نمایندگی کانن - پنج دوربین محبوب شرکت کانن

پنج دوربین محبوب شرکت کانن

پنج دوربین محبوب شرکت کانن

امروز در این سایت قصد داریم که با پنج دوربین محبوب و پر طرفدار شرکت کانن و ویزگی های آن ها آشنا بشیم که این پنج دوربین شامل : دوربین کانن 90D و دوربین کانن 6D MARK II و دوربین کانن 850D و دوربین کانن 250D و دوربین کانن 2000D و دوربین کانن 5D MARK IV است.

دوربین کانن 90D از پنج دوربین محبوب شرکت کانن

دوربین کانن Eos 90D دارای یک حسگر APS-C 32.5 مگاپیکسلی است که می‌توانید از لنزهای مخصوص دوربین‌های فول فریم هم برای آن استفاده نمایید. ولی شما فقط قادر به کراپ 1.6۶ برابری هستید. اگر بتوانید از این قابلیت به طور درست استفاده کنید، شما می‌توانید تصویر های بی نظیر با لنزهای تله را ثبت کنید.

منظره یاب دوربین کانن Eos 90D از نوع اپتیکال است و پوششی کامل و حدود 100% دارد که به شما را قادر می سازد که هر اتفاقی که جلوی لنزتان می‌افتد را ببینید و بتوانید سوزه های متنوعی را ردیابی کنید . دوربین کانن 90d یک صفحه نمایش در بالای بدنه خود دارد و با استفاده از آن می توانید، تنظیمات مختلف را به سرعت مدیریت کنید.

پنج دوربین محبوب شرکت کانن در ایران

دوربین کانن 90Dصفحه نمایش دوربین کانن Eos 90D لمسی بوده و قادر به چرخش به صورت 360درجه است و به شما این اجازه را می‌دهد که از زوایای مختلف عکاسی کنید.

دوربین کانن Eos 90D جدیدترین سری از دوربین‌ های DSLR شرکت کانن است که قدمت بسیار زیادی دارد و این شرکت بزرگ تلاش کرده تا اشکالات تمامی نسخه‌های قبلی را در این دوربین از بین ببرد. کارشناسان ما به شما این اطمینان را می‌دهند که تمام کنترل‌ها درست مثل همان چیزی است که در دوربین‌های قبلی شرکت کانن دیده بودید و زبان طراحی هیچ تغییر خاصی نداشته و تنها مزیت هایی به آن افزوده شده است.

لازم به ذکر است دوربین کانن 90D از تمامی لنزهای مانت EF شرکت کانن پشتیبانی می‌کند که طیف گسترده‌ای از آن‌ها را شامل می‌شود.

دوربین کانن 6D MARK II از پنج دوربین محبوب شرکت کانن

شرکت کانن بزرگترین تولید کننده دوربین در حال حاضر می باشد و این موضوع به طور شانسی اتفاق نیفتاده است بلکه با انجام تحقیقات دقیق و تا حدودی تقسیم بندی بازار، شرکت کانن توانسته دوربین های زیادی را به فروش برساند. اخیرا شرکت کانن با ارائه آخرین تکنولوژی تاثیرگذار و مستمر خود توانسته در حوزه دوربین ها رکورد بشکند.

با به یاد داشتن همه این موارد، دوربین کانن EOS 6D Mark II یک دوربین DSLR کلاسیک شرکت کانن می باشد و خود به خود دوربینی هیجان انگیز است. در کل دوربین کانن 6D Mark II یک دوربین مقاوم و خوش ساخت است که قابلیت گرفتن عکس هایی با کیفیت عالی را دارد و همچنین در مزیت های دیگر، از مدل دوربین های قبلی خود بهتر است.

پنج دوربین محبوب شرکت کانن در عکاسی

طراحی بدنه دوربین 6D MARK IIعکاسبرداری پیوسته با سرعت 6.5 فریم بر ثانیه این اجازه را به صاحبان دوربین 6D Mark II می دهد که در زمان استفاده از همان منظره یاب، با سرعت کافی عکس‌برداری کنند. در زمان تصویربرداری زنده Live view، سرعت عکاسبرداری پیوسته به 4.5 فریم بر ثانیه می رسد. در حالی که اگر در فیلمبرداری از focus priority استفاده کنید، این امکان را به شما می دهد که سرعت عکسبرداری، از 1 تا 2 فریم بر ثانیه بیشتر از تایمی شود که از یک جسم متحرک با فوکوس خودکار Dual Pixel عکسبرداری می کنید.

دوربین کانن 850D از پنج دوربین محبوب شرکت کانن

 دوربین کانن EOS 850d یک دوربین جدید از سری دوربین ­‌های DSLR شرکت کانن می باشد. این دوربین ترکیبی از مدل­‌ های پیشین EOS 77D و EOS 800D است. طراحی دوربین کانن 850D بسیار شبیه به مدل D800 است و محدوده EOS آن بین 90D  و 250D می ­‌باشد.

دوربین کانن Canon EOS 850D  یک حسگر 24 مگاپیکسیلی به همراه پرازنده­ ی تصویر DIGIC 8 دارد. ویژگی های این دوربین عبارت است از: عکس­برداری با سرعت 7 فریم بر ثانیه، فوکوس خودکار شناسایی چشم، سیستم AF 45 نقطه­‌ای تماما cross-type از نوع Dual Pixel CMOS، حسگر AE 400 کیلوپیکسلی، و ضبط ویدئو با کیفیت 4K.

