نمایندگی کانن - تجهیزات عکاسی حیات وحش

تجهیزات عکاسی حیات وحش

تجهیزات عکاسی حیات وحش

ما امروز در نمایندگی کانن قصد بررسی تجهیزات عکاسی حیات وحش را داریم. پس در ادامه با ما همراه باشید.

1 – دوربین دو چشمی یا یک چشمی

عکاسی از حیات وحش اغلب یک بازی منتظر است و ممکن است ساعت ها به جستجوی افق برای سوژه مورد نظر خود بپردازید. انجام این کار با دوربین و لنز به سادگی عملی و راحت نیست. یک جفت دوربین دو چشمی یا یک چشمی یک لوازم جانبی کاملاً ضروری برای یک عکاس حیات وحش است.

هنگامی که مجبورید به مکان خود بروید ، یک چشم چشمی می تواند یک انتخاب عالی باشد زیرا کوچکتر ، سبک تر و به راحتی روی کمربند شما قرار می گیرد. اگر از خودرو یا سافاری خود عکاسی می کنید ، احتمالاً یک جفت دوربین دو چشمی انتخاب بهتری خواهد بود. در حقیقت ، برای بسیاری از مردم ، دلیل خوبی برای دسترسی به هر دو گزینه در کمد دنده وجود دارد ، اما من این تصمیم را به عهده شما می گذارم.

معرفی تجهیزات عکاسی حیات وحش

تجهیزات عکاسی حیات وحشمحبوب ترین بزرگنمایی ها 8X و 10X است. دستگاه های 10X از نظر فیزیکی بزرگتر هستند اما در بیشتر موارد ، من آنها را منع نمی کنم. احتمالاً می توانید ریاضیاتی برای معادل 35 میلی متر دوربین دو چشمی 10X انجام دهید ، اما تنها چیزی که واقعاً باید بدانید این است که این مقدار زیادی است! مجموعه ای از دوربین های دو چشمی 10X می تواند نمای بسیار نزدیک تری از لنزهای فوق تله شما به شما نشان دهد و این نکته مهم است.

2 – چراغ قوه

اکثر فرصت های خوب عکاسی از حیات وحش صبح زود یا اواخر عصر است که نور کمتر است. تقریباً به این معنی است که مدتی را در تاریکی سپری خواهید کرد ، چه قبل از جلسه عکاسی و چه بعد از آن. من شخصاً دوست دارم چراغ قوه را با خود حمل کنم. چراغ جلو هنگامی مناسب است که به دو دست نیاز داشته باشید تا در کیف دوربین بچرخند ، و همچنین هنگامی که در تاریکی راه می روید محیط فوق العاده شما را روشن می کند.

یک LED کوچک و قدرتمند نیز می تواند عالی باشد ، زیرا به شما امکان می دهد اجسام دور را روشن کنید و همچنین می تواند یک ابزار نقاشی با نور مفید باشد! من از Petzl Swift RL استفاده می کنم .

پیشنهاد خرید
کانن مدل RF 1200mm F.8 L IS USM11

لنز کانن مدل RF 1200mm F/8 L IS USM

1,000,000,000 تومانمشاهده محصول

راهنمای خرید تجهیزات عکاسی حیات وحش

تجهیزات عکاسی حیات وحششما می توانید آن را از طریق USB شارژ کنید و همچنین دارای یک حالت LED قرمز است که برای روشن کردن اجسام نزدیکتر مانند دوربین شما عالی است ، اما بدون تأثیر بر دید شب شما. برای عکاسان ، من آن را یک ویژگی ضروری می دانم ، و شما همچنین می توانید آن را در چراغ قابل شارژ ارزان تر Petzl Bindi ، که مانند برادرSwift RL است ، پیدا کنید. من سعی می کنم تا حد امکان لوازم جانبی خود را از طریق USB قابل شارژ نگه دارم تا بتوانم آنها را با بسته باتری Goal Zero Venture 30 خود شارژ کنم.

3 – لنز تله فوتو

از این واقعیت که شما نیاز به یک لنز نسبتاً بلند برای دستیابی به نوع عکس های حیات وحش دارید که به احتمال زیاد به آن افتخار خواهید کرد ، هیچ راه فراری وجود ندارد. من پیشنهاد می کنم چیزی در محدوده معادل 400 میلی متر داشته باشید.

خرید تجهیزات عکاسی حیات وحش

تجهیزات عکاسی حیات وحشمن معادل آن را می گویم زیرا ضریب برش دوربین های سنسور APS-C مانند Canon 90D یا Nikon Z50 زاویه دید شما را برابر با لنزهای فاصله کانونی طولانی تر از نظر 35 میلی متر برای شما فراهم می کند. به عنوان مثال ، یک لنز 300 میلی متری در دوربین 1.6x Canon دارای زاویه دید معادل 480 میلی متر در یک دوربین فول فریم است.

4 – سه پایه

لنزهای بلندتر که در دست دارند می تواند برای پرندگان در پرواز مفید باشد ، اما این همه چیز است. بسیاری از بهترین فرصت های عکاسی از حیات وحش صبح زود یا اواخر شب اتفاق می افتد وقتی که سطح نور شما را مجبور به استفاده از سرعت شاتر بسیار کند می کند. این را با اثر لرزش بزرگتر فاصله های کانونی طولانی تر ترکیب کنید و سه پایه واقعاً یک مورد ضروری است.

قیمت تجهیزات عکاسی حیات وحش

تجهیزات عکاسی حیات وحشمن مرتباً خود را زیر 1/200 ثانیه با فاصله کانونی در محدوده 400-600 میلی متر می بینم. حتی یک تثبیت کننده تصویر 5 مرحله ای به شما در دستیابی به نتایج ثابت در آن منطقه بدون سه پایه کمک نمی کند. دلیل دیگر برای گرفتن سه پایه به سادگی جلوگیری از خستگی است. در یک روز تصویربرداری ، می توان ساعت های زیادی را صرف تماشا و انتظار کرد. در مصرف انرژی صرفه جویی کنید و از سه پایه استفاده کنید تا وسایل خود را آماده کرده و درست در مقابل شما منتظر بمانید.

در انتهای مقاله ” تجهیزات عکاسی حیات وحش ” می خواهیم به اطلاع شما برسانیم که می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و یا خرید دوربین های کانن با کارشناسان ما در نمایندگی کانن تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با کارشناسان