نمایندگی کانن - بهترین لوکیشن های عکاسی در تهران

بهترین لوکیشن های عکاسی در تهران

بهترین لوکیشن های عکاسی در تهران

آیا شما هم به دنبال مکان های مناسب برای عکاسی در تهران هستید؟ تیم سایت کانن در این مقاله قصد دارد تا چند نمونه از بهترین لوکیشن های عکاسی در تهران را به شما معرفی کند. که شما حتما در این راه به مدل های مختلف دوربین های کانن یا لوازم جانبی آن نیاز پیدا خواهید کرد.

معرفی بهترین لوکیشن های عکاسی در تهران

پارک شهر

پارک شهر، نخستین بوستان تهران است. مطمئنا یکی از معروف ترین پارک ها در هر شهر، پارک شهر آن می باشد و پارک شهر تهران نیز از این قائده مستسنی نیست. این بوستان قدیمی با داشتن گونه های متفاوت پرندگان، آکواریوم، موزه ی صلح ( در بخش شمالی ) و طبیعت بکر در میان مردم تهران از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

شما میتوانید با استفاده از یک دوربین عکاسی عالی تمامی لحظات خوش خود در این پارک دل انگیز را ثبت کنید.

cc35c630 5eb1 43b7 8198 895a1645bf5d 840x560 1 e1659336967836

مساحت: ۲۵ هکتار

فصل مناسب برای عکاسی: تمام فصول

آدرس: خیابان امام خمینی، خیابان وحدت اسلامی، خیابان بهشت

باغ موزه هنر ایرانی

یکی از لوکیشن های مناسب برای عکاسی شما با دوربین عکاسی کانن که در میدان تجریش واقع شده است قطعا این گزینه است. باغ موزه ی ایرانی نمونه ای از بهترین لوکیشن ها برای عکاسی می باشد.

طراحی فوق العاده خاص و دلنشین این باغ در میان باغ موزه های دیگر نظیر ندارد و حرف عام و خاص است. در باغ موزه ی ایرانی عمارتی تاریخی و زیباست که در آن انواع صنایع دستی برای بازدید و خرید عموم وجود دارد .

 لوکیشن عکاسی در تهران رایگان

مساحت: ۲۷۰ متر مربع

فصل مناسب برای عکاسی: تمام فصول

آدرس: تهران، میدان تجریش، خیابان شهید دربندی (مقصود بیگ)، خیابان دکتر حسابی

باغ گیاه شناسی ملی

این باغ در سال 1348 تاسیس شده و یکی از 10 باغ گیاه شناسی برتر در جهان بشمار می رود با بیش از 3000 گونه گیاهی از مهم ترین نقاط جهان که می توانید به عنوان مکانی برای عکاسی در تهران پیدا کنید.

دارای کلکسیون های متفاوت و گونه های گیاهی گوناگون می باشد که هر کدام گیرایی خاص خود را دارند . پیشنهاد من به شما این است که در این مکان جذاب و دیدنی لحظات خود را با دوربین 90D کانن ثبت کنید.

بهترین لوکیشن های عکاسی تهران کجاست؟

مساحت: ۱۴۵ هکتار

فصل مناسب برای عکاسی: بهار و تابستان

آدرس: اتوبان تهران-کرج، خروجی پیکان شهر، آزادشهر، بیست متری سدر آزاد، بلوار باغ گیاه شناسی ملی ایران

کوچه تمدن

کوچه ای زیبا با بی نهایت رنگ که به عکاسی شما با دوربین کانن روح فوق العاده ای می بخشند. تنوع در رنگ که با زیبایی چتر ها و حالت قدیمی آن محل باعث گیرا تر شدن عکس شما می شود. این مکان زیبا در نزدیکی میدان فردوسی قرار دارد .

 

لوکیشن های عکاسی خیابانی در تهران

ادرس: خیابان فردوسی ، نرسیده به میدان فردوسی

پارک ژوراسیک

پارک ژوراسیک تهران شما را به میلیون‌ها سال پیش خواهد برد. زمانی که دایناسورها روی زمین زندگی می کردند. این جانوران  با وجود جثه بزرگ و قدرت زیاد نتوانستند در چرخه بقا زنده بمانند و منقرض شدند. پارک ژوراسیک تهران فرصتی را برای علاقه مندان به علم، حیوانات و تاریخ طبیعی فراهم می کند تا در محیطی آرام و زیبا عکاسی کنند .

