نمایندگی کانن - دوربین های کانن به ترتیب کیفیت

دوربین های کانن به ترتیب کیفیت

چگونه دوربین کانن را ریست کنیم

معرفی دوربین های کانن به ترتیب کیفیت

به دنبال بهترین دوربین کانن هستید که بتوانید بخرید؟ شما در جای مناسب هستید. چه تازه وارد عکاسی باشید و چه از علاقه‌مندان باتجربه، Canon نامی است که احتمالاً با آن آشنا هستید. بنابراین اگر عکس های دوربین کانن را دوست دارید یا از طرفداران باتجربه این برند هستید، ما همه مدل‌های برتر را آزمایش کرده‌ایم و موارد مورد علاقه خود را توصیه کرده‌ایم. هر چیزی که از دوربین کانن به دنبال آن هستید، گزینه ایده آل خود را در لیست زیر پیدا خواهید کرد.

کانن دوربین‌های مختلفی را در اندازه‌ها، شکل‌ها و قیمت‌های مختلف به بازار عرضه کرده است و طیف محصولات آن از دوربین‌های کامپکت گرفته تا دوربین‌های DSLR سطح پایه که برای یادگیری استفاده می‌شوند و دوربین‌های سری EOS-M که برای فیلم‌برداری استفاده می‌شوند، را شامل می‌شود. هر نیازی که داشته باشید، Canon یک محصول عالی برای آن دارد. در ادامه این مقاله به بررسی بهترین دوربین های کانن می پردازیم. در ادامه با ما همراه باشید.

بهترین دوربین کانن

بهترین دوربین کانن که در حال حاضر می توانید بخرید چیست؟ ما فکر می کنیم بهترین گزینه برای اکثر عکاسان Canon EOS R5 است. بهترین دوربین عکاسی که Canon تا به حال ساخته است، دوربین فول فریم از IBIS جامد، فوکوس خودکار فوق العاده و سنسور 45 مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر فوق العاده بهره می برد. طراحی بدنه نیز متفکرانه است.

همانطور که گفته شد، Canon EOS R5 نیز یک دوربین بسیار علاقه‌مند است و قیمت بالایی دارد. بنابراین ممکن است دوربین Canon EOS R5 مناسب شما نباشد. خوشبختانه، این شرکت کهنه کار طیف گسترده ای از مدل ها و استایل های بدنه را متناسب با هر نیاز و بودجه ای دارد.

آیا به دنبال عملکرد بدون آینه فول فریم با قیمت مناسب تر هستید؟ Canon EOS RP دارای اندازه کوچک، سبک، همه کاره و نسبتاً مقرون به صرفه است. به همین ترتیب، اگر در جستجوی یک دوربین کانن DSLR همه کاره مستحکم هستید، Canon EOS Rebel SL3 / EOS 250D ارزش دیدن را دارد: یک DSLR سبک وزن، سطح پایه با هندلینگ عالی و عمر باتری مناسب، که کاملاً کارآمد است.

معرفی دوربین های کانن به ترتیب کیفیت

دوربین های کانن به ترتیب کیفیت

اگر برای سفرهای خود به دنبال یک دوربین ولاگ مناسب جیبی هستید، Canon PowerShot G7 X Mark III یک دوربین کامپکت پریمیوم همه کاره با ویژگی‌های مفید برای ستاره‌های ویدیویی است، از جمله ورودی میکروفون خارجی و توانایی فیلم‌برداری بدون برش 4K. آیا هزینه بیشتری برای خرید کیت ویدیو دارید؟ Canon EOS R6 یکی از بهترین دوربین های بدون آینه همه کاره موجود است.

سقف قیمت و نیازهای فردی شما هرچه باشد، دوربین Canon عالی خود را در لیست زیر پیدا خواهید کرد. ما همه آخرین و بهترین تجهیزات کانن را به طور جامع بررسی می کنیم تا تأیید کنیم که آیا ارزش گنجاندن در اینجا را دارد یا خیر. ما همچنین آن را به طور مرتب با نسخه های جدید به روز می کنیم. ما در حال حاضر در حال آزمایش Canon EOS R3 هستیم، برای مثال، این دوربین در حال تبدیل شدن به یکی از بهترین دوربین‌های ورزشی و حیات‌وحش است که تا به حال ساخته شده است، به لطف یک سنسور بسیار سریعی که دارد!

