نمایندگی کانن - میکروفون برای تولید محتوا

میکروفون برای تولید محتوا

اگر شما یک تولید کننده محتوا هستید، مانند شخصی که ویدیوهای YouTube را آپلود می کند، بازی های ویدیویی را به صورت آنلاین پخش می کند یا پادکست تولید می کند، یک بلندگو برای تولید محتوا ضروری است.

هنگام خرید میکروفون برای تولید محتوا، باید در نظر بگیرید که آیا کیفیت میکروفون شما به اندازه کافی برای کاری که می خواهید انجام دهد خوب است یا خیر. کیفیت صدای ضبط شده در ویدیو یا پادکست شما برای جذب مخاطب بسیار مهم است.

هنگام خرید میکروفون برای اهداف تولید، ملاحظات مختلفی وجود دارد. بسته به قیمت میکروفون تولیدی و کاری که با آن انجام می دهید یا محیط کاری خود، باید در نظر بگیرید که چه نوع میکروفونی را انتخاب کنید. در این قسمت از سایت کانن بهترین نوع میکروفون را که بسته به نیاز شماست را بررسی می کنیم.

بهترین میکروفون برای تولید محتوا

میکروفون ها نه تنها برای تولید محتوا بلکه در زندگی روزمره ما لوازم جانبی ضروری هستند. این که آیا از آن برای برقراری تماس های ویدئویی برای کار ، پادکست یا حتی تماس های منظم با عزیزان خود استفاده می کنید ، نمی توان انکار کرد که آنها برای اکثر ما به یک ضرورت تبدیل شده اند.

گزینه های خود را محدود کنید

کاربرد

تعیین مورد استفاده در نظر گرفته شده برای میکروفون به محدود کردن لیست شما کمک می کند. اگر قرار است زیاد حرکت کنید، به چیزی کوچک برای انعطاف پذیری بهتر نیاز دارید. شاید یک میکروفون یقه ای که روی پیراهن شما بسته شده باشد ایده آل باشد؟

از طرف دیگر، اگر اتاق شما بهترین عایق صدا را ندارد، می توانید به یک میکروفون یقه ای با الگوی قطبی مناسب بسنده کنید تا بتوانید صدای اضافی را مسدود کنید.

اگر به دنبال خلاف آن هستید و می خواهید تا آنجا که ممکن است فرکانس های صوتی را ضبط کنید، میکروفون خازنی دوست شماست. اینها مواردی هستند که برای محدود کردن لیست باید به آنها توجه کنید.

هنگامی که برنامه خاص را تعیین کردید، گام بعدی این است که بفهمید چقدر مایل هستید برای آن هزینه کنید.

بودجه

بسیاری از افرادی که می خواهند میکروفون خود را ارتقا دهند فکر می کنند برای انجام این کار باید صدها دلار خرج کنند. این بستگی به این دارد که شما با چه چیزی شروع می کنید. اگر فقط از میکروفون داخلی لپ‌تاپ یا میکروفون وب‌کم خود استفاده می‌کنید، هزینه ارتقا نباید زیاد باشد، مگر اینکه هدفتان این باشد که بهترین‌ها را انتخاب کنید.

بهترین میکروفون‌ برای تولید محتوا

عوامل محیطی موثر در انتخاب بهترین میکروفون برای تولید محتوا

می توانید با توجه به نیازهای ضبط صدا و تجهیزاتی که دارید، نوع میکروفون مناسب را انتخاب کنید. اما موضوع هنوز تمام نشده است. قدم بعدی این است که بفهمید مایل هستید چقدر برای آن هزینه کنید.

قیمت میکروفون برای تولید محتوا

بسیاری از افرادی که می خواهند میکروفون خود را ارتقا دهند ، فکر می کنند برای این کار باید چندها میلیون هزینه کنند. این بستگی به این دارد که با چه چیزی شروع کنید.

اگر فقط از میکروفون داخلی لپ تاپ یا میکروفون وب کم خود استفاده می کنید ، هزینه ارتقاء نباید زیاد باشد مگر اینکه هدف بهترین باشد.

در بازار قیمت میکروفون برای تولید محتوا متفاوت است و میکروفون های زیادی با کیفیت های مختلف وجود دارد. همچنین در بین این میکروفون ها می توانید گزینه ای را انتخاب کنید که قیمت مناسبی دارد.

انواع مختلف میکروفون

قبل از اینکه بهترین محصولات میکروفون برای تولید محتوا را توضیح دهیم، می خواهیم کمی در مورد میکروفون های مختلف در این قسمت صحبت کنیم. در این بخش میکروفون ها به چند نوع شناخته شده تقسیم می شوند.

