نمایندگی کانن - راهنمای خرید باتری دوربین

راهنمای خرید باتری دوربین

راهنمای خرید باتری دوربین

راهنمای خرید باتری دوربین

چند باتری دوربین باید با دوربین خود بخرید؟ این مقاله راهنمای خرید باتری دوربین به شما نشان می دهد که چگونه برای خرید خود برنامه ریزی کنید.

ولتاژ چیست و جریان چیست؟

تصور کنید دشمنتان در جنگل می دود و شما می خواهید برای او تله درست کنید. تو خندقی حفر می کنی تا او در آن بیفتد. هر چه خندق بزرگتر باشد، احتمال سقوط او بیشتر است.

این خندق ولتاژ است. این پتانسیل را دارد که دشمن شما را به دام بیاندازد. هر چه خندق بزرگتر باشد پتانسیل بیشتر یا ولتاژ بیشتر است.

وقتی دشمن شما در آن می افتد، جریان تولید می کند. جریان های جاری

خندق (ولتاژ) امکان جریان (سقوط) را فراهم می کند. اگر می‌خواهید جریانی تولید کنید، بهترین گزینه این است که مطمئن شوید ولتاژی در جایی آماده است. پریز دیواری یکی از این نقاط “آماده ولتاژ” در فضا است که منتظر است تا دستگاهی به برق (دشمن) وصل شود تا جریان جریان یابد. دستگاه الکتریکی دستگاهی است که برای کار به جریان نیاز دارد.

دستگاه را بیرون بکشید (یا پریز را خاموش کنید، به عبارت دیگر، مدار را قطع کنید) و جریان متوقف می شود. دستگاه از کار می افتد. پریز دیواری منتظر دستگاه بعدی است.

ولتاژ در هر نقطه با ولت (V) اندازه گیری می شود. جریان با آمپر (A) اندازه گیری می شود.

مهمترین چیزی که باید در مورد V و A بدانید این است که آنها برای DC (باتری ها و ژنراتورهای DC) و AC (ژنراتورهای AC قابل حمل و برق اصلی) متفاوت هستند.

هر دو در ولت و آمپر اندازه گیری می شوند، اما روش اندازه گیری آنها متفاوت است و گاهی اوقات یافتن یک مطابقت یک به یک غیرممکن است. مثل زن و مرد است. هر دو انسان هستند، اما سعی کنید یکی را به دیگری تغییر دهید. نکته این است که از فرمول های DC برای AC استفاده نکنید و بالعکس.

در این مقاله فقط به برق DC اشاره می کنیم، زیرا باتری های دوربین ها با آن کار می کنند.

راهنمای خرید باتری دوربین

راهنمای خرید باتری دوربین

قدرت چیست؟

اگر خندق شما به اندازه کافی بزرگ باشد، می توانید دشمن بزرگتر یا بسیاری از دشمنان هم اندازه را به دام بیاندازید. اگر این کار را انجام دهید، بر دشمن خود قدرت دارید. اگر خندق شما خیلی کوچک است، هیچ قدرتی بر دشمن خود ندارید. این یکی از راه های استفاده از کلمه “قدرت” است.

در دنیای مهندسی مکانیک، اسب قدرت دارد. قدرت کشیدن گاری را دارد. موتورهای بخار و جت های جنگنده قدرت حمل و تحویل محموله را دارند. برق نیز همین نوع قدرت را دارد. این می تواند چیزها را نیز حرکت دهد – فن های میز، لغزنده های موتوری، قطارها، رایانه ها و حتی مغز شما.

به همین دلیل توان الکتریسیته را با توان نیروهای مکانیکی برابر می دانیم. مقایسه را آسان تر می کند. اگر اسبی بتواند در 10 ثانیه کالسکه ای را 20 فوت بکشد، چند ثانیه طول می کشد تا یک لوکوموتیو برقی همان کالسکه را در همان فاصله بکشد و غیره. این قدرت، توانایی حرکت دادن اشیا، با وات (W) اندازه گیری می شود.

قدرت، ولتاژ و جریان مانند خانواده به هم مرتبط هستند:

توان (W) = ولتاژ (V) x جریان (A)

اکثر دوربین ها قدرت نامی را به وضوح مشخص می کنند. برخی شامل قدرتی هستند که دستگاه های اضافی (مانند LCD، لنز و غیره) علاوه بر بدنه اصلی دوربین، می کشند. در صورت شک، بالاترین رتبه مشخص شده را بگیرید تا در سمت امن باشید.

فقط به این دلیل که یک درجه قدرت مشخص شده است به این معنی نیست که دوربین دائماً آن را ترسیم می کند. جریان بسته به نحوه استفاده شما از دوربین متفاوت است. حداقل امتیاز جریان در حالت “بیکار” یا “استاندبای” خواهد بود، و حداکثر جریان زمانی که تمام مدارهای دوربین به طور همزمان در حال اجرا هستند، گرفته می شود.

