نمایندگی کانن - دوربین برای عکاسان مبتدی

دوربین برای عکاسان مبتدی

دوربین برای عکاسان مبتدی

خرید تجهیزات عکاسی برای اولین بار کار سختی است. راهنماهای مفیدی برای کمک به مبتدیان برای انتخاب یک دوربین خوب وجود دارد ، اما تعداد کمی از افراد تازه وارد متوجه می شوند که خود دوربین تنها اولین دستگاه از بسیاری از تجهیزات لازم برای ایجاد یک تنظیم کامل برای عکاسی است. در این راهنما از سایت کانن ، ما یک لیست کامل از دوربین های کانن را پیشنهاد می کنیم که به مبتدیان تصاویر با کیفیت بالا (و فضای رشد) را ارائه می دهد.

معرفی دوربین برای عکاسان مبتدی

Canon 90D

دوربین کانن Canon EOS 90D به عنوان یک دوربین همه کاره با ویژگی های عکس و فیلم قادر استیک DSLR براق است و همچنین دارای سنسور 32.5 مگاپیکسلی APS-C CMOS با وضوح بالا است. این طراحی حسگر به روز شده ، وضوح ، وضوح و دامنه دینامیکی تصویر را افزایش می دهد ، همراه با حساسیت مناسب به ISO 25600 و نویز کم برای کار در شرایط مختلف. همراه با پردازش تصویر پیشرفته ، این سنسور همچنین قادر به خروجی فیلم های UHD 4K30p و Full HD 120p و همچنین پشتیبانی از سرعت عکسبرداری مداوم تا 10 فریم در ثانیه است.

 بهترین دوربین dslr برای شروع عکاسیهنگام کار با منظره یاب نوری ، یک سیستم فوکوس خودکار مناسب 45 نقطه ای با عملکرد متقابل و عملکرد سریع در طیف وسیعی از شرایط نوری برای ردیابی سوژه های متحرک و کار در نور کم را ارائه می دهد. در حالی که سیستم 5481 نقطه ای Dual Pixel CMOS AF به طور زنده فیلمبرداری و ضبط فیلم را با ارائه فوکوس روان و طبیعی با کیفیتی مشابه شیوه فوکوس دوربین فیلمبرداری مشاهده کنید.

با تکمیل قابلیت های تصویربرداری. 90D دارای یک صفحه نمایش لمسی با زاویه دید متفاوت برای کنترل بصری و آزادی ترکیب بندی است و یک منظره یاب پنتاپریسم اپتیکال نمای دیدنی روشن ، واضح و واقع بینانه را مشخص می کند که از ویژگی های تصویربرداری DSLR است. علاوه بر این ، اتصال Wi-Fi و بلوتوث به شما امکان می دهد دستگاه های تلفن همراه را با دوربین جفت کنید تا فایل ها را برای به اشتراک گذاری آنلاین عکس ها و فیلم های خود به صورت بی سیم منتقل کنید.

Canon 6D MARK II

با دوربین DSLR EOS 6D Mark II از Canon وارد بازی تمام فریم شوید . 6D Mark II که قابلیت تصویربرداری تمام فریم با کارایی بالا را در دسترس قرار می دهد ، پیشرفت های بی شماری نسبت به نسخه قبلی خود برای بهبود هر جنبه ای از ضبط و ایجاد تصویر دارد.

به روز رسانی اصلی در قالب یک سنسور 26.2 مگاپیکسلی CMOS و استفاده از پردازشگر تصویر DIGIC 7 برای ارائه تصاویر واضح تر و واضح تر در شرایط مختلف عکاسی ارائه می شود. این تنظیم محدوده حساسیت بومی ISO 100-40000 را بهبود می بخشد ، که می تواند به ISO 50-102400 افزایش یابد ، و همچنین سرعت عکاسی سریع تا 6.5 فریم در ثانیه را دارا می باشد.

اطمینان از وضوح تصاویر شما یک سیستم AF 45 نقطه ای تمام عیار است که قادر است سوژه ها را با دقت ردیابی کند. این پیشرفت قابل ملاحظه ای نسبت به نسخه قبلی خود نشان می دهد و منجر به کسب سریعتر موضوع شما می شود.

