نمایندگی کانن - تکنیک های عکاسی در طبیعت

تکنیک های عکاسی در طبیعت

تکنیک های عکاسی در طبیعت

تکنیک های عکاسی در طبیعت : آیا به عکاسی از طبیعت علاقه دارید ، اما نمی دانید چگونه شروع کنید؟ در اینجا چند نکته مفید برای مبتدیان در این هنر وجود دارد!

نکات مفید برای عکاسی در طبیعت

1. بر این اساس برنامه ریزی کنید

یک جفت کفش یا کفش مناسب کوهنوردی می تواند راه زیادی را پیش ببرد. حتما لباس مناسب آب و هوا بپوشید. لایه بندی راه ایده آل برای اطمینان از گرم ماندن است ، اما می تواند به راحتی خنک شود. اقدامات احتیاطی را انجام دهید. قوانین و مقررات مکانی را که قرار است عکاسی کنید بررسی کنید. یک دوست بیاورید یا به کسی اطلاع دهید که کجا می روید.

2. با تنظیمات دوربین خود آشنا شوید

عکاسی با فرمت RAW (تصاویر فشرده نشده) با بهترین کیفیت عکس ها را تولید می کند. از کمترین ISO ممکن استفاده کنید ، بنابراین می توانید نور بیشتری را به تصویر خود وارد کنید. اما ، مطمئن شوید که سرعت شاتر خود را برای جبران آن تنظیم کرده اید. قبل از بیرون رفتن در خانه تمرین کنید!

بررسی تکنیک های عکاسی در طبیعت

تکنیک های عکاسی در طبیعت

3. تجهیزات مناسب را بیاورید

مگر اینکه شما دست بسیار ثابتی دارید یا قصد دارید یک اثر مبهم داشته باشید، سه پایه توصیه می شود. اگر یکی ندارید ، از زمین ، سنگ یا شاخه درخت می توانید برای ثابت نگه داشتن دوربین خود استفاده کنید. اگر هیچکدام در دسترس نیست، بازوهای خود را محکم روی بدن نگه دارید و دوربین را تا آنجا که ممکن است نزدیک خود نگه دارید تا بیشترین ثبات را بدست آورید. اگر روز آفتابی است ، کاور لنز می تواند راه خوبی برای جلوگیری از تابش نور در عکس های شما باشد. به همین ترتیب، اگر باران می بارد، یک پوشش ضد آب برای دوربین شما مهم است.

4 . برای عکاسی نیکون یا کانن فانتزی لازم نیست

اگرچه ممکن است تصاویر شگفت انگیزی را ثبت کنند، اما اگر توانایی سرمایه گذاری در DSLR را ندارید، یک دوربین همچنان می تواند این ترفند را انجام دهد. با پیشرفت مداوم فناوری، iPhone یا Android شما می توانند عکس های باورنکردنی بگیرند. دانستن نحوه استفاده از آن تا حد امکان می تواند تصاویر فوق العاده ای را تولید کند!

5. از قانون یک سوم استفاده کنید

قانون یک سوم یک قانون طلایی در عکاسی است. تصور کنید تصویر به طور مساوی به 9 قسمت تقسیم شده و بر دو خط عمودی و افقی مساوی تقسیم شده است. هر خط متقاطع جایی است که معمولاً چشم می افتد. قرار دادن سوژه روی خطوط متقاطع یا در یکی از مربع ها می تواند عکسی پویاتر ایجاد کند.

بهترین تکنیک های عکاسی در طبیعت

تکنیک های عکاسی در طبیعت

6. آیا بیش از حد نزدیک است

حیوانات به راحتی می ترسند. شما نمی خواهید سوژه خود را بترسانید، بنابراین ، هنگام عکاسی از حیات وحش ، مطمئن شوید که در فاصله مناسب قرار دارید.
دیدگاه جدیدی بدست آورید.

با نگاهی جدید به سوژه خود می توانید عکس های جالب تری تولید کنید. از نقطه نظر بالاتری برخوردار شوید، به زمین پایین بیایید یا با قاب بندی بازی کنید.
صبر کلید است .

از آنجایی که بهتر است مزاحم حیوانات در محل زندگی آنها نشوید ، ممکن است مجبور باشید برای عکاسی خود صبور باشید. انتظار چند دقیقه اضافی واقعاً می‌تواند ارزشش را داشته باشد. دلسرد نشوید! قبل از بیرون رفتن ، حیوان را مطالعه کنید یا کمی تحقیق کنید تا رفتار او را بهتر بشناسید.

خوش بگذره!

استنشاق هوای تازه می تواند معجزه کند. حتی اگر به آن چیزی که امیدوار بودید نرسیدید، سعی کنید از آن لحظه لذت ببرید.

تکنیک های عکاسی در طبیعت

تکنیک های عکاسی در طبیعت

تسلیم نشو!

به یاد داشته باشید ، صبر کلید است. تکنیک های عکاسی در طبیعت یا لحظه مناسب در طبیعت گاهی اوقات خسته کننده است. با تمرین زیاد تکنیک های عکاسی در طبیعت ، متوجه بهبود عکس های خود خواهید شد.

در انتهای مقاله “ تکنیک های عکاسی در طبیعت ” می‌خواهیم به اطلاع شما برسانیم که می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و یا خرید دوربین کانن با کارشناسان ما در نمایندگی کانن تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با کارشناسان