نمایندگی کانن - نکات عکاسی فارغ التحصیلی

نکات عکاسی فارغ التحصیلی

نکات عکاسی فارغ التحصیلی

نکات عکاسی فارغ التحصیلی

فارغ التحصیلی یک رویداد مادام العمر است و ما 10 نکته عکاسی فارغ التحصیلی برای کمک به شما برای گرفتن عکس های عالی داریم! فارغ التحصیلی یک رویداد مهم زندگی برای دانش آموزان و خانواده های آنها است. زمان تشریفات، شناخت دستاوردها و مهمانی ها و گردهمایی های خانوادگی است.

فارغ التحصیلی همچنین زمان برای گرفتن عکس هایی است که خانواده شما برای یک عمر دوستش دارند. مهم نیست که از چه نوع دوربین دیجیتالی استفاده می کنید، ما نکاتی را برای کمک به شما در گرفتن عکس های عالی فارغ التحصیلی داریم.

یادگیری نکات عکاسی فارغ التحصیلی

نکات عکاسی فارغ التحصیلیاز دوربین DSLR یا Point & Shoot Camera استفاده کنید

ما از گوشی های هوشمند برای اکثر رویدادهای اجتماعی استفاده می کنیم. تصاویر گرفته شده با گوشی های هوشمند برای اشتراک گذاری آنلاین و رسانه های اجتماعی کافی هستند، اما بهترین چاپ یا بزرگنمایی را ندارند. برای فارغ التحصیلی، تصاویری را می خواهید که بتوانید آنها را چاپ و قاب کنید. همانطور که گفته شد، توصیه می کنیم از دوربین SLR دیجیتال (DSLR) یا بدترین حالت، دوربین Point & Shoot استفاده کنید.

مزایای اصلی استفاده از DSLR به جای دوربین گوشی های هوشمند ، کیفیت تصویر و تطبیق پذیری آن است. همانطور که نکات ما در مورد عکاسی فارغ التحصیلی را مرور می کنید، خواهید دید که برخی از تنظیمات توصیه شده به سادگی در گوشی هوشمند در دسترس نیستند.

تنظیمات دوربین خود را در داخل و خارج بدانید!

شما باید برای شرایط نوری مختلف و سوژه های متحرک سریع (مانند پرتاب کلاه) آماده باشید. قبل از مراسم فارغ التحصیلی کمی وقت بگذارید و دوربین خود را به خوبی بشناسید. در این مورد معطل نکنید روز فارغ التحصیلی احتمالاً بهترین زمان برای تشخیص دوربین و حفظ تنظیمات دوربین نیست.

دفترچه راهنمای دوربین را پیدا کنید و در صورت لزوم صفحات کلیدی را مشخص کنید. اگر قصد خرید یک دوربین جدید را دارید، سعی کنید آن را یک یا دو هفته زودتر خریداری کنید. قبل از مراسم استفاده از دوربین جدید خود را تمرین کنید.

رعایت نکات عکاسی فارغ التحصیلی

نکات عکاسی فارغ التحصیلیمطمئن شوید که می‌دانید چگونه ISO را تنظیم کنید و دوربین را روی تمام اتوماتیک، اولویت دیافراگم، اولویت شاتر یا تنظیمات برنامه (داخل، بیرون و غیره) تنظیم کنید. همچنین با فلاش (هم اتوماتیک و هم دستی) آشنا شوید. عکاسی با فلاش ممکن است در طول مراسم ممنوع باشد، اما همچنان می توانید با فلاش خاموش عکس بگیرید.

کاربران با تجربه تر می خواهند تعادل رنگ سفید را تنظیم کرده و از حالت دستی استفاده کنند . در این صورت، مطمئن شوید که می دانید تنظیمات دیافراگم ، سرعت شاتر و نحوه استفاده از نورسنج داخلی را کنترل کنید .

آماده باش

مطمئن شوید که باتری را به طور کامل شارژ کنید! در صورت امکان، یک باتری اضافی بردارید. تصاویر قدیمی را از روی کارت های حافظه خود منتقل کنید و کارت ها را برای روز بزرگ دوباره فرمت کنید. بهتر از این، یک کارت حافظه اضافی را فقط در صورتی که مشکلی پیش بیاید، بردارید. فراموش نکنید که لنز دوربین را با استفاده از کاغذ مخصوص لنز عکاسی و پاک کننده تمیز کنید (نه، نمی توانید از تی شرت خود استفاده کنید).

اگر مراسم فارغ التحصیلی در یک مکان بزرگ با صدها یا هزاران شرکت کننده برگزار می شود، (و شما از DSLR استفاده می کنید) یک لنز تله فوتو اجاره کنید. فقط مطمئن شوید که از قبل تمرین کرده و از سرعت شاتر بالاتری استفاده کنید.

در صورت امکان، از قبل با فارغ التحصیل هماهنگ کنید و یک استراتژی کوچک ایجاد کنید تا به تمام عکس هایی که می خواهید برسید. اجازه دهید فارغ التحصیل بداند کجا نشسته اید تا بتواند در حین عبور به دوربین نگاه کند. از فارغ التحصیل بخواهید با دوستان خود در مورد عکس گرفتن با همکلاسی های خود قبل و بعد از مراسم صحبت کند.

اگر به ایده‌های ژست گرفتن و الهام نیاز دارید، به Pinterest بروید و «ایده‌های عکس فارغ‌التحصیلی» را برای ایده‌های واقعا هوشمندانه عکس جستجو کنید.

نکات عکاسی فارغ التحصیلیعکس هایی با وضوح بالا بگیرید

با بالاترین وضوح ممکن (ترجیحا فرمت RAW ) عکس بگیرید. به طور معمول، عکس هایی که با استفاده از دوربین دیجیتال می گیرید با استفاده از فرمت فشرده JPEG ذخیره می شوند. داده های فایل های JPEG فشرده از بین رفته و قابل بازیابی نیستند. همچنین، JPEG را می توان بعد از آن با استفاده از نرم افزارهای ویرایش عکس مانند Adobe Lightroom یا Photoshop ویرایش کرد ، اما محدودیت هایی وجود دارد.

از طرف دیگر فایل های تصویری RAW غیر فشرده هستند و تصاویر با کیفیت بالاتری تولید می کنند. آنها همچنین اندازه فایل های بزرگی ایجاد می کنند، بنابراین مطمئن شوید که کارت حافظه کافی دارید. مزیت اصلی تیراندازی با فرمت RAW، توانایی تصحیح اشتباهات است. همیشه خوب است بدانید که این گزینه را دارید که اگر عکسی کم نور بیرون بیاید، می توانید عکس فوق العاده ای را نجات دهید.

با RAW می توانید اصلاحات نسبتاً قابل توجهی در نوردهی، سایه ها، اشباع، رنگ ها و موارد دیگر انجام دهید. در حالی که می توانید برخی از همان تنظیمات را با استفاده از JPEG انجام دهید، گزینه های شما محدود است.

در انتهای مقاله ” نکات عکاسی فارغ التحصیلی ” می خواهیم به اطلاع شما برسانیم که می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و یا خرید دوربین های کانن با کارشناسان ما در نمایندگی کانن تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با کارشناسان