نمایندگی کانن - بهترین میکروفن برای استریم پادکست و بازی

بهترین میکروفن برای استریم پادکست و بازی

بهترین میکروفن برای استریم پادکست و بازی

معرفی بهترین میکروفن برای استریم پادکست و بازی

یک هدست گیمینگ خوب ممکن است تمام آنچه شما برای گفتگو با هم تیمی های خود در بازی نیاز دارید را داشته باشد یا گاهی اوقات تماس تصویری برقرار کند بدون اینکه نگران صوت رایانه خود در میکروفون باشید. اما ، اگر می خواهید وارد تولید جدی تری مانند پخش یا پادکست شوید ، دلیل خوبی برای تهیه میکروفون اختصاصی دارید.

برای بسیاری از هدست ها ، میکروفون حرف دوم را برای بلندگوها می زند . به هر حال شنیدن صدای با کیفیت مهم است. اما ، وقتی می خواهید صدای طلایی خود را با مخاطبین پخش کننده یا پادکست به اشتراک بگذارید ، دیگر مهم نیست که صدا از بلندگوهای هدفون شما می آید ، بلکه صدا از بلندگوهای مخاطب است. این بدان معناست که شما ناگهان به میکروفونی نیاز دارید که بتواند با کیفیت بلندگو های خوب مطابقت داشته باشد. بنابراین ، سخت افزار اختصاصی چیزی است که شما می خواهید.

جدیدترین میکروفن برای استریم پادکست و بازی

میکروفون Samson G-Track Proیک میکروفون مستقل و مستحکم محدوده پاسخ فرکانسی وسیع تری نسبت به میکروفن اصلی هدست ارائه می دهد و به شما این امکان را می دهد تا تمام صداهای غنی را برای صدایی غنی تر انتخاب کنید.

با الگوهای مختلف ، می توانید نویز پس زمینه ای را که ممکن است از رایانه بازی یا صفحه کلید بازی شما ایجاد شود ، آسان تر کنید . برخی از میکروفون ها حتی می توانند به شما اجازه دهند بین الگوهای مختلف وانت سوئیچ کنید، بنابراین می توانید یک روز فقط روی صدای خود با الگوی قلبی تمرکز کنید ، در حالی که ممکن است روز بعد شما و مهمان را با الگوی دو جهته ضبط کنید.

با در نظر گرفتن همه این موارد ، ما به شما کمک می کنیم تا انواع میکروفون های با کیفیت را که می توانند در طیف وسیعی از محیط های تولید مناسب باشند ، راهنمایی کنید. بنابراین ، خواه می خواهید آخر هفته بازی ها را پخش کنید یا قصد دارید یک سری پادکست تهیه کنید ، می توانید یک میکروفون مناسب برای کار پیدا کنید.

در اینجا بهترین میکروفن یقه ای برای استریم پادکست و بازی را به شما معرفی خواهیم کرد.

بهترین میکروفن برای استریم پادکست و بازی Samson G-Track Pro

Samson G-Track Pro میکروفونی است که باید روی آن توجه داشته باشید. این یک میکروفن کندانسور با قابلیت جدی است. از یک جهت ، به لطف سه الگوی قطبی قابل انتخاب ، طیف وسیعی از تنظیمات ضبط را پشتیبانی می کند. می توانید در تنظیم میز با تنظیمات کاردیوید فقط روی خودتان تمرکز کنید ، با مهمان با استفاده از تنظیمات دو طرفه صحبت کنید یا فقط سعی کنید همه چیز را با تنظیم همه جانبه انتخاب کنید.

 

samson sagm1uprose g track large diaphragm studio 1418976

 

Samson G-Track Pro می تواند ضبط با کیفیت بالا را نیز انجام دهد. همه چیز را از 50 هرتز تا 20 کیلوهرتز می گیرد ، محدوده صوتی معمولی انسان را پوشش می دهد و سپس برخی از آنها را پوشش می دهد. همچنین می تواند صدای شما را با حداکثر فشار صوتی 120dB کمی بلند کند. تمام این صدا را می توان تا 96 کیلوهرتز و در 16 یا 24 بیت ضبط کرد. در میکروفون ، تعدادی کنترل ساده برای شماره گیری همه چیز و همچنین جک برای مانیتور کردن روی هدفون و حتی جک یک چهارم اینچی برای منبع ورودی دوم پیدا خواهید کرد.

