نمایندگی کانن - نکات عکاسی پاییزی

نکات عکاسی پاییزی

نکات عکاسی پاییزی

بررسی نکات عکاسی پاییزی

پاییز محبوب ماست! رنگ ها بسیار زیبا هستند. رنگ های عمیقاً اشباع شده از طلا ، نارنجی ، قرمز و زرد رویای یک عکاس در فضای باز است. با این حال ، در این زمان از سال ، عکاسان در همه ژانر ها را به طرز شگفت انگیزی جذب می کند تا زیبایی آن را به تصویر بکشند.

بنابراین آنها اینجا هستند! یک قلم و کاغذ ، دوربین خود را بگیرید و برای ایجاد عکاسی عالی از پاییز الهام بگیرید.

1. برای رنگ های غنی تر از پلاریزه استفاده کنید. برای شاخ و برگ پاییزی و مناظر ، فلتر پلاریزه ها ابزار خوبی برای استفاده از آنها برای ایجاد رنگ های غنی در هنگام ضبط هستند.

پلاریزر های دایره ای به ویژه مفید هستند زیرا می توانید با چرخاندن فیلتر روی لنز سطح شدت را انتخاب کنید. پلاریزر ها بیشتر از اشباع رنگ خوب هستند ، آنها می توانند خیره کننده آب و شیشه را از بین ببرند و می توانند کنتراست را به تصویر اضافه کنند.

2. ترکیب گاهی می تواند تصویر را بسازد. دستورالعمل های ترکیبی زیادی برای کار در عکاسی در دسترس شماست. در اینجا من “قانون یک سوم” بسیار محبوب را برای این برگ قرمز تنها که روی یک تخت علف سبز در یک روز آفتابی روشن در مرکز هنری Storm King قرار گرفته است ، انتخاب کردم.

بررسی نکات عکاسی پاییزی 

autumn photography girl dancing in leaves

در حالی که برخی قوانین برای شکستن وضع شده اند ، این تصویر ممکن است با برگ متمرکز کار کند زیرا این یک برگ تنها بر روی تختی از چمن سبز بود بدون هیچ چیز مزاحم دیگری ، اما من احساس کردم که یک ترکیب بسیار قوی تر است.

3. برای عکس های کلان “فصل باز” است. برگ ها مملو از رگه هایی هستند که در هر زمان به زیبایی بسته می شوند ، اما به ویژه هنگامی که رنگ آنها می ترکد. حتی برگ های خشک نیز بافت زیبایی دارند که می تواند عکاسی خارق العاده ای ایجاد کند. بهترین راه برای گرفتن یک برگ پاییزی بدون گرفتن سایه ، عکاسی از آن به صورت افقی است.

من که ملکه پلکسی گلاس بودم ، یک کاربرد خوب دیگر برای آن پیدا کردم : چسباندن یک برگ به یک تکه پلکسی ، اتصال پلکسی گلاس به یک پایه بازتابنده در یک چراغ و استفاده از یک سه پایه برای ثابت نگه داشتن دوربین من برای عکس در برابر سفید زمینه.

در جاده؟ سعی کنید یک برگ را به شیشه ماشین بچسبانید و با استفاده از نور طبیعی آن را عکاسی کنید.

آموزش نکات عکاسی پاییزی

shutterstock 769179436

 

4. پاییز فقط مربوط به برگ ها نیست! اگرچه این احتمالاً محبوب ترین علامت پاییز است ، اما برگ ها تنها اشیایی نیستند که نشانه ورود فصل هستند. به دنبال چیزهایی باشید که مانند کدو تنبل ، سیب ، انواع توت ها و پای ها و غیره که می تواند نشان دهنده فصل باشد.

5. از یک پرتره بازیگوش و در عین حال جذاب ، ثبت کنید. در حالی که برگ ها در اینجا فراگیر هستند ، موضوع اصلی عزیزان هستند.

گرفتن عکس لحظه ای صریح دوستان و عزیزان در حال بازی با برگ در حیاط می تواند تصویری سرگرم کننده و به یاد ماندنی ایجاد کند. پرتره های مستقیم و عمدی با درختان و برگ های رنگارنگ در پس زمینه نیز برای پرتره های ساده در فضای باز به خوبی کار می کنند.

یک لنز عالی با استفاده از باز کردن گسترده می تواند زمینه های رنگارنگ شلوغ را با رنگ آمیزی نقاشی و رویایی جلوه دهد.

6. با بازتاب ها بازی کنید. در حالی که این می تواند با شکوفه های بهاری نیز کار کند ، عکاسی از گروهی از درختان رنگارنگ در پشت بدن و آب آرام ، یک تصویر آینه ای زیبا از صحنه ایجاد می کند.

نکات عکاسی پاییزی با دوربین کانن

image asset

7. دیدگاه خود را تغییر دهید! بله ، می توانید خم شوید و برگهای رنگارنگ را روی زمین شلیک کنید ، اما سعی کنید روی زمین قرار بگیرید و به سمت بالا شلیک کنید.

درختی پر از برگهای رنگارنگ به علاوه آسمانی آبی (و احتمالاً ابرهای پف کرده و سفید!) می تواند یک عکس انتزاعی رنگارنگ زیبا نیز ارائه دهد.

در انتهای مقاله “ نکات عکاسی پاییزی ” می خواهیم به اطلاع شما برسانیم که می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و یا خرید دوربین کانن با کارشناسان ما در نمایندگی کانن تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با کارشناسان