 بهترین دوربین عکاسی نیمه حرفه ای این سنسور در کنار یک سیستم AF اصلاح شده ، دارای فناوری Dual Pixel CMOS AF است تا تمرکز خود را در نمایش زنده و فیلمبرداری افزایش دهد ، که خود در حالت 60p به Full HD رسیده است. این تنظیم با LCD صفحه نمایش لمسی 3 اینچی 1.04 متری با زاویه متغیر 3 اینچی به خوبی کار می کند ، که اجازه می دهد از زوایای مختلف و با کنترل های بصری استفاده کنید.

برای عکس های ترکیبی/فیلمبرداران ، از کیفیت ویدئوی پیشرفته و همچنین قابلیت اتصال میکروفن خارجی از طریق ورودی 3.5 میلی متری لذت خواهید برد. کاربران همچنین می توانند فیلم های تایم لپس 4K و همچنین فیلم HDR با تنظیمات و حالت های اختصاصی ایجاد کنند. علاوه بر این ، طراحی بدنه با ارگونومی و دوام بهبود یافته ، از جمله مقاومت در برابر گرد و غبار و آب ، ارتقا یافته است. کاربران برای اتصال به یک دستگاه هوشمند و GPS داخلی برای برچسب گذاری جغرافیایی عکس های خود نیز به بسیاری از گزینه های اتصال مانند Wi-Fi ، NFC و بلوتوث دسترسی خواهند داشت.

Canon EOS 7D Mark II

Canon EOS 7D Mark II کمی قدیمی است اما همچنان یکی از بهترین دوربین های کانن برای مبتدیان است. این یک دوربین DSLR کلاسیک با تمام ویژگی هایی است که یک عکاس جدید برای شروع به کار نیاز دارد. این ساده، قابل استفاده و مقرون به صرفه است و آن را به دوربینی عالی تبدیل می کند.

20.2 مگاپیکسل پیشگامانه نیست اما شما شاهد بهبود قابل توجهی در کیفیت تصویر در دوربین گوشی های هوشمند هستید و محدوده ISO 100-16000 به شما آزادی زیادی برای امتحان انواع جدید عکاسی می دهد.

675494 e1669882485264

سیستم فوکوس خودکار همچنان پابرجاست. از یک سیستم متقاطع 65 نقطه ای استفاده می کند که به سرعت سوژه شما را پیدا کرده و روی آن قفل می کند و Dual Pixel CMOS AF به شما امکان می دهد با قابلیت فوکوس خودکار کامل فیلمبرداری کنید.

فیلمبرداران مبتدی از دیدن اینکه ویدیوی 4K وجود ندارد ناامید خواهند شد. فیلم Full HD قابل احترام است. اما در زمینه فیلمبرداری نمی تواند با دوربین های جدیدتر Canon رقابت کند.

Canon 80D

Canon EOS 80D با مشخصات تصویربرداری همه کاره مشخص می شود. با استفاده از یک جفت سیستم فوکوس قوی و طراحی بصری خود را بیشتر روشن می کند. این DSLR براق با داشتن سنسور 24.2 مگاپیکسلی APS-C CMOS و پردازشگر تصویر DIGIC 6 ، قادر به ثبت تصاویر با وضوح بالا تا 7 فریم در ثانیه و فیلمبرداری Full HD 1080p60 است ، هر دو با کاهش نویز و حساسیت بالا تا ISO 25600 گسترده است.

برای کار در شرایط نوری دشوار هنگام کار با منظره یاب نوری ، یک سیستم فوکوس خودکار مناسب 45 نقطه ای با عملکرد متقابل ، عملکرد سریع را در طیف وسیعی از شرایط نوری برای ردیابی سوژه های متحرک و کار در نور کم ارائه می دهد ، در حالی که سیستم Dual Pixel CMOS AF برای عکاسی و فیلمبرداری از نمایش زنده مفید است. ضبط با ارائه یک فوکوس طبیعی نرم و کیفیتی شبیه به نحوه فوکوس دوربین فیلمبرداری را در اختیار شما قرار می دهد.

