نمایندگی کانن - بهترین برنامه سلفی برای IOS و android

بهترین برنامه سلفی برای IOS و android

بهترین برنامه سلفی برای IOS و android

بهترین برنامه سلفی برای IOS و android

آیا می خواهید بهترین برنامه سلفی برای IOS و android داشته باشید که به شما امکان می دهد از همان اولین تلاش برای اینستاگرام خود یک سلفی کامل بگیرید؟ در مورد این برنامه های ویرایش سلفی خوب برای Android و iOS بیشتر بخوانید که می توانید آنها را به صورت رایگان بارگیری کرده و عکس های شگفت انگیزی ایجاد کنید.

1.Facetune 2

Facetune 2 یکی از بهترین برنامه های سلفی است که با استفاده از آن می توانید عکس های خود را بسیار سریع ویرایش کنید. با استفاده از این برنامه ، در صورت وجود عیوب پوستی ، می توانید عیوب پوستی را برطرف کنید. این برنامه ابزارهای زیبا روتوش تصویر داخلی را ارائه می دهد.

بنابراین ، شما قادر خواهید بود پوست مشکل دار را اصلاح کنید ، سفیدی دندان ها را انجام دهید ، چشم ها را روشن کنید ، آرایش کنید و موارد دیگر. Facetune 2 همچنین ابزارهای حرفه ای برای رفع نور ، از بین بردن سایه ها و خیره کننده های ناخواسته ، تنظیم رنگ و اشباع را ارائه می دهد.

معرفی بهترین برنامه سلفی برای IOS و android

بهترین برنامه سلفی برای IOS و android

علاوه بر این ، می توانید ظاهر عکس ویرایش شده را با ظاهر اولیه آن مقایسه کنید و می توانید این کار را پس از هر مرحله از فرآیند انجام دهید. رابط برنامه ساده است. به طور مداوم به روز می شود و گزینه ها و عملکردهای جدیدی دریافت می کند. در میان عملکردهای جدید ، می توانید پالت آرایش به روز شده ، فیلترهای نئون چند رنگ و جلوه های منشوری را بیابید.

Facetune 2 کاملاً رایگان است و احتمالاً بهترین برنامه ویرایشگر سلفی در مقایسه با دیگران است. با این حال ، اگر می خواهید از همه قابلیت ها استفاده کنید ، باید نسخه کامل آن را خریداری کنید. اما نگران نباشید ، ارزش این پول را دارد.

2. Retrica

بهترین برنامه سلفی با تعداد زیادی فیلتر! Retrica همچنین بهترین برنامه سلفی و یک شبکه اجتماعی است که بیش از صد فیلتر شگفت انگیز ارائه می دهد. از عکس های مختلف گرفته شده از زوایای مختلف ، فیلم های زنده و تصاویر GIF از کلاژهای سلفی پشتیبانی می کند.

برنامه سلفی بگیر حرفه ای

بهترین برنامه سلفی برای IOS و android

در این برنامه ، شما قادر خواهید بود حاشیه نویسی به عکس های خود با تصاویر ، تمبر زمان ، متون و غیره اضافه کنید. در آنجا همچنین می توانید با سایر کاربران ارتباط برقرار کرده و تصاویر آنها را از طریق ترتیب زمانی برنامه دنبال کنید.

علاوه بر این ، می توانید تصاویر خود را به فیس بوک ، اینستاگرام و سایر رسانه های اجتماعی ارسال کرده و آنها را از طریق پیام به اشتراک بگذارید.

3. snapchat

اسنپ ​​چت یک برنامه خوب برای بهتر جلوه دادن عکس های سلفی است. این لنزها ، فیلترها و بسیاری از عملکردهای جالب دیگر مانند 3D-Bitmoji را ارائه می دهد.

هنگامی که سلفی می گیرید ، می توانید متن ، “World Lens” ، “Bitmoji” را به آن اضافه کنید ، آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید و پس از مدتی آن را حذف کنید تا فقط برای شخصی که برای او ارسال کرده اید قابل مشاهده باشد.

برنامه سلفی دخترانه

بهترین برنامه سلفی برای IOS و android

با استفاده از این برنامه سلفی رایگان ، می توانید همه تصاویر خود را به راحتی ذخیره کرده و در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید. یک چت وجود دارد که می توانید با دوستان خود ارتباط برقرار کنید. یک گپ تصویری می تواند شامل 16 نفر باشد که در آن می توانید فیلترها و لنزهای مختلف اضافه کنید.

4. YouCam Perfect

اگر هدف شما دستیابی به عکس های سلفی ایده آل است ، YouCam Perfect برای شما مناسب است. این یکی دیگر از انواع برنامه های ویرایش سلفی خوب است که می توانید تصاویر و فیلم ها را ویرایش کنید. با استفاده از این برنامه ، می توانید تزئین خودکار را انجام دهید که به عکس های شما هنگام عکاسی جلوه بهتری می بخشد.

در YouCam Perfect ، می توانید عیوب پوست را برطرف کنید ، با استفاده از عملکرد تقویت کننده چشم ، چشم ها را بزرگتر کرده و پف زیر چشم را برطرف کنید. این برنامه هر آنچه برای یک سلفی عالی نیاز دارید را ارائه می دهد: فیلترها ، برچسب ها ، کولاژها ، فونت ها ، جلوه های مختلف و غیره.

