نمایندگی کانن - تفاوت دوربین کانن 90d و 80d و 7d mark ll

تفاوت دوربین کانن 90d و 80d و 7d mark ll

تفاوت دوربین کانن 90d و 80d و 7d mark ll

امروز ما در نمایندگی کانن قصد بررسی تفاوت دوربین کانن 90d و 80d و 7d mark ll را داریم . پس در ادامه همراه ما باشید.

دوربین کانن 7d mark ll

دوربین Canon EOS 7D DSLR با لنز 18-135 میلی‌متری که برای افراد حرفه‌ای و نیمه حرفه‌ای طراحی شده است، دوربینی با عملکرد بالا است که دارای قدرت تفکیک سنسور 18 مگاپیکسلی CMOS با فرمت APS-C و پردازشگرهای تصویر دوگانه DIGIC 4 است که این دوربین را قادر می‌سازد. 8 فریم در ثانیه تصویربرداری با وضوح بالا و کم نویز در سطوح حساسیت تا ISO 12800 از ویژگی های این دوربین است.

علاوه بر تصاویر ثابت با وضوح بالا، Canon EOS 7D همچنین می‌ تواند ویدیو های واقعی HD 1080p با سرعت 30 فریم در ثانیه ضبط کند. کلیپ‌های ویدیویی می‌توانند تا 12 دقیقه یا 4 گیگابایت حجم داشته باشند، و می‌ توانید از تمام لنزهای Canon EF و EF-S-mount استفاده کامل کنید، که طیف استثنایی از امکانات بصری خلاقانه را امکان‌ پذیر می‌ سازد. و برای اطمینان از فایل های تصویری تمیز و بدون لک، 7D از یک سیستم کاهش گرد و غبار دوگانه استفاده می کند.

بررسی تفاوت دوربین کانن 90d و 80d و 7d mark ll

تفاوت دوربین کانن 90d و 80d و 7d mark llمنظره یاب هوشمند EOS 7D مشاهده 100% کل منطقه تصویر را امکان پذیر می کند و دارای یک گزینه پوشش LCD شفاف است که نمایش داده های پیشرفته را در منظره یاب نوری از جمله حالت های فوکوس خودکار انتخابی کاربر، یک دایره نورسنجی نقطه ای و خطوط شبکه بر اساس تقاضا را قادر می سازد.

علاوه بر منظره یاب اپتیکال 7D، حالت Live View شما را قادر می سازد تا با استفاده از ال سی دی TFT 3 اینچی 920000 نقطه ای دوربین، تصاویر را بنویسید، مرور و ویرایش کنید. 7D همچنین دارای سطح الکترونیکی دو محوره و صفحه نمایش شیبدار است که به شما امکان می دهد تنظیم کنید. با استفاده از منظره یاب یا LCD، چرخش و گام دوربین را با افزایش 1 درجه انجام دهید.

دوربین کانن 80d

اگر بخواهید بازی خود را به سطح عکاسی SLR برسانید و چه با یک دوربین SLR پر ویژگی و همه کاره که می توانید تقریباً در همه جا از آن استفاده کنید، سرگرم شوید، دوربین EOS 80D پاسخ شماست. دارای یک سیستم فوکوس خودکار 45 نقطه‌ای تمام عیار است که فوکوس خودکار با سرعت بالا و بسیار دقیق را تقریباً در هر نوع نوری ارائه می‌ کند.

تفاوت دوربین کانن 90d و 80d و 7d mark ll از نظر پردازنده

تفاوت دوربین کانن 90d و 80d و 7d mark ll

برای اطمینان از اینکه عکاسان عکس خود را از دست نمی دهند، یک منظره یاب هوشمند با پوشش تقریباً 100 درصد، نمای واضح و داده های تصویر جامعی را ارائه می دهد. بهبود هایی مانند حسگر قدرتمند CMOS 24.2 مگاپیکسلی (APS-C) و Dual Pixel CMOS AF برای تصویربرداری با نمای زنده، عملکرد EOS 80D را در سراسر صفحه افزایش می‌ دهد.

مکمل عملکرد پیشرفته EOS 80D، اتصال بی‌ سیم داخلی و فیلم‌ های Full HD 60p هستند که می‌ توانند به‌ عنوان MP4 برای اشتراک‌ گذاری آسان ذخیره شوند.

دوربین کانن 90d

Canon EOS 90D یک دوربین DSLR متوسط ​​است که جایگزین 80D 3.5 ساله می شود و بین EOS 77D و EOS 7D Mark II “بله، هنوز وجود دارد” قرار می گیرد. این سنسور جدید با وضوح بالاتر با کیفیت تصویر خام عالی به دست می‌آورد و AF رقابتی با دید زنده (با تشخیص چشم) و همچنین فیلم‌برداری 4K را در بسته‌ای آشنا ارائه می‌دهد.

تفاوت دوربین کانن 90d و 80d و 7d mark ll از نظر حسگر

تفاوت دوربین کانن 90d و 80d و 7d mark ll90D در اصل نسخه DSLR بدون آینه EOS M6 Mark II است که در کنار آن معرفی شد. از آنجایی که مشخصات تقریباً یکسان است، به نظر می‌رسد کانن به خریداران بالقوه اجازه می‌دهد نوع تجربه عکاسی مورد نظر خود را انتخاب کنند: یک DSLR متوسط ​​با منظره یاب اپتیکال و کنترل‌های فیزیکی بیشتر، یا یک مدل بدون آینه کوچک‌تر و سبک‌تر با یک یاب الکترونیکی قابل جابجایی. و البته، تفاوت در ترکیب لنزهای بومی بین پایه‌های EF و M می‌تواند انواع مختلف کاربران را نیز جذب کند.