میکروفون های یقه ای

میکروفن‌های یقه‌ای برای استفاده کسانی مناسب است که مدام در حال راه رفتن هستند و در حال حرکت می‌خواهند صحبت کنند. بهترین ویژگی این میکروفون شکل آن است که جای زیادی نمی‌گیرد و می‌توان آن را به یقه یا قسمتی از پیراهن متصل کرد و هنوز هم می‌تواند صدا را به‌خوبی ضبط کند. استفاده از این نوع میکروفون بیشتر در موقعیت‌هایی مناسب است که محیط‌های عمومی هستند و شما می‌خواهید در حین صحبت کردن هم حرکت کنید.

هدست

خیلی از کاربرانی که حتی تولیدکننده محتوا نیستند هم از هدست استفاده می‌کنند. این مورد احتمالاً نیازی به توضیح ندارد ، اما اگر می خواهید تعداد تجهیزات خریداری شده را به حداقل برسانید ، این عملی ترین گزینه است.

میکروفون‌های ریبون

میکروفون ریبون نوعی میکروفون پویا است. در ساخت این میکروفون از یک نوار فلزی موجدار بین آهنرباهای این میکروفون برای ایجاد محتوا استفاده شده است. این نوع طراحی میکروفون برای تولید محتوا با مدل قدیمی‌تر طراحی میکروفون پویا، که در آن دیافراگم میکروفون به یک حلقه متحرک متصل می‌شود، متفاوت است.

میکروفون‌های ریبون قدرتمندتر از میکروفون‌های کاندنسر هستند، اگر به تازگی تولید محتوا را شروع کرده اید و برای انجام کارها به یک بلندگو نیاز دارید، توصیه می کنیم این میکروفون را تهیه نکنید. اما اگر توانایی ضبط خوبی دارید که در کارکرد میکروفون برایتان مهم است و توانایی مالی آن را دارید، می توانید این میکروفون را خریداری کنید.

بهترین میکروفون برای تولید محتوا

راهنمای خرید میکروفون برای تولید محتوا

معرفی میکروفون برای تولید محتوا

در اینجا بهترین میکروفون های ارزان قیمت برای تولید محتوا و میکروفون های کمی گران تر را توضیح می دهیم. بسته به بودجه و میزان استفاده خود، می توانید از بین این محصولات، میکروفون تولید محتوا خریداری کنید.

BOYA by M1

BOYA BY-M1 یک میکروفون Lavier جهت دار است که برای گوشی های هوشمند ، DSLR ، دوربین فیلمبرداری ، دستگاه های ضبط صدا PC و غیره طراحی شده است ، برای استفاده ویدئو مناسب است.

پوشش کامل 360 درجه ، کاملاً به شما این امکان را می دهد که هر چیزی را که در نظر شما است ثبت کنید.

میکروفون بویا BOYA by M1علاوه بر این ، کابل یکپارچه 6 متری (20 اینچی) پلاگین طلای 4 قطبی 5 میلی متری تنها مورد دوم است که باید به تلفن های هوشمند و اکثر دوربین های شما متصل شود. 100٪ انتخاب خوبی برای انتخاب است.

Shure MVL

میکروفون Shure MVL یک میکروفون کاندنسر یقه ای است. این میکروفون قابلیت اتصال به گوشی های هوشمند و تبلت ها را دارد. برای اتصال این میکروفون به تبلت و گوشی هوشمند خود به آداپتور TRRS به TRS نیاز دارید. کانکتور این میکروفون 3.5 میلی متر است.

می توانید از آداپتور میکروفون Shure MVL برای اتصال به دوربین های دیجیتال SLR یا ضبط کننده های دیجیتال استفاده کنید. برای استفاده از این میکروفون یقه ای نیازی به باتری نیست. کابل این میکروفون بیش از 15 متر است و دامنه دینامیکی ضبط صدای آن بسیار خوب است. به علاوه صدایی که خود میکروفون در حین حرکت از خود خارج می کند بسیار کم است.

میکروفون برای تولید محتوا

Shure SM7B

وقتی کیفیت میکروفون را می خواهید، یک Shure SM7B می خواهید. دستگاه های Shure به عنوان برخی از محصولات برتر در تجهیزات صوتی حرفه ای شناخته شده اند و SM7B نیز از این قاعده مستثنی نیست. این مدل صدای شفاف و گرم را در محیط های مختلف ضبط ارائه می دهد و همچنین به شما امکان می دهد فرکانس های پایین را از طریق خود دستگاه کنترل کنید.

همچنین می‌توانید روی Shure SM7B حساب کنید تا صداهای بلند را به راحتی به دلیل توانایی آن در کنترل سطوح بالای دسی‌بل ضبط کند. این آن را برای موقعیت‌هایی که نیاز به پخش جریانی زنده برای کانال YouTube خود در یک رویداد بزرگ مانند یک کنسرت یا سایر اجتماعات عمومی دارید، عالی می‌کند.

