارا می باشد، و دوربین کانن 7D Mark II فاقد آن است. همچنین فاکتور فرم کوچکتر را حفظ می کند و حتی از 80D سبک تر است . کانن همچنین یک ویژگی تایم لپس درون دوربین را که در دو مدل دیگر وجود ندارد ، اضافه کرد.

با نگاهی به مشخصات و عملکرد ، به راحتی می توان در اینجا برنده شد. 90D ، با تعداد پیکسل های بیشتر و ویژگی های ویدئویی بهبود یافته ، ارتقاء قابل توجهی به 80D دارد و به استثنای نقاط کلی فوکوس خودکار ، حتی 7D Mark II را پشت سر می گذارد.

مقایسه پرفروش ترین و محبوب ترین دوربین های کانن

90Dبه طور واضح ، دوربین 7D Mark II یک مدل قدیمی است و در سال 2014 عرضه شد. حتی 80D نیز سن خود را نشان می دهد. فناوری دوربین و سنسور با چنان سرعتی در حال پیشرفت است که فاصله 6 ساله بسیار محسوس خواهد بود. منطقی است که چرا 90D جدیدتر انتخاب اصلی در اینجا است. اگر از یک دوربین DSLR میان رده و سنسور برش استفاده می کردید ، نمی توانید با 90D اشتباه کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و یا خرید دوربین کانن با کارشناسان ما در نمایندگی کانن تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با کارشناسان