نمایندگی کانن - ژست عکاسی در باغ

ژست عکاسی در باغ

ژست عکاسی در باغ

بسیاری از جوانان و نوجوانان عکاسی در باغ شخصی یا طبیعت را دوست دارند به طوری که بسیاری از آن ها معتقدند که هر کسی باید حداقل یک عکس خوب در طبیعت یا باغ داشته باشد. بسیاری عکاسی در باغ را به صورت تکی برای تولد ها یا صرفا برای یک عکس خوب دوست دارند و بسیاری برای جمع های خانوادگی و صمیمی. در این مقاله به انواع ژست عکاسی در باغ می پردازیم.

ژست عکاسی در باغ تا مقدار زیادی شبیه به ژست عکاسی در طبیعت است که در مقاله ای دیگر به آن پرداختیم. پیشنهاد می شود که قبل از مطالعه این موضوع حتما ژست عکاسی در طبیعت را مطالعه کنید تا با نکات اصلی که باید در  عکاسی در طبیعت و باغ رعایت شود، آشنا شوید.

ژست عکاسی در باغ دسته جمعی

مهمانی ها و تولد های دسته جمعی در باغ ها می تواند از بهترین خاطرات هر شخص باشد. برای ژست عکاسی دسته جمعی برای تولد می توانید همگی دور فرد متولد جمع شوید و در حالی که فرد متولد همراه با کیک تولد به دوربین لبخند می زند عکس را بگیرید. حتما لازم نیست همگی به دوربین نگاه کنید. سعی کنید ژست های طبیعی و ساده بگیرید.

ژست عکاسی در باغ دسته جمعی

می توانید به یکدیگر نگاه کنید و لبخند بزنید یا اینکه همگی به فرد متولد لبخند بزنند و در همین حین عکاس عکس شما را بگیرید. برای دورهمی های جز تولد ژست های زیادی برای عکاسی در باغ وجود دارد. اگر باغ دارای زمین صاف با پس زمینه ساده است می توانید دسته جمعی به سمت دوربین حرکت کنید و بدون اینکه به دوربین خیره شوید عکس شما گرفته شود. این ژست معمولا برای تعداد های کم مانند 3-5 نفر مناسب است . توجه کنید که ژست شما کاملا طبیعی باشد؛ به راحتی راه بروید، اطراف یا پایین چمن ها را نگاه کنید، می توانید لبخند بزنید یا اینکه با یکدیگر صحبت کنید.

ژست عکاسی در باغ به صورت خانوادگی

ژست های عکاسی متفاوتی برای یک خانواده وجود دارد. می توانید یک تاب را به یک درخت محکم وصل کنید، بچه ها روی آن تاب بازی کند و در حالی که پدر و مادر در حال بازی کردن با بچه هایشان هستند، عکس گرفته شود. همچنین اگر جمعیت خانواده زیاد باشد همیشه می توان اعضای خانواده را به ترتیب قد کنار هم قرار داد و یک عکس با جنبه شوخی و صمیمی گرفته شود.

همچنین می توانید همه خانواده روی چمن ها بنشینند و در حالی که بچه ها با چمن ها، گل و گیاهان یا حیوانات اهلی بازی می کنند و پدر و مادر آن ها را همراهی می کنند و به آن ها لبخند می زنند عکسی عالی پر از صمیمیت بگیرید. می توانید عکس های سنتی مانند جمع شدن خانواده به دور هم در حالت ایستاده نیز بگیرید اما بهتر است در چنین ژستی چند نکته را رعایت کنید. اول سعی کنید پس زمینه ای مناسب پیدا کنید به طوری که رنگ های سبز در نمود های مختلف عکس شما را زیبا تر و شاداب تر به نظر برساند.

ژست عکاسی در باغ به صورت خانوادگی

دوم اینکه سعی کنید از ژست های ساده و خشک مانند ایستادن عادی کنار هم خودداری کنید. می توانید همدیگر را در آغوش بگیرید و لبخند بزنید و عکس را طبیعی جلوه دهید. همچنین توجه کنید که معمولا در این نوع ژست ها، بچه ها در بین پدر و مادر و در جلوی آن ها قرار می گیرند.

لازم نیست پدر و مادر همه دست هایشان را کنار بچه ها بگذارند. بهتر است از شلوغ شدن عکس جلوگیری کنید و تنها یکی از دستان پدر یا مادر روی شانه یا سر یا قفسه سینه بچه ها قرار گیرد. و نکته آخر همیشه لبخند زدن را فراموش نکنید. حتی اگر نمی توانید بخندید سعی کنید به یک خاطره خوب و صمیمی با خانواده تان فکر کنید و مطمئن باشید که آن خاطره لبخندی گرم به لبان شما می آورد.

ژست عکاسی در باغ با برگ ها و درختان پاییزی

عکاسی در فصل پاییز با برگ ها و درختان بی برگ می تواند از زیبا ترین عکس های در باغ و طبیعت باشد. هیچ چیز مانند رنگ های گرم پاییزی نمی تواند یک عکس در جنگل را صمیمی و گرم نشان دهد. با برگ ها بازی کنید، روی برگ ها دراز بکشید و از زاویه بالا به پایین عکاسی کنید.

یک ژست تکراری اما سخت برای عکاسی، پرتاب کردن برگ های پاییزی به هوا و نگاه کردن به آن ها است. توصیه می شود اگر دوربین حرفه ای برای گرفتن عکس برگ های در حال حرکت ندارید، از چندین بار عکس گرفتن استفاده کنید و بین یکی از آن ها یکی را انتخاب کنید.

ژست عکاسی در باغ با برگ ها و درختان پاییزی

یادتان باشد که از لبخند زدن غافل نشوید و از رنگ های پاییزی لذت ببرید. همچنین یک عکس ساده با ژست ایستاده با پس زمینه درختان قهوه ای بی برگ می تواند از جذاب ترین ژست ها و عکس های پاییزی در باغ باشد. در مقاله ای جداگانه به نام انواع ژست عکاسی به طور کامل به انواع ژست ایستاده و نشسته و .. پرداختیم که خواندن آن همراه با این مقاله می تواند به شما کمک کند که ژست های حرفه ای تری در باغ به صورت تک نفره بگیرید.

ژست عکاسی در باغ با شکوفه های بهاری

شکوفه های بهاری از زیبا ترین سوژه هایی است که می توانید عکس خود را با آن زیبا کنید. به سادگی، شکوفه بهاری روی درخت را در دست بگیرید ( به طوری که از درخت جدا نشود) و به سمت آن لبخند بزنید یا به سمت دوربین. می توانید در هنگامی که شکوفه ها را بو می کنید، چشمان خود را نیز ببندید و عکسی با نشان آرامش بگیرید.

 ژست عکاسی در باغ با شکوفه های بهاری

توجه کنید که ژست عکاسی در باغ با شکوفه های بهاری ، ژستی محبوب و تقریبا تکراری است پس سعی کنید همیشه خلاقیت خود و عکاس را در نظر بگیرید و نو آور باشید. به طور مثال برای گرفتن یک عکس زیبا بدون نیاز با ویرایش با فوتوشاپ کافی است فوکوس دوربین را روی یکی از شکوفه ها که در جلوی شما قرار دارد بگذارید؛ این گونه عکس شما در پشت زمینه تا حدی محو تر به نظر می رسد اما در نهایت یک عکس زیبا و عالی با شکوفه های بهاری در دست دارید.

در انتهای مقاله “ ژست عکاسی در باغ  ” می خواهیم به اطلاع شما برسانیم که می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و یا خرید دوربین کانن با کارشناسان ما در نمایندگی کانن تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با کارشناسان