نمایندگی کانن - دوربین کانن چی بخرم

دوربین کانن چی بخرم

دوربین کانن چی بخرم

دوربین کانن چی بخرم؟

وقتی نوبت به خرید دوربین می رسد، تقریبا همه برند معروف کانن را به یاد می آورند. این شرکت ژاپنی سال هاست که نه تنها بازار ایران، بلکه کل دنیا را تسخیر کرده است. اگر قصد خرید دوربین مناسب را دارید تا خط آخر مقاله با ما همراه باشید.

1. دوربین کانن 6D Mark II

6D Mark II با در دسترس‌تر کردن تصویربرداری فول فریم با کارایی بالا، پیشرفت‌های زیادی را نسبت به نسل قبلی خود انجام می‌دهد تا هر جنبه‌ای از ثبت و ایجاد تصویر را بهبود بخشد.

به روز رسانی اصلی به شکل یک سنسور 26.2 مگاپیکسلی CMOS و استفاده از پردازشگر تصویر DIGIC 7 برای ارائه تصاویر واضح تر و واضح تر در موقعیت های مختلف عکاسی ارائه می شود. این تنظیمات محدوده حساسیت بومی بهبود یافته ایزو 100-40000 را ارائه می دهد که سپس می تواند تا ISO 50-102400 افزایش یابد و همچنین نرخ عکسبرداری سریع تا 6.5 فریم بر ثانیه را نیز ارائه می دهد.

برای اطمینان از واضح بودن تصاویر، یک سیستم فوکوس خودکار 45 نقطه ای از نوع تمام ضربدری است که می تواند سوژه ها را با دقت ردیابی کند. این نشان دهنده پیشرفت قابل توجهی نسبت به مدل قبلی خود است و منجر به دستیابی سریعتر سوژه شما می شود.

همراه با سیستم فوکوس خودکار اصلاح‌شده، این سنسور از فناوری Dual Pixel CMOS AF بهره می‌برد تا فوکوس را در نمای زنده و تصویربرداری ویدیویی تقویت کند، که خود به Full HD در 60p رسیده است. این تنظیمات با صفحه نمایش لمسی 3 اینچی 1.04 متر نقطه به خوبی کار می کند، که امکان استفاده در زوایای مختلف و با کنترل های بصری را فراهم می کند.

دوربین کانن 6D Mark IIبرای عکس‌های هیبریدی/فیلم‌برداری، از کیفیت ویدیوی بهبودیافته و همچنین توانایی اتصال میکروفون خارجی از طریق ورودی 3.5 میلی‌متری لذت خواهید برد.

کاربران همچنین توانایی ایجاد فیلم های تایم لپس 4K و همچنین ویدیوهای HDR با تنظیمات و حالت های اختصاصی را خواهند داشت.

علاوه بر این، طراحی بدنه با بهبود ارگونومی و دوام، از جمله مقاومت در برابر گرد و غبار و آب، ارتقا یافته است. کاربران همچنین به بسیاری از گزینه های اتصال مانند Wi-Fi، NFC و بلوتوث برای اتصال به یک دستگاه هوشمند و GPS داخلی برای برچسب گذاری جغرافیایی عکس های شما دسترسی خواهند داشت.

دوربین کانن چی بخرم

دوربین کانن چی بخرم

2. دوربین کانن 90d

Canon EOS 90D که به عنوان یک دوربین همه کاره با ویژگی‌های عکس و فیلم‌برداری قابل استفاده است.یک DSLR براق است که با حسگر 32.5 مگاپیکسلی APS-C CMOS با وضوح بالا نیز مشخص می شود.

این طراحی حسگر به روز شده به وضوح تصویر، وضوح و محدوده دینامیکی بهبود یافته، همراه با حساسیت فوق العاده به ISO 25600 و نویز کم برای کار در موقعیت های مختلف دست می یابد. همراه با پردازش تصویر پیشرفته، این سنسور همچنین قادر به خروجی ویدیوی UHD 4K30p و Full HD 120p و همچنین پشتیبانی از نرخ عکسبرداری مداوم تا 10 فریم بر ثانیه است.

هنگام کار با منظره یاب اپتیکال، یک سیستم فوکوس خودکار متقاطع 45 نقطه‌ای، عملکرد سریعی را در طیف وسیعی از شرایط نوری برای ردیابی سوژه‌های متحرک و کار در نور کم ارائه می‌دهد، در حالی که سیستم فوکوس خودکار Dual Pixel CMOS 5481 نقطه‌ای از فوکوس خودکار زنده بهره می‌برد.

دوربین کانن 90dبا ارائه کیفیت فوکوس نرم و طبیعی شبیه به روشی که دوربین فیلمبرداری فوکوس می کند، تصویربرداری و ضبط فیلم را مشاهده کنید. مکمل قابلیت‌های تصویربرداری، 90D دارای یک LCD صفحه لمسی با زاویه متفاوت برای کنترل بصری و آزادی ترکیب است، و یک منظره یاب پنتاپریسم اپتیکال یک دید روشن، واضح و واقعی را ارائه می‌دهد که ویژگی تجربه عکاسی DSLR است.

علاوه بر این، اتصال Wi-Fi داخلی و بلوتوث به شما این امکان را می دهد که دستگاه های تلفن همراه را با دوربین جفت کنید تا به صورت بی سیم فایل ها را برای اشتراک گذاری عکس ها و فیلم های خود به صورت آنلاین منتقل کنید.