از چه نوع میکروفونی برای ضبط ویدیوهایمان استفاده کنیم؟‌‌

+Rode SmartLav

میکروفون Rode SmartLav+ یک میکروفون یقه ای چند جهته است. این میکروفون دارای جک 3.5 میلی متری است و می توان آن را به کامپیوتر یا گوشی هوشمند متصل کرد. بهترین چیز در مورد میکروفون Lavalier Rode SmartLav+ این است که بسیار کوچک و آسان برای استفاده است. در نتیجه کسانی که می خواهند محتوای ضبط صدای خود را خیلی سریع با این میکروفون ایجاد کنند، می توانند به خوبی از این میکروفون استفاده کنند. قیمت این میکروفون مانند میکروفون Blue Snowball  است.

 میکروفون برای تولید محتوا

Audio- Technica AT-2020

میکروفون Audio-Technica AT-2020 یکی از جدیدترین محصولات XLR مقرون به صرفه ما است. ساختار این میکروفون قوی است اما طراحی کوچک و جمع و جور و بالاتر از همه کیفیت صدای عالی دارد. این نوع میکروفون دارای رابط صوتی با فانتوم پاور 48 ولتی است که می تواند قدرت زیادی را برای میکروفون فراهم کند.

میکروفون برای تولید محتوا

Blue Snowball

میکروفون Blue Snowball یک میکروفون USB جمع و جور و بادوام  است. با این حال، این میکروفون تمام نیازهای ضبط شما را با صدای باکیفیت و قیمت مناسب برآورده می کند. میکروفون بلو اسنو یک میکروفون کاندنسر است که به صورت ایستاده و بسیار سریع راه اندازی و استفاده می شود.

 میکروفون برای تولید محتوا

 

Elgato Wave 3

شرکت الگاتو سابقه طولانی در تولید میکروفن برای مقاصد تولیدی دارد و از بدو تاسیس تاکنون انواع میکروفن ها با ویژگی های متفاوت را تولید کرده است. یکی از محصولات جدید این شرکت به نام میکروفون Elgato Wave 3  است.

میکروفون Elgato Wave 3 صدای عالی و شفافیت را ارائه می دهد. همچنین این میکروفون دارای یک برنامه میکس صدا است که به شما امکان می دهد ترکیب صوتی خود را به 8 کانال صوتی اضافی تنظیم کنید. قیمت 140 دلاری این میکروفون نسبت به کیفیت آن مناسب است.

میکروفون‌ برای تولید محتوا

Blue Yeti X

یکی از بهترین میکروفون ها برای تولید محتوا میکروفون Blue Yeti X می باشد.این میکروفون توسط بسیاری از تولیدکنندگان محتوا توصیه می شود. آخرین نسخه این میکروفون دارای عمق بیت و نرخ نمونه برداری صوتی بالاتر است. این ویژگی ها کیفیت صدای آنها را بسیار بهتر و کاملتر می کند. انتخاب باشماست. چه بخواهید نسخه قدیمی Blue Yeti X یا نسخه جدیدتر را دریافت کنید، یکی از این نسخه ها ممکن است بهترین میکروفون برای شما برای پادکست و تولید محتوا باشد.

میکروفون برای تولید محتوا

Audio-Technica ATR3350iS

میکروفون یقه ای Audio-Technica ATR3350iS میکروفونی است که برای استفاده در گوشی های هوشمند و تبلیغات محصولات طراحی شده است. این میکروفون علاوه بر گوشی های هوشمند می تواند با دوربین های دیجیتال رفلکس تک لنز و ضبط صدا نیز استفاده شود.
در بسته بندی این محصول آداپتوری وجود دارد که می توانید آن را به جک هدفون گوشی هوشمند خود متصل کنید. طول کابل این میکروفون با باتری میکروفون حدود 6 متر است. علاوه بر این، میکروفون Audio-Technica ATR3350iS دارای صفحه ضد باد است که برای ضبط در فضای باز مناسب است.

میکروفون برای تولید محتوا

RODE NT-USB

RODE در صنعت ضبط به عنوان یک پیشگام در طراحی خود شناخته می شود. این شرکت دستگاه های با کیفیت بالا را برای استفاده در کارهای صوتی، پادکست، استفاده در استودیو و موارد دیگر تولید می کند.

میکروفون RODE NT-USB یک تجربه سریع و آسان را برای سازندگان محتوای YouTube فراهم می کند که به دنبال راه حلی برای plug-and-play هستند. NT-USB با داشتن کنترل‌های ترکیبی داخلی، صدای با کیفیت استودیو را با قیمتی مقرون به صرفه ارائه می‌کند و برای پادکست‌ها و سازندگان محتوا که می‌خواهند آهنگ‌های صوتی را به پخش کلیپ‌ها اضافه کنند، عالی است.