بهترین دوربین های کانن به ترتیب قیمت

در لیست زیر جدیدترین و بهترین دوربین های کانن را به ترتیب قیمت برای شما معرفی کرده ایم:

0. Canon EOS R100

دوربین بدون آینه کانن R100 با سنسور برش 24 مگاپیکسلی، این مدل نسبت به دوربین‌های قدیمی‌تر توانایی بیشتری دارد و اصول تصویربرداری را به خوبی انجام می‌دهد، اما موتورهای فوکوس خودکار و ویدیو در مقایسه با گزینه‌های میان‌رده معاصر، مدرن هستند.

اگرچه از یک سنسور کوچکتر 16 مگاپیکسلی Micro Four Thirds استفاده می کند، اما قابلیت های ویدیویی عالی، کتابخانه بزرگ لنز، و صفحه نمایش باکیفیت با زاویه متفاوت، آن را به انتخابی قوی برای عکاسان جدید تبدیل کرده است.

1. Canon EOS 2000D

دوربین کانن Canon 2000D یک دوربین سطح پایه با قیمت مقرون به صرفه و مناسب برای عکاسان تازه‌کار است که به دنبال یک دوربین دیجیتال با کیفیت خوب و قابلیت‌های اولیه هستند.. این دوربین از نظر قیمت یکی از مناسب ترین دوربین های کانن است و بعد از کانن 4000D ارزان ترین دوربین DSLR کانن است.

دوربین Canon 2000D دارای سنسور CMOS با قدرت رزولوشن 24.1 مگاپیکسل است که به شما امکان ثبت تصاویر با جزئیات بالا را می‌دهد.

این دوربین دارای حساسیت سنسور (ISO) 100 تا 12800 است که با استفاده از گستره داینامیک بالا و کاهش نویز در تصاویر در شرایط نوری کم کمک می‌کند و دارای قابلیت فیلمبرداری با کیفیت Full HD با سرعت 30 فریم در ثانیه می باشد.

از دیگر قابلیت های مهم دیگر این دوربین می توان به سیستم فوکوس خودکار 9 نقطه‌ای اشاره کرد که به شما کمک می‌کند تا فوکوس سریع و دقیقی در تصاویر داشته باشید. همچنین بهرمندی از صفحه نمایش LCD با اندازه 3 اینچ و اتصالات USB، HDMI و WIFIو NFC که به شما امکان اتصال دوربین به دستگاه‌های خارجی و انتقال تصاویر را به راحتی می دهد. قیمت این دوربین در بازار های جهانی 375 دلار است.

2. Canon EOS 250D

EOS 200D یک دوربین محبوب و پرفروش بود اما نسل بعدی دوربین کانن 250D مدل بهبودیافته این دوربین است و سعی کرده تمام کاستی های 200D را در این دوربین برطرف کند. به نظر ما، این دوربین یکی از بهترین دوربین های کانن است که در حال حاضر می توانید تا رنج 30 میلیون تومان پیدا کنید. سنسور رده بالای APS-C به کار رفته در این دوربین دارای رزولوشن 24.1 مگاپیکسل است و می تواند تصاویری با کیفیت بسیار بالا ارائه دهد.

عکاسی Live View با استفاده از صفحه نمایش LCD این دوربین نیز بسیار ساده است و به دلیل سیستم فوکوس خودکار قوی، این دوربین از معدود دوربین هایی است که به راحتی با استفاده از یک دوربین بدون آینه تصاویر را با استفاده از صفحه نمایش خود می سازد. این دوربین از فیلمبرداری 4K نیز پشتیبانی می کند که در مدل های قبلی وجود نداشت و تمام این ویژگی ها را در یک بدنه DSLR ارگونومیک و زیبا قرار داده بود. این بدنه را می توان یکی از کوچک‌ترین دوربین های DSLR موجود در بازار دانست.

