نمایندگی کانن - بهترین لنزهای کانن برای عکاسی منظره

بهترین لنزهای کانن برای عکاسی منظره

بهترین لنزهای کانن برای عکاسی منظره

معرفی بهترین لنزهای کانن برای عکاسی منظره

عکاسی منظره می ‌تواند شما را در برخی از آب ‌و هوای غیر قابل پیش بینی قرار دهد. والتری هیروونن (عکاس طبیعت) در این مورد می ‌گوید : (( دوربین و لنزها برای ما ابزار هستند، بنابراین ضد آب بودن مهم است. حماسی‌ ترین لحظات زمانی اتفاق می ‌افتد که آب ‌و هوا عالی نیست و برعکس. وقتی طوفان رخ می ‌دهد، وقتی همه در خانه می ‌مانند، آن موقع است که لحظات جادویی در طبیعت اتفاق می‌ افتد. من می ‌خواهم وسایلم در آن موقعیت‌ ها کار کنند.))

عکاسی موفق منظره به عوامل زیادی بستگی دارد. یکی از مهمترین فاکتورها، لنز مناسب برای این سبک است. اگرچه یادگیری نحوه استفاده صحیح از لنزهای مختلف به تجربه نیاز دارد. اما اگر دوربین شما کانن است و لنز کانن خوبی در دست دارید، حتی یک مبتدی هم می تواند عکس های شگفت انگیزی بگیرد.

در ادامه چند نمونه از لنز های عکاسی کانن برای عکاسی از طبیعت را به شما معرفی می کنیم .

Canon EF 11-24mm f/4L USM (1

زاویه دید شگفت‌ انگیز، کیفیت تصویر فوق ‌العاده، کیفیت ساخت در شرایط آب و هوایی عالی
لنز 11-24 میلی متری عریض ‌تر از هر لنز مستطیلی قبلی است و این زاویه دید فوق ‌العاده می ‌تواند عکس‌ های منظره را از جمعیت متمایز کند.

این لنز کانن عملکرد کیفیت تصویر بسیار چشمگیری را در کل محدوده فاصله کانونی خود ارائه می دهد و کیفیت ساخت عالی آن برای هر کجا که آن را ببرید آماده است. معایب : قیمت، وزن و عدم توانایی در نصب فیلتر پولاریزه کننده ی دایره ای .

لنز کانن EF 11-24mm f/4L USM، یک لنز زوم با زاویه دید باز واقعاً همه کاره با ساختار اپتیکال پیشرفته و حداکثر دیافراگم ثابت f/4 از لنزهای معتبر کانن سری L است که برای دوربین های DSLR فول فریم طراحی شده است.

بهترین لنزهای کانن برای عکاسی منظره

بهترین لنزهای کانن برای عکاسی منظره

لنز کانن از یک عنصر Super UD و یک عنصر UV برای کاهش محسوس در انحرافات رنگی تشکیل شده است. در حالی که چهار عنصر غیرکروی، برای به حداقل رساندن اعوجاج در تمام محدوده زوم کمک می کنند و وضوح و روشنایی لبه به لبه را ارائه می دهند .

هر دو پوشش SWC و ASC به منظور کاهش شعله ور شدن لنز و شبح برای افزایش کنتراست و دقت رنگ روی عناصر اعمال شده اند .این لنز کانن که برای عکاسی از منظره و معماری ایده آل است، پرسپکتیوهای فوق عریض تا زاویه باز را پوشش می دهد و از محدوده زوم همه کاره خود با اجزای اپتیکال پیچیده و هندلینگ بصری پشتیبانی می کند.

با توجه به عملکرد فوکوس، یک موتور اولتراسونیک حلقه ‌ای فوکوس خودکار سریع، روان و تقریباً بی‌ صدا را ارائه می‌ کند که با عملکرد فوکوس دستی تمام ‌وقت و طراحی فوکوس داخلی بیشتر سود می ‌برد. این لنز هم در برابر آب و هم در برابر گرد و غبار مقاوم است و برای محافظت در برابر اثر انگشت و لکه‌ های تأثیر گذار بر کیفیت تصویر، پوشش ‌های فلوئور نیز روی عناصر جلو و عقب اعمال شده است .

2) Canon EF 100-400mm f/4.5-5.6L IS I

کیفیت تصویر چشمگیر، کیفیت ساخت عالی، تثبیت تصویر، محدوده فاصله کانونی عالی
عکاسی منظره، اغلب شامل استفاده از فواصل کانونی تله فوتو است، و ایجاد تصاویر منظره تله فوتو عالی گاهی اوقات به قدری آسان است که شبیه تقلب به نظر می رسد .هنگامی که چنین شرایطی پیش می آید، Canon 100-400 L II بهترین انتخاب است.

