نمایندگی کانن - کاهش 75 درصدی فروش دوربین در ژاپن

کاهش 75 درصدی فروش دوربین در ژاپن

کاهش 75 درصدی فروش دوربین در ژاپن

کاهش 75 درصدی فروش دوربین در ژاپن

براساس آمار شرکت تحلیلی BCN Retail، بیماری همه گیر کرونا بازار دوربین را به نابودی می کشاند.

شرکت تحلیلی BCN Retail که داده‌های مربوط به فروش روزانه‌ی دوربین‌های دارای لنزِ قابل‌تعویضِ بدونِ آینه در ژاپن را جمع‌آوری می‌نماید، آمار خود را از آوریل سال ۲۰۲۰ منتشر کرد. این آمار شامل فروش آنلاین و فروش حضوری می شود؛ که نشان دهنده افت شدید بازار دوربین در اثر همه گیر شدن بیماری کرونا می باشد.

 

کاهش 75 درصدی فروش دوربین در ژاپن

آمار BCN Retail از ماه گذشته، یعنی ماه مارس نشان می‌داد؛ که فروش دوربین در بازه زمانی مشابه در سال گذشته افت 50 دردصدی داشته است.حالا با این وضعیت بنظر می رسد که این افت تنها شروع ماجرا است.

ارقامی که BCN Retail از ماه آوریل سال ۲۰۲۰ منتشر کرده، حاکی‌از افت پنجاه درصدی فروشِ دوربین‌های یاد شده نسبت به ماه گذشته می باشد و این مقدار از فروش، تنها با ۲۶٫۱ از محصولات فروخته‌شده در آوریل سال ۲۰۱۹ میلادی برابر می باشد. امسال در سال 2020 شاهد کاهش 75 درصدی فروش دوربین در ژاپن نسبت به سال گذشته هستیم.

اگرچه کاهش فروش مسئله‌ای نگران‌کننده است، اما شرکت‌ها انتظار این افت فروش را داشتند ، کانن در آخرین گزارش مالی خودش اعلام نمود که پیش‌بینی می‌کند اوضاع قبل از سازگاری این شرکت با شرایط بدتر گردد. همچنین، نیکون اعلام کرده بود که به‌دلیل شیوع ویروس کرونا، انتظار دارد فروش محصولات به‌میزان زیادی کاهش یابد.

آمار شرکتBCN Retail ، برای ماه آوریل آشکار می‌سازد که کانن ، المپوس و سونی برای کسب سهم بیشتری از بازار ژاپن، تقریباً تنها با ۸ درصد تفاوت سهم هنوز در حال رقابت می باشند. همچنین، سهم تک‌تک دوربین‌ها از بازار در ماه آوریل تقریباً دست‌نخورده باقی مانده اند و تنها تعداد بیشتری از دوربین‌های کراپ ارزان‌قیمت، به لیست ده محصول پرفروش اضافه شدند.

کم‌ و بیش همچون ماه‌های گذشته، دوربین EOS M50 کانن در صدر جدول قرار دارد؛ مدل a6400 سونی، دو دوربین المپوس Pen E-PL9 و M100 کانن، تقریباً رتبه ها‌ی برتر را به خود اختصاص داده اند.

کابران عزیز سایت کانن برای اطلاع از قیمت و مشخصات فنی تمامی دوربین ها، لنز و تجهیزات عکاسی، و هر اطلاعاتی که برای خرید ارزان‌ و آگاهانه‌ی انواع دوربین عکاسی نیاز دارید، در سایت نمایندگی کانن در دسترس شما عزیزان می باشد. همچنین شما می توانید بصورت تلفنی با بخش فروش نمایندگی کانن تماس گرفته و اطلاعات لازم را از کارشناسان کانن دریافت نمائید. افتخار ما خرید مطمئن و آسوده شما عزیزان است.

تماس با کارشناسان