نمایندگی کانن - نکات عکاسی مستند

نکات عکاسی مستند

نکات عکاسی مستند

نکات عکاسی مستند

مستند های خوب ، اغلب با کمک یک راوی، داستانی را روایت می کنند. برای افزایش علاقه به عکس های سفر خود می توانید از همین تکنیک ها استفاده کنید.

نمایش تصاویر بی پایان از ماجراجویی های اخیر به خانواده و دوستانتان ممکن است برایتان هیجان انگیز به نظر برسد. تو اونجا بودی تو تجربه اش را داشتی آنها این کار را نکردند. اگر می خواهید آنها در آخرین نمایش اسلاید سفر شما بنشینند، باید آن را جالب کنید.

در اینجا نکاتی در مورد چگونگی افزایش علاقه به عکس‌ های خود و ایجاد عکس‌ های مستند بهتر در سفر آورده شده است.

آموزش نکات عکاسی مستند

نکات عکاسی مستند

با عکس های خود داستان بگویید

برنامه ریزی سفر شما زمان و تلاش می برد. تصمیم بگیرید که کجا می خواهید بروید، چه چیزی را می خواهید ببینید و چه مدت می خواهید بمانید. چرا عکاسی خود را نیز در مرحله برنامه ریزی قرار نمی دهید؟

به این فکر کنید که چرا می روید و چه خواهید کرد. چگونه می توانید این را به یک داستان تبدیل کنید؟ در مورد افزودن یک رشته ارتباطی از مواردی که بیشتر شما را به هر مکانی که بازدید می کنید علاقه مند و جذب می کند فکر کنید.

فهرستی از موضوعاتی که می توانید دنبال کنید تهیه کنید. هر روز که در سفر هستید، لیست خود را بررسی کنید و مطمئن شوید که برخی از موارد را در عکس های خود قرار داده اید.

شاید بخواهید عکس بگیرید:

جنبه های خاص معماری

  • هنرمندان محلی کار می کنند
  • چهره افراد مسن
  • قهوه خانه ها
  • تابلوهای خیابان
  • احتکارهای تبلیغاتی

در نظر بگیرید چه چیزی بیشتر مربوط به مکان هایی است که می روید. کدام یک از این موارد بیشتر به شما علاقه مند است و بهترین فرصت های عکس را ایجاد می کند. برنامه ریزی کنید که زمان بیشتری را در این مکان ها بگذرانید.

نکات عکاسی مستند

تصویر کامل را دریافت کنید

یکی از ترفندهایی که هنگام شروع تولید ویدیو یاد گرفتم این بود که همیشه از زوایای عریض، متوسط ​​و نزدیک عکس بگیرم. این به انعطاف پذیری بیشتری برای ایجاد کل تصویر در هنگام ویرایش اجازه می دهد. هنگام ایجاد عکاسی مستند سفر نیز همین کار را می کند.

من اغلب شرکت کنندگان در کارگاه عکاسی سفر خود را تشویق می کنم که تصور کنند برای یک مجله کار می کنند. آنها باید یک سری عکس برای ویرایشگر خود تولید کنند تا ماهیت هر مکانی را که بازدید می کنند نشان دهد.

فقط گرفتن جزئیات گسترده یا کلوزآپ تصویر کاملی را ایجاد نمی کند.

همراهان خود را در سفر بگنجانید

سفر با سایر عکاسان معمولا زندگی را آسان تر می کند. شما می توانید به جای اینکه با عجله کسی که با تلفن خود عکس های فوری می گیرد، وقت بگذارید.

یکی از راه‌هایی که می‌توانید از زمان خود با همراهان غیرعکاس بهترین استفاده را ببرید، گنجاندن آنها در عکس‌هایتان است. آنها را بخشی از داستان خود قرار دهید.

منظور من این نیست که شما فقط از شریک زندگی خود عکس های جذابی به سبک رسانه های اجتماعی بگیرید. آنها را در داستان قرار دهید.

کارهایی که انجام می دهید و جنبه های جالب مکان هایی که بازدید می کنید را نشان دهید. وجود افرادی که با آنها سفر می کنید در برخی از عکس های خود آنها را شخصی تر می کند.

گنجاندن آنها در برخی از فعالیت ها به بیان داستان کمک می کند . از آنها در حال سفارش غذا یا قهوه عکس بگیرید. از آنها در حال سوار شدن به قایق یا ریکشا عکس بگیرید. از کارهایی که با هم انجام می‌دهید عکس بگیرید، نه فقط از آنچه که به آن نگاه می‌کنید.

عکاسی مستند از سفر: چگونه علاقه بیشتری به عکس های سفر خود به دوستان روستای میانمار اضافه کنیم.

وقت بگذارید

اگر امکان همراهی در سفر وجود ندارد، برای عکاسی وقت بگذارید . هر روز زمانی را برای گذراندن زمانی با دوربین خود بدون هدف دیگر تعیین کنید.

عجله از جایی به مکان دیگر بدون صرف زمان برای درگیر شدن در داستان عکاسی، خسته کننده است. به خود اجازه دهید از استفاده از دوربین خود لذت ببرید.

این ممکن است به این معنی باشد که باید زودتر از دیگرانی که با آنها سفر می کنید بیدار شوید. ممکن است در حالی که منتظر آماده شدن ناهار یا شام خود هستید، از رستوران خارج شوید. متوجه خواهید شد که ارزشش را دارد زیرا زمانی که بتوانید وقت خود را صرف کنید عکس های بهتری دریافت خواهید کرد.

بررسی نکات عکاسی مستند

نکات عکاسی مستند

کارگاه عکاسی را رزرو کنید

بسیاری از مقاصد مسافرتی محبوب فرصت هایی را برای کارگاه های عکاسی مسافرتی یا تورهای عکاسی ارائه می دهند .

سرمایه گذاری روی هر یک از این موارد بدون شک به این معنی است که عکس های بهتری خواهید داشت. شما موقعیت مکانی را با عکاسی که از نزدیک آن را می شناسد، تجربه خواهید کرد. آنها می توانند شما را در بهترین زمان برای عکس گرفتن به جالب ترین مکان ها ببرند.

با شرکت در یک کارگاه عکاسی، مهارت های جدیدی را نیز یاد خواهید گرفت. در تعطیلات بودن زمان بسیار خوبی برای یادگیری است زیرا می توانید بلافاصله آنچه را که یاد می گیرید به کار ببندید.

یک کارگاه خوب عکاسی در سفر شامل آموزش مهارت های دوربین و عکاسی می شود. همچنین اطلاعات فرهنگی محلی را یاد خواهید گرفت که تجربه عکاسی شما را بهبود می بخشد.

در انتهای مقاله “ نکات عکاسی مستند ” می خواهیم به اطلاع شما برسانیم که می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و یا خرید دوربین های کانن با کارشناسان ما در نمایندگی کانن تماس حاصل فرمایید.

مقالات مرتبط: عکاسی مستند در سفر ، آموزش عکاسی مستند

2 thoughts on “نکات عکاسی مستند

  1. Pingback: عکاسی مستند در سفر - نمایندگی رسمی کانن در تهران | نمایندگی دوربین کانن

  2. Pingback: مهم ترین راهکار های بهبود عکس - نمایندگی کانن در ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با کارشناسان