نمایندگی کانن - بهترین لنز های کانن برای عکاسی ورزشی

بهترین لنز های کانن برای عکاسی ورزشی

بهترین لنز های کانن برای عکاسی ورزشی

معرفی بهترین لنز های کانن برای عکاسی ورزشی

در عکاسی ورزشی یکی از مهم ترین و اصلی ترین گام ها داشتن تجهیزات مورد نیاز شماست مخصوصا در شرایطی که نور کافی از محیط به دوربین شما نمی رسد .

بهترین لنز هایی که می توانند شما را در این امر یاری کنند، لنز های کاننی هستند که دارای قابلیت فوکوس خودکار سریع در شرایطی با نور کم، تصاویر فوق العاده ای در اختیار شما قرار دهند .

1) لنز  تله فوتو Canon EF 200mm f/2L IS بهترین لنز های کانن برای عکاسی ورزشی

اگر به یک لنز دوربین ورزشی حرفه ای نیاز دارید و بودجه ی زیادی برای خرج کردن دارید، لنز تله فوتو Canon EF 200mm f/2L IS گزینه خوبی است که ممکن است بخواهید در نظر بگیرید.

این لنز با قیمتی بیش از 5000 دلار، لنز هایی است که توسط برخی از حرفه ای ها استفاده می شود که رویداد های ورزشی را به تصویر می کشد. این لنز نسبت به بسیاری از لنزهای تله فوتو جایگزین موجود، کیفیت برتری را ارائه می دهد.

لنز تله فوتو Canon EF 200mm f/2L IS عمدتا به عنوان یک لنز اصلی عمل می کند. فاصله کانونی قابل تنظیمی ندارد، به این معنی که در درجه اول برای ورزش های داخل سالن عالی است .

بهترین لنز های کانن برای عکاسی ورزشی

 

عناصر لنز استفاده شده نیز این لنز را به گزینه ای عالی برای شرایط کم نور تبدیل می کند. لنز دارای نوردهی ثابت با دیافراگم f/2L و فاصله کانونی ثابت 200 میلی متر است. این لنز دارای یک سیستم لرزشگیر داخلی است.

این یک فناوری تثبیت ‌کننده تصویر دو مرحله ‌ای است که کاهش قابل توجهی در شبح و شعله ‌ور شدن ارائه می ‌دهد.

سرعت شاتر و فوکوس خودکار سریع است و به شما اطمینان می دهد که می توانید از سوژه ها در حال عمل در میدان عکس بگیرید.

نمای کلی پرایم تله فوتو متوسط ​​بسیار سریع، EF 200mm f/2L IS USM  یک لنز از سری L کانن است که برای عکاسی پرتره و همچنین عکاسی ورزشی در فضای داخلی یا سایر برنامه های کاربردی در نور کم و حرکت سریع ایده آل است.

حداکثر دیافراگم بزرگ f/2 از مزایای کار در نورهای دشوار و همچنین کنترل گسترده بر عمق میدان برای جداسازی سوژه با استفاده از فوکوس انتخابی برخوردار است.

به همان اندازه چشمگیر، طراحی اپتیکال از شیشه با پراکندگی بسیار کم و عناصر فلوریت برای کاهش قابل توجه حاشیه های رنگی و انحرافات رنگی برای وضوح بالا استفاده می کند.

بهترین لنز های کانن برای عکاسی ورزشی

به‌ علاوه، پوشش‌ های Super Spectra برای سرکوب شعله‌ ور شدن لنز و شبح برای کنتراست بالا و خنثی رنگ هنگام کار در نور شدید اعمال شده‌ اند.

مکمل قابلیت‌ های تصویربرداری، این 200 میلی‌متری f/2 همچنین دارای سیستم تثبیت‌ کننده تصویر با چهار مرحله موثر است که لرزش دوربین را به حداقل می ‌رساند تا عکس ‌برداری با دست واضح ‌تر شود.

