نمایندگی کانن - دوربین برای عکاسی ماکرو

دوربین برای عکاسی ماکرو

دوربین برای عکاسی ماکرو

دوربین برای عکاسی ماکرو

به دنبال بهترین دوربین برای عکاسی ماکرو هستید؟ در این مقاله، چند دوربین ماکرو  را معرفی می‌کنیم، از جمله مدل‌هایی که دارای لنزهای ثابت هستند، و همچنین دوربین‌های فقط بدنه که وقتی با لنز مناسب ترکیب می‌شوند، قابلیت‌های عکاسی ماکرو برجسته‌ای را ارائه می‌دهند.

البته، چندین نوع عکاس ماکرو وجود دارد که هر کدام نیازها و بودجه‌های متفاوتی دارند، بنابراین من برای همه چیزهایی اضافه کرده‌ام. در زیر، دوربین های نقطه ای، دوربین های بدون آینه، دوربین های DSLR و حتی گوشی های هوشمند را خواهید دید.

وجه مشترک هر دوربین، توانایی فوکوس از نزدیک برای گرفتن عکس هایی با جزئیات خیره کننده از اجسام کوچک است. هر دوربین همچنین بسیاری از ویژگی های دیگر را ارائه می دهد که برای عکاسی ماکرو مفید است.

1. Canon EOS R5 دوربین برای عکاسی ماکرو

Canon EOS R5 یک دوربین بدون آینه فول فریم قدرتمند است که دارای سنسور 45 مگاپیکسلی است. انتظار جزئیات رندر زیبا روی صفحه را داشته باشید، به غیر از گزینه ایجاد چاپ های با فرمت بزرگ برای اهداف تجاری و هنری.

در عکاسی ماکرو، حتی کوچکترین لرزش می تواند تصاویر شما را خراب کند، به همین دلیل است که تثبیت کننده داخلی EOS R5، که تا هشت مرحله اصلاح لرزش را ارائه می دهد، بسیار مفید است. این دوربین همچنین دارای یک ویژگی براکت فوکوس داخلی است که به شما امکان می‌دهد تعداد عکس‌های دلخواه را تنظیم کنید، افزایش فوکوس را انتخاب کنید، سپس مجموعه‌ای از تصاویر کاملاً با تغییر فوکوس بگیرید. مجموعه‌ای از تصاویر را برای انباشتن فوکوس آماده خواهید کرد (و نیازی به صرف زمان برای تمرکز در میدان نخواهید داشت).

 

در حالی که لنزهای RF-mount Canon هنوز در مراحل ابتدایی خود هستند، در حال حاضر چندین لنز برجسته برای انتخاب دارید، از جمله RF 100mm f/2.8L Macro . و اگر ترجیح می‌دهید در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید و در عین حال کیفیت تصویر درجه یک را حفظ کنید، لنزهای ماکرو EF کانن را بررسی کنید که می‌توانند با EOS R5 از طریق آداپتور EF-EOS R استفاده شوند.

نکته پایانی: اگر Canon EOS R5 از بودجه و نیازهای وضوح تصویر شما بیشتر است، همیشه می توانید EOS R6 را بررسی کنید . اکثر ویژگی‌ها را به اشتراک می‌گذارد، اما هزینه بسیار کمتری دارد و یک سنسور 20 مگاپیکسلی فول فریم دارد.

  • دوربین برای عکاسی ماکروصفحه نمایش متحرک 3.2 اینچی
  • امکان عکاسی پی در پی با سرعت 12 فریم بر ثانیه
  • دامنه حساسیت Iso 100-51200
  • پردازشگر Digic X
  • پایه نصب لنز Canon RF
  • حداکثر سرعت شاتر 18000 ثانیه

2. Canon 90D دوربین برای عکاسی ماکرو

اگر یک عکاس ماکرو مبتدی هستید که می‌خواهید جدی بگیرید، Canon 90D را بررسی کنید ، که دارای وضوح چشمگیر، کیفیت تصویر خوب و تعداد انگشت شماری از ویژگی‌های مفید است .

Canon 90D یکی از جدیدترین (یعنی آخرین) DSLR های Canon است و در حالی که فقط یک سنسور APS-C ارائه می دهد، 32.5 مگاپیکسل آن برای ثبت حتی بهترین جزئیات در صورت جفت شدن با لنز مناسب کافی است.

و بسیاری از لنزهای ماکرو EF و EF-S وجود دارند که انعطاف‌پذیری لازم را به شما می‌دهند. EF -S 35mm f/2.8 Macro IS STM حتی دارای یک نور حلقه ماکرو داخلی است تا از ایجاد سایه روی سوژه شما جلوگیری کند.

برای کسانی که امیدوارند روی پشته برای عمق میدان وسیع فوکوس کنند، خوشحال خواهید شد که بدانید 90D دارای ویژگی فوکوس براکت است. و صفحه نمایش لمسی بزرگ با زاویه متغیر به شما امکان می دهد تا به راحتی آهنگسازی کنید و از منظرهای مختلف عکس بگیرید.

آخرین اما نه کم اهمیت این است که باتری تا 1300 عکس دوام می آورد، بنابراین می توانید بدون نگرانی به یک سفر یک روزه ماکرو بروید.

  • دوربین برای عکاسی ماکروحسگر APS-c
  • دامنه حساسیت Iso 100-25600
  • فیلم‌برداری 4K با سرعت 30 فریم بر ثانیه
  • مانیتور 3 اینچی لمسی متحرک
  • ورودی میکروفون و هدفون

در انتهای مقاله “ دوربین برای عکاسی ماکرو ” می خواهیم به اطلاع شما برسانیم که می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و یا خرید دوربین های کانن با کارشناسان ما در نمایندگی کانن تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با کارشناسان