ارزان‌ترین میکروفون برای تولید محتوا

HyperX QuadCast

HyperX به شما این شانس را می دهد که با میکروفون QuadCast واقعاً از بقیه متمایز شوید. یکی از مواردی که QuadCast را به میکروفون عالی برای سازندگان محتوا تبدیل می کند این است که با جلوه های نوری داخلی به نظر می رسد خارج از این دنیا است و این می تواند به ویدیوهای شما کمی سبک ببخشد.

HyperX QuadCast چهار الگوی قطبی مختلف را برای انتخاب ارائه می دهد، بنابراین می توان از آن در موقعیت های مختلف ضبط استفاده کرد. همچنین توسط اندروید و iOS پشتیبانی می‌شود.

خرید و قیمت بهترین انواع میکروفون استودیویی از برندهای معتبر

Samson Technologies Q2U

یکی از سخت‌ترین انتخاب‌ها برای انتخاب بهترین میکروفون برای تولید محتوا ، تصمیم‌گیری بین USB و XLR است. هر دو اتصال مزایا و معایب خود را دارند، اما انتخاب یکی از دیگری معمولاً شما را به این انتخاب محدود می کند.

خوشبختانه Samson Technologies Q2U این مشکل را با ارائه یک مدل پویا که شامل قابلیت استفاده از USB و XLR است، حل می کند. علاوه بر این، می‌توانید صدا را در دستگاه‌های تلفن همراه مورد علاقه‌تان ضبط کنید، همچنین میکروفون دارای جک هدفون است تا به راحتی سطوح را در حین ضبط کنترل کند.

 بهترین میکروفن برای ضبط پادکست و تولید محتوا

Power DeWise

Power DeWise به شما این امکان را می دهد که دستان خود را آزاد کرده و با دوربین حرکت کنید. این یک مزیت بزرگ برای سازندگان محتوا است که به صورت زنده پخش می‌کنند، اما همچنین به جای محدود شدن به میز یا پایه میکروفون، آزادی خلاقیت بیشتری می‌دهد.

همچنین پاسخ فرکانس کامل را برای صدایی غنی ارائه می دهد و همچنین می توانید از این دستگاه برای ضبط تلفن همراه در دستگاه های هوشمند مورد علاقه خود استفاده کنید.

 بهترین میکروفون یقه ای برای تولید محتوا

Zoom H1N

ضبط‌کننده‌های دیجیتال قابل حمل مدتی است که وجود داشته‌اند، اما بسیاری از آنها از همین مشکل رنج می‌برند: صداهای بلند باعث اعوجاج می‌شوند. Zoom این مشکل را با Zoom H1N، یک ضبط کننده دیجیتال قابل حمل که می تواند به راحتی صدا را تا 120 دسی بل کنترل کند، به خوبی برطرف می کند.

Zoom H1N با استفاده از مدل کندانسور دوقلو که در الگوی X/Y قرار دارد، صدای استریو را ضبط می‌کند و حتی می‌تواند به عنوان یک مدل تفنگ ساچمه‌ای در صورت نصب روی دوربین نیز عمل کند.

 میکروفن حرفه ای برای تولید محتوا

RODE Wireless GO II

استفاده از WMS می تواند آزادی زیادی در هنگام فیلمبرداری از ویدیوهای تولید محتوا ارائه دهد، اما این سیستم ها همچنین می توانند دردسر ساز باشند. سیم‌ها می‌توانند از میکروفن گرفته تا فرستنده گره بخورند، باتری‌ها باید در میانه عکس‌برداری تعویض شوند و برخی از سیستم‌ها آنقدر برد کوتاه را برای کار کردن در اختیار دارند که به راحتی می‌توان آن را از دست داد.

معرفی بهترین میکروفن یقه ای در بازار ایران

با سیستم میکروفون بی سیم RODE Wireless GO II، لازم نیست نگران هیچ یک از این موارد باشید، زیرا RODE تمام نگرانی‌های ضبط بی‌سیم را از بین برده است. سیستم RODE Wireless GO دارای باتری های قابل شارژ، برد 656 فوت است و فرستنده ها می توانند به عنوان میکروفون نیز عمل کنند.

این منجر به استرس کمتری برای شما و تجربه کارآمدتر برای استعداد شما در دوربین می شود.

در انتهای مقاله ” میکروفون برای تولید محتوا ” می خواهیم به اطلاع شما برسانیم که می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و یا خرید دوربین های کانن با کارشناسان ما در نمایندگی کانن تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با کارشناسان