نمایندگی کانن - تعمیرات دوربین کانن مدل EOS 2000D

تعمیرات دوربین کانن مدل EOS 2000D

تعمیرات دوربین کانن مدل EOS 2000D

تعمیرات دوربین کانن مدل EOS 2000D

تعمیرات دوربین کانن مدل EOS 2000D موضوعی است که شما کاربران گرامی برای تعمیر دوربین D2000 و دوربین های دیگر کانن، بدنبال آن هستید. در این مقاله قصد داریم تا تعمیر محصولات کانن را برای شما عزیزان بررسی نمائیم.

تجهیزات الکترونیکی بعد از مدتی استفاده نیاز به سرویس و تعمیر پیدا می کنند. دوربین های دیجیتال و DSLR از قطعات زیادی تشکیل شده که هرکدام وظیفه انجام، بخشی از عملکرد دستگاه دوربین می باشد. اگر هرکدام از این قطعات اشکال فنی پیدا کنند و کار خود را بدرستی انجام ندهند، عملکرد دوربین دچار اختلال می شود. در اینصورت شما نمی توانید از این وسیله استفاده نمائید.

دوربین دیجیتال کانن مدل EOS 2000D ، یکی از دوربین های سری چهار رقمی DSLR می باشد که برای عکاسان مبتدی توصیه می شود. این دوربین علیرغم تجهیزات عالی و تکنولوژی به روز دوربین های دیجیتال، دارای قیمت بصرفه و منصفانه ای می باشد.

تعمیرات دوربین کانن مدل EOS 2000D

ویژگی های دوربین کانن مدل EOS 2000D :

  1.  دوربین  475 گرمی وزن دارد .
  2.  حسگر 24.1 مگاپیکسلی CMOS
  3. پردازشگر تصویر +DIGIC 4
  4. حساسیت حسگر از 100 تا 12800 ارتقاء می یابد
  5.  فیلم‌برداری با رزولوشن Full HD 1080p
  6.  دارای ۹ نقطه اتوفوکوس (AF)
  7. نمایشگر ۳ اینچی ۹۲۰,۰۰۰ نقطه ای

این دوربین جذاب و کاربردی نیاز به مراقبت و سرویس برای عملکرد بهتر دارد. شما برای سرویس و تعمیرات دوربین EOS 2000D و تمامی مدل های دوربین می توانید به نمایندگی رسمی کانن مراجعه فرمائید.

تعمیرات دوربین کانن مدل EOS 2000D

تعمیرات دوربین کانن مدل EOS 2000D؛ یکی از خدمات تخصصی می باشد که کوچکترین سهل انگاری یا عدم مهارت و تخصص می تواند سیستم دوربین شما را بطور کلی از بین ببرد. مجموعه ما به عنوان نمایندگی رسمی با سابقه بیش از بیست سال در تعمیرات دوربین کانن می باشد. این مرکز توسط تیمی از زبده ترین و متخصص ترین کارشناسان حوزه تعمیرات دوربین کانن، خدمات رسانی می نماید.

نمانیدگی کانن در ایران تنها مرکز تخصصی فروش محصولات اورجینال کانن به همراه ضمانت نامه اصلی و گارانتی معتبر است. بروز هرگونه مشکل فنی در دستگاه به جز ضربه خوردگی و ورود آب داخل دستگاه شامل گارانتی شده و به طور کامل توسط متخصصین بخش تعمیر رفع می شود.

نمایندگی‌ کنون پیشرفته ‌ترین امکانات و تجهیزات حوزه تعمیر و فروش را در اختیار نیروی انسانی و کادر فنی خویش نهاده تا با ارائه بهترین و باکیفیت‌ ترین خدمات، رضایت کاربران و مشتریان این مرکز را کسب نماید. کارشناسان در دوره های تخصصی و بین المللی که توسط شرکت مادر کانن برگزار میشد، شرکت نموده و با آنالیز و بررسی دوربین های مختلف، نسبت به ویژگی های دوربین و مشکلات احتمالی تسلط حرفه ای پیدا کرده اند.

نمایندگی کانن در ایران تنها مرکز معتبر تعمیر دستگاه های کانن است که در حین تعمیر کالای معیوب از قطعات اورجینال استفاده می کند. قطعات اورجینال دستگاه ها به طور مستقیم توسط شرکت کانن به کشور ارسال شده و مورد استفاده قرار می گیرد.

نمایندگی کانن بدلیل اطمینان از سطح مهارت و تخصص کارشناسان فنی ، کلیه سرویس و خدمات انجام شده با گارانتی و ضمانت انجام می گیرد. بعد از ارجاع دوربین خود به بخش تعمیرات دوربین کانن، مهندسین فنی بعد از بررسی لازم، مقدار هزینه تعمیر به مشتری اعلام می شود تا در صورت تایید مشتری، تعمیر دوربین بصورت کامل انجام گیرد.

تعمیرات تخصصی دوربین دیجیتال کانن مدل EOS 2000D

مراحل تعمیرات دوربین کانن مدل EOS 2000D

 

  1. اول برقراری تماس با نمایندگی کانن و بیان ایراد دوربین عکاسی خود
  2. ارسال دوربین به نمایندگی کانن
  3. کمتر از ۴۸ ساعت متخصصان تعمیرات ، بعد از بررسی فنی دوربین و آگاه شدن به مشکل اصلی سیستم دوربین می توانند هزینه تعمیر دوربین را برآورد نمایند و به شما اطلاع می دهند.
  4. در صورت قبول هزینه ، در اسرع وقت تعمیر انجام میگردد.

 

نکته: در طول مدت تعمیر دوربین توسط نمایندگی کانن ، متخصصان نمایندگی شما را در جریان کلیه مراحل انجام شده بر روی دوربین قرار می دهند.

تماس با کارشناسان