یک USM حلقه ‌ای و مکانیزم فوکوس داخلی همچنین عملکرد فوکوس خودکار سریع، بی ‌صدا و دقیق و همچنین نادیده گرفتن فوکوس دستی تمام وقت را فراهم می ‌کند. علاوه بر این، یک یقه سه پایه چرخان قابل جابجایی برای استفاده پایدار از لنز در بالای سه پایه یا مونوپاد گنجانده شده است.

2) Canon EF 400mm f/2.8L IS USM II Super Telephoto بهترین لنز های کانن برای عکاسی ورزشی

گزینه ی بعدی ما گزینه ای با قیمت بالا است که برای حرفه ای ها ایده آل است. لنز سوپر تله فوتو Canon EF 400mm f/2.8L IS USM II به مرز 10000 دلار رسیده است.

دارای کیفیت عالی و ساختار محکم است. این لنز دارای یک مهر و موم است که از آن در برابر آب و گرد و غبار محافظت می کند.

لنز Canon EF 400mm f/2.8L IS USM II Super Telephoto دارای سیستم USM حلقه ای است. دارای فاصله کانونی 400 میلی متری ثابت است. این لنز همچنین نوردهی ثابت با دیافراگم f/2.8L را ارائه می دهد.

این لنز دارای ساختار 16 عنصری است که به 12 گروه تقسیم می شود. این لنز دارای دو سیستم فلوریت در ساختار لنز خود است. یک فیلتر کشویی عقب نیز موجود است.

EF 400mm f/2.8L IS III USM  که فاصله کانونی فوق تله فوتو مورد علاقه را با حداکثر دیافراگم روشن f/2.8 جفت می کند، Canon است.اپتیک سری L برای برنامه های کاربردی در فضای باز، حیات وحش و ورزش مناسب است.

قیمت بهترین لنز های کانن برای عکاسی ورزشی

بهترین لنز های کانن برای عکاسی ورزشی

این نسخه III از این لنز ارزشمند دارای طراحی وزن سبک تر به همراه طرح اپتیکال پیچیده و قابلیت های هندلینگ به روز است. حداکثر دیافراگم سریع، کنترل گسترده ای بر عمق میدان برای جدا سازی سوژه ها با استفاده از فوکوس انتخابی را امکان پذیر می کند، و همچنین کار در شرایط نوری دشوار را سودمند می کند.

هر دو عنصر Super UD و فلوریت در طراحی اپتیکال برای کمک به کاهش حاشیه ‌های رنگی و انحرافات رنگی برای وضوح و دقت رنگ بالا استفاده می ‌شوند، و پوشش‌ های Super Spectra و Air Sphere برای سرکوب شعله ‌ور و شبح برای افزایش کنتراست و رنگ روی عناصر جداگانه اعمال شده ‌اند. بی طرفی هنگام کار در شرایط نور پس زمینه.

بهترین لنز های کانن برای عکاسی ورزشی

بهترین لنز های کانن برای عکاسی ورزشی

3) Canon EF 300mm f/2.8L IS USM II Super Telephoto بهترین لنز های کانن برای عکاسی ورزشی

لنز Canon EF 300mm f/2.8L IS USM II Super Telephoto یکی دیگر از گزینه های گران قیمت است که به شما امکان عکاسی حرفه ای را می دهد.

دارای فاصله کانونی 300 میلی متری است که ثابت است. این لنز همچنین دارای نوردهی ثابت با دیافراگم f/2.8 است.

لنز Canon EF 300mm f/2.8L IS USM II Super Telephoto Lens دارای ساختار لنز با کیفیت بالا با ۱۶ عنصر در ۱۲ گروه است.

این دستگاه دارای فیلتر عقب و سیستم Ring USM است. این لنز دارای اندازه فیلتر 52 میلی متری است و از سیستم فوکوس داخلی استفاده می کند.

سیستم فوکوس خودکار به سرعت کار می کند. این لنز دارای سه حالت تثبیت کننده تصویر مختلف برای جابجایی است.