پنج دوربین محبوب شرکت کانن در فیلمبرداری

دوربین کانن D850حسگر APC-S بکار رفته در دوربین کانن 850D، مدیریت زیادی روی عمق میدان دید فرآهم می سازد و عکس هایی شفاف با پس­‌ زمینه­‌ ی صاف و زیبا به شما ارائه می دهد. این حسگر 24.1 مگاپیکسلی حتی در زمان تصویربرداری از سوژه‌­های متحرک یا اجسام دور همانند پردندگان در حال پرواز، روزولوشن بالایی را دارا است.

فوکوس خودکار شناسایی چشمی در نمای زنده پرتر‌‌ه­‌ های ظاهر طبیعی و جزئیات زیاد را دارا است که به سوژه، حیات می‌­ دهند. دوربین عکاسی کانن 850d با امکان عکس­برداری پیوسته با سرعت 7 فریم بر ثانیه، سوژه ­‎های متحرک را به درستی تعقیب می­‌ کند. این دوربین دارای یک صفحه نمایش لمسی قابل چرخش در زوایای مختلف می باشد که به هر سمتی و با هر زاویه ­‌ای می‌ ­چرخد.

دوربین کانن 250D از پنج دوربین محبوب شرکت کانن

دوربین کانن 250D یک سنسور 24.1 مگاپیکسلی APS-C-Format CMOS  دارد و از یک پردازشگر تصویر DIGIC8 بهره مند است. تمامی این امکانات به دوربین کانن 250D توانایی عکاسبرداری با رزولوشن بالا و فیلمبرداری 4K UHD را داده.

دامنه ایزوی ISO Range  گستره‌ی این دوربین  100-25600 باعث عملکرد مناسب این دوربین در شرایط مختلف نوری شده است.

پنج دوربین محبوب شرکت کانن برای روزمره

 دوربین کانن 250dدوربین کانن 250D برخوردار از یک بدنه‌ی کامپکت Compact و جمع و جور، یک LCD 3 اینچ 1.04 میلیون نقطه می باشد که امکانات کنترل و مشاهده‌ ی لایو ویو را خیلی راحت تر کرده است.

قابلیت Vary Angel صفحه نمایش این دوربین، قابلیت کاربری راحت در عکاسبرداری با زوایای مختلف را فراهم کرده است.

دوربین کانن2000D از پنج دوربین محبوب شرکت کانن

دوربین کانن 2000D مدل به روز شده دوربین کانن 1300D می باشد و بااسم Canon EOS Rebel T7 هم در بین مردم شناخته می شود. دوربین کانن 2000D حسگر 24 مگاپیکسلی APS-C CMOS دارد که نسبت به حسگر 18 مگاپیکسلی کانن 1300D بهتر شده است. دوربین جدید کانن Canon EOS 2000D دوربینی مناسب برای عکاسان مبتدی است.

سرعت عکسبرداری پیوسته در دوربین عکاسی کانن 2000D سه فریم بر ثانیه است؛ و محدوده ایزو ISO آن از مقدار 100 شروع می شود و تا 12800 قابل ارتقا می باشد.

پنج دوربین محبوب شرکت کانن برای عکاسی

دوربین کانن 2000Dدوربین عکاسی کانن 2000D، تنظیمات دستی و همین طور یک حالت صحنه scene mode خودکار هوشمند و تعدادی فیلترهای خلاقانه را دارا می باشد، از جمله grainy black و white effect . سیستم  Wi-Fi و NFC در دوربین کانن 2000D داخلی می باشد، که به کمک آنها می توان خیلی سریع و راحت به گوشی های هوشمند سازگار با این دوربین متصل شد. اگر گوشی شما قابلیت NFC را پشتیبانی می کند با استفاده از آن، می توانید به گوشی های اندروید وصل شوید. به این ترتیب، اتصال و انتقال عکس ها بسیار کار اسانی تلقی می شود و همین طور می توانید دوربین را از راه دور مدیریت کنید.

دوربین کانن 5D MARK IV از پنج دوربین محبوب شرکت کانن

دوربین عکاسی حرفه ای کانن EOS 5D Mark IV عملکردی فوق العاده دارد. در دوربین کانن 5D Mark IV ، شرکت کانن تغییرات فنی اساسی ایجاد کرده، ولی مثل مدل های قبلی این کمپانی، ترکیب بندی را به طور کلی عوض نکرده است.

دوربین عکاسی کانن Canon 5D Mark IV یک حسگر فول فریم 30.4 مگاپیکسلی کاملا جدید با تبدیل آنالوگ به دیجیتال بر روی تراشه خود بهره بمند می باشد. مزیت این حسگر در دنیای واقعی، جزئیات غیر ضروری خیلی کمتر در مقادیر پایین حساسیت ISO است.

پنج دوربین محبوب شرکت کانن به همراه لنز

دوربین کانن 5D MARK IVردیابی سوژه Dual Pixel AF در هر دو حالت ثابت یا فیلمبرداری تقریبا خوب می باشد. شناسایی چهره، بسیار عالی و دقیق بوده و گزینه تغییر وضعیت و جا به جایی در بین چندین چهره در یک صحنه، گزینه جالبی می باشد.

Wi-Fi و NFC داخلی دوربین کانن 5D MARK IV، ویژگی خیلی مهم می باشد که زحمت انتقال فایل ها را از ذهن پاک خواهد کرد. ممکن است دوربین کانن 5D MARK IV دارای به روز رسانی انقلابی نسبت نسخه قبل خود نباشد ولی کیفیت ساخت بالا و قابلیت هایی که در آن بکار رفته است، که قطعا عکاسان زیادی را راضی نگه می دارد.

برای اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما در نمایندگی کانن تماس حاصل فرمایید.

تماس با کارشناسان