لوکیشن های عکاسی تهران لوکیشن

مساحت: ۳ هکتار

فصل مناسب برای عکاسی: بهار و تابستان

هزینه ورودی: نفری ۵۰ هزار تومان

ادرس: سعادت آباد، انتهای بلوار پاک‌نژاد، میدان بهرود، بلوار شقایق، پایین‌تر از پارک پرواز

پارک ساعی

عکاسی در پارک ساعی، عکاسی در فضایی دلنشین و متنوع که بسیاری از کسانی که در تهران زندگی می کنند یا به پایتخت سفر می کنند از آن خاطره دارند.

مکان های لاکچری تهران برای عکاسی

مساحت: 12 هکتار

محدودیت عکاسی: نور و سه پایه مجاز نمی باشد.

فصل مناسب برای عکاسی: بهار و تابستان

آدرس: خیابان ولیعصر

باب همایون

خیابانی قدیمی و زیبا که در بازار بزرگ قرار دارد و علاوه بر مکانی زیبا برای عکاسی با دوربین کانن 850D ، محلی است برای علاقمندان به مکان های تاریخی و گشت و گذار در آن می باشد که البته برای خرید و صرف یک غذای خوشمزه نیز مناسب می باشد .

عکاسی حرفه ای در بهترین لوکیشن های تهران

ادرس : ضلع جنوبی میدان امام خمینی، خیابان باب همایون

کاخ موزه‌ی سعد آباد

یکی از عمارات بسیار معروف در میان بازدید کنندگان می باشد و دارای کاخ های متعدد است، که مربوط به دوره ی پهلوی می باشد  که شامل فضاهای سبز دیدنی و 18 کاخ است، البته امروزه همه ی آن ها تبدیل به موزه شده و در اختیار عموم برای بازدید قرار گرفته اند .

فضای بیرون این کاخ نیز طبیعت بسیار چشم نوازی دارد که دوربین کانن گزینه ی مناسبی برای عکاسی از این مکان به یاد ماندنی است.

بهترین لوکیشن برای عکاسی مدلینگ و فرمالیته در تهران

مساحت: ۱۱۰ هکتار

فصل مناسب برای عکاسی: تمام فصول

محدودیت عکاسی: فقط در حیاط – “قبل از عکاسی حتما هماهنگ کنید.”

آدرس: خیابان ولیعصر – خیابان شهید فلاحی – انتهای خیابان شهید کمال طاهری

پارک جنگلی لویزان

پارک جنگلی لویزان در سال 1342 در زمان پهلوی به طور مصنوعی در زمین بایر ایجاد شد. این پارک با محیطی دلنشین و تمیز و چشم اندازی بی نظیر از تهران، یکی از مکان های تفریحی جوانان و خانواده ها به ویژه در روزهای آخر هفته است.

بهترین مکان‌های تهران برای عکاسی کدامند؟

ادرس: بزرگراه امام علی (ع)، بعد از خروجی بزرگراه شهید زین‌الدین، خروجی شیان

پل طبیعت و پارک اب و آتش

این پل مکانی بسیار زیبا می باشد که در پارک آب و آتش قرار دارد و از روی اتوبان مدرس رد می شود و همین ویژگی باعث جلوه ی دو چندان و محبوبیت و معروفیت آن می شود .

این پل یکی از لوکیشن های محبوب برای عکاسی با دوربین کانن 850D می باشد. یکی دیگر از ویژگی هایی که می توان به آن اشاره کرد این است که این پل راه ارتباطی بوستان آب و آتش با بوستان طالقانی است در واقع می توان گفت شما اکنون 3 لوکیشن زیبا برای عکاسی خواهید داشت. ( بوستان آب و آتش – پل طبیعت – بوستان طالقانی)

این پل علاوه بر روز در شب نیز زیبایی خیره کننده ای داردکه باز هم باعث جلوه ی بیشتر در عکس شما می شود .

 لوکیشن برای عکاسی تولد در تهران

مساحت کل: 31 هکتار

فصل مناسب برای عکاسی: تمام فصول

آدرس: بزرگراه حقانی جنوبی، خیابان ضلع جنوبی، پارک آب و آتش

خانه تاریخی فاموری

اگر به دنبال مکانی زیبا و جالب برای عکاسی داخلی هستید، خانه فاموری بهترین پیشنهاد برای شماست. این محوطه تاریخی یکی از آثار به جای مانده از دوران قاجار است که در فهرست آثار ملی به ثبت رسیده است. این خانه معماری قدیمی و زیبایی دارد که امروزه یافت نمی شود. به شما قول می دهیم به محض ورود به خانه فاموری بدون اینکه متوجه شوید گوشی خود را درآورده و شروع به عکسبرداری از زیبایی او کنید.

