نمایندگی کانن - ژست عکاسی در طبیعت برای دخترها

ژست عکاسی در طبیعت برای دخترها

ژست عکاسی در طبیعت برای دخترها

بهترین ژست عکاسی در طبیعت برای دخترها

یکی از مهم ترین نکاتی که باعث جلوه ی بیشتر و بهتر عکس می شود، بی شک ژست عکاسی به خصوص برای عکاسی مدلینگ یا انسان ها می باشد و اگر به درستی انجام شود، می تواند به طرز باور نکردنی ساده به نظر برسد.
همچنین پیدا کردن لوکیشن های جذاب نیز نقش مهم و کلیدی در عکس ها دارد.

در ادامه مطلب به معرفی بهترین ژست عکاسی در طبیعت برای دخترها مانند دریا، ساحل، جنگل، دشت و… که یکی از بهترین لوکیشن های موجود برای عکاسی در تمام فصول می باشد، می پردازیم.

قبل از هر چیزی ابتدا باید مشخصات مدل را برای عکاسی اعم از سن، نوع بدن، نوع پوشش و… بررسی کنید، همچنین باید با او صحبت کنید تا آرامش کافی برای عکاسی را داشته باشد، ایده های عکاسی خود را به او به طور کامل توضیح دهید تا هنگام عکاسی زمان زیادی از شما گرفته نشود و بتوانید بی وقفه به عکاسی مشغول شوید. همچنین توجه به ساعت طلایی و نور مناسب در عکاسی طبیعت و ارتباط برقرار کردن با هر آن‌چه که در اطراف و تعامل با شماست، بسیار مهم می باشد.

یکی از محبوب ترین لوکیشن ها برای عکاسی دختران به خصوص در فصل تابستان، دریا می باشد. فضای وسیع ساحل و دریا اغلب خلوت است و درخت یا نیمکتی نیز در اطراف آن دیده نمی شود. پس همه چیز به ژست شما بستگی دارد.
شما می توانید ژست های متفاوت و خلاقانه ای مانند:

بهترین ژست عکاسی در طبیعت برای دخترها

IMG 20220904 115218 097 e1662276865198

نشستن لب دریا، قدم زدن در ساحل، رفتن به داخل دریا و مشغول به آب بازی، رها کردن موهای خود در آب، بازی با شن و ماسه های ساحل، استفاده از اکسسوری محبوب کلاه، باز کردن دستان خود به دو طرف،عکاسی هنگام طلوع و غروب خورشید و… را در تصاویر خود به ثبت برسانید.

برای داشتن تصاویر بهاری قشنگ در فصل بهار، می توانید از شکوفه های سفید و صورتی این فصل در عکس های خود استفاده کنید.لباس های خود را متناسب با این فصل از رنگ های ملایم و روشن انتخاب کنید و عکس های زیبا خلق کنید.

می توانید با استفاده از شکوفه ها برای خود حلقه ی سر درست کنید و با آن عکس های خلاقانه ای بگیرید. در دشت و میان گل ها با لبخند آزادانه راه بروید (البته بدون آن که آسیبی به گل ها برسد)، با پوشیدن پیراهن های حریر و چین چینی خود بچرخید و تصاویری جذاب خلق کنید. حتی می توانید بین گل ها بشینید و یا دراز بکشید،بی شک از دیدن تصاویر خود شگفت زده می شوید.

توضیح برخی از ژست های عکاسی در طبیعت 

گذاشتن دست ها به روی هم

دست های خود را در جلو به روی هم بگذارید، این ژست بسیار متنوع می تواند برای انواع مختلف عکس ، از عکس های خلاقانه گرفته تا پرتره های رسمی تر تجاری ، کار کند.با سوژه خود در زاویه سه چهارم ، کمی دورتر از دوربین ، از او بخواهید که دستانش را جلو بیاورد.

این ژست خاص نه تنها بسیار چاپلوس و لاغر کننده است ، بلکه اگر سوژه شما مطمئن نیست که با دستانش چه کار کند می تواند گزینه خوبی باشد.

دویدن

از دیگر ژست های عکاسی دخترانه در طبیعت ،ژست دویدن است. عکس های پیاده روی همیشه وقتی به درستی انجام می شوند لزوما بهترین ظاهر را ندارند ، بنابراین اگر به دنبال گرفتن عکس هنگام پیاده روی هستید و خروجی مناسبی دریافت نمی کنید ، لازم نیست نگران نباشید.

از مدل خود بخواهید طوری رفتار کند که انگار دارد راه می رود یا می دود و این کاری است که برای گرفتن این عکس انجام شده است . این کار می تواند به سمت دوربین یا در سراسر دوربین باشد. اگر حالت دومی را انتخاب می کند ، بهتر است نزدیکترین پا را به دوربین جلو داشته باشید.

آموزش ژست عکاسی در طبیعت برای دخترها

IMG 20220904 115244 675 e1662276773603

همچنین مدل می تواند به زمین یا جلوتر از او نگاه کند. یا ، برای احساس سرگرم کننده تر ، می تواند سرش را به عقب خم کند و بخندد و شما عکسی فوق العاده را به تصویر بکشید.

تکیه دادن آرنج دست

آرنج در حال استراحت یکی دیگر از ژست های پرطرفدار دخترانه در طبیعت می باشد. این ژست بسیار ساده می باشد و لازم نیست بابت خراب شدن ژست خود نگران باشید. کافی است در پشت یا جلوی یک سوژه مانند پلی چوبی ،درخت یا صندلی قرار گرفته و هر دو یا یکی از آرنج های خود را بر روی آن تکیه دهید. می توانید لبخند بزنید، به افق خیره شوید یا دست خود را در زیر چانه ی خود قرار دهید و ژست خانومانه تر و رسمی تری داشته باشید.

نگاه به پشت شانه

نگاه به پشت شانه که اغلب برای دختران استفاده می شود و تقریبا در هر مکانی می توان این ژست را به ثبت رساند یکی دیگر از ژست های متنوع عکاسی دختران است. با روبرو شدن مدل با کمی فاصله از دوربین ، از او بخواهید تا پشت سر شما به شما نگاه کند. مراقب باشید او را زیاد گیج نکنید تا ژست تنش زا به نظر برسد. ارتباط برقرار کنید تا ببینید با چه چیزی احساس راحتی می کند اما همچنان خوب به نظر می رسد.

جدیدترین ژست عکاسی در طبیعت برای دخترها

IMG 20220904 115224 498

برای عکس های سه چهارم یا تمام طول ، دستان او ممکن است در جیب او باشد یا به آرامی روی پاهایش تکیه دهد.

استفاده از موها

دختران می توانند با رها کردن موهای خود تصاویری بسیار زیبا را خلق کنند. همچنین اگر در ساعت طلایی عکس بگیرید، بازتاب نور روی مو، جلوه ی خیره کننده ای را به وجود می آورد.

 

 

به طور کلی عکاسی از دختران در طبیعت، با توجه به ویژگی های خاص و شادابی و سرزنده بودن آن ها، علاوه بر این که تصاویری فوق العاده به وجود می آورد، شما را هنگام عکاسی خسته نمی کند و می توانید ژست های خلاقانه ی زیادی از آن ها ثبت کنید.

در انتهای مقاله “ ژست عکاسی در طبیعت برای دخترها ” می خواهیم به اطلاع شما برسانیم که می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و یا خرید دوربین های کانن با کارشناسان ما در نمایندگی کانن تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با کارشناسان