نمایندگی کانن - بررسی لنز Canon EF 200-400mm f/4L IS USM

بررسی لنز Canon EF 200-400mm f/4L IS USM

بررسی لنز Canon EF 200-400mm
پیشنهاد خرید
کانن مدل RF 85mm USM 1

لنز کانن مدل RF 85mm F/1.2L USM

152,000,000 تومانمشاهده محصول

مقایسه بررسی لنز Canon EF 200-400mm f/4L IS USM

EF 200-400mm f/4L IS USM Extender 1.4x از Canon یک تله فوتو متوسط ​​تا فوق تله است که با طراحی اپتیکال منحصر به فرد و عملکرد سریع آن متمایز می شود. با داشتن یک توسعه دهنده داخلی 1.4x، می توانید به سرعت و به طور مستقیم بین تنظیمات 200-400mm f/4 اصلی و 280-560mm f/5.6 موثر برای دسترسی بیشتر جابه جا شوید.

مزیت این طراحی منحصر به فرد، یک طرح اپتیکال پیچیده است که شامل یک عنصر فلوریت و چهار عنصر پراکندگی فوق العاده کم برای کنترل انحرافات رنگی و حاشیه های رنگی برای افزایش وضوح است. یک پوشش Super Spectra نیز برای کاهش شعله ور شدن لنز و شبح برای کاهش دقت رنگ و کنتراست بیشتر هنگام کار در شرایط روشن یا نور پس زمینه روی عناصر جداگانه اعمال شده است.

بررسی لنز Canon EF 200-400mm فراتر از ویژگی‌های اپتیکال، این لنز کانن 200-400 میلی‌متری f/4 با سیستم تثبیت‌کننده تصویر پیشرفته‌ای با چهار حالت توقف مؤثر نیز مشخص می‌شود که دارای سه حالت تثبیت‌کننده مجزا برای کاربردهای مختلف عکسبرداری است.

همچنین تکمیل کننده هندلینگ یک USM پیچیده از نوع حلقه است که عملکرد فوکوس خودکار سریع، بی صدا و دقیق را همراه با نادیده گرفتن فوکوس دستی تمام وقت ارائه می دهد. علاوه بر این، این لنز برای استفاده در شرایط محیطی سخت در برابر شرایط جوی آب بندی شده است و دارای یک یقه سه پایه چرخان قابل جابجایی است تا از کار بر روی سه پایه یا مونوپاد بهره مند شود.

  • بررسی لنز Canon EF 200-400mm زوم سوپر تله فوتو برای دوربین های DSLR فول فریم کانن EF طراحی شده است، با این حال می تواند با مدل های APS-C که فاصله کانونی معادل 320-640 میلی متری را ارائه می دهد نیز استفاده شود.
  • توسعه دهنده داخلی 1.4x به شما این امکان را می دهد که فوراً با چرخاندن سوئیچ سمت چپ، دسترسی خود را به 280-560 میلی متر (یا معادل 448-896 میلی متر با دوربین های APS-C) افزایش دهید. از آنجایی که اکستندر درون محفظه لنز تعبیه شده است، از نظر اپتیکی با لنز مطابقت دارد تا عملکرد تصویربرداری بهتری داشته باشد و همچنین آب بندی لنز در آب و هوا را به طور کامل حفظ می کند.
  • حداکثر دیافراگم ثابت f/4، بدون مبدل از راه دور در موقعیت، روشنایی ثابتی را در سراسر محدوده زوم ارائه می دهد. هنگامی که مبدل 1.4x درگیر است، حداکثر دیافراگم عملاً f/5.6 است.
  • یک عنصر فلوریت و چهار عنصر با پراکندگی بسیار کم برای کاهش تا حد زیادی حاشیه های رنگ و انحرافات رنگی به منظور دستیابی به وضوح و دقت رنگ بیشتر استفاده می شود.
  • پوشش Super Spectra روی عناصر جداگانه اعمال شده است تا شبح و شعله ور شدن را به حداقل برساند تا کنتراست و خنثی رنگ بیشتر هنگام کار در شرایط نوری قوی انجام شود.
  • تثبیت کننده تصویر نوری کمک می کند تا لرزش دوربین را تا چهار توقف سرعت شاتر به حداقل برسانید تا در شرایط کم نور و سرعت شاتر آهسته تر کار کنید. سه حالت IS متمایز در دسترس است: حالت استاندارد تک شات، حالت بهینه‌سازی سوژه، و حالتی که فقط تثبیت‌کننده تصویر را در طول نوردهی فعال می‌کند.
  • یک موتور اولتراسونیک حلقه ای (USM)، همراه با الگوریتم های فوکوس بهینه و یک CPU پرسرعت، برای ارائه عملکرد فوکوس خودکار سریع، دقیق و بی صدا و همچنین نادیده گرفتن فوکوس دستی تمام وقت استفاده می شود.
  • عملکرد Focus Preset برای یادآوری سریع یک موقعیت فوکوس برنامه ریزی شده در دسترس است.
  • سوئیچ محدود کننده فوکوس به شما امکان می دهد فوکوس را در محدوده های مختلف برای عملکرد سریعتر و متناسب با کاربردهای مختلف محدود کنید.
  • تنظیم Power Focus در دسترس است و به شما امکان می دهد موقعیت فوکوس خود را به صورت الکترونیکی و روان تنظیم کنید تا متناسب با ضبط ویدیو باشد. این تنظیم از یک حلقه اختصاصی در جلوی حلقه اصلی فوکوس استفاده می کند و به شما امکان می دهد از یکی از دو سرعت فوکوس مختلف استفاده کنید.
  • دیافراگم نه تیغه گرد به کیفیت مطلوب و خارج از فوکوس کمک می کند که به استفاده از عمق میدان کم و تکنیک های فوکوس انتخابی کمک می کند.
  • این لنز به‌عنوان عضوی از سری L، در برابر گرد و غبار و رطوبت برای کار در شرایط محیطی نامناسب آب بندی شده است.
  • پوشش فلوئور روی عناصر در معرض محافظت از سیستم نوری، مقاومت در برابر لک و اثر انگشت را فراهم می کند و تمیز کردن آن آسان تر است.
  • یقه سه پایه چرخان قابل جابجایی گنجانده شده است و مزایای کار با لنز در بالای سه پایه یا مونوپاد را دارد.
  • سازگار با مبدل های تلفنی اختیاری EF 1.4X و EF 2X.

 

بررسی لنز Canon EF 200-400mm

در انتهای مقاله “ بررسی لنز Canon EF 200-400mm f/4L IS USM ” می خواهیم به اطلاع شما برسانیم که می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و یا خرید دوربین های کانن با کارشناسان ما در نمایندگی کانن تماس حاصل فرمایید.

مقالات مرتبط: لنز برای عکاسی پرتره ، بهترین لنز برای عکاسی خیابانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با کارشناسان