نمایندگی کانن - راهنمای خرید فیلترND

راهنمای خرید فیلترND

راهنمای خرید فیلترND

راهنمای خرید فیلترND

انتخاب بهترین فیلتر ND فقط به خرید هر گزینه ای که گران ترین است نیست. در حالی که برخی از فیلترهای گران‌تر مطمئناً از قطعات با کیفیت بالاتر نسبت به فیلترهای ارزان‌تر خود استفاده می‌کنند، فاکتورهای مختلفی برای بررسی فیلترهای چگالی خنثی وجود دارد.

این تکه‌های کوچک شیشه‌ای تیره می‌توانند برای عکاسی شما معجزه کنند و راهی عالی برای اضافه کردن خلاقیت به عکس‌هایتان یا دیدن چیزها به گونه‌ای هستند که هرگز فکرش را نمی‌کردید.

اما اگر تحت تأثیر گزینه‌ها قرار گرفته‌اید و مطمئن نیستید که از کجا شروع کنید، این لیست از 9 بهترین فیلتر ND به شما کمک می‌کند در مسیر درست قرار بگیرید.

قبل از اینکه خیلی وارد لیست شویم، بدانید که انواع فیلتر ND و گزینه‌های زیادی وجود دارد که می‌تواند با نیازهای شما مطابقت داشته باشد. فیلترهای ND یک کار خاص را انجام می دهند، اما آن را به روش های مختلف انجام می دهند و آنچه برای یک فرد کار می کند ممکن است همیشه برای دیگری کارساز نباشد.

بنابراین این لیست برای کمک به شما در تعیین بهترین فیلترهای ND برای نیازها، بودجه و سطوح کیفیت خاص طراحی شده است.

همچنین مهم است که بدانید فیلترهای ND در اندازه‌های مختلفی تولید می‌شوند که متناسب با لنزهای مختلف طراحی شده‌اند. اکثر لنزها دارای اندازه رزوه پیچ هستند (می توانید آن را روی خود لنز چاپ شده پیدا کنید). هنگام خرید فیلتر ND، باید مطمئن شوید که اندازه نخ فیلتر با اندازه نخ لنز شما مطابقت دارد.

راهنمای خرید فیلترND برای دوربین کانن

راهنمای خرید فیلترNDبه طور کلی، فیلترهای کوچکتر ارزان تر خواهند بود، بنابراین قیمت فیلترهای ارائه شده در این مقاله را به عنوان یک تخمین تقریبی در نظر بگیرید. قیمت دقیق یک فیلتر برای لنز شما متفاوت است. برای تسهیل مقایسه راحت‌تر از نظر قیمت، بیشتر فیلترهای اینجا 58 میلی‌متر هستند، اما فقط یک فیلتر 58 میلی‌متری (یا هر اندازه دیگری) را بدون بررسی لنز خود نخرید.

1. بهترین فیلتر ND برای کاربران جدید: کیت فیلتر Tiffen ND

اگر تازه کار با فیلترهای ND را شروع کرده اید و مطمئن نیستید که می خواهید با آنها چه کاری انجام دهید، نمی توانید با مجموعه پایه Tiffen اشتباه کنید . این ارزان است و شامل سه فیلتر جداگانه است که به شما امکان می دهد یک فیلتر کوچک را مسدود کنید.

فیلتر 4 استاپ برای امتحان نوردهی طولانی‌تر در شرایط با نور خوب عالی است، در حالی که فیلتر 2 مرحله‌ای خوب است اگر می‌خواهید از لنز پرایم کاملا باز در نور روشن استفاده کنید اما دوربین شما نمی‌تواند از سرعت شاتر فوق‌العاده پشتیبانی کند.

کیفیت ساخت فیلترهای Tiffen مناسب است اما فوق‌العاده نیست، و در حالی که این فیلترها ممکن است رنگ ناخوشایندی ایجاد کنند، می‌توان آن را به راحتی در پس پردازش تصحیح کرد (فقط مطمئن شوید که در حال عکاسی با فرمت RAW هستید ).

2. بهترین فیلتر ND ارزان: کیت فیلتر ND جدیدتر

برای عکاسانی که بیش از هر چیز دیگری نگران قیمت هستند، این مجموعه فیلترهای ND جدیدتر راهی برای رفتن است. Neewer در جامعه عکاسی به دلیل تولید تجهیزات با کیفیت مناسب و در عین حال ارزان قیمت شناخته شده است و این مجموعه فیلتر نیز از این قاعده مستثنی نیست.

کیت فیلتر جدیدتر ND هیچ جایزه ای را از نظر کیفیت دریافت نمی کند، اما فیلترهای متنوع موجود در این کیت، فضای زیادی را برای آزمایش زیاد باز می کند. همچنین، می‌توانید فیلترها را روی هم قرار دهید تا نوردهی طولانی‌تری ایجاد کنید.

راهنمای خرید فیلترNDبه سادگی یکی را روی لنز خود قرار دهید، سپس دیگری را روی آن فیلتر پیچ کنید. این به شما امکان می‌دهد نوردهی‌های بسیار طولانی را در نور شدید آزمایش کنید، با توجه به این نکته که کیفیت تصویر شما ضربه بزرگی خواهد خورد (انتظار داشته باشید که وضوح تصاویر شما کاهش چشمگیری داشته باشد و رنگ سبز یا قرمز تیره‌ای در هنگام روی هم ریخته شود).

با این حال، برای عکاسانی که از بودجه آگاه هستند، این مبادلات ممکن است با توجه به قیمت ارزان ارزش آن را داشته باشد.

3. بهترین فیلتر ND میان رده: فیلتر ND 3-Stop Hoya

چرا باید یک فیلتر ND بخرید در حالی که می توانید چندین فیلتر را با قیمتی معادل خریداری کنید؟ پاسخ واقعاً به دو چیز بستگی دارد: کیفیت تصویر و کیفیت ساخت.

راهنمای خرید فیلترNDاین فیلتر هویا تنها سه استاپ دارد، بنابراین به شما اجازه نمی‌دهد در نور روز بسیار طولانی نوردهی کنید، اما کیفیت تصویر در مقایسه با برخی از گزینه‌های ارزان‌تر در این فهرست برتر است. همچنین دارای یک پوشش ویژه برای کاهش تابش خیره کننده و سایر مصنوعات تصویر است، به علاوه سطح بالاتری از کنترل کیفیت را برای به حداقل رساندن مشکلات رایج در فیلترهای ارزان تر انجام می دهد.

در انتهای مقاله ” راهنمای خرید فیلترND ” می خواهیم به اطلاع شما برسانیم که می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و یا خرید دوربین کانن با کارشناسان ما در نمایندگی کانن تماس حاصل فرمایید.

مقالات مرتبط: فیلتر ND ، فیلتر اسکای لایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با کارشناسان