نمایندگی کانن - تجهیزات عکاسی پرتره

تجهیزات عکاسی پرتره

تجهیزات عکاسی پرتره

بررسی تجهیزات عکاسی پرتره

ابتدا، تجهیزات عکاسی پرتره را که بیش از حد به احتمال زیاد به آن نیاز دارید و سپس برخی از موارد اختیاری را بررسی خواهیم کرد.

دوربین مناسب برای عکاسی پرتره

از اولین و اصلی‌ترین تجهیزات عکاسی پرتره دوربینی با وضوح بالا، فوکوس خودکار استثنایی و لنزی قوی است.

کارت های حافظه

برای ضبط تصاویر به چند کارت حافظه نیاز دارید .همیشه بیشتر از آنچه فکر می کنید نیاز دارید در کیف خود داشته باشید. من توصیه می کنم کارت های خیلی بزرگ را نگیرید، کارت من همه 8 یا 16 گیگابایت است. یک خرابی با یک کارت بزرگتر به این معنی است که به این ترتیب تصاویر بسیار بیشتری را از دست می‌دهید. آن‌ها را به عکس‌های کوچک‌تر تقسیم کنید، مگر اینکه در حال فیلم‌برداری باشید.

بازتابنده ها

هنگام جستجوی بازتابنده ها طیف وسیعی از قیمت ها وجود دارد. توصیه می‌کنم ارزان‌ترین آن‌ها را تهیه نکنید، زیرا شنیده‌ام که آن‌ها بدون دوخت هستند و سطح طلایی/نقره‌ای پس از چند بار تا شدن پوسته می‌شود. مارک هایی که من توصیه می کنم عبارتند از Norman، Photoflex، Lastolite و Photogenic .

تجهیزات عکاسی پرتره کانن

تجهیزات عکاسی پرتره

در حالت ایده‌آل، 5 در یک بهترین نوع برای خرید است، بنابراین گزینه‌های بیشتری خواهید داشت، اما یک دو طرفه که دارای رنگ سفید و طلایی یا نقره‌ای است نیز این کار را به خوبی انجام می‌دهد. به یاد داشته باشید که به عنوان پاداش به دنبال کارت هایی باشید که دارای کارت خاکستری در پشت کیف هستند.

سه پایه

یک سه پایه محکم ضروری است، بدون سوال. برای اطمینان از اینکه تکان نمی خورد یا واژگون نمی شود، مارک و مدل را به صورت آنلاین جستجو کنید و ظرفیت بار آن را جستجو کنید. یکی را انتخاب کنید که حداقل دو برابر وزن دوربین شما و سنگین ترین لنز ترکیبی را داشته باشد.

لنزها

لنزها همیشه یکی از اصلی‌ترین و اولیه‌ترین ابزار هر عکاسی هستند. برای عکاسی پرتره بهتر است سه نوع لنز زوم استاندارد، زوم تله‌فوتو و لنز پرایم یا ثابت را همراه خود داشته باشید تا بتوانید از سوژه‌های خود در موقعیت‌های مختلف عکاسی کنید.لنزها همیشه یکی از اصلی‌ترین و اولیه‌ترین ابزار هر عکاسی هستند. برای عکاسی پرتره بهتر است سه نوع لنز زوم استاندارد، زوم تله‌فوتو و لنز پرایم یا ثابت را همراه خود داشته باشید تا بتوانید از سوژه‌های خود در موقعیت‌های مختلف عکاسی کنید.

البته باید نوعی لنز روی دوربین خود داشته باشید. برای عکاسی پرتره، اگر از قبل لنز 50 میلی‌متری ندارید، پیشنهاد می‌کنم از آنجا شروع کنید. چه یک سنسور فول فریم یا APS-C داشته باشید، ارزش زیادی در داشتن آن خواهید یافت.

خرید تجهیزات عکاسی پرتره

تجهیزات عکاسی پرتره

محو کردن پس زمینه

سه عامل در ایجاد پس زمینه تار در عکاسی پرتره شما دخیل است. تجهیزات کلیدی هستند. لنز سمت راست یکی از این موارد است:

  • از دیافراگم بزرگ استفاده کنید (اگر حداکثر میزان دیافراگم در لنز شما باشد، f/5.6 خوب کار می کند)
  • سوژه را در فاصله زیادی از پس زمینه قرار دهید. هرچه دورتر باشند، پس‌زمینه بیشتر محو می‌شود.
  • یک لنز تله فوتو انتخاب کنید. هرچه فاصله کانونی بیشتر باشد، پس زمینه بیشتر خارج از فوکوس ظاهر می شود.

موارد اختیاری

کارت های خاکستری

  • کارت های تعادل سفید 18% کارت خاکستری. برای ویدیو، DSLR و فیلم استفاده کنید. کارت‌های جستجوگر دوربین کالیبراسیون سفارشی.
  • کارت خاکستری تاشو به سبک هدف PhotoVision .
  • مجموعه کارت خاکستری 2 تکه جدیدتر، بازتابنده مرجع 18 درصد خاکستری با تراز سفید سفارشی و کیت مقوای عکاسی کنترل نوردهی (8×10 اینچ، 4×5 اینچ)
    همچنین، توجه داشته باشید که بسیاری از تولید کنندگان کیف های دوربین خود را در داخل خاکستری می کنند. این تصادفی نیست! می‌توانید یک پانل قابل جابجایی را از کیف خود بیرون بیاورید و از آن در یک فشار استفاده کنید.
    همچنین برخی از جعبه‌های بازتابنده ProMaster دارای کارت خاکستری در پشت هستند!

 

قیمت تجهیزات عکاسی پرتره

تجهیزات عکاسی پرتره

تجهیزات نورپردازی برای فلاش خارج از دوربین

  • یک چراغ سرعت
  • دو چراغ سرعت (یکی مستر و دیگری ریموت)
  • یک واحد فرمانده اسپیدلایت و حداقل یک اسپیدلایت
  • دوربینی که می تواند استاد و حداقل یک اسپیدلایت باشد
  • یک سیم همگام خارج از دوربین
  • دو یا چند ماشه رادیویی

مارک های چراغ های سرعت

این لیست جامعی نیست، اما علاوه بر برندهای معروف مانند کانن، نیکون و سونی، تعداد زیادی واحد فلاش از تولیدکنندگان دیگر نیز وجود دارد. بسته به ویژگی ها و عملکردها، ممکن است متوجه شوید که مارک های شخص ثالث تا حدودی ارزان تر از همتایان نام تجاری مشابه خود هستند. در حالی که صرفه جویی چند دلاری وسوسه انگیز است، اهمیت مواردی مانند گارانتی و در دسترس بودن قطعات و خدمات تعمیر را نادیده نگیرید.

در انتهای مقاله “ تجهیزات عکاسی پرتره ” می خواهیم به اطلاع شما برسانیم که می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و یا خرید دوربین های کانن با کارشناسان ما در نمایندگی کانن تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با کارشناسان