دوربین های کانن به ترتیب کیفیت

3. Canon EOS 90D

دوربین کانن Canon EOS 90D یک دوربین عالی APS-C با قیمت عالی است. سنسور این دوربین دارای رزولوشن بسیار بالای 32.5 مگاپیکسلی است که بالاترین رزولوشن دیده شده در یک سنسور APS-C است. همچنین نرخ فریم این دوربین 10 فریم بر ثانیه است و می تواند ویدیوهای 4K واضحی را در اختیار شما قرار دهد. ارگونومی این دوربین عالی است و به ما یادآوری می کند که چرا عکاسی با DSLR بسیار سرگرم کننده است. علاوه بر این،  از منظره یاب اپتیکال به جای منظره یاب الکترونیکی موجود در دوربین های بدون آینه استفاده می کند. اگر کانن به تولید دوربین های DSLR با همان کیفیت ادامه دهد، هرگز شاهد مرگ دوربین های DSLR نخواهیم بود.

دوربین های کانن به ترتیب کیفیت

4. Canon EOS RP

Canon EOS RP دومین دوربین بدون آینه فول فریم کانن است. این دوربین سبک‌تر، کوچک‌تر و بسیار ارزان‌تر از اولین دوربین بدون آینه فول‌فریم این شرکت، EOS R است. دوربین کانن EOS RP به گونه‌ای طراحی شده است که ورود ارزان و کوچکی به دنیای بدون آینه فول فریم کانن باشد. این دوربین دارای صفحه نمایش لمسی و چرخان 3 اینچی است که به شما اجازه استفاده از زوایای مختلف را می دهد.

این دوربین دارای یک سنسور CMOS فول فریم 26.2 مگاپیکسلی و حساسیت سنسور 100 تا 40,000 است و به کاربر قابلیت عکاسی و فیلمبرداری با وضوح بالا و کیفیت عالی را می‌دهد.

تصاویر ثبت شده توسط این دوربین واضح و شفاف هستند، صفحه نمایش چند جهته این دوربین به شما کمک می کند تا عکس و فیلم بگیرید و استفاده از آداپتور لنز EF به این معنی است که می توانید از لنزهای کنونی Canon DSLR استفاده کنید. کنار لنز از RF قابل افزایش استفاده کنید. با وجود این قابلیت ها، دوربین Canon EOS RP را می توان یکی بهترین دوربین کانن برای علاقه مندان به عکاسی دانست.

دوربین بدون آینه Canon RP از سیستم فوکوس خودکار Dual Pixel CMOS AF بهره می‌برد که امکان فوکوس سریع و دقیق را در زمان فیلمبرداری فراهم می کند. این دوربین دارای 4779 نقطه فوکوس خودکار می باشد و از قابلیت فیلمبرداری با کیفیت 4K با سرعت 30 فریم در ثانیه و Full HD با سرعت 60 فریم در ثانیه برخوردار است.

همچنین، Canon RP دارای ویژگی‌های دیگری نیز مانند WIFI ،Bluetooth، حالت عکاسی پیاپی با سرعت 5 فریم در ثانیه، ورودی میکروفون خارجی و یک شیار کارت حافظه SD است.

دوربین های کانن به ترتیب کیفیت

5. Canon EOS R5

در مورد Canon EOS R5 چیزهای زیادی برای دوست داشتن وجود دارد، به خصوص اگر عمدتاً یک عکاس عکاسی هستید. در واقع، ما تا آنجا پیش می رویم که بگوییم هرگز دوربین Canon بهتری برای این منظور وجود نداشته است.

کیفیت تصویر فوق العاده، فوکوس خودکار چشمگیر و عمر باتری مناسبی دریافت می کنید. طراحی بدنه نیز به خوبی طراحی شده است، با صفحه نمایش لمسی خوب و منظره یاب الکترونیکی عالی.

دوربین های کانن به ترتیب کیفیت

اگرچه یک ویژگی جذاب از ویدیوهای 8K وجود دارد، شاید کمتر مشخص باشد که آیا فیلمبرداران باید به R5 نگاه کنند یا خیر. محدودیت‌های حرارتی آن احتمالاً کسی را که می‌خواهد با حجم‌های بالا فیلم‌برداری کند، به تعویق می‌اندازد، اما برای کسانی که نیازهایشان کمی شدیدتر است، این یک مدل هیبریدی فوق‌العاده است که از بسیاری دیگر در کلاس خود بهتر عمل می‌کند.