3. دوربین کانن 5D Mark IV

به منظور ارائه سریع و موثر تصاویر دقیق، 5D Mark IV از قدرت پردازشگر تصویر DIGIC 6+ استفاده می کند که می تواند تا 7 فریم در ثانیه را در طول عکاسی پیاپی مدیریت کند.

همچنین از یک سنسور نورسنجی 150000 پیکسلی RGB+IR برای ارزیابی صحنه و سوژه ها برای نوردهی دقیق در شرایط مختلف نوری مختلف استفاده می کند. فوکوس خودکار مشبک با چگالی بالا ۶۱ نقطه‌ای بهبودیافته، سرعت دوربین را با ردیابی و قفل کردن سریع و دقیق روی سوژه‌ها برای عکس‌هایی با وضوح بالا افزایش می‌دهد.

دوربین کانن 5D Mark IV

ویدیو از اضافه شدن Dual Pixel CMOS AF و Movie Servo AF برای فوکوس روان در حین عکاسی بهره می برد. عکاس‌ها حتی می‌توانند از صفحه نمایش LCD لمسی 3.2 اینچی 1.62 متری برای تنظیم نقطه فوکوس استفاده کنند.

علاوه بر این، اکنون که دوربین فیلم‌برداری DCI 4K (4096 x 2160) با حداکثر سرعت 30 فریم در ثانیه دارد، کاربران می‌توانند 8.8 را ضبط کنند.

عکس‌های MP از ویدیو برای گزینه‌ی ضبط حتی سریع‌تر. گره خورده به معماری حسگر Dual Pixel یک ویژگی کاملاً جدید برای Canon است: Dual Pixel RAW، که امکان تنظیم دقیق پارامترهای خاص تصویر، از جمله تغییر بوکه و تنظیم میکرو فوکوس را پس از آن فراهم می‌کند. تصویر گرفته شده است.

4. دوربین کانن 2000d

هر کسی را پس از یک DSLR ساده، قابل اعتماد و توانمند هدف قرار می دهد، مجموعه ای از ویژگی های طراحی شده را با هم ترکیب می کند تا به مبتدیان کمک کند تا با قیمتی پایین بیشترین بهره را از عکاسی خود ببرند. این دوربین پر از ترفندها یا ترفندهای فانتزی نیست. فقط یک هسته محکم در جای خود دارد که به شما اجازه می دهد خلاقیت خود را توسعه دهید.

دوربین عکاسی خوب با قیمت مناسب

دوربین کانن 2000dاز ویژگی های آشنا می توان به موتور پردازش DIGIC 4+ و سیستم AF 9 نقطه ای به همراه فیلمبرداری با کیفیت Full HD اشاره کرد. این دوربین همچنین از همان پایه EF-S مانند دیگر دوربین‌های DSLR سطح پایه Canon استفاده می‌کند که به آن امکان می‌دهد مجموعه لنزهای EF و EF-S-fit را نصب کند. نه فقط از Canon، بلکه بسیاری از تولیدکنندگان شخص ثالث نیز.

تعداد انگشت شماری افزوده شده جدید نیز وجود دارد، مانند سنسور 24.1 مگاپیکسلی APS-C، که به شما اجازه می دهد تا به جدایی بسیار بهتر و طبیعی تری از سوژه و پس زمینه نسبت به گوشی هوشمند دست یابید. و البته، کانن با فناوری‌های Wi-Fi و NFC تلاش کرده است تا اشتراک‌گذاری تصویر را به همان اندازه که در گوشی‌های هوشمند است راحت کند.

 

5. canon IXUS 190

دوربین کانن سری IXUS یکی از پرطرفدارترین دوربین های کامپکت در جهان است که با نام های سری ELPH در آمریکا و IXY در بازار ژاپن شناخته می شود. این دوربین به دلیل کارکرد آسان و وزن کم آن محبوبیت بالایی دارد.

این سری از دوربین های کامپکت با نام های Home، Beginner و Point and Shoot شناخته می شوند. سهولت ضبط یعنی. فشار دادن دکمه شاتر و گرفتن عکس، یکی از مهم ترین ویژگی های این دسته از دوربین ها است.

 

دوربین کانن چی بخرم؟6. Canon 77D

دوربین Canon EOS 77D که در ژاپن با نام 9000D شناخته می شود، بزرگترین DSLR سبک وزن با اندازه DSLR با سنسور 24 مگاپیکسلی APS-C است. EOS 77D دارای صفحه نمایش لمسی 3 اینچی با وضوح کامل 1040000 نقطه است.

لنز استفاده شده در این دوربین Canon EF-S 18-55mm f/4-5.6 IS STM است که هم برای عکاسی و هم برای فیلمبرداری استفاده می شود. وزن کم و اندازه کوچک آن جابه‌جایی را آسان می‌کند. طراحی اپتیکال سیستم فوکوس خودکار و سیستم تثبیت کننده نوری این لنز امکان استفاده از آن را در موقعیت های مختلف فراهم می کند.

دوربین کانن چی بخرم

در انتهای مقاله “ دوربین کانن چی بخرم ” می خواهیم به اطلاع شما برسانیم که می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و یا خرید دوربین های کانن با کارشناسان ما در نمایندگی کانن تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با کارشناسان