نمایندگی کانن - بهترین فلاش‌ های اسپیدلایت

بهترین فلاش‌ های اسپیدلایت

معرفی بهترین فلاش‌ های اسپیدلایت

هر فلاش دوربین برای عکاسی در نور کم و همچنین گرفتن عکس در محیط داخلی طراحی شده است. علاوه بر این ، باید با دوربین شما سازگار باشد و همزمان همه ویژگی های عملکردی لازم را ارائه دهد.

هر گونه فلاش DSLR نیز می تواند با پر کردن سایه از عکس ، باعث ایجاد نور متعادل تر شود. انتخاب فلش به دلیل انتخاب بسیار زیاد در بازار بسیار دشوار است.

1. Canon Speedlite 600EXII-RT

600EXII-RT فلش مورد علاقه من برای دوربین های DSLR کانن است زیرا قدرتمند ترین فلاش است که من تا به حال استفاده کرده ام. این فلاش دوربین دارای راهنمای 60 متر است. همچنین می تواند دارای ویژگی های پیشرفته در یک محفظه ضد آب باشد.

یکی از مهمترین مزایای آن سیستم کنترل بی سیم آن است که می تواند در شعاع 30 متری حتی از طریق موانع نیز کار کند. محدوده زوم موتوري 20-200 ميلي متر است و چرخش كامل سر 180 درجه در هر دو جهت وجود دارد ، در حاليكه حالت بارق قابل برنامه ريزي نيز هميشه در دسترس است.

انواع فلاش های عکاسی

بهترین فلاش‌ های اسپیدلایت

2. Nikon Speedlight SB-700 

یکی دیگر از گزینه های محبوب Nikon Speedlight SB-700 است. این ویژگی های زیادی از جمله حالت های کامل و اصلی فلش را ارائه می دهد. علاوه بر این ، دارای انواع الگوهای روشنایی است ، به بالا و پایین متمایل می شود و از چرخش 180 درجه در هر دو جهت پشتیبانی می کند.

این Speedlight در همه این جنبه ها از پیشنهاد قبلی پیشی می گیرد و همچنین دارای زاویه نور زیادی است. با این حال ، ارتباطات بی سیم تنها با تابش مادون قرمز محدود می شود.

فلاش اسپیدلایت

بهترین فلاش‌ های اسپیدلایت

3. Nissin Di700A + Air 1 در لیست بهترین فلاش‌ های اسپیدلایت

این گزینه یکی از بهترین فلش ها با قیمت مناسب است. یک رابط کنترل ساده بر اساس یک دکمه تنظیم و یک دیسک در اطراف آن است. حالت های عملکرد شامل تنظیم کامل خودکار ، TTL ، دستی و حداقل سه حالت بی سیم است.

همه تنظیمات دیگر ، مانند تغییر نوردهی TTL ، نیاز به استفاده از منو های دوربین دارند. آنها شامل همگام سازی پرده عقب ، همگام سازی با سرعت بالا و زوم دستی سر موتور دار 24-200 میلی متر هستند.

حالت برده بی سیم از طریق مادون قرمز با سه گروه مستقل در دسترس است و همچنین یک حالت وجود دارد که چشمک زدن اولیه چراغ رانندگی را نادیده می گیرد. هر دو حالت نیاز به تنظیمات دستی برق دارند.

بهترین فلاش‌های اسپیدلایت برای DSLRهای کانن

بهترین فلاش‌ های اسپیدلایت4. METZ MECABLITZ 64 AF-1 در لیست بهترین فلاش‌ های اسپیدلایت

اولین فلش صفحه لمسی جهان حسگر به هر لمس (حتی به دستان دستکش) پاسخ می دهد. هیچ تولید کننده فلش دیگری صفحه لمسی ندارد.

این به شما امکان می دهد تنظیمات را به سرعت و بصری تغییر دهید. برای بسیاری از کاربران ، این یک استدلال قوی برای در نظر گرفتن این مدل به عنوان یکی از بهترین فلش ها است.

علاوه بر این ، باید روی گزینه ها کلیک کنید زیرا نمی توان آنها را پیمایش کرد. همه اینها باعث می شود استفاده از صفحه فلش کمتر از آنچه که ممکن است باشد راحت باشد.

با این حال ، یک ویژگی خوب این فلاش دوربین ، شماره راهنمای آن 64 است. اما توجه داشته باشید که چنین عددی فقط در حداکثر زوم کار می کند.

METZ MECABLITZ 64 AF-

5. Canon Speedlite 430EX III-RT در لیست بهترین فلاش‌ های اسپیدلایت

این فلاش کانن دارای حداکثر قدرت 43 متر (شماره راهنما) و یک سر گردان با زاویه روشنایی 24-105 میلی متر است. زاویه افقی چرخش تا 330 درجه است.

کنترل های روی برد در حال حاضر بصری تر هستند و کیفیت ساخت بسیار خوب است ، اما برخی از ویژگی های مدل های حرفه ای را ندارد. از حالت های همگام سازی با سرعت بالا و همگام سازی پرده عقب پشتیبانی می کند ، اما حالت تعویق وجود ندارد.

همچنین می خواهم به وجود نور پس زمینه فوکوس خودکار و فلاش بارق توجه کنم.می توانید از این مدل به عنوان یک فلاش اصلی به صورت بی سیم یا به عنوان یک فلاش جانبی با سایر دستگاه های فلش سازگار کانن استفاده کنید. با وجود عدم پشتیبانی از اتصال سیگنال IR ، اتصال فرکانس رادیویی به شما امکان می دهد تا محدوده خارج از دوربین را از 10 به 30 متر افزایش دهید.

Canon Speedlite 430EX III-RT6. Canon Speedlite 470EX-AI در لیست بهترین فلاش‌ های اسپیدلایت

470EX-AI اغلب به عنوان بهترین فلش DSLR در نظر گرفته می شود زیرا به لطف هد گردان خود که توسط AI کنترل می شود ، اتوماسیون را به سطح کاملاً جدیدی می رساند. جالب ترین نکته در مورد آن زاویه چرخش 360 درجه افقی و 120 درجه عمودی است.

هنگام کار در حالت کاملاً خودکار AI Bounce ، فلش یک پالس را به سمت جسم ساطع می کند ، سپس به بالا نگاه می کند و یک پالس دوم را به سقف می فرستد. در مرحله بعد ، زاویه جستن مطلوب را محاسبه و تنظیم می کند ، که عکاسی خودکار را در نور منعکس شده ارائه می دهد.

تنها بخش ضعیف این است که حالت Bounce AI برای برخی از دوربین ها در دسترس نیست ، از جمله تمام DSLR های Canon که تا قسمت دوم 2014 منتشر شده است.

Canon Speedlite 470EX-AI

 

در انتهای مقاله ” بهترین فلاش‌ های اسپیدلایت ” می خواهیم به اطلاع شما برسانیم که می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و یا خرید دوربین های کانن با کارشناسان ما در نمایندگی کانن تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با کارشناسان