خاص ترین لوکیشن عکاسی در تهران

آدرس: خیابان جمهوری، بین خیابان حافظ و ولیعصر، پس از خیابان روم، کوچه گشتاسب، درب انتهای کوچه

باغ کتاب

فضایی بزرگ با سقفی بلند که مکانی عالی برای علاقه مندان به عکاسی است.

بهترین مکان های عکاسی در تهران

محدودیت عکاسی: حتما قبل از گرفتن عکس هماهنگ کنید.

فصل مناسب برای عکاسی: تمام فصول

آدرس: میدان ونک، بزرگراه حقانی، غرب به شرق، بعد از تقاطع بزرگراه شهید مدرس، خروجی کتابخانه ملی.

درکه

محله ای دنج و قدیمی که هیچ وقت از گشت و گذار در آن سیر نمی شوید. تماشای خانه های رنگارنگ، شنیدن صدای آب روان، رودخانه و پرنده های آوازخوان همه و همه تصویر زیبایی از این محله قدیمی تداعی می کند.

 لوکیشن برای عکاسی تولد در تهران

مساحت کل: ۷ هکتار

ادرس: بزرگراه شهید چمران – خیابان یمن – خیابان رشید الدین فضل الله – بعد از میدان دانشگاه – خیابان درکه

پارک لاله

پارک لاله یکی از خاطره‌انگیزترین پارک‌های تهران است و کمتر کسی را می‌توان پیدا کرد که به پایتخت سفر کرده باشد و نام پارک لاله را نشنیده یا از آن بازدید نکرده باشد.

جاهای دیدنی تهران برای عکاسی

مساحت کل: 3.5 هکتار

ادرس: میدان انقلاب، خیابان کارگر شمالی

بوستان گفتگو

بوستان گفتگو یکی از بوستان های وسیع شهر تهران است که در بخش غربی این شهر جای گرفته و به عنوان یکی از معروف ترین تفریگاه های پایتخت شناخته می شود که یک مکان عالی برای عکاسی است.

چند جاذبه رنگارنگ پایتخت بهترین لوکیشن عکاسی در تهران ...

مساحت : 14 هکتار

فصل مناسب برای عکاسی: تمام فصول

آدرس پارک گفتگو : بزرگراه شهید حکیم، محله کوی نصر

باغ بهشت

کافه های باحال، فضایی صمیمی و جمع و جور که هر انسانی دوست دارد روزی با دوستش در آنجا بماند. این باغ در سال 1380 به موزه سینمای ایران تبدیل شد. قدمت این باغ به دوره قاجار و سلطنت محمدشاه برمی گردد و از آثار ملی کشور به شمار می رود. می توانید به باغ فردوس بروید و در اینجا عکاسی در فضای باز را تجربه کنید.

انتخاب بهترین لوکیشن برای جاودانه کردن عشق

فصل مناسب برای عکاسی: تمام فصول

آدرس: خیابان ولیعصر، نرسیده به میدان تجریش. کوچه بخشش

موزه ی خانه ی مقدم

این مکان برای عاشقان معماری می تواند یکی از بهترین ها باشد. شما می توانید با استفاده از یک دوربین عکاسی فوق العاده از محصولات کانن عکس های بی نظیری ثبت کنید. موزه ی مقدم دارای فضایی قدیمی است که مربوط به زمان قاجار می باشد. این موزه در محدوده ی میدان امام خمینی (ره) قرار دارد .

 لوکیشن های تاریخی تهران

میدان ازادی

میدان آزادی تهران یکی از اصلی ترین نماد های این شهر است که به سبب معماری کم نظیر و بسیار زیبایی که دارد هموار مورد توجه بوده و امروزه نیز از این سازه زیبا به عنوان یکی از بهترین لوکیشن های عکاسی در تهران یاد می شود.

 لوکیشن عکاسی در تهران

مساحت: 7 هکتار

ادرس: از غرب به بزرگراه شهید لشگری، از شرق به خیابان آزادی، از جنوب به بزرگراه سعیدی و از شمال به بزرگراه جناح محدود است.

کاخ نیاوران

امروزه بخش های مختلف این کاخ نیز همانند کاخ موزه ی سعد آباد تبدیل به موزه های متعدد شده است. موزه هایی که از نظر تاریخی بسیار ارزشمند می باشند. پیشینه ی این کاخ بر میگردد به زمان قاجار که در آن زمان فتحعلی شاه به دلیل آب و هوای خوب تهران برای ییلاق این مکان را بنا کرد. یکی از ویژگی های جذاب این کاخ سقف آن است که برای اولین بار سقفی در آن ساخته شده است که در طراحی آن سقف عمارت باز می شود.