راهنمای خرید دوربین عکاسی نیمه حرفه ای صفحه لمسی 3.0 اینچی 1.04 متری نقطه بزرگ از لمس به فوکوس بهره می برد ، که همچنین دارای طرحی در حال چرخش برای تغییر زاویه بالا و پایین با سهولت است. علاوه بر این ، Wi-Fi داخلی با NFC به شما امکان می دهد دستگاه های تلفن همراه را با دوربین جفت کنید تا فایل ها را برای به اشتراک گذاشتن عکس ها و فیلم های آنلاین به صورت بی سیم منتقل کنید. 80D فراتر از یک DSLR با اتصال خوب ، به دلیل دارا بودن مجموعه ویژگی های چند رسانه ای برای عکسبرداری و ضبط فیلم ، از نظر تطبیق پذیری تصویر همسان است.

Canon EOS 750D

شاید محبوبیت EOS 750D با ورود EOS 800D کم شده باشد، اما همچنان یکی از بهترین گزینه ها برای عکاسان سطح ابتدایی است و همچنین مقرون به صرفه است. اگرچه سنسور دوربین نسبت به نسل قبلی خود یعنی EOS 800D ضعیف‌تر است، اما هنوز هم یکی از بهترین دوربین‌های سطح پایه است.

 قیمت دوربین عکاسی مبتدی

Canon EOS 800D

می توان گفت Canon EOS 800D اوج دوربین های سطح پایه کانن است. سنسور 24.2 مگاپیکسلی نتایج استثنایی را در حالت ISO بالا در مقایسه با دوربین های قدیمی ثبت می کند.

همچنین این دوربین دارای سیستم فوکوس خودکار جدید با 45 نقطه فوکوس است. اما عدم وجود حالت فیلمبرداری 4K و مواد به کار رفته در بدنه دوربین تا حدودی از محبوبیت 800D کاسته است. با این حال، یکی از بهترین گزینه ها برای عکاسان جدید است.

 راهنمای خرید دوربین عکاسی بر اساس قیمت

Canon EOS Rebel T8i / 850D

Canon EOS Rebel T8i (850D) یک دستگاه همه کاره عالی است. ویژگی های فوق العاده ای برای عکاسی و فیلم برداری دارد. بنابراین مبتدیان واقعی می توانند از آن نهایت استفاده را ببرند. بعلاوه، با لنز کیت ارزش مناسبی برای پول ارائه می دهد. بنابراین ما فکر می کنیم این بهترین دوربین کانن برای مبتدیان است.

Canon EOS Rebel انواع مختلفی از کنترل های نوردهی را در اختیار شما قرار می دهد. سنسور 24.1 مگاپیکسلی در دنیای گسترده‌تر دوربین‌های دیجیتال پیشگام نیست. اما این کیفیت تصویر عالی برای مبتدیان مشتاق است. شاهد جهش قابل توجهی در کیفیت از دوربین گوشی های هوشمند هستید. تصاویر دارای جزئیات بیشتر و رندر رنگی پر جنب و جوش هستند.

بهترین دوربین‌های DSLR مبتدی در سال 2202

سیستم فوکوس خودکار برای دوربین های سطح پایه عالی است. از 45 نقطه تشخیص فاز استفاده می کند. و سوژه شما را در فریم ردیابی می کنند. شما همچنین دارای تشخیص چشم برای انسان و حیوانات هستید. بنابراین می توانید از عکاسی پرتره و عکاسی از حیات وحش لذت ببرید.

ویدیو یکی دیگر از ویژگی هایی است که مبتدیان دوست خواهند داشت. Canon EOS Rebel T8i به شما فیلم 4K می دهد. برای شروع فیلمبرداری عالی است و صفحه چرخان فیلمبرداری از خود را برای ولاگ آسان می کند.

دوربین های DSLR معمولا بدنه دوربین حجیم تری دارند. اما Rebel T8i با طراحی ارگونومیک به راحتی در دست شما قرار می گیرد. بنابراین به سرعت به آن عادت می کنید. شما یک منظره یاب الکترونیکی و نوری دارید. گزینه الکترونیکی مفید است. اما عمر باتری را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد.

Canon 2000D

از بسیاری جهات، Canon EOS Rebel T7 (200D) از مدل های جدیدتر Rebel پیشی گرفته است. اما Rebel T7 هنوز یک دوربین عالی برای مبتدیان است. تمام مشخصات و ویژگی هایی که از یک دوربین سطح پایه انتظار دارید را ارائه می دهد.