این لنز به راحتی قابل حمل و دستی است، اما دارای محدوده فاصله کانونی بسیار طولانی است که برای حیات وحشی که هنگام عکاسی از مناظر با آن مواجه می شوید، بسیار خوب عمل می کند. کیفیت تصویر این لنز چشمگیر است و با کیفیت ساخت آن مطابقت دارد.

یک زوم تله فوتو طولانی که با طراحی اپتیکال پیچیده و فناوری های تثبیت کننده تصویر پیشرفته مشخص می شود. لنز Canon EF 100-400mm f/4.5-5.6L IS II USM ،بخشی از سری L محترم است که برای دوربین های DSLR EOS فول فریم توسعه یافته است. یک عنصر فلوریت و یک عنصر Super UD در ساختار لنز گنجانده شده است و هر دو به کاهش انحرافات و اعوجاج در سراسر محدوده زوم کمک می کنند تا وضوح قابل توجه، وضوح تصویر و باز تولید رنگ وفادار ارائه شود.

بهترین لنزهای کانن برای عکاسی منظره

خرید بهترین لنزهای کانن برای عکاسی منظره

یک پوشش کروی هوا نیز به منظور کاهش شعله ور شدن لنز و شبح برای تصاویر غنی تر از کنتراست، روی عناصر لنز اعمال شده است. با بهره مندی از اجزای نوری لنز، یک تثبیت کننده تصویر موثر چهار مرحله ای کمک می کند تا لرزش دوربین را به حداقل برساند و می تواند به سبک های مختلف عکسبرداری اختصاص یابد.

همچنین، این لنز دارای یک حلقه زوم از نوع چرخشی دوباره توسعه ‌یافته با سیستم فوکوس داخلی و یک موتور اولتراسونیک جفت می ‌شود تا هندلینگ سریع و بصری را به نفع عکاسی دستی ارائه دهد.

این لنز کانن که در یک بشکه مقاوم در برابر آب و هوا قرار گرفته است، همچنین دارای پوشش های فلورین در قسمت های جلو و عقب برای محافظت در برابر اثر انگشت و لک ناشی از تأثیر بر کیفیت تصویر است. کنترل زوم با یک حلقه کششی اختصاصی برای تنظیم گشتاور زوم تکمیل می شود.

علاوه بر این، سایر عناصر طراحی اصلاح‌ شده عبارتند از یک یقه سه ‌پایه که می ‌توان آن را با لنز نصب شده به دوربین وصل یا جدا کرد و یک هود لنز گنجانده شده که امکان کنترل آسان روی فیلترهای ویژه را با هود در جای خود فراهم می ‌کند.

 

3) Canon EF 16-35mm f2.8L III USM

دلایل زیادی برای انتخاب این لنز زوم فوق عریض وجود دارد، اما یکی از مهمترین آنها فاصله کانونی رویایی لنز کانن است. تفاوت بین لنزهای فوق عریض و واید در این است که پس زمینه و پیش زمینه به احتمال زیاد واضح تر هستند.

بهترین لنزهای کانن برای عکاسی منظره

بهترین لنزهای کانن برای عکاسی منظره

Canon EF 70-200mm f/4L IS II USM (4

کیفیت تصویر چشمگیر، کیفیت ساخت عالی، تثبیت تصویر عالی، آب بندی در آب و هوا، فشرده و سبک
محدوده فاصله کانونی 70-200 میلی متر یک انتخاب عالی برای عکاسی منظره تله فوتو است. این لنز کیفیت تصویر چشمگیری دارد و برای استفاده ی حرفه ای ساخته شده است.

EF 70-200mm f/4L IS II USM کانن با ترکیبی از فرم نسبتاً فشرده و سبک با تثبیت ‌کننده و عملکرد به ‌روز شده، یک زوم تله ‌فوتو همه کاره است. این زوم که برای طیف وسیعی از سوژه ‌ها، از رویداد ها گرفته تا پرتره و ورزش، مناسب است، با حداکثر دیافراگم ثابت f/4 مشخص می ‌شود تا تعادلی بین عملکرد ثابت و قابلیت حمل ایجاد کند بهترین لنزهای کانن برای عکاسی منظره

بهترین لنزهای کانن برای عکاسی منظره

طراحی نوری آن شامل یک جفت عنصر UD و یک عنصر فلوریت است تا انحرافات رنگی و حاشیه های رنگی را تا حد زیادی کاهش دهد. این طراحی بهینه، همراه با پوشش Super Spectra، همچنین به کنترل شعله ور شدن و شبح برای کنتراست بیشتر و دقت رنگ هنگام کار در شرایط نوری سخت و نور پس زمینه کمک می کند.