بهترین میکروفن برای استریم پادکست و بازی Focusrite Scarlett CM25 MkII

بدون شک این حجم از تجهیزات فقط برای یک کار نیست، اگر قصد استریم، پخش، پادکست و هر کاری که به ذهنتان می رسد را انجام دهید و به دنبال میکروفون مناسب برای این کار هستید، مدل Focusrite Scarlett CM25 MkII را انتخاب کنید. دیافراگم بزرگ این میکروفون آن را برای صداهای ملایم و بلند مناسب می کند. بنابراین، اگر در جایی از بازی Battle Royale پنهان شده اید و بی سر و صدا چت می کنید و سپس مجبور به فریاد زدن هستید، نگران نباشید، زیرا این مدل میکروفون با همه حالات شما سازگار است. کیفیت صدای این میکروفون بی نظیر است و یکی از بهترین های این لیست لقب گرفته است.

بهترین میکروفن رومیزی

MOSC0031 5
اما بهتر است به این نکته توجه داشته باشید که این میکروفون برای بازی ساخته نشده است و هنگام پخش و استریم با مشکل مواجه خواهید شد زیرا این میکروفون جک 3.5 میلی متری ندارد و برای اتصال باید از XLR استفاده کنید که برای برخی افراد این مشکل وجود دارد. به طور کلی، Focusrite Scarlett CM25 MkII میکروفون، هدفون و رابط صوتی را با قیمت کمتر از 200 دلار ارائه می دهد. این برای کسانی که می خواهند پادکست ضبط کنند، پخش جریانی کنند یا بازی هایی برای بازی انجام دهند عالی است.

بهترین میکروفن برای استریم پادکست و بازی USB HyperX QuadCast S

میکروفون USB HyperX QuadCast USB را به دلیل توانایی آن در ضبط گفتار با گرمای قانع کننده می پسندم. در حال حاضر ، HyperX ارائه خود را حتی با HyperX QuadCast S بهتر کرده است.

HyperX QuadCast S هنوز هم در میکروفون های USB خوب است که می تواند با سرعت نمونه 48 کیلوهرتز در عمق 16 بیت ضبط کند و اطمینان حاصل کند که می توانید ضبط دقیقی را در محدوده فرکانس 20Hz-20kHz میکروفون دریافت کنید.

استفاده از میکروفن برای استریم پادکست و بازی

میکروفون USB HyperX QuadCast Sهمچنان می تواند صدا را با چهار الگوی مختلف پیکاپ ضبط کند و به شما این امکان را می دهد تا به راحتی تنظیمات را برآورده کنید تا نیازهای ضبط خود را برآورده کنید. جایی که HyperX QuadCast S در مقایسه با نسخه قبلی خود پیشرفت می کند ، در نورپردازی RGB پر زرق و برق است ، به شما این امکان را می دهد تا میکروفونی داشته باشید که با تنظیمات بازی به خوبی ترکیب شده و به هر جریان ویدیویی کمی استعداد می بخشد.

بهترین میکروفن برای استریم پادکست و بازی Blue Yeti Nano

نسخه جدید مدل بلو یتی برای کسانی که دانش و تجربه کمی از ضبط دارند و برای اولین بار قصد دارند این کار را به صورت حرفه ای انجام دهند، انتخاب مناسب و خوبی است. برای پخش، ضبط زنده و البته پادکست، این مدل یک انتخاب عالی است زیرا سبک وزن است و استفاده از آن آسان است.

BLUE Yeti Nano USB Condenser Microphone 01

بهترین میکروفن برای استریم پادکست و بازی Razer Seiren X

این مدل میکروفون، مانند مدل Blue Yeti، یک نسخه کوچک شده از مدل قدیمی است و تقریباً پنجاه درصد کوچکتر از مدل اصلی است. در این میان، Seiren X با تاکید بر قابلیت حمل در این کار موفق عمل می کند، زیرا مانند یک بطری نوشابه روی میز شما می نشیند و می توانید هر زمان که بخواهید آن را جابه جا کنید.

درست است که برخی از صداهای پس زمینه توسط این میکروفون دریافت می شود، اما این به معنای ضعیف بودن میکروفون نیست. این مدل با توجه به اینکه وسیله ای قابل حمل است و کوچکترین برخورد با سطح کار باعث افتادن آن و آسیب دیدن شما می شود به گونه ای طراحی شده است که با ارتعاشات محیطی سازگار است اما دستگاه به این صورت ساخته شده است.