Canon EOS Rebel T7 با کیفیت تصویر بیش از حد خود را حفظ می کند. دوربین 24.1 مگاپیکسلی می تواند با هر دوربینی در این لیست روبرو شود و پردازنده DIGIC 4+ بهترین کیفیت را برای شما تضمین می کند.

حداکثر سرعت پشت سر هم تنها 3 فریم در ثانیه است که با هر استانداردی کند است و عدم وجود ویدیوی 4K ، سن این دوربین را آشکار می کند. اما فیلم فول اچ دی همچنان برای فیلمسازان مشتاق سرگرم کننده است و اتصال Wi-Fi به اشتراک گذاری تصاویر در رسانه های اجتماعی را آسان می کند.

می توانید از Canon EOS Rebel T7 به عنوان وب کم استفاده کنید. شما می توانید آن را با یک USB به کامپیوتر خود وصل کنید و هنگامی که از برنامه Canon Camera Connect استفاده می کنید، گزینه های عکسبرداری از راه دور دارید . (برای گوشی های iOS و اندروید موجود است.)

Canon EOS M50 Mark II

Canon EOS M50 Mark II یک دوربین بدون آینه عالی برای مبتدیان است. برای دوربین بدون آینه مقرون به صرفه است و همه کارکردها و ویژگی هایی را دارد که یک عکاس جوان را هیجان زده کند. این آن را به یکی از بهترین دوربین های کانن برای مبتدیان تبدیل می کند.

سنسور Crop-size (APS-C) دارای وضوح تصویر 24.1 مگاپیکسل است. این به شما تصاویر با کیفیت عالی می دهد و محدوده ISO 100-51200 به این معنی است که عملکرد فوق العاده ای در نور کم دارید. پردازشگر تصویر DIGIC 8 نیز به حفظ کیفیت کمک می کند و عملکرد سیستم فوکوس خودکار را بهبود می‌بخشد.

بهترین دوربین ها برای مبتدیان برای شروع عکاسی در سال 2022

Canon EOS M50 Mark II همچنین ویدیوهای فوق العاده 4K را به شما ارائه می دهد و برای فیلمبرداری اسلوموشن می توانید با سرعت 120 فریم بر ثانیه عکس بگیرید. همچنین سرعت عکاسی پیاپی 10 فریم در ثانیه برای عکاسی با فوکوس خودکار دریافت می کنید.

منظره یاب الکترونیکی چرخان، وبلاگ نویسی را آسان می کند. برنامه Canon EOS Webcam Utility دوربین Canon شما را به یک وب کم تبدیل می کند. و همچنین می توانید از دوربین برای پخش زنده در  یوتیوب و اینستاگرام استفاده کنید.

Canon EOS M200

Canon EOS M200 یک دوربین سطح ابتدایی عالی برای عکاسان تازه کار است. این یک دوربین کامپکت است که استفاده از آن آسان است و نتایج باعث افزایش اشتیاق شما برای عکاسی می شود.

کیفیت تصویر فوق العاده ای را که از دوربین های کانن انتظار دارید دریافت می کنید و آنها یک سنسور APS-C را در یک بدنه فشرده و سبک فشرده کردند. 24.1 مگاپیکسل برای دوربین های نقطه ای و عکاسی چشمگیر است.

معرفی بهترین دوربین ها برای افراد مبتدی

ولاگرها و پخش کننده ها نیز Canon EOS M200 را دوست خواهند داشت. شما فرمت ویدیویی 4K برای فیلم دارید. همچنین یک گزینه 4K تایم لپس جالب وجود دارد و یک صفحه نمایش چرخان برای سلفی وجود دارد.

فوکوس خودکار دارای تشخیص چهره و چشم است که به شما در پرتره ها و وبلاگ ها کمک می کند. اتصال Wi-Fi و بلوتوث انتقال و اشتراک گذاری تصاویر و فیلم ها را آسان می کند و برنامه Canon Camera Connect به شما امکان می دهد از راه دور عکس بگیرید.