تنها راه برای دانستن اینکه دوربین شما واقعا چقدر قدرت می کشد این است که آن را با یک مولتی متر تست کنید (مانند مولتی متر دیجیتال آنالوگ Fluke 27B 27 B یا کیت فرم های Fluke-289/FVF FlukeView). اما برای محاسبات کلی، حداکثر امتیاز مشخص شده توسط سازنده خوب است. دقیق ترین مقادیر معمولاً در دفترچه راهنمای هر دستگاه یافت می شود.

راهنمای خرید باتری دوربین کانن

راهنمای خرید باتری دوربین

اسم باتریت چیه؟

تفاوت بین باتری و منبع اصلی این است که باتری قدرت محدودی دارد و پس از آن تخلیه می شود. این منبع «آب میوه» آن است که از واکنش های شیمیایی تأمین می شود. آن را به عنوان تلاش برای ایجاد شعله با سوزاندن کنده ها در نظر بگیرید.

اگر آتش بیشتری می خواهید، به کنده های بیشتری نیاز دارید. در مورد باتری ها هم همینطور است. اگر می خواهید قدرت بیشتری داشته باشید، به مواد شیمیایی بیشتر و در نتیجه باتری های بزرگتر نیاز دارید.

چالشی که برای همه وجود دارد، یافتن مواد شیمیایی است که می توانند برق بیشتری تولید کنند و در عین حال کوچکتر، ارزان تر و ایمن تر باشند.

ترکیب شیمیایی قهرمان جهان که در دستگاه‌های مختلف از دوربین‌های DSLR گرفته تا Anton Bauers و لپ‌تاپ‌ها و تلفن‌های همراه استفاده می‌شود.

لیتیوم-یون (Li-ion) است. در اینجا برخی از ویژگی های لیتیوم یون وجود دارد که باید به شما بگوید که چرا به جای باتری های دیگر مانند باتری های قلیایی (AA، AAA، و غیره) یا سرب اسیدی (باتری های خودرو) استفاده می شود:

چگالی انرژی بالا بنابراین می توانند اندازه آنها کوچکتر شود.

میزان بسیار کم خود تخلیه حدود 10٪ در دمای اتاق. این بدان معناست که باید انتظار داشته باشید باتری شما همیشه 10٪ کمتر از ظرفیت نامی خود باشد (در آینده بیشتر).

راهنمای خرید باتری دوربین

راهنمای خرید باتری دوربین

ولتاژ ترمینال ناپایدار، اما در حد تحمل تجهیزات الکترونیکی مدرن است.

فرار: احتمال انفجار در صورت اتصال کوتاه، اجازه گرم شدن بیش از حد، یا عدم تولید با استانداردهای کیفی دقیق – به این معنی که این باتری ها تحت شرایط سخت ساخته شده و قوی تر هستند.

مصرف انرژی

انرژی (آب میوه) یک باتری دوربین لیتیوم یونی که می تواند ارائه دهد در موارد زیر اندازه گیری می شود:

میلی آمپر یا
ساعت
“h” برای ساعت می ایستد. معمولاً می گوید: این باتری در هر ساعت چند وات یا آمپر می تواند به من بدهد؟ این دستگاه مانند کنتورهای برق خانگی ما که بر حسب کیلووات ساعت (کیلووات ساعت) رتبه بندی می شوند، کار می کند.

چرا نمی توانیم از باتری های تقلبی دوربین استفاده کنیم؟

  • زمان نگهداری شارژ در باتری تقلبی پایین است
  • هزینه زیاد باتری تقلبی
  • باتری تقلبی باعث خرابی دوربین می‌شود
  • خالی شدن ناگهانی باتری دوربین
  • انفجار باتری

چگونه از اصل بودن و با کیفیت بودن باتری مطمئن شویم؟

راه‌های مختلفی برای تشخیص باتری دوربین تقلبی از باتری واقعی وجود دارد، اگرچه برخی از باتری‌های تقلبی آنقدر شبیه باتری واقعی هستند که هنگام شناسایی آنها ممکن است اشتباه کنیم.
اما مطمئن ترین راه برای اطمینان از خرید باتری دوربین اصلی و معتبر، خرید از شرکت های معتبر است. کارشناسان ما همواره آماده مشاوره و ارائه خدمات به شما عزیزان می باشند. هنگام خرید باتری نمایشگر، مطمئناً محصول اصلی را از یک شرکت معتبر وارد کننده تجهیزات و لوازم جانبی دوربین اصلی از شرکت های مادر خریداری می کنید.

در انتهای مقاله ” راهنمای خرید باتری دوربین ” می خواهیم به اطلاع شما برسانیم که می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و یا خرید دوربین های کانن با کارشناسان ما در نمایندگی کانن تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با کارشناسان