نمایندگی کانن - نحوه فعال‌سازی سیستم بی‌سیم دوربین‌ کانن 6d mark II

نحوه فعال‌سازی سیستم بی‌سیم دوربین‌ کانن 6d mark II

نحوه فعال‌سازی سیستم بی‌سیم دوربین‌ کانن 6d mark II

نحوه فعال‌سازی سیستم بی‌سیم دوربین‌ کانن 6d mark II

نحوه فعال‌سازی سیستم بی‌سیم دوربین‌ کانن 6d mark II : خیلی وقت است که پرسش هایی از نحوه فعال سازی دوربین کانن6D از تیم فروش نمایندگی کانن پرسیده میشود.

برای نحوه فعال‌سازی سیستم بی‌سیم دوربین‌ کانن 6d mark II مجهز به سیستم WIFIمیباشد که با فعال کردن آن به امکانات زیادی می توانیم دسترسی باشیم از دیگر امکانات قابل استفاده می‌ توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پس از نصب برنامه EOS Remote می‌ توانید دوربین خود را به تلفن‌ های همراه هوشمند متصل کرده و تصاویر ذخیره شده در داخل دوربین را مشاهده کنید. همچنین توسط این نرم افزار امکان کنترل از راه دور دوربین نیز ممکن است.
  • به اشتراک گذاری فایل‌ های خود در صفحات اجتماعی.
  • اتصال به دستگاه‌ های چاپگر که به سیستم WiFi مجهز هستند.
  • و چندین کاربرد دیگر.

راهنمای نحوه فعال‌سازی سیستم بی‌سیم دوربین‌ کانن 6d mark II

دوربین کانن 6D MARK2

نحوه فعال‌سازی سیستم بی‌سیم دوربین‌ کانن 6d mark II

برای فعال سازی این قابلیت مراحل زیر را انجام دهید.

1-اول از همه خاموش شدن اتوماتیک دوربین کانن 6d را غیر فعال کنید که موقع کار با دوربین به مشکل بر نخورید.

2- گزینه منوی دوربین خود را فشار دهید و به قسمت سوم تنظیمات دوربین خود بروید.

  1. بر روی گزینه WiFi رفته و آن‌را فعال (Enable) کنید.

4.پس از فعال کردن گزینه WiFi، یک گزینه پایین‌ تر رفته و بر روی قسمت WiFi Functions کلیک کنید.

اگر برای اولین بار هست از این منو دسترسی پیدا میکنید که بهتر است یه اسم برای دوربین خود انتخاب کنید و حداکثر حروف اسمتون 16 تا20 تا باشد برای انتخاب حروف و یا کاراکتر مورد نظر خود از Scroll استفاده کنید و بعد از رسیدن به حرف مورد نظر دکمه Set را فشار دهید. برای جابه‌جایی بین پنجره‌ها از دکمه Q و برای پاک کردن حروف از دکمه Erase  استفاده کنید و بعد از اتمام کار، نام مورد نظر خود را بوسیله دکمه Menu تایید و ثبت کنید. (دکمه‌های ذکر شده بر روی بدنه دوربین شما هستند.)

5-بعداز انجام مرحله ی 4 WiFi Function رفته و گزینه اتصال به هوشمند را انتخاب میکنید .

6.قبل از اتصال دوربین به تلفن‌ های هوشمند، در ابتدا لازم است برنامه  EOS Remote را بر روی تلفن‌ همراه خود نصب کنید. این برنامه در App Store و Google Play موجود است. سپس مراحل زیر را انجام دهید :

7-داخل منوی  WiFi Functionدو تا روش دارد1.Camera Access Point Mode

پیشنهاد خرید
کانن R6 mark ii 1

دوربین کانن R6 mark ii

132,000,000 تومانمشاهده محصول

راهنمای نحوه فعال‌سازی سیستم بی‌سیم دوربین‌ کانن 6d mark II

 

دوربین کانن6D MARK2در نحوه فعال‌سازی سیستم بی‌سیم دوربین‌ کانن 6d mark II این روش از اتصال، دوربین و تلفن همراه بدون استفاده از اینترنت و یا یک Access Point به یکدیگر متصل می‌ شوند. این اتصال در مکان‌ هایی که دسترسی به اینترنت وجود ندارد و در عین حال نیاز است که دوربین از راه دور کنترل شود، کاربرد زیادی دارد. برای مثال در عکاسی از حیات وحش که غالبا امکان عکاسی سوژه از نزدیک وجود ندارد، می‌ توان دوربین را از راه دور کنترل کرد.

گزینه Camera Access Point Mode را کلیک کنید و سپس گزینه Easy Connection  را انتخاب کنید.

بعد از آن به داخل برنامه ی WIFI گوشی خود بروید از داخل لیست دستگاه‌ های موجود، نام دوربین خود را انتخاب کنید (اسمی که پیشتر برای دوربین خود انتخاب کرده‌ا ید). سپس رمزی که بر روی صفحه نمایش دوربین خود نمایش داده شده است را در گوشی تلفن همراه خود وارد کنید. بعد از انجام این مراحل شما می‌ توانید از طریق برنامه EOS Remote به دوربین خود دسترسی داشته باشید.

.Infrastructure Mode جور دیگر استفاده از پک Access Point  میباشد .

نحوه فعال‌سازی سیستم بی‌سیم دوربین‌ کانن 6d mark IIبرای دسترسی به اینترنت اینترنت WIFI نیاز است اگر هم که به اینترنت دسترسی دارید این روش روش خوبی برای اتصال دو تا دستگاه است.

برای این کار گزینه Infrastructure Mode را انتخاب کنید. سپس از قسمت Find Network شبکه اینترنتی (اسم شبکه WiFi) را انتخاب کنید و رمز ورود شبکه (WiFi Password) را وارد کرده و از این طریق متصل شوید. در صورت عدم پیدا کردن شبکه اینترنتی، می‌ توانید اسم آن را در قسمت enter connection وارد کنید و بدان متصل شوید. اگر بازهم اتفاقی رخ نداد باید محدودیت‌ های دسترسی شبکه خود و اتصال شبکه را بازرسی کنید. سپس حالت Auto را انتخاب کنید. بعد از اتصال دوربین به شبکه، گوشی خود را به همان شبکه اینترنتی که دوربینتان بدان متصل است، وصل کنید.

برنامه EOS Remote  را باز کنید. دوربین و گوشی را با یکدیگر Pair (اشتراک گذاری)  کنید. و از امکانات آن لذت ببرید.برای اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما در نمایندگی کانن تماس حاصل فرمایید.

تماس با کارشناسان