Canon EOS 250D

Canon EOS Rebel SL3 (EOS 250D) یکی دیگر از دوربین های DSLR سطح پایه عالی است. دارای لنز 18-55 میلی متری است. بنابراین به شما امکان عکاسی پرتره، منظره و خیابان را می دهد. و قابلیت استفاده و عملکرد آن را به یکی از بهترین دوربین های کانن برای مبتدیان تبدیل کرده است.

سنسور 24.1 مگاپیکسلی و پردازنده DIGIC 8 با هم ترکیب می شوند تا عکس های شگفت انگیزی را به شما ارائه دهند. این جزئیات و ارائه رنگ عالی را ارائه می دهد. و فوکوس خودکار Dual Pixel CMOS Canon سریع و دقیق است. دارای تشخیص چشم برای کمک به عکاسی پرتره و حیات وحش است.

خرید جدیدترین مدل دوربین های حرفه ای و دیجیتال

برخی از کاربران جوان ممکن است عادت به منظره یاب نوری را سخت بدانند. اما می تواند به عکاسان جدید کمک کند تا عکس های خود را بنویسند. و شما یک صفحه نمایش با زاویه متغیر برای کمک به تنظیمات و ویرایش درون دوربین دارید.

حداکثر سرعت عکاسی پیاپی 5 فریم در ثانیه با استانداردهای مدرن آهسته است. اما ویدیوی 4K برای فیلمسازان مبتدی بیش از حد کافی است. گزینه های Wi-Fi و بلوتوث نیز برای اشتراک گذاری آنلاین تصاویر و ویدیوها عالی هستند.

Canon PowerShot G7 X Mark II

Canon PowerShot G7X Mark II یکی دیگر از دوربین های عالی برای مبتدیان است. دوربین های Canon بسیار خوبی در محدوده کامپکت وجود دارد و PowerShot G7X MII دارای مشخصات عالی و لرزشگیر تصویر است. این آن را به یکی از بهترین دوربین های کانن برای مبتدیان تبدیل می کند.

این دوربین دارای یک سنسور یک اینچی است اما با وجود اندازه کوچک آن، وضوح تصویر 20.1 مگاپیکسل را دریافت می کنید. لنز زوم ثابت دارای کیفیت اپتیکال عالی است و این یک لنز زوم با بزرگنمایی 4.2 برابر است. به علاوه، مکانیسم تثبیت کننده تصویر، عکس های شما را با زوم کامل واضح نگه می دارد.

زمانی که در کمترین فاصله کانونی هستید، لنز حداکثر دیافراگم f/1.8 دارد و حداکثر دیافراگم تنها زمانی که به طور کامل بزرگ‌نمایی می‌کنید به f/2.8 تغییر می‌کند. وقتی شرایط نور ایده‌آل نیست، گزینه‌های عالی در اختیار شما قرار می‌گیرد.

بهترین دوربین کانن برای عکاسان مبتدی

سرعت عکاسی پیاپی 8 فریم در ثانیه برای یک دوربین جیبی قابل احترام است. برای گرفتن عکس های ورزشی یا اکشن های سریع ایده آل است. ویدئو فقط فول اچ دی است نه 4K. اما گزینه‌های Wi-Fi و بلوتوث به این معنی است که می‌توانید عکس‌ها و ویدیوهای خود را فقط در عرض چند ثانیه به اشتراک بگذارید.

صفحه نمایش چرخان برای گرفتن عکس های سلفی یا وبلاگ ایده آل است و شما گزینه ای برای فیلمبرداری عمودی دارید. بنابراین وبلاگ های شما کاملاً در حساب رسانه های اجتماعی شما قرار می گیرند.

جمع و جور، سبک وزن و مقرون به صرفه است. عمر باتری نیز قابل احترام است. بنابراین به عنوان یک نقطه و عکاسی، یکی از بهترین دوربین های کانن برای مبتدیان است.

Canon PowerShot SX70 HS

دوربین Canon PowerShot SX70 HS یک دوربین بریج است . تمام عملکردهای دوربین DSLR را دارد اما کار با آن به اندازه یک کامپکت آسان است. لنز ثابت است و این مدل عملکرد عالی دارد. همه اینها آن را به یکی از بهترین دوربین های کانن برای مبتدیان تبدیل می کند.

وضوح تصویر این سنسور 20.3 مگاپیکسل است. این کمتر از سایر گزینه های موجود در لیست است اما پردازنده DIGIC 8 عملکرد را به حداکثر می رساند. بنابراین همچنان عکس های باورنکردنی دریافت می کنید.

