نمایندگی کانن - ژست عکاسی تولد

ژست عکاسی تولد

ژست عکاسی تولد

ژست عکاسی تولد

ژست عکاسی تولد : تولد می تواند از مهم ترین روز های سال برای هر کسی باشد. بهترین خاطرات را در بهترین روز در سال می توان با عکس هایی زیبا برای خود و عزیزان ثبت کرد. همان طور که در مقالات قبلی اشاره شد، دوربین عکاسی حرفه ای، عکاس خوب و تجهیزات گران قیمت نمی توانند به تنهایی عکس های شما را به خوبی جلوه دهند.

یکی از مهم ترین فاکتور ها برای عکس خوب، گرفتن یک ژست خوب برای عکاسی است. جالب است بدانید با دوربین های معمولی مانند گوشی موبایل نیز می توانید عکس های عالی برای تولد بگیرید البته اگر ژست مناسب را داشته باشید و یک سری نکات را رعایت کنید. در این مقاله به انواع ژست عکاسی تولد می پردازیم.

ژست عکاسی تولد در فضای باز

می توانید در فضای باز و سبز مانند باغ عکس های زیبایی را برای تولد خود بگیرید. سعی کنید پس زمینه ساده و سبز را انتخاب کنید و به عنوان بک گراند محو برای عکس پرتره به جای فوکوس روی یک درخت در نظر بگیرید.

ژست عکاسی تولد در فضای باز

بادکنک ها را در دست خود بگیرید و به دوربین لبخند بزنید یا اینکه کیک تولد خود را دست بگیرید. توجه کنید که همیشه لازم نیست شمع روی کیک شما روشن باشد یا اصلا وجود داشته باشد. گاهی کیک به خودی خود زیبا است و بدون وجود شمع ها می تواند جلوه بهتری به عکس های شما بدهد.

ژست عکاسی تولد در خانه

بهترین ژست عکاسی تولد را می توان در خانه، گرم ترین و صمیمی ترین مکان برای هر کسی گرفت. همان طور که گفته شد برای ژست عکاسی تولد در خانه لازم نیست ژست های خاص بگیرید؛ محیط خانه محیطی است که صمیمیت ، عشق و سادگی را می توان به بهترین شکل در آن نشان داد.

پس بهتر است که ژست های شما در تولد، ژست هایی ساده همراه با صمیمیت باشد. به سادگی روی مبل بنشینید و به کیک تولد خود نگاه کنید یا اینکه آن را در دست بگیرید؛ در حالی که سقف را با بادکنک های هلیمی تزیین کرده اید. سعی کنید برای رنگ بادکنک ها حداکثر از دو رنگ اصلی استفاده کنید و برای لباس تولد از رنگی با کنتراست مناسب از بادکنک ها استفاده کنید.

ژست عکاسی تولد در خانه

می توانید به حالت سه رخ بنشینید و به دوربین لبخند بزنید یا اینکه شمع های تولد خود را فوت کنید. اگر فضای مناسب برای عکاسی در خانه را ندارید، سعی کنید یک فضای ساده با پس زمینه مناسب را پیدا کنید. به طور مثال در خانه های کوچک، پس زمینه ای مانند پرده های بلند پنجره می تواند پس زمینه ای مناسب باشد. یا اینکه اگر دوست دارید هنوز در محیط خانه باشید و به حیاط دسترسی ندارید، به پشت بام خانه بروید .

عکاسی تولد در پشت بام خانه از زیبا ترین عکس ها می تواند باشد. در شب همراه با نور شمع ها و منبع نور خارجی اطراف را روشن کنید و در روز به سادگی کیک یا بادکنک ها را در دست بگیرید و عکس خود را بگیرید. می توانید به جای عکاسی در هنگام فوت کردن شمع تولد، در هنگام رها کردن بادکنک های هلیمی در هوا عکس بگیرید. همزمان با رها کردن بادکنک ها می توانید به سمت بالا نگاه کنید و لبخند بزنید و عکس خود را به یاد ماندنی کنید.

ژست عکاسی تولد در اتاق شخصی

عکاسی تولد در اتاق شخصی فرد یکی از محبوب ترین نوع عکاسی است. اتاق را با بادکنک های هلیمی تزیین کنید روی تخت را تزیین کنید. می توانید در این هنگام روی تخت به صورت چهار زانو بنشینید، کیک را در دست بگیرید و به دوربین لبخند بزنید یا اینکه سر خود را به سمت بادکنک ها به سمت بالا منحرف کنید و با لبخند آن ها را تماشا کنید. همچنین می توانید چراغ ها و ریسه های led را تهیه کنید و لبه های سقف و روی تخت را با آن تزیین کنید و با استفاده از منبع نور خارجی دوم اتاق را کمی روشن تر کنید و شروع به عکاسی کنید.

ژست عکاسی تولد در اتاق شخصیژست عکاسی تولد فوکوس روی کیک

یک ژست ساده و خوب برای عکاسی گرفتن کیک تولد در دستان شما و فوکوس کامل روی کیک می باشد. به صورتی که پس زمینه و بک گراند کیک خود شخص متولد باشد  و به صورت محو و عکس پرتره و تمرکز کافی روی کیک باشد. می توانید کیک را در حالت ایستاده یا نشسته به سمت بالا و جلوی صورت خود بگیرید و باز هم فوکوس را روی کیک بگذارید. همین ژست عکاسی تولد در شب همراه با شمع های روشن و فوکوس روی آن ها می تواند یک عکس فوق العاده را بگیرید.

ژست عکاسی تولد

ژست عکاسی تولد دسته جمعی

تولد های دسته جمعی می تواند از بهترین خاطرات هر کسی باشد. اولین ژست عکاسی که در تولد های دسته جمعی جالب است، ژست طبیعی در حالت سورپرایز است. در حقیقت فرد متولد سورپرایز شده ژستی نمی گیرد و تنها دوستان او وظیفه دارند که از این حالت عکس بگیرند. برای ژست عکاسی دسته جمعی می توانید به سادگی دور هم جمع شوید و یا پشت میز شام یک عکس دسته جمعی بگیرید.

ژست عکاسی تولد دسته جمعی

ژست عکاسی تولد با فشفشه

این ژست تا مقدار زیادی مانند ژست عکاسی تولد با کیک می باشد. به طوری که فشفشه را در دست بگیرید، آن را جلوی صورت خود قرار دهید و فوکوس را روی آن قرار دهید به طوری که تصویر شما در پشت زمینه محو باشد. بهتر است چنین ژستی را با فشفشه روشن در تاریکی شب بگیرید یا اینکه چراغ ها را در خانه خاموش کنید و عکس را بگیرید. می توانید دسته جمعی همراه با دوستان خود فشفشه ها را در دست بگیرید و از شخص دیگری بخواهید که از شما ها عکس بگیرد.

IMG 20220903 134313 557 e1662196553150

در انتهای مقاله ” ژست عکاسی تولد ” می خواهیم به اطلاع شما برسانیم که می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و یا خرید دوربین های کانن با کارشناسان ما در نمایندگی کانن تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با کارشناسان