کانن به وضوح تمام تلاش ما را با این دوربین جلب کرده است و به کمال نزدیک شده است. با این حال، این هزینه دارد – EOS R5 در حال حاضر قیمت بالایی دارد، اما اگر مشتاق برند هستید، ممکن است ارزش پرداخت را داشته باشد.

6. Canon EOS R6

از نظر تئوری، Canon EOS R6 یک نسخه مقرون به صرفه‌تر و یکپارچه از R5 است. در واقع، یکی از بهترین محصولات همه جانبه‌ای است که می توانید بخرید.

با رزولوشن 20.1 مگاپیکسل، سنسور فول فریم آن نسبت به EOS 6D Mark II تعداد پیکسل کمتری دارد. در رزولوشن 4K/60p، وضوح ویدیوی آن به 8K ارائه شده توسط R5 نزدیک نمی شود.

و در 12 فریم بر ثانیه، سرعت انفجار مکانیکی آن نمی تواند با 16 فریم در ثانیه 1D X Mark III برابری کند. با این حال، به عنوان یک بسته، EOS R6 یک لذت مطلق برای عکاسی است. فوکوس خودکار Dual Pixel به درستی سریع و دقیق است، در حالی که اولین تلاش کانن برای تثبیت تصویر درون بدنه موفقیتی بی‌نظیر است.

بررسی دوربین های کانن به ترتیب کیفیت

دوربین های کانن به ترتیب کیفیت

برای دیدن پیکسل‌های فاقد آن، واقعاً باید چشم خود را نگاه کنید، در حالی که سرعت‌های پشت سر هم 20 فریم در ثانیه با شاتر الکترونیکی به طرز شگفت‌انگیزی سریع هستند. محدوده دینامیکی کمی ناامید کننده است، با کمبود جزئیات در نور شدید خورشید، اما بازتولید رنگ عالی است، نویز خوب است و کیفیت تصویر در کل چشمگیر است.

یک ارتقای ارزشمند از Canon EOS R، RP یا تقریباً هر یک از دوربین‌های DSLR کانن، تنها مشکل اصلی R6 هزینه آن است: دوربین‌های بدون آینه با سنسورهای وضوح بالاتر و عملکرد ویدیوی 4K بهتر با همان قیمت یا کمتر.

7. Canon EOS 6D Mark II

دوربین Canon EOS 6D Mark II مقرون به صرفه ترین دوربین فول فریم کانن است و یک پله بالاتر از EOS 90D است. این دوربین علیرغم قیمت پایینی که دارد، نسبت به دوربین های پایه پیشرفته تر است. مزیت سنسور فول فریم این است که کیفیت تصویر خوبی به شما می دهد. دلیلش این است که اولاً مگاپیکسل شما بیشتر است و ثانیاً پیکسل ها بزرگتر و روشن تر هستند. سنسور 26 مگاپیکسلی داخل این دوربین بسیار بهتر از سنسور 24 مگاپیکسلی است.

همچنین این دوربین از سیستم فوکوس خودکار قدرتمند 45 نقطه ای برای عکاسی Live View با منظره یاب و سیستم فوکوس خودکار Dual Pixel CMOS Canon استفاده می کند. سرعت عکاسی پیاپی این دوربین نیز مقدار بسیار مناسبی برابر با 6.5 فریم بر ثانیه دارد. چیزی که واقعا توجه ما را به خود جلب کرد، ارگونومی عالی و قرارگیری کنترلر دوربین و صفحه نمایش کاملا متحرک پشت دوربین بود. اگر تفاوت قیمت این دوربین با نسخه APS-C 80D برای شما زیاد نیست، دوربین Canon EOS 6D Mark II بهترین دوربین کانن برای شما خواهد بود.

دوربین های کانن به ترتیب کیفیت

8. Canon EOS 5D Mark IV

اگرچه Canon EOS R از بسیاری جهات شبیه به نسخه بدون آینه 5D Mark IV است، اما طراحی DSLR این دوربین مزایای زیادی دارد. به عنوان مثال می توان به منظره یاب اپتیکال بدون تاخیر، ارگونومی بهتر به خصوص هنگام استفاده از لنزهای بزرگ و عمر باتری طولانی این دوربین اشاره کرد. اگرچه این دوربین از نظر فنی یک دوربین حرفه ای نیست، اما افراد حرفه ای مدت زیادی است که از این دوربین استفاده می کنند و در واقع برای مدتی بهترین دوربین برای حرفه ای ها به حساب می آمد.

