نمایندگی کانن - عکاسی به هم پیوسته

عکاسی به هم پیوسته

عکاسی به هم پیوسته

عکاسی به هم پیوسته

اتصال به اینترنت به شما این امکان را می‌دهد تا چند ثانیه پس از ضبط تصاویر خود را روی مانیتور رایانه مشاهده کنید . اما در واقع عکاسی متصل چیست؟ چگونه کار می کند؟ و چگونه می توانید دوربین خود را در حین عکاسی متصل کنید؟

در این مقاله، همه چیزهایی را که باید در مورد تترینگ بدانید، توضیح می‌دهیم.

IMG 20220723 130917 593 e1658566030974

عکاسی به هم پیوسته چیست؟

عکاسی پشت سر هم تکنیکی است که مجموعه ای از تصاویر را می گیرد که حرکت سوژه را به ترتیب نشان می دهد. در نهایت این تصاویر با نرم افزارهای ویرایش عکس مانند فتوشاپ ویرایش شده و در کنار هم قرار می گیرند.

نکات عکاسی به هم پیوسته

IMG 20220723 130913 865

مزایای عکاسی به هم پیوسته

اتصال به اینترنت به شما امکان می‌دهد تا چند لحظه پس از زدن دکمه شاتر، هر عکس را روی یک نمایشگر بزرگ پیش‌نمایش کنید. به این ترتیب، شما و مشتری‌تان می‌توانید عکس‌های خود را در یک صفحه بزرگ بررسی کنید. می‌توانید ترکیب، فوکوس، نوردهی و ایرادات سوژه را بررسی کنید و مشتری شما می‌تواند آنچه را که در هر فایل جدید دوست دارد یا دوست ندارد نشان دهد.

بسته به نرم‌افزار اتصال اینترنت که استفاده می‌کنید، ممکن است بتوانید از پیش تنظیم‌های مختلفی روی تصویر اعمال کنید تا نتیجه نهایی (ویرایش شده) را بهتر تجسم کنید.

تترینگ همچنین به شما امکان می دهد تصاویر خود را در حین حرکت سازماندهی کنید. در برنامه ای مانند لایت روم، می توانید یادداشت ها، رتبه بندی ستاره ها، کلمات کلیدی و موارد دیگر را به هر عکس جدید اضافه کنید. به این ترتیب، می‌توانید مدیریت فایل‌های خود را حفظ کنید و می‌توانید اطلاعات کلیدی را تا زمانی که هنوز در ذهنتان تازه هستند، ضبط کنید.

جنبه های منفی عکاسی پیوسته

اتصال به اینترنت عالی است اما اگر مراقب نباشید، ممکن است مشکلاتی نیز ایجاد کند.

برای مثال، شما یا مشتری‌تان ممکن است در حین بررسی عکس‌ها بیش از حد درگیر جزئیات کوچک شوید، که می‌تواند عکاسی را متوقف کند. هنگام اتصال به اینترنت، مهم است که انتظارات خود را با مشتری خود تعیین کنید. به آنها بگویید چگونه کار می کنید و هر کاری که می توانید برای تنظیم یک سرعت ثابت انجام دهید.

آموزش عکاسی به هم پیوسته

IMG 20220723 130921 264 e1658565857412

تترینگ همچنین می‌تواند طول عمر باتری را هم از دوربین و هم رایانه متصل شما کاهش دهد. همیشه باید باتری های اضافی حمل کنید و در صورت امکان در صورت نیاز به وصل کردن لپ تاپ خود، در نزدیکی پریز دیواری عکس بگیرید.

و نرم افزار تترینگ بسیار سخت است. گاهی اوقات بدون هیچ دلیل مشخصی کار نمی کند، بنابراین شما می خواهید قبل از شروع عکسبرداری خود، راه اندازی شده و چند عکس آزمایشی بگیرید (تا زمانی برای عیب یابی داشته باشید). شما همچنین باید یک برنامه پشتیبان داشته باشید، فقط در مورد.

در نهایت، اتصال به اینترنت به تجهیزات اضافی مانند سیم بلند و لپ تاپ یا رایانه رومیزی نیاز دارد. بنابراین، در حالی که ممکن است وسوسه انگیز باشد که برای عکسبرداری در محل به هم متصل شوید، قبل از حمل وسایل الکترونیکی گران قیمت خود به دقت در نظر بگیرید.

در نهایت، این که آیا شما را متصل کنید به خودتان بستگی دارد. این یک راه عالی برای بهبود محصول نهایی است – اما می تواند کند باشد، به علاوه شامل نرم افزارهای اضافی و قطعات متحرک است، بنابراین اگر نیاز به انجام یک جلسه پرتره سریع یا عکسبرداری محصول در فضای باز دارید، شاید بهتر باشد که عکس بگیرید.

تجهیزات ضروری عکاسی به هم پیوسته

سنتی‌ترین و مطمئن‌ترین راه برای اتصال دوربین به رایانه یا دستگاه دیگر، استفاده از کابل است. کابل ها و پورت های مختلفی در دسترس هستند، بنابراین مشخصات به دستگاه دقیق شما بستگی دارد. (برای اطلاعات بیشتر، دفترچه راهنمای دوربین خود را بررسی کنید.)

برخی از دوربین ها حتی اتصال بی سیم را ارائه می دهند. فرآیند انتقال تصویر در مقایسه با اتصال کابلی می تواند کندتر باشد، اما اگر ترجیح می دهید بدون سیم کار کنید، این یک روش عالی برای امتحان است.

 

IMG 20220723 130910 709 e1658565941129

دوربین ثابت و محکم

همه عکس های ما باید به طور کامل هم تراز باشند، چون این امر ترکیب فریم ها در فتوشاپ را آسان تر می کند. بنابراین به یک سه پایه نیاز داریم تا دوربین را ثابت نگه داریم. یک ریموت کنترل شاتر نیز مفید است، چون به این معنی است که لازم نیست در طول ثبت دنباله به دوربین دست بزنیم .

نمایش داستان

عکاسی به هم پیوسته مثل یک داستان است و مثل همه داستان های خوب شروع، میانه و پایان دارد. آن را طوری فرمول کنید که بتوانید ببینید شی شما از کجا می آید، می رود و به کجا ختم می شود.

عکاسی از کنار

تصور کنید وقتی سوژه در مکان های مختلف کادر قرار می گیرد چگونه به نظر می رسد. نمای جانبی اغلب بهتر از حرکت است زیرا همپوشانی کمتری بین محورها وجود دارد. در صورت نیاز آنها را به صورت آزاد قرار دهید تا فضای بیشتری پیدا کنند.

فوکوس

فوکوس خودکار روی سوژه های متحرک سریع ممکن است دشوار باشد. اگر می دانیم سوژه به کجا می رود، می توانیم از قبل از او بخواهیم در یک نقطه حساس توقف کند تا بتوانیم از قبل روی او تمرکز کنیم. سپس دوربین را روی فوکوس دستی قرار می دهیم تا در جای خود قفل شود.

زاویه دید پایین

زاویه دوربین کم به تاکید بر ارتفاع پرش و مدت زمان ماندن آن در هوا کمک می کند. همچنین به ما این امکان را می دهد که میزان زمین قابل مشاهده در کادر را کاهش دهیم و سوژه را با آسمان آبی شفاف برای پس زمینه ای ساده و پویا قاب کنیم.

در انتهای مقاله ” عکاسی به هم پیوسته ” می خواهیم به اطلاع شما برسانیم که می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و یا خرید دوربین های کانن با کارشناسان ما در نمایندگی کانن تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با کارشناسان