1537451171000 IMG 1067339

لنز زوم ثابت کانن به شما بزرگنمایی 65 برابری می دهد. این شما را به قلب عمل منتقل می کند. این یکی از بهترین دوربین های کانن برای عکاسان مبتدی ورزش و حیات وحش است و لرزشگیر درون بدنه لرزش دوربین را هنگام بزرگنمایی کاهش می دهد .

شما همچنین ویدیوی 4K با قابلیت تایم لپس را دارید . حالت پیاپی 10 فریم در ثانیه وجود دارد و اتصال Wi-Fi و بلوتوث دریافت می کنید. بعلاوه، شما گزینه منظره یاب نوری و صفحه نمایش LCD را دارید.

Canon EOS RP

Canon EOS RP یک دیجیتال فول فریم استدوربین بدون آینه است. ما اغلب دوربین‌های فول فریم را با بازار مبتدیان مرتبط نمی‌دانیم. اما این یک انتخاب خوب برای عکاسان جدید است. مشخصات برای مبتدیان عالی است اما قیمت بالاتری دارد.

سنسور فول فریم وضوح تصویر 26.2 مگاپیکسل را در اختیار شما قرار می دهد. کیفیت تصویر فوق العاده است و لرزشگیر اپتیکال به شما پنج مرحله کاهش لرزش می دهد.

بهترین دوربین کانن برای مبتدیان

سیستم فوکوس خودکار بسیار عالی است و از 143 منطقه AF استفاده می کند که 88٪ پوشش فریم را به شما می دهد. در کمتر از یک ثانیه قفل می شود و سوژه شما را در حین حرکت در فریم ردیابی می کند و در محیط های کم نور عملکرد فوق العاده ای دارد. بنابراین می توانید هنگام عکاسی در شب متمرکز بمانید.

سرعت عکاسی پیاپی آهسته است و فقط 5 فریم در ثانیه به شما می دهد اما ویدیوی 4K عالی است. اتصالات وای فای و بلوتوث نیز دارید و می توانید از دوربین به عنوان وب کم استفاده کنید. صفحه نمایش کاملاً مفصلی نیز به این امر کمک می کند.

چرا دوربین کانن را انتخاب کنیم؟

کانن یکی از بزرگترین و بهترین تولیدکنندگان دوربین در جهان است. آن‌ها به‌طور مداوم دوربین‌هایی با کیفیت فوق‌العاده تولید می‌کنند. اما شما همچنین دوربین‌های بزرگ دیگری مانند نیکون ، سونی و فوجی‌فیلم دارید. چرا باید Canon را به دیگران ترجیح دهید؟

خیلی ساده، کانن بهترین انتخاب دوربین ها را برای مبتدیان دارد. آنها دوربین های DSLR ، دوربین های بدون آینه و دوربین های کامپکت دارند و آنها همه این گزینه ها را در سطح مبتدی دارند.

سونی و فوجی فیلم چند گزینه بدون آینه برای مبتدیان دارند اما محدوده محدود است و دوربین های سونی می توانند در سمت گران قیمت باشند.

Canon دروازه ای عالی برای عکاسی ارائه می دهد. دوربین‌های درجه مبتدی آن‌ها تمام ویژگی‌هایی را دارند که برای یادگیری عکاسی نیاز دارید و لیست مدل های گسترده آنها به این معنی است که می توانید با پیشرفت مهارت های خود با Canon ارتقا دهید. آنها گزینه هایی از مبتدی تا دوربین های استاندارد حرفه ای دارند.

چرا دوربین کانن را انتخاب کنیم؟

در یک دوربین مبتدی به دنبال چه چیزی باشیم؟

خرید یک دوربین دیجیتال مبتدی آسان نیست. موارد زیادی برای در نظر گرفتن وجود دارد و لیست ویژگی ها و مشخصات می تواند هزارتوی اطلاعات باشد.

ابتدا باید نوع عکاسی را که می خواهید شروع کنید در نظر بگیرید. سپس می توانید مشخصاتی را پیدا کنید که با هدف شما مطابقت دارد. در اینجا برخی از ویژگی های اصلی است که باید به آنها توجه کنید.