با استفاده از یک دوربین عکاسی در بهترین لوکیشن های عکاسی در تهران می توانید عکس های فوق العاده ای را داشته باشید.

 لوکیشن عکاسی مدلینگ در تهران

مساحت: 9 هزار متر مربع

فصل مناسب برای عکاسی: تمام فصول

محدودیت عکاسی: نامشخص – “قبل از عکس گرفتن حتما هماهنگ کنید.”

آدرس: تهران، میدان شهید باهنر (نیاوران)، مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران

پارک ملی سرخه حصار

ارک ملی سرخه‌حصار از قدیمی‌ترین مناطق حفاظت شده جهان است و قدمت آن به دوران قاجار می‌رسد. این پارک علاوه بر ویژگی‌های قابل‌توجه طبیعی، دارای امکانات متنوعی است که باعث می شود در کنار عکاسی تفریح هم بکنید.

چند مکان عکاسی برتر برای عکاسی تهران

مساحت: ۹ هکتار

ادرس: شرق تهران، در محدوده منطقه ۱۳

دریاچه ی چیتگر

چیتگر بهترین لوکیشن های عکاسی در تهران ،مکانی بسیار عالی برای عکاسی با کانن و ثبت خاطرات شیرین ، دوچرخه سواری، تفریح در ساحل های سنگی و شنی، قایق سواری، شهر بازی و . . . می باشد. دریاچه ی چیتگر یا همان دریاچه ی شهدای خلیج فارس بزرگ ترین دریاچه ی مصنوعی ایران است.

 بهترین لوکیشن های عکاسی در تهران + عکس

مساحت: 130 هکتار

فصل مناسب برای عکاسی: تمام فصول

آدرس: همت غربی، شهید خرازی، خروجی شهدای چیتگر

پارک قیطریه

قدمت این پارک زیبا به دوره ی قاجار بر می گردد در آن زمان یکی از باغ های قاجاریان بود که متعلق به میرزا علی اصغر خان اتابک متعلق بود تقریبا در دهه ی 50 این باغ زیبا در اختیار شهرداری تهران قرار گرفت و تبدیل به پارک قیطریه شد. یکی از ویژگی های مهم این پارک وجود فرهنگ سرای ملل در این مکان زیباست. توصیه می کینیم برای گشت و گذار در این پارک زیبا دوربین عکاسی خود را فراموش نکنید.

بهترین پارک های تهران برای عکاسی

مساحت : 12 هکتار

محدودیت عکاسی: نور و سه پایه مجاز نمی باشد.

فصل مناسب برای عکاسی: تمام فصول

آدرس: قیطریه، بزرگراه صدر غرب، خیابان قیطریه

بام تهران

یکی از بهترین مکان های عکاسی در تهران، بام تهران است که به دلیل موقعیت مکانی زیبا و منحصر به فرد، توسط بسیاری از زوج های جوان به عنوان محلی برای عکاسی و فیلمبرداری رسمی انتخاب می شود.

در بام ، تمام شهر در یک قاب ایستاده است. بدون شک کسی نیست که از عکاسی از مناظر زیبای اطراف تهران لذت نبرد.  امکانات تفریحی بام تهران مانند سافاری وحشت، زیپ لاین، باشگاه تیراندازی، شبیه ساز واقعیت مجازی،پرش آزاد، ترامپولین ، صخره نوردی، سورتمه، زمین تنیس ، سینمای ۵ بعدی و …. بر محبوبیت این بنا افزوده است.

مکان های مناسب عکاسی در تهران

فصل مناسب برای عکاسی: تمام فصول

آدرس: بزرگراه شهید چمران، خیابان یمن، خیابان ولنجک، انتهای خیابان ولنجک

کاخ گلستان

با نگاهی به کاخ زیبای گلستان و دیدن مرمر با فلسفه پایتختی تهران آشنا شوید و از عکاسی لذت ببرید.

بهترین لوکیشن های تهران برای عکاسی + آدرس

مساحت: 2800 متر مربع

محدودیت عکاسی: عکاسی فقط در حیاط – “قبل از عکاسی حتما هماهنگ کنید.”