بهترین میکروفن های استودیویی

Razer Seiren X

ضربه های قوی را تحمل می کند و البته آن لرزش ها و صداهای ناخوشایند را در حین ضبط ضبط نمی کند.
مشکل نویز پس زمینه مشکل کمی نیست، متاسفانه تنها چیزی که از ارزش این مدل می کاهد، ضبط صداهای اضافی و پس زمینه مانند موس یا چاپگر است. البته با کارهایی مثل استریم مشکلی نخواهید داشت، شاید ضبط صدای کیبورد کار را جذابتر کند اما در برخی اپلیکیشن ها بسیار ضعیف تلقی می شود. با این حال فراموش نکنید که صدای این دستگاه بسیار خوب است و اغلب مدل مناسبی نسبت به قیمت آن محسوب می شود.

بهترین میکروفن برای استریم پادکست و بازی Rode NT USB

مدل USB NT Rode فریاد می زند “حرفه ای” زیرا ظاهر و حس یک میکروفون حرفه ای استودیویی را دارد، در حالی که ما را با برچسب قیمت بسیار پایین تر شگفت زده می کند. اگر قصد دارید کار خود را بهبود ببخشید و کمی کار خود را گسترش دهید، توصیه می کنیم به سراغ این مدل بروید. کیفیت صدای این مدل با همتایان خود بی نظیر و غیر قابل مقایسه است.

بهترین میکروفون های usb

14892645 800

نکته دیگری که باید به آن توجه کنید وجود پاپ فیلتر محافظ رایگان در بسته بندی محصول است که معمولاً خیلی کم نیست. درست است که این مدل تنها یک مدل قطبی دارد، اما این ویژگی برای کسانی که دوست دارند استریم کنند می تواند بسیار راحت باشد. چیزی که Rode’s NT USB به شما ارائه می دهد، ضبط با کیفیت استودیو با کسری از هزینه تجهیزات استودیو است. برای خرید میکروفون Rode NT اینجا کلیک کنید.

بهترین میکروفن برای استریم پادکست و بازی AntLion ModMic

اکثر افرادی که به دنبال یک میکروفون مناسب برای کار خود هستند، میز یا حداقل یک مکان مناسب برای قرار دادن میکروفون دارند، اما فرض کنیم که فرد مورد نظر ما به دلایلی نمی تواند ثابت باشد و باید یک میکروفون مناسب وصل کند. . در اینجا باید به میکروفون های اتصال برسیم. اما نیازی به جستجوی میکروفون های مختلف در این قسمت نیست، زیرا مدل AntLion ModMic قطعا بهترین میکروفون اتصال است. این محصول مانند میکروفون هدست به هدفون شما متصل می شود و تنها تفاوت آن در کیفیت است.

ارزان ترین میکروفون برای استریم

antlion audio gdl 0700 modmic wireless 1471758

 

البته عملکرد میکروفون AntLion ModMic چندین برابر بهتر از میکروفون متصل به هدفون است. لوازم جانبی این دستگاه نیز در اتصال آن به هدست و استفاده از آن بسیار موثر است، بسیاری از میکروفون های قابل حمل متصل به دستگاه یا هدست کیفیت خوبی را ارائه نمی دهند، این مشکل از جایی شروع می شود که میکروفون به هدست متصل است. غلط است و صدای هدفون با کیفیت بر ضبط صدا از طریق میکروفون تأثیر می گذارد.

اما مدل AntLion ModMic شبیه هیچ میکروفون دیگری در کلاس خود نیست و همیشه کیفیت صدا را در حالت مناسبی که برای آن طراحی شده  ضبط می کند. شاید فکر کنید که این مدل در حال حاضر بهترین انتخاب برای شماست، اما باید یادآور شویم که این مدل تنها در بین همتایان خود انتخاب می شود و قدرت ضبط صدا آن نمی تواند به نمونه هایی مانند Blue Yeti برسد. اما در هر صورت ما با یک میکروفون بسیار خوب روبرو هستیم و می تواند انتخاب بسیار خوبی برای شما باشد اما به شرطی که هدفون خوبی داشته باشید.

در انتهای مقاله ” بهترین میکروفن برای استریم پادکست و بازی ” می خواهیم به اطلاع شما برسانیم که می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و یا خرید دوربین کانن با کارشناسان ما در نمایندگی کانن تماس حاصل فرمایید.

منبع : www.ign.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با کارشناسان