  • نوع دوربین : Canon دارای چندین نوع دوربین مختلف در محدوده مبتدی خود است. آنها دوربین های DSLR، بدون آینه و کامپکت دارند. دوربین‌های DSLR دوربین‌های سنتی هستند که به دلیل قابلیت اطمینان و عملکرد کلاسیک خود شناخته می‌شوند. دوربین‌های بدون آینه کوچک‌تر از دوربین‌های DSLR هستند و دارای ویژگی های مدرن تری مانند منظره یاب الکترونیکی و کرکره های الکترونیکی هستند. دوربین های کامپکت چیز ساده ای را ارائه می دهند. آنها دارای لنزهای ثابت هستند، به راحتی قابل استفاده هستند و در جیب شما قرار می گیرند.
  • وضوح سنسور : وضوح سنسور تصویر نقش مهمی در کیفیت تصویر دوربین دارد . سایر ویژگی ها نیز در کیفیت عکس نقش دارند. اما به دنبال رزولوشن سنسور، نشانه خوبی از آنچه می توانید انتظار داشته باشید به شما می دهد. وضوح با تعداد مگاپیکسل (MP) سنسور دوربین اندازه گیری می شود و هرچه MP بالاتر باشد، کیفیت تصویر بهتر است. این همیشه درست نیست اما این یک قانون کلی برای دوربین های مبتدی است.
  • محدوده ISO : تنظیم ISO حساسیت سنسور به نور را تعیین می کند. اگر ISO را روی عدد پایین تنظیم کنید کیفیت بهتر است، اما برای دریافت مناسب به نور بیشتری نیاز دارید. ISO بالاتر به شما امکان می دهد در موقعیت های تاریک تر عکس بگیرید اما نویز دیجیتال بیشتری را تجربه می کنید . محدوده ISO گسترده گزینه های عکاسی بیشتری را در اختیار شما قرار می دهد. می توانید در نور روز در سطوح پایین تر عکس بگیرید اما برد بالاتر به شما امکان می دهد در شرایط کم نور عکس بگیرید. برای عکاسی در شب یا کنسرت عکسبرداری مفید است.
  • فوکوس خودکار : اگر می خواهید عکاسی ورزشی یا حیات وحش را امتحان کنید، یک ویژگی مفید است . دوربین برای شما فوکوس می کند و به شما این امکان را می دهد که روی گرفتن عکسی که می خواهید تمرکز کنید. فوکوس خودکار که سوژه شما را ردیابی می کند برای عکاسی با حرکت سریع نیز مفید است.
  • ویژگی های اضافی : عکاسان جوان ممکن است منظره یاب الکترونیکی را به یک منظره یاب نوری ترجیح دهند و همچنین می‌خواهید به گزینه‌های اتصال Wi-Fi و بلوتوث توجه کنید. آنها انتقال و اشتراک گذاری عکس ها را واقعا آسان می کنند.

در یک دوربین مبتدی به دنبال چه چیزی باشیم؟

پیدا کردن بهترین دوربین برای مبتدیان کار آسانی نیست. موارد زیادی وجود دارد که باید در نظر بگیرید. شما انواع مختلفی از دوربین ها را دارید. دوربین برای عکس و دوربین برای فیلم وجود دارد و باید بودجه خود را در نظر بگیرید.

اما مهم نیست که به دنبال چه چیزی هستید، می توانید مطمئن باشید که Canon چیزی مناسب شما را دارد. آنها یکی از مشهورترین و معتبرترین تولیدکنندگان هستند و تعداد زیادی دوربین کانن برای مبتدیان وجود دارد.

Canon Rebel T8i (850D) بهترین انتخاب ما برای دوربین Canon برای مبتدیان است. این بهترین همه کاره است، با مشخصات عالی برای عکس و فیلم. اگر به وبلاگ نویسی علاقه دارید Canon EOS M50 II وجود دارد و Canon EOS M200 ایده آل است اگر چیزی جمع و جور می خواهید.

در انتهای مقاله “ دوربین برای عکاسان مبتدی ” می خواهیم به اطلاع شما برسانیم که می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و یا خرید دوربین های کانن با کارشناسان ما در نمایندگی کانن تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با کارشناسان