این محصول یک دوربین تخصصی نیست که فقط برای یک نوع فعالیت طراحی شده است، بلکه یک دوربین همه کاره موفق است که تقریباً همه چیز را برای شما انجام می دهد. سیستم فوکوس خودکار 61 نقطه ای این دوربین بسیار سریع و قدرتمند است و فناوری فوکوس خودکار Dual Pixel CMOS Canon اجازه می دهد تا فوکوس خودکار در حالت Live View سریع باشد. رزولوشن 30.4 مگاپیکسلی این دوربین بالاترین رزولوشن موجود در بازار نیست، اما توانسته تعادل بسیار خوبی بین وضوح و عملکرد بدون نویز در نور کم ایجاد کند.

دوربین های کانن به ترتیب کیفیت

9. Canon EOS M6 Mark II

در گذشته دوربین های سری EOS M مانند فرزند ناخواسته خانواده کانن بودند و هیچکس آنها را دوست نداشت. اما خوشبختانه با عرضه EOS M6 II می توان گفت که این شرکت به مجموعه دوربین های بدون آینه سری APS-C ظاهری جدی داده است. M6 Mark II از یک سنسور قدرتمند 32.5 مگاپیکسلی APS-C استفاده می کند که می تواند به طور مداوم با سرعت 14 فریم در ثانیه یا حداکثر 30 فریم در ثانیه در فرمت خام عکاسی کند.

علاوه بر این، فیلمبرداری با کیفیت 4K، حداکثر ISO افزایش یافته 51200 و صفحه لمسی و چرخان با وضوح بالا را داریم. کانن سعی کرده است به مردم بگوید که دوربین های سری EOS-M گزینه خوبی برای استفاده به عنوان دوربین دوم هستند، اما حتی می توانید از M6 Mark II به عنوان دوربین اصلی استفاده کنید.

دوربین های کانن به ترتیب کیفیت

10. Canon EOS-1D X Mark III

Canon EOS-1D X Mark III بسیار بیشتر از آنچه انتظار داشتیم انجام داد. جدا از اینکه یک مدل پیشرفته از 1D X محبوب است، به طور کلی یک گام رو به جلو برای دوربین های DSLR است. در این دوربین فوکوس خودکار Deep-Learning، فیلمبرداری بدون برش 4K، سیستم کنترل بازطراحی شده و غیره وجود دارد. اگر به دوربینی نیاز دارید که بتواند با سرعت بسیار بالا عکاسی کند و بتواند عکاسی پیاپی بسیار بالایی داشته باشد، این دوربین برای شما مناسب است.

دوربین های کانن به ترتیب کیفیت

بهترین دوربین Canon برای رشته گرافیک

برای رشته گرافیک، دوربین‌های Canon با قابلیت‌های حرفه‌ای در ثبت تصاویر با کیفیت و رنگ‌های زنده می‌توانند مناسب باشند. در زیر، به برخی از بهترین دوربین‌های Canon برای رشته گرافیک اشاره خواهم کرد:

  1. دوربین کانن 2000d
  2. دوربین کانن 250d
  3. دوربین کانن 850d
  4. دوربین کانن 90d

دانشجویان رشته گرافیک باید به این نکته توجه داشته باشند که برای شروع در این رشته لزوماً نیازی به یک مدل دوربین رده بالا ندارند و دوربین کانن 2000d به طور کامل پاسخگوی نیاز‌های مقطع هنرستان آنها است، اما اگر قصد عکاسی در سطح های بالاتر از رشته تحصیلی خود را دارند می توانند مدل های حرفه ای تر را انتخاب کنند و هر چه دوربین حرفه ای تری تهیه کنند، دیرتر مجبور به تغییر آن خواهند شد.

در انتهای مقاله “ دوربین های کانن به ترتیب کیفیت ” می خواهیم به اطلاع شما برسانیم که می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و یا خرید دوربین های کانن با کارشناسان ما در نمایندگی کانن با شماره های 66576190-021، 66857692-021 و 66864034-021 تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با کارشناسان