نمایندگی کانن - رنگ در عکاسی کودک

رنگ در عکاسی کودک

رنگ در عکاسی کودک

نکات رنگ در عکاسی کودک

انتخاب رنگ در عکس کودک قطعا یکی از مهمترین نکات هنگام عکاسی از کودک شما در اتلیه است. در واقع رنگ را می توان مهم ترین عامل در عکاسی کودکان دانست.

هنگام عکاسی از کودک، رنگ لباس یا رنگ پس زمینه می تواند حال و هوا، احساسات، گرما و سرما و سایر موارد را به بیننده منتقل کند. در عکاسی کودکان انتخاب رنگ می تواند برای بیان تصویر ضروری باشد. به طور کلی می توان از رنگ برای هدایت چشم بیننده و جلب توجه به قسمت های خاصی از بدن کودک در عکس استفاده کرد. در این مقاله به رنگ در عکاسی کودک می پردازیم پس تا پایان با ما همراه باشید.

انتخاب رنگ در عکاسی کودک با توجه به رنگ پوست

انتخاب رنگ مناسب برای گالری عکس می تواند کار دشواری باشد، به خصوص برای عکاسی نوزاد و کودک، زیرا رنگ ها از کودکی به کودک دیگر متفاوت است. بهترین راه برای انتخاب رنگ مناسب این است که رنگ و رنگ پوست هر کودک را بررسی کنید. در این مقاله به نحوه انتخاب رنگ در عکس کودکان برای استفاده در لباس یا پس زمینه عکس می پردازیم.

تشخیص رنگ پوست کودکان

تشخیص سرد یا گرم بودن رنگ پوست کودک آسان است و والدین می توانند قبل از گرفتن عکس به داخل بازوی کودک خود نگاه کنند. اگر در این قسمت پوست مانند نوارهای سبز به نظر می رسد، به جرات می توان گفت که رنگ پوست کودک گرم است و اگر این راه راه ها آبی به نظر برسد، کودک پوست سردی دارد. اگر رنگ پوست کودک متوسط ​​باشد، ممکن است پوست او مخلوطی از سبز و آبی باشد.

رنگ پوست کودکان

پوست تیره

کودکانی که پوست تیره دارند معمولاً از نژاد آفریقایی و هندی هستند که در این صورت کودک موهای تیره و چشمان قهوه ای و مشکی دارد. به طور کلی، پوست تیره دارای سایه های مختلفی از زرد تیره، قرمز تیره، بنفش و نارنجی است. رنگ‌های روشن مانند رنگ‌ها در این پوست‌ها بهترین ظاهر را دارند. خاکستری، آبی روشن، صورتی روشن و طلایی. در انتخاب رنگ ها باید به رنگ پوست کودک توجه کنید. به طور کلی کودکان تیره رنگ مجذوب رنگ های روشن هستند.

پوست متوسط

کودکانی که رنگ خنثی دارند معمولا کودکان آسیایی یا شرقی و مدیترانه ای هستند. کودکان با پوست متوسط ​​اغلب موهای قهوه ای یا مشکی دارند. بهترین رنگ برای پوست با سایه خنثی رنگ هایی مانند بنفش، خردلی، صورتی و آبی می تواند روشن باشد. رنگ های روشن برای پوست های خنثی بهترین هستند. رنگ هایی که برای این نوع پوست باید از آنها پرهیز کرد سبز یا زرد است، زیرا این رنگ ها به رنگ این نوع پوست نزدیک هستند و جالب نیستند.

پوست روشن

کودکانی با رنگ پوست روشن معمولا دارای رنگ مویی بلوند و یا روشن می باشند. بهترین رنگ ها برای این نوع پوست شامل رنگ های؛ بنفش، مشکی و قهوه ای می باشد. برای کودکانی با این نوع رنگ پوست سعی کنید شدیدا از رنگ های روشن نظیر سفید اجتناب کنید و درعوض یک رنگ کرم، خاکستری و یا قهوه ای انتخاب کنید.

بررسی رنگ در عکاسی کودک

سفید و طلایی

آیا چیزی بهشتی تر از نوزادی هست که در قنداقی سفید پیچیده شده باشد؟ آره! نوزادی که در قنداقی سفید با تکه های طلا پیچیده شده است. این پالت رنگی هم ساده و هم خدایی است که می بخشد. من عاشق این هستم که چگونه رنگ سفید تمام توجه شما را به ویژگی های شیرین کودک شما جلب می کند، در حالی که طلایی عنصر سرگرم کننده و جالبی را به عکس می آورد.

king baby e1660465269256

خنثی و سبز

پالت رنگی که در سال 2021 واقعاً مد است، باید خنثی باشد. رنگ‌های قهوه‌ای، برنزه، بژ و کرم برای هر نوع عکسی بسیار زیبا هستند، اما در مورد نوزادان یک نوع زیبایی خاص است. سپس کمی سبزی به آن اضافه کنید و پس زمینه ای عالی برای کودک عالی خود خواهید داشت.

رنگ در عکاسی کودک

صورتی و کرم

می دانیم که برای دختران کوچک تازه متولد شده ، پالت رنگ مورد علاقه همه صورتی و کرم است. این ترکیب رنگ برای یک دختر بچه کلاسیک است، اما می تواند راه های مختلفی را طی کند. در حال حاضر صورتی خاموش با کرم غنی برای عکاسی از نوزادان بسیار محبوب است .

بررسی رنگ در عکاسی کودک

رنگ در عکاسی کودک

 

زردها

نوزادان تازه متولد شده  نور خورشید را وارد زندگی ما می کنند! به همین دلیل است که ما استفاده از رنگ زرد را در عکاسی نوزادان پیشنهاد می کنیم. این رنگ بسیار شاد است و با پس زمینه روشن بسیار زیبا به نظر می رسد.

رنگ در عکاسی کودک

سفید با بافت

اگر می‌خواهید انواع وسایل یا لوازم جانبی را در آن قرار دهید، پس زمینه سفید خالص برای شما مناسب است! این واقعاً بوم عالی برای هر سبکی است که می‌خواهید با عکس‌های نوزاد خود به دست آورید. یک ترفند سرگرم‌کننده با رنگ‌های سفید اضافه کردن بافت‌ها برای ایجاد پس‌زمینه جالب‌تر و کمی گرما به عکس‌های نوزادتان است.

بررسی رنگ در عکاسی کودک

رنگ در عکاسی کودک

 

آبی ها و سبزها

آبی و سبز وقتی درست انجام شود ترکیب زیبایی است! این تضاد عالی با گرمای نوزاد شما است و واقعاً فضایی سبک و با طراوت را به عکس های نوزاد شما می بخشد. اگر بخواهید از رنگ‌های آبی و سبز عمیق‌تر و غنی‌تر استفاده کنید، کودک شما بسیار نرم و راحت به نظر می‌رسد!

رنگ در عکاسی کودک

بررسی رنگ در عکاسی کودک

زمانی که با نوزاد خود دارید بسیار کوتاه است، آنها واقعاً سریع بزرگ می شوند. با عکاسی از نوزاد می توانید این لحظات ارزشمند را با کودک خود ذخیره کنید و به یاد بیاورید که چقدر فرشته هستند.

در انتهای مقاله “ رنگ در عکاسی کودک ” می خواهیم به اطلاع شما برسانیم که می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و یا خرید دوربین های کانن با کارشناسان ما در نمایندگی کانن تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با کارشناسان