نمایندگی کانن - ژست عکاسی تولد دخترانه

ژست عکاسی تولد دخترانه

ژست عکاسی تولد دخترانه

به دنبال بهترین ایده های ژست عکاسی تولد دخترانه هستید؟ برای راهنمایی های تخصصی برای عکس های شگفت انگیز و ایده های خلاقانه عکاسی برای تولد امسال خود، این مقاله از نمایندگی کانن را بررسی کنید!

برای بسیاری از ما، تولد چیزی بیش از یک تاریخ در تقویم است، این یک روز بزرگ، آغاز یک زندگی جدید و بهترین زمان زندگی شما برای نگاه کردن به یک سال گذشته است. چنین روزی فقط یک بار در سال اتفاق می افتد، بنابراین تولدها باید با تاریخ های دیگر متفاوت باشند. برای انجام این کار، عکاسی تولد نیاز به چند ایده خلاقانه دارد.

نیازی به کمک آتلیه عکاسی ندارید، می توانید آتلیه خانه خود را به طور کامل آماده کنید و با دوربین کانن خود عکس تولد بگیرید.

بهترین ژست عکاسی تولد دخترانه

ژست عکاسی تولد دخترانه با بادکنک

برای خیلی ها بعد از کادو، بادکنک ها هیجان انگیز ترین بخش تولد می باشد. بادکنک ها جلوه خاصی به محیط تولد می بخشند و همیشه وجود چند بادکنک، یادآور جشن های تولد برای ما می باشد. اگر بتوانید به جای بادکنک معمولی از بادکنک های هلیمی استفاده کنید، برای گرفتن ژست عکاسی تولد دخترانه، انتخاب های وسیع تری خواهید داشت.

برای ژست عکاسی تولد دخترانه می توانید بادکنک های هلیمی را دست بگیرید، به بالا و بادکنک ها لبخند بزنید و عکس زیبایتان را بگیرید. بهتر است رنگ بادکنک ها، متناسب با موضوع و یا رنگ تم انتخاب شوند. با تعداد بادکنک هلیمی بیشتر می توانید عکس های زیبا تری را بگیرید.

ژست عکاسی تولد دخترانه

به طور مثال یک پس زمینه ساده را انتخاب کنید و مقدار زیادی بادکنک هلیمی را دور خود پخش کنید و خود را در مرکز آن ها قرار دهید، به آن ها خیره شوید یا چشمان خود را ببندید و همزمان لبخند بزنید. عکس را به گونه ای بگیرید که تنها سوژه های موجود در عکس شما و بادکنک ها باشد یا اینکه تمرکز و فوکوس را روی این دو  سوژه قرار دهید و باقی پس زمینه را محو کنید.

در چنین ژستی می توانید از نور چراغ های کوچک و یا ریسه های LED در پشت سر خود و دوربین 850d کانن استفاده کنید و با محو آن ها در عکس یک پس زمینه بوکه عالی برای عکس تولد خود بسازید.

birthday photoshoot ideas 14

ژست عکاسی تولد دخترانه با کیک

کیک ها قطعا برای این روز خاص ضروری هستند و این یک ایده عالی است. وقتی کیک می‌گیرید، سعی کنید پس‌زمینه ساده و تمیز باشد، یا محتوای عکس باید با موضوع مرتبط باشد.

هنگام قرار دادن شمع ها نیز می توانید عکس بگیرید. در این زمان بیشتر چراغ ها خاموش می شوند و فقط نور شمع ها وجود دارد. هنگام عکس گرفتن، نوردهی را کم کنید و مرکز فوکوس را روی شمع ها قرار دهید تا حس جوی بیشتری برای تصاویر عالی خود ایجاد کنید.

birthday photoshoot ideas 15

IMG 20220903 112800 079

birthday photoshoot ideas 34

برای ژست عکاسی تولد دخترانه با کیک می توانید آن را دست بگیرید و جلوی صورت خود قرار دهید ، نه به طوری که صورت شما را به کلی بپوشاند و همزمان با آن ، عکاس با فوکوس کافی روی کیک برای محو کردن پشت زمینه یک عکس عالی از شما بگیرد.

می توانید ژست عکاسی تولد دخترانه با بادکنک ها را با این ژست ترکیب کنید. به خصوص ایجاد کردن پس زمینه بوکه با ریسه های LED همراه با کیک تولد می تواند عکس و ژست را زیبا تر نشان دهد.

birthday photoshoot ideas 68

از لوازم جانبی استفاده کنید

بهترین راه برای گرفتن عکس های عالی برای تولد شما!

وقتی در روز تولدمان عکس می گیریم، وسایلی وجود دارد که می تواند به ما کمک کند ژست های بیشتری داشته باشیم. اگر فقط به ژست ها و حرکات بدن خود تکیه کنیم، نمی دانیم اگر چند عکس نگیریم چه بگیریم. لوازم جانبی می‌توانند محتوا و رنگ تصویر را غنی‌تر کنند، فضای تم را بهبود ببخشند، و همچنین حالت‌های ما را طبیعی‌تر کنند.

birthday photoshoot ideas 9

birthday photoshoot ideas 11

3 birthday girl pictures cake props

وسایل می توانند کلاه تولد، عینک و غیره را انتخاب کنند که می تواند عکس ها را شادتر کند، همچنین می توانید بالن انتخاب کنید یا به سادگی صحنه را مرتب کنید.