نسخه دوم این لنز محبوب همچنین شامل یک تثبیت‌ کننده تصویر اپتیکال اصلاح‌ شده است که اکنون پنج توقف لرزش دوربین را جبران می‌ کند و سه حالت تثبیت‌ کننده ی متمایز را متناسب با کاربردهای مختلف عکس ‌برداری ارائه می ‌دهد.

یک USM حلقه ‌ای و مکانیزم فوکوس داخلی همچنین عملکرد فوکوس خودکار سریع، بی‌ صدا و دقیق و همچنین نادیده گرفتن فوکوس دستی تمام وقت را فراهم می ‌کند. علاوه بر این، این لنز برای استفاده در شرایط محیطی آزمایشی در برابر آب و هوا آب بندی شده است.

5) Canon EF 11-24mm f4L USM

زاویه دید عالی و کیفیت تصویر در کنار حالت پوشش کامل، لنز Canon EF 11-24mm f4L USM را به انتخابی عالی تبدیل کرده است. لنز 24-11 وسیع ترین زاویه دید را برای دوربین های فول فریم ارائه می دهد و کیفیت این لنز هر عکاسی را خوشحال می کند.

بهترین لنزهای کانن برای عکاسی منظره

بهترین لنزهای کانن برای عکاسی منظره

6) Canon EF-S 10-22mm f3.5-4.5 USM

لنز Canon EF-S 10-22mm f3.5-4.5 USM محصولی عالی است. این لنز فوکوس خودکار و دستی دارد و دید بسیار خوب و دقیقی را ایجاد می کند. این لنز فقط در دوربین هایی با سنسور کراپ قابل استفاده است. این لنز کانن کوچک و سبک است و برای حمل آن در سفرهای طولانی مشکلی نخواهید داشت.

بهترین لنزهای کانن برای عکاسی منظره

بهترین لنزهای کانن برای عکاسی منظره

بهترین لنزهای کانن برای عکاسی منظره

7) Canon EF-S 10-18mm f4.5-5.6 IS STM

برای دوستداران عکاسی و طبیعت، این لنز کانن یک محصول فوق العاده برای عکاسان حرفه ای طبیعت که خواهان زیبایی و کیفیت لنز کانن هستند، لنز Canon EF-S 10-18mm f4.5-5.6 IS STM قطعا بهترین انتخاب است.
هود این لنز Canon EW-73C نام دارد. این لنز فقط در دوربین های کراپ سنسور قابل استفاده است و دارای حداکثر دیافراگم f4.5-5.6 و حداقل دیافراگم f/22-2 است. این لنز دارای لرزشگیر تصویر نیز می باشد. فیلتر این لنز 67 میلی متر و تعداد تیغه های دیافراگم آن 7 عدد می باشد.

بهترین لنزهای کانن برای عکاسی منظره

بهترین لنزهای کانن برای عکاسی منظره

8) Canon EF 24-70mm f2.8L II USM

کیفیت و ساختار بی نظیر تصویر، دیافراگم بزرگ f2.8 و آب بندی آب و هوا از ویژگی های لنز Canon EF 24-70mm f2.8L II USM هستند. محدوده فاصله کانونی 24-70 در عکاسی منظره بسیار مهم است و این لنز با پرسپکتیو زیبای خود بهترین انتخاب در این زمینه است.

بهترین لنزهای کانن برای عکاسی منظره

بهترین لنزهای کانن برای عکاسی منظره

در توضیحات فوق ما چند نمونه از بهترین لنز های برند خود یعنی کانن را به شما معرفی کردیم.

ما همواره در تلاشیم که بهترین گزینه برای مخاطبان خود باشیم و با همین هدف روز به روز در حال تغییر و توسعه ی محصولات کانن هستیم.

بهترین لنزهای کانن برای عکاسی منظره

در انتهای مقاله “ بهترین لنزهای کانن برای عکاسی منظره ” می خواهیم به اطلاع شما برسانیم که می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و یا خرید دوربین کانن با کارشناسان ما در نمایندگی کانن تماس حاصل فرمایید.

مقالات مرتبط: 4 اصل در عکاسی منظره ، عکاسی منظره در نور بد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با کارشناسان