بهترین لنز های کانن برای عکاسی ورزشی

بهترین لنز های کانن برای عکاسی ورزشی

Canon EF 300mm f/2.8L IS II USM  که به دلیل فاصله کانونی تله فوتو متوسط ​​و حداکثر دیافراگم روشن، همه کاره است، همچنین به دلیل عملکرد پرسرعت و هندلینگ بصری برای استفاده در شرایط کاری بسیار متنوع، متمایز است.

به عنوان یک لنز سری L، این tele prime البته دارای طراحی اپتیکال پیشرفته است. از دو عنصر فلوریت برای کاهش حاشیه ‌های رنگی و انحرافات رنگی برای وضوح و دقت رنگ بالا استفاده می‌ شود و یک پوشش طول موج فرعی برای سرکوب فلر و شبح برای افزایش کنتراست و خنثی رنگ هنگام کار در شرایط نور پس ‌زمینه اعمال شده است.

حداکثر دیافراگم سریع f/2.8 همچنین کنترل گسترده ای بر عمق میدان برای جداسازی سوژه ها با استفاده از فوکوس انتخابی را امکان پذیر می کند، و همچنین کار در شرایط نوری دشوار را به ارمغان می آورد.

فراتر از طرح ‌بندی اپتیکال، این 300 میلی‌ متری f/2.8 با چهار سیستم تثبیت‌ کننده تصویر که دارای سه حالت تثبیت‌ کننده جداگانه است، برای کاربردهای مختلف عکس ‌برداری نیز مشخص می ‌شود.

همچنین تکمیل کننده هندلینگ یک USM پیچیده از نوع حلقه است که عملکرد فوکوس خودکار سریع، بی صدا و دقیق را همراه با نادیده گرفتن فوکوس دستی تمام وقت ارائه می دهد.

علاوه بر این، این لنز برای استفاده در شرایط محیطی سخت در برابر شرایط جوی آب بندی شده است و دارای یک یقه سه پایه چرخان قابل جابجایی است تا از کار بر روی سه پایه یا مونوپاد بهره مند شود.

بهترین لنز های کانن برای عکاسی ورزشی

بهترین لنز های کانن برای عکاسی ورزشی

4) Canon EF 70-200mm f/2.8L IS II USM AF بهترین لنز های کانن برای عکاسی ورزشی

این لنز یکی از بهترین لنزهای کانن برای عکاسی ورزشی است و دومین و پیشرفته ترین نسخه از مدل IS است.
البته لازم به ذکر است که همین چند روز پیش نسخه جدیدتری از این لنز با نام Canon EF 70-200mm f / 2.8L IS III USM AF نیز عرضه شد که البته هنوز وارد بازار نشده است اما می توانید در مورد آن در وب سایت Canon مطالعه کنید. نسخه جدیدتر تفاوت چندانی با نسخه قبلی خود ندارد و هر دو جزو بهترین لنزهای Canon 70-200 هستند.

بهترین لنز های کانن برای عکاسی ورزشی

 

بهترین لنز های کانن برای عکاسی ورزشی

همه ی ورزش ها در زمین بازی انجام نمی شوند. برخی از ورزش‌ ها در فضای باز انجام می ‌شوند، در حالی که برخی دیگر در داخل خانه انجام می‌ شوند. مقایسه ی عالی فوتبال در مقابل بسکتبال است.

اگر شما یک عکاس ورزشی هستید بهتر است لنزی انتخاب کنید که با تمامی این شرایط مطابقت داشته و برای سوژه ی عکاسی شما مناسب باشد .

در انتهای مقاله “ بهترین لنز های کانن برای عکاسی ورزشی ” می خواهیم به اطلاع شما برسانیم که می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و یا خرید دوربین کانن با کارشناسان ما در نمایندگی کانن تماس حاصل فرمایید.

مقالات مرتبط: نکات عکاسی مستند ، عکاسی از چشم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با کارشناسان