 بهترین برنامه سلفی برای IOS و android

بهترین برنامه سلفی برای IOS و android

اگر نسخه Premium را با قیمت 2.99 دلار در ماه یا 17.99 دلار در سال خریداری کنید ، می توانید از بیش از هزار فریم ، برچسب و فونت استفاده کنید. همچنین ، هیچ تبلیغی در نسخه برتر این برنامه وجود ندارد که در نسخه رایگان آن را مشاهده خواهید کرد.

5. VSCO

اگرچه VSCO هیچ ابزار زیبایی را ارائه نمی دهد ، اما نوع خوبی از برنامه ها برای گرفتن عکس سلفی است. با توجه به ابزارهای ویرایش تصویر فوق العاده و ایستگاه از پیش تنظیم شده VSCO ، هر نقصی را که دارد جبران می کند.

این برنامه بسیاری از عملکردها ، فیلترهای از پیش نصب شده را دارد که می تواند برای هر کاربر مناسب باشد ، امکان تغییر نسبت ها ، برجسته ها ، سایه ها و غیره را فراهم می کند. این برنامه برای شما بسیار مفید خواهد بود.

ویژگی های بهترین برنامه سلفی برای IOS و android

بهترین برنامه سلفی برای IOS و android

در آنجا ، می توانید تنظیمات ویرایش خود را از یک عکس کپی کرده و از آنها برای عکس دیگر استفاده کنید. نسخه رایگان دارای ابزارهای استاندارد ویرایش عکس از جمله Contrast ، Saturation ، Grain و 10 ایستگاه از پیش تنظیم شده است.

اگر عضویت خود را با 4.99 دلار در ماه یا 19.99 دلار در سال خریداری کنید ، می توانید از کتابخانه از پیش تعیین شده VSCO کامل با بیش از 200 پیش تنظیم ، تقلید از فیلم های قدیمی از Kodak ، Fuji ، Agfa و بسیاری دیگر استفاده کنید.

6. BeautyPlus

BeautyPlus طیف گسترده ای از ابزارهای ویرایش را ارائه می دهد تا به شما کمک کند سلفی خود را درخشان کنید. برای مواقعی که می‌خواهید یک سلفی زیبا و سریع بگیرید، می‌توانید از بین تعداد بی‌شماری استیکر، فیلتر و حتی الگوهای آماده انتخاب کنید.

2745613 1 a e1661415801426

گزینه آرایش کاملاً همه کاره است و به شما امکان می‌دهد سایه‌های رژ لب، مدل‌های ابرو، مژه‌ها و موارد دیگر را آزمایش کنید. حتی می‌توانید جوش‌ها و جای زخم‌ها را از بین ببرید تا پوستی بدون لک و شفاف را در تمام عکس‌های خود به نمایش بگذارید. علاوه بر این، ابزارهای لاغری و سفید کردن دندان ها را ارائه می دهد تا عکس شما را بیش از پیش خیره کند.

7. AirBrush

AirBrush برداشتی آسان و انعطاف‌پذیر از ژانر سلفی ارائه می‌دهد، و اگر وسواس زیادی برای ایجاد پرتره عالی دارید، این برنامه گزینه‌های زیادی را در اختیار شما قرار می‌دهد. شما می توانید واضح ترین رنگ پوست، لکه ها و سایر عیوب صورت را با یک ضربه از بین ببرید، اما لذت واقعی این است که هر یک از ویژگی ها را تغییر دهید تا چشمان خود را بزرگ کنید، صورت خود را لاغر کنید، بینی خود را باریک کنید و سپس با یک تخته سنگ کاملاً هالیوود شوید.

46d7d612cf12c5654e472a90f56dfd67 f84933

اگر از آرایش مستقیم متنفرید، همچنان می توانید با AirBrush درمان کامل را دریافت کنید. ویژگی‌های جدیدتر شامل تنظیمات پیش‌فرض برتر مانند Smooth 2.0 برای رفع عیوب پوست است. به روز رسانی رنگ مو به شما امکان می دهد درخشندگی را به موهای خود بیافزایید. یک Relight به روز شده دارای تنظیمات از پیش تنظیم نور سه بعدی برای افزایش روشنایی، رنگ و نرمی عکس است.

8. b612

B612 یکی از محبوب ترین برنامه های مرتبط با سلفی است. در برنامه فیلترها و امکانات زیادی در اختیار کاربر قرار می گیرد. اما مهمترین ویژگی اپلیکیشن امکان ایجاد فیلترهای شخصی شماست. همچنین توصیه هایی برای تنظیم نور و موارد مشابه در تصاویر ارائه شده است.

بهترین برنامه سلفی برای IOS و android

حالت عکاسی در نور کم و سازنده GIF از دیگر ویژگی های پرکاربرد هستند. برخی از ویژگی های ساده و اساسی ویرایش ویدیو نیز در B612 گنجانده شده است.

در انتهای مقاله “ بهترین برنامه سلفی برای IOS و android ” می خواهیم به اطلاع شما برسانیم که می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و یا خرید دوربین های کانن با کارشناسان ما در نمایندگی کانن تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با کارشناسان