نمایندگی کانن - مکان های مناسب عکاسی در تهران

مکان های مناسب عکاسی در تهران

مکان های مناسب عکاسی در تهران

تنها یک چیز است که می تواند یک روز خوب و خاطرات آن را بهتر کند. عکس های مناسب در مکان های مناسب. به جز خانه انتخاب مکان و لوکیشن مناسب برای عکاسی از مهم ترین فاکتور های عکس خوب می باشد. به طوری که حتی اگر یک دوربین معمولی یا دوربین موبایل دارید، با گرفتن ژست خوب در مکان و لوکیشن مناسب برای عکاسی می توانید عکس های عالی و بدون نیاز به ویرایش مجدد را بگیرید.

به جز ثبت خاطرات خوب، عکاسی در فضا هایی به جز آتلیه ها ، به یک سبک عکاسی جدا و محبوب برای مدل ها تبدیل شده است و به طور کلی از محبوبیت بیشتری بین جوانان و نوجوانان برخوردار است. انتخاب فضای باز مناسب را به طور کلی در مقالاتی دیگر مانند ژست عکاسی در طبیعت یا باغ به طور کامل توضیح دادیم. با خرید دوربین کانن از نمایندگی کانن عکس های زیبا از مناظر تهیه کنید.

در این مقاله برای انتخاب فضاهای مناسب روی شهر تهران تمرکز می کنیم و به مکان های مناسب عکاسی در تهران و لوکیشن عکاسی در تهران می پردازیم.

مکان های مناسب عکاسی در تهران و فضای باز سبز و پارک

پارک پرواز

از جذاب ترین پارک ها و خوش مسیر ترین پارک های تهران ، پارک پرواز است. این پارک بزرگ در غرب تهران به وسعت ۱۳۱,۳۰۳ مترمربع در ارتفاعات احداث شده و وجود جای پارک کافی و رایگان در کنار محوطه پارک آن را به یکی از پارک های محبوب و خوش مسیر تبدیل کرده است.

پارک پرواز

آدرس: سعادت آباد – بلوار پیام – میدان بهرود

درکه

کمتر کسی در تهران وجود دارد که درکه را نشناسد و به آن جا نرفته باشد. درکه در شمال تهران مکانی مناسب و محبوب برای کوهنوردان می باشد اما وجود کوچه باغ های زیبا و فضای طبیعی و طبیعت زیبای آن، این مکان را به یکی از زیبا ترین مکان های مناسب عکاسی در تهران تبدیل کرده است. این منطقه کوهستانی در دامنه کوه ‌های شمالی تهران در نزدیکی دو محله ولنجک و اوین قرار گرفته است.

همچنین یکی دیگر از خوبی های درکه دسترسی آسان به آن است. درکه برای کسانی که دسترسی به ماشین شخصی ندارند انتخاب مناسبی است چراکه با پیاده شدن در مترو تجریش و تنها یک کورس تاکسی می توانید خود را به درکه برسانید.

درکه از مکان های مناسب عکاسی در تهران

درکه

آدرس: تهران، بزرگراه شهید چمران، خیابان یمن، خیابان رشید الدین فضل الله، خیابان داودیان

دیوار گرافیتی شهرک اکتابان

اگر برای عکاسی به دنبال لوکیشنی خاص می گردید و از فضا های سبز و تکراری خست شده اید، شهرک اکتابان مکانی مناسب برای عکس های شما است. دیوار های گرافیتی شهرک اکباتان واقع در فاز 3 ، هنر دست و زیبای هنرمندان و نقاشان خیابان است و یکی از لوکیشن های خاص عکاسی در تهران و محبوب بین نوجوانان است.

دیوار گرافیتی شهرک اکتابان

آدرس: تهران ، اکباتان ، فاز 3

دریاچه چیتگر

دریاچه چیتگر یا دریاچه شهدای خلیج فارس دریاچه ای مصنوعی است که در شمال غرب تهران و در منطقه ۲۲ تهران قرار دارد. این دریاچه از شمال و شرق تا محور چهارباغ امتداد دارد. جنوب و غرب به پارک جنگلی چیتگر; از غرب به منطقه 22 تهران محدود می شود.

مکان های مناسب عکاسی در تهران

ادرس:

بزرگراه آزادگان شمال، خروجی شهید خراز، یخروجی دریاچه

مکان های مناسب عکاسی در تهران و فضا های سنتی و تاریخی

باغ عمارت شاهی

باغ عمارت شاهی دارای فضاهای مدرن و متنوعی است که با  عکاسی حرفه ای میتوانید حتی عکاسی عقد و عروسی بینظیری را داشته باشید ولی در این عمارت امکان برگزاری مراسمات نیست.

مکان های مناسب عکاسی در تهران

ادرس: تهران بزرگراه ازادگان -احمداباد مستوفی- خیابان بسیج- خیابان الماس – انتهای خیابان ال

خانه موتمن الاطبا

اگر از طرفداران سریال شهرزاد باشید حتما همیشه دوست داشته اید که در خانه معروف شهرزاد عکس های زیبا از خود داشته باشید. خانه موتمن الاطبا از خانه ها و عمارت های قدیمی و با معماری سنتی جذاب واقع در میدان بهار است.

مکان های مناسب عکاسی در تهران

ادرس: میدان بهارستان،خیابان ابن‌سینا، خیابان امیرکبیر غربی، خیابان پامنار (محله عودلاجان)، رو‌به‌روی مسجد کاشانی، بن‌بست موتمن الاطبا، انتهای بن‌بست

کاخ گلستان

کاخ گلستان نام مجموعه آثار تاریخی است. این بنا در زمان شاه عباس صفوی ساخته شده و در زمان های مختلف تکمیل شده است.
این مجموعه از نظر معماری، جاذبه های گردشگری و ارزش آثار تاریخی و هنری یکی از فتوژنیک ترین مکان های تهران است که موید حضور بسیاری از گردشگران داخلی و خارجی در طول سال است.

مکان های مناسب عکاسی در تهران

ادرس: خیابان پانزده خرداد، ضلع شمالی

موزه خانه مقدم

یکی از ویژگی های بارز این موزه یکنواختی نسبی فضای معماری با آثار تاریخی آن است، فضایی به مساحت 2117 متر مربع که شامل سه حیاط بیرونی، اندرونی و نگهبانی است.
معماری ایرانی با در نظر گرفتن اصول ایجاد باغ ایرانی در بهترین حالت خود در این خانه دیده می شود. این خانه، خانه خانوادگی محمدتقی خان یکی از مشهورترین مقامات دربار قاجار بوده است.

مکان های مناسب عکاسی در تهران

ادرس: خیابان امام خمينی، بعد از خیابان شیخ هادی، جنب بانک ملت، پلاک ۲۵۱

کاخ سعدآباد

این کاخ در دوره پهلوی و قاجاریه بوده است. از جمله فضاهای سبز شگفت انگیز میتوان به 18 کاخ  ان اشاره کرد. این مکان برای کسانی که دوست دارند از ساختمان ها عکس بگیرند و کسانی که به دنبال عکس گرفتن از طبیعت هستند مناسب است.

مکان‌های مناسب عکاسی در تهران

ادرس: خیابان ولیعصر، خیابان شهید فلاحی ( زعفرانیه )،انتهای خیابان شهید کمال طاهری

تماس با کارشناسان