تفاوت دوربین کانن 90d و 80d و 7d mark ll از نظر سنسور

اینجا بحثی نیست سنسور 32.5 مگاپیکسلی Canon 90D به راحتی سنسور 24 مگاپیکسلی 80D و 20 مگاپیکسلی پایینی 7D Mark II را شکست می دهد. سنسور دوربین Canon 7D Mark II برای عکاسی پیاپی با سرعت بالا طراحی شده است، بنابراین وضوح در اولویت دوم این دوربین بود. اما وقتی دوربین جدید Canon 90D همان سرعت عکاسی پیاپی را با وضوح بالاتر 12 میلیون پیکسل ارائه می دهد، چه چیزی در مورد 7D Mark II صحبت می شود؟

اینجا بحثی نیست سنسور 32.5 مگاپیکسلی Canon 90D به راحتی سنسور 24 مگاپیکسلی 80D و 20 مگاپیکسلی پایینی 7D Mark II را شکست می دهد. سنسور دوربین Canon 7D Mark II برای عکاسی پیاپی با سرعت بالا طراحی شده است، بنابراین وضوح در اولویت دوم این دوربین بود. اما وقتی دوربین جدید Canon 90D همان سرعت عکاسی پیاپی را با وضوح بالاتر 12 میلیون پیکسل ارائه می دهد، چه چیزی در مورد 7D Mark II صحبت می شود؟

تفاوت دوربین کانن 90d و 80d و 7d mark ll از نظر دامنه حساسیت ISO

بصورت عمومی انتظار داریم بین دو سنسور با اندازه یکسان، آن سنسوری کیفیت بالاتری داشته باشد که دامنه حساسیت ایزوی پایین‌تری دارد، به همین دلیل ساده که فوتوسایت‌ها کوچک‌ترند. کانن در دوربین 90D با بهره‌گیری از آخرین نسخه تکنولوژی خود و پردازنده Digic 8 ، سنسوری با رزولوشن بالاتر از مدل‌های پیشین خود که دامنه ایزوی بالاتری نیز از پیشینیان خود دارد، به بازار ارائه کرده است. البته دامنه بالای ISO ، تا زمانی که در لابراتوار آزمایش نکرده باشیم تضمین کننده کیفیت بالاتر در آن تنظیمات نیست؛ اما مشخصات این را بیان می‌کنند.

تفاوت دوربین کانن 90d و 80d و 7d mark ll از نظر پردازشگر

نسل جدید پردازنده‌ها عملکرد پیشرفته‌تری را ارائه می‌دهند و در واقع سنسور Canon 90D با سرعت 10 فریم در ثانیه و بیش از دو برابر وضوح 7D Mark II مطابقت دارد که به آن امکان می‌دهد از برد بیشتر استفاده کند. . این به خودی خود مشکل بزرگی نیست، مگر اینکه شما آن را انجام دهید. ویژگی های لنز پیشرفته تر از ISO است. توانایی عکاسی 4K نیز چیزی است که نه Canon 80D و نه Canon 7D Mark II نمی توانند ارائه دهند.

تفاوت دوربین کانن 90d و 80d و 7d mark ll

تفاوت دوربین کانن 90d و 80d و 7d mark ll از نظر فوکوس خودکار

هر سه دوربین از سیستم فوکوس خودکار Dual Pixel CMOS استفاده می کنند، اما Canon 90D آخرین نسخه را دارد که پیچیده تر است. البته این قابلیت تنها در هنگام ضبط ویدیو در حالت Live View کار می کند. در تصویربرداری معمولی با منظره یاب، هر سه دوربین از سیستم فوکوس خودکار تشخیص فاز یکسانی استفاده می کنند و در اینجا Canon 7D Mark II با 65 نقطه فوکوس متقابل پیروز مسابقه است. دوربین جدید 90D و نسخه قدیمی آن Canon 80D سیستم های ضعیفی در این زمینه دارند.

تفاوت دوربین کانن 90d و 80d و 7d mark ll از نظر اندازه

Canon 7D Mark II بزرگتر و بهتر از دو مدل دیگر است و این به دلیل طراحی آن برای پشتیبانی از سرعت بالا است. دو دوربین دیگر سبک تر هستند که سبک ترین آنها Canon 90D است.

تفاوت دوربین کانن 90d و 80d و 7d mark ll از نظر باتری

مدیریت انرژی یکی از نادیده گرفته ترین جنبه های انقلاب دوربین های دیجیتال است. هر سه دوربین از باتری لیتیوم یونی LP-E6N استفاده می کنند، اما تعداد تصاویر ضبط شده متفاوتی دارند. دوربین 7D Mark II با این باتری 670 فریم و 80D کمی و 960 فریم را پشتیبانی می کند. و از طرفی جالب است بدانید دوربین جدید Canon 90D ادعا می کند که با یک باتری قادر به ثبت 1300 فریم عکس است.

تفاوت دوربین کانن 90d و 80d و 7d mark ll از نظر کارت حافظه

روی کاغذ، ممکن است به نظر برسد که Canon 7D Mark II این بار با دو اسلات کارت حافظه دست برتر را دارد. به هر حال یک پورت به CF منسوخ شده و دیگری به UHS I وصل شده است نه UHS II. در واقع دوربین Canon 90D با وجود داشتن اسلات کارت حافظه، از مزایای پشتیبانی از کارت حافظه سریعتر برخوردار است.

تفاوت دوربین کانن 90d و 80d و 7d mark ll

در انتهای مقاله ” تفاوت دوربین کانن 90d و 80d و 7d mark ll ” می خواهیم به اطلاع شما برسانیم که می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و یا خرید دوربین های کانن با کارشناسان ما در نمایندگی کانن تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با کارشناسان