فصل مناسب برای عکاسی: تمام فصول

آدرس: میدان ارگ، خیابان پانزده خرداد

دیوار گرافیکی اکباتان

یکی از جاذبه های شهر اکباتان هنر گرافیتی اکباتان است. این هنر توسط شهردار انجام نمی شود، بلکه توسط جوانان هنرمند و خوش ذوقی که در شهر زندگی می کنند انجام می شود. افراد زیادی از مناطق مختلف تهران برای دیدن این هنر خیابانی به این شهر می آیند. این نقاشی های دیواری فرصت بسیار خوبی را برای عکاسان و دوستداران عکاسی فراهم می کند.این اتاق یکی از رنگارنگ ترین مکان های تهران است.

فهرستی از بهترین جاهای دیدنی تهران برای عکاسی

بوستان نهج البلاغه

این بوستان برای گذراندن اوقات خوش و عکاسی با دوربین کانن M50 Mark II با عزیزانتان یکی از بهترین گزینه هاست. دومین پل معلق ایران در این بوستان بنا شده و دارای یک پارک زیبا، ۸ مسیر پیاده روی، یک پیست دوچرخه سواری، یک فضای ورزشی عمومی و ۳ زمین بازی برای کودکان است که باعث جذب بیشتر مردم به این مکان زیبا شده است.  این بوستان زیبا دارای 4 فاز می باشد که فاز اول آن در محدوده ی بلوار همیلا واقع شده(همت)، فاز دوم آن در محدوده ی حکیم تا بزرگراه همت فاز های سوم و چهارم آن نیز میان فرحزاد تا بزرگراه جلال آل احمد واقع شده است.

لوکیشن فضای باز برای عکاسی در تهران

مساحت: 35 هکتار

فصل مناسب برای عکاسی: بهار و تابستان

آدرس پارک نهج البلاغه :بین بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی (نیایش) و بزرگراه همت در غرب بزرگراه یادگار امام (ره).

توچال

این مکان بسیار زیبا و شگفت انگیز در دل کوه واقع شده و دارای تفریحات بسیار زیادی برای علاقمندان می باشد از جمله : بام تهران، تله کابین، تله سیژ، سورتمه، پیست اسکی و . . .

این مکان یکی از محبوب ترین پیست های اسکی را داراست. همچنین توچال علاوه بر زیبایی بی نظیر خود در فصل سرما، در تابستان نیز به دلیل این که بلندترین نقطه ی تهران می باشد چشم نوازی می کند. برای عکاسی با یک دوربین 90D کانن یکی از بهترین مکان هاست .

 لوکیشن عکاسی زمستانی در تهران

آدرس: بزرگراه شهید چمران، خیابان یمن، انتهای خیابان ولنجک

پارک پرواز

یکی دیگر از لوکیشن های عالی که برای تمامی فصول منطقه ی زیبایی به شمار می رود پارک پرواز می باشد که در محدوده ی غرب تهران ( سعادت آباد ) واقع شده است. ویژگی اصلی و مهم این پارک نمای بی نهایت آن است که در روزهای صاف و همچنین بدون آلودگی هوا چشم انداز بی شماری دارد. شما برای عکاسی از این نمای بی نهایت قطعا به یک دوربین 850D کانن نیاز پیدا خواهید کرد.

لوکیشن های عکاسی در فصل پاییز

ادرس: بزرگراه یادگار امام، بلوار پیام، میدان بهرود

باغ ایرانی

بوستان باغ ایرانی یکی از زیباترین نقاط گردشگری تهران است که شاید نام آن را نشنیده باشید. این پارک در محله ده ونک می باشد.

بهترین لوکیشن های عکاسی در تهران

آدرس باغ ایرانی: در خیابان شیخ بهایی شمالی، ۲۰ متری پیروزان، کوچه شهید صابری قرار دارد.

روستای برگ جهان لواسان

روستای برگ جهان روستایی کوهستانی است که دارای رودخانه و طبیعتی بکر و ناب است این روستای زیبا در فاصله ی 13 کیلومتری لواسانات قرار دارد.

در بخش شمال شرقی این روستا آبشاری زیبا وجود دارد که در مسیر صعود به قله واقع شده است.

 

بهترین لوکیشن‌های عکاسی در تهران را می‌شناسید؟

پیشنهاد ما برای شما این است که اگر قصد عکاسی یا گشت و گذار به این لوکیشن ها را دارید حتما یک دوربین عکاسی کانن خریداری کنید برای این کار کافیست با ما در ارتباط باشید.

در انتهای مقاله “ بهترین لوکیشن های عکاسی در تهران ” می خواهیم به اطلاع شما برسانیم که می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و یا خرید دوربین کانن با کارشناسان ما در نمایندگی کانن تماس حاصل فرمایید.

مقالات مرتبط: اصول اولیه عکاسی ، ژست عکاسی در باغ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با کارشناسان