یکی دیگر از لوازم کیک است که می توانید از ابتدا تا انتها با آن عکس بگیرید.

birthday photoshoot ideas 3

با دوستان خود عکس بگیرید

گرفتن عکس دسته جمعی با دوستانتان ایده خوبی است.

birthday photoshoot ideas 52

birthday photoshoot ideas 57

برای مناسبت های خاص، همه می توانند یک عینک تولد داشته باشند که زیبا باشد و چهره خود را پنهان کند و باعث خنده آنها شود. یک جفت ژست عکس مشابه انتخاب کنید، همان مدل مو را انتخاب کنید، جلوه دو چندان می شود و عبارات اغراق آمیز جالب تر خواهد بود.

birthday photoshoot ideas 10 e1649665955600

از پروژکتور استفاده کنید

این یکی از بهترین ایده هایی است که امسال بیش از همه دوستش داریم!

شما باید یک پروژکتور تهیه کنید، سپس یک دیوار سفید انتخاب کنید، یک عکس در مورد تولد انتخاب کنید و آن را روی دیوار بیندازید و سعی کنید یک عکس ساده تر انتخاب کنید.

birthday photoshoot ideas 70

یک چراغ کوچک در اتاق بگذارید، چراغ های دیگر را خاموش کنید و هنگام گرفتن فلاش را روشن نکنید، اگر خیلی روشن باشد، نامشخص خواهد بود.

همچنین سعی کنید در لباس ها خیلی فانتزی نباشید، در غیر این صورت صفحه پروژکتور را می پوشاند. هنگام عکس گرفتن مراقب باشید که اشیا یا بلوک های رنگی در تصویر به صورت شما برخورد نکند، کمی عجیب خواهد بود.

لازم نیست هر عکسی یک چهره داشته باشد

عکاسی از پشت و استفاده از نورها برای تضاد افراد یک راه سرگرم کننده برای گرفتن عکس های خلاقانه تولد است و عکس ها را عاشقانه و بسیار متفاوت می کند!

IMG 20220903 112750 267

birthday photoshoot ideas 66birthday photoshoot ideas 17birthday photoshoot ideas 69

ژست عکاسی تولد دخترانه در فضای باز

در فضا های باز مانور بیشتری برای گرفتن انواع ژست دارید و جالب است بدانید که اکثر نوجوانان عکاسی تولد در فضای باز را ترجیح می دهند. بنابراین اگر به فکر سورپرایز کردن دوست یا آشنای خود دارید، انتخاب فضای باز برای تولد و عکاسی را در نظر داشته باشید. البته همیشه هر فضای بازی مناسب عکاسی تولد نمی باشد.

در مقاله ای دیگر به طور کامل به مکان های مناسب عکاسی در تهران و لوکیشن های مناسب عکاسی پرداخته ایم که پیشنهاد می شود همراه با این مقاله خوانده شود تا انتخاب های بهتری برای مکان تولد و عکاسی داشته باشید. همان طور که در بالا گفته شد ژست های متنوع و زیادی برای فضای باز وجود دارند.

به طور مثال می توانید یک کوچه زیبا و عریض را انتخاب کنید ( البته خلوت و بدون عبور ماشین ها و ایجاد مزاحمت برای اهالی کوچه )؛ در وسط کوجه بایستید یا بنشینید و بادکنک های هلیمی خود را در دست بگیرید و یا آن ها را رها کنید و هنگام رها کردن آن ها به بالا نگاه کنید یا لبخند بزنید. در حالت ژست رها کردن بادکنک ها اگر تعداد بادکنک های هلیمی بیشتر باشد، طبیعتاً صحنه زیبا تری برای عکاسی تان ایجاد خواهد شد.

اگر قصد عکاسی در فضای باز را دارید، بهتر است برای رنگ بادکنک ها دقت بیشتری به خرج دهید. به طور مثال رنگ بادکنک ها نباید هم رنگ یا شبیه رنگ های پس زمینه یعنی کوچه یا خیابان یا درخت ها باشد.

birthday photoshoot ideas 36

بهتر است برای تمرکز بیشتر و به اصطلاح Bold کردن موضوع تولد و زیبا تر کردن عکس، از رنگ هایی مخالف رنگ پس زمینه برای بادکنک ها استفاده شود؛ به طوری که تمرکز هر شخص با نگاه کردن به عکس به سمت بادکنک ها جلب شود. می توانید در فضاهای باز دیگری مانند یک باغ یا طبیعت نیز عکس ها و ژست های زیبایی بگیرید.

به طور مثال برای ژست عکاسی تولد دخترانه در باغ یا فضای طبیعت، می توانید یک پس زمینه ساده بدون دخالت جزییات بیش از حد انتخاب کنید، روی چمن ها بنشینید و کیک خود را در دست بگیرید و به پایین نگاه کنید و لبخند بزنید.

انتخاب یک زمین پر چمن با ارتفاع بلند نیز و نشستن بین آن ها می تواند عکس شما را زیبا تری جلوه دهد. همچنین اگر در فصل پاییز مشغول به عکاسی تولد هستید می توانید همین ژست را هنگام نشستن روی برگ های پاییزی بگیرید.

در فضاهای باز می توانید خود و دوستان مشغول صحبت کردن یا خندیدن باشید و کیک را در جلوی خود قرار دهید سپس عکاس با فوکوس کافی روی کیک، تصویر شما و دوستان را به شکل محو برای پس زمینه در بیاورد. به طوری که تمرکز اصلی روی کیک که در مرکز عکس قرار دارد باشد و پس زمینه تقریبا محو از شما و دوستانتان در حال خندیدن و یا صحبت کردن باشد.

در انتهای مقاله ” ژست عکاسی تولد دخترانه ” می خواهیم به اطلاع شما برسانیم که می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و یا خرید دوربین های کانن با کارشناسان ما در نمایندگی کانن تماس حاصل فرمایید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با کارشناسان