نمایندگی کانن - دوربین کانن 7D Mark II در مقابل دوربین کانن 70D

دوربین کانن 7D Mark II در مقابل دوربین کانن 70D

دوربین کانن 7D Mark II در مقابل دوربین کانن 70D

دوربین کانن 7D Mark II در مقابل دوربین کانن 70D

دوربین کانن 7D Mark II در مقابل دوربین کانن 70D : بسیاری فکر می کنند بزرگترین تصمیم هنگام خرید دوربین بین حرفه ای یا سطح ابتدایی است اما همیشه اینطور نیست. مجموعه کاملی از دوربین های سنسور برش بالا وجود دارد که برخی از کارها را انجام می دهند و بهتر از همتایان فول فریم خود نیستند و این کار را با هزینه کمتری انجام می دهند. 70D و 7D Mark II کانن دو دوربین هستند که بین خط مبتدی و پیشرفته قرار دارند.

کانن در ژوئیه 2013 70D را به عنوان DSLR سطح “متوسط” معرفی کرد . در سال 2016 کانن نسخه جدیدی از این دوربین ، 80D را منتشر کرد ، اما 70D هنوز یک دوربین بسیار خوب می باشد. این دوربین مانند تجهیزات برای عکاسان مهم است. دوربین کانن 70D دارای سنسور 20.2 مگاپیکسل ، صفحه نمایش 3 اینچی و قابلیت فیلم برداری با سرعت 7 فریم بر ثانیه (7 فریم بر ثانیه) است که از بسیاری از دوربین های فول فریم کانن از جمله 5D Mark III بالاتر است . 70D در همه رده ها عملکرد فوق العاده ای دارد و بسیار مقرون به صرفه است.

مقایسه دوربین کانن 7D Mark II در مقابل دوربین کانن 70D

دوربین کانن 7D Mark II7D Mark II به در سپتامبر 2014 به عنوان یک دوربین بسیار دوست داشتنی منتشر شد. کانن 7D مانند دوربین قبلی ،با در نظر گرفتن عکاسان جدی ورزشی و حیات وحش طراحی شده است. دوربین کانن 7D Mark II می تواند با سرعت 10 FPS به طرز حیرت انگیزی و در ISO تا 51200 عکسبرداری کند. این ممکن است بهترین دوربین موجود در بازار برای عکسبرداری از ورزش در سالن های کم نور باشد. دوربین کانن 7D Mark II یک دوربین فوق العاده خوب APS-C است که هم علاقه مندان و هم آماتورها آن را دوست دارند.

ذخیره سازی

مانند 5D Mark III ،دوربین کانن 7D Mark II توانایی نوشتن همزمان روی دو کارت را دارد. این امر به ویژه برای عکاسانی که در ترس از دست دادن تصاویر در صورت خراب شدن کارت زندگی می کنند مفید است. مانند اکثر دوربین های ورودی و سطح متوسط ​​، دوربین کانن 70D تنها دارای یک شکاف کارت است. اسلات کارت دوگانه برای اکثریت قریب به اتفاق عکاسان مسئله مهمی نیست ، اما کسانی که در مراسم هایی مانند عروسی و مسابقات ورزشی عکس می گیرند که در صورت گم شدن عکس ها قابل انجام نیست ، این ویژگی را ضروری می دانند.

دوربین کانن 70Dصفحه LCD

دوربین کانن 7D Mark II دارای یک صفحه نمایش LCD استاندارد در پشت است ، اما دوربین کانن 70D با صفحه ای که می چرخد​​، جلوتر می رود. یک صفحه تلنگر به شما اجازه می دهد تا عکس ها را در زوایای عجیب (مانند عکس گرفتن از بالای سر خود در میان جمعیت) قاب بندی کرده و خود را در تصویر قرار دهید. صفحه یکی از دلایل اصلی این است که وبلاگ نویسان و فیلمبرداران دوربین کانن 70D را بسیار دوست دارند. بسیاری از عکاسان هرگز از صفحه نمایش LCD استفاده نمی کنند ، اما برخی دیگر دوربین ها را بدون هیچ معامله ای پیدا می کنند.

وضوح ویدئو

هر دوی این دوربین ها گزینه های بسیار خوبی برای فیلمبرداری هستند ، اما دوربین کانن 7D Mark II به دلیل توانایی فیلمبرداری 1080p با سرعت 60 فریم بر ثانیه برنده می شود در حالی که حداکثر فریم فیلم 70D 30 فریم بر ثانیه است. عکاسی با سرعت 60 فریم در ثانیه باعث می شود فیلم های واضح تری پیدا کنید ، به ویژه هنگامی که سوژه ای سریع در حال حرکت دارید (مانند چرخ در حال چرخش). دوربین کانن 70D در بحث ویدئو بی تفاوت نیست ، همانطور که توسط تعداد وبلاگ نویسان و فیلمبرداران که از این دوربین استفاده می کنند و آن را دوست دارند مشهود است.

ویژگی های دوربین کانن 7D Mark II در مقابل دوربین کانن 70D

دوربین کانن 70D

آیتم دوربین کانن 7D Mark II دوربین کانن 70D
حسگر 20 مگاپیکسل 20 مگاپیکسل
پردازشگر 6 DIGIC Digic 5+
منظره یاب اپتیکال اپتیکال
فوکوس 65 نقطه ای  19 نقطه ای
فرمت فیلمبرداری MPEG-4 H.264
عکسبرداری پیوسته 10.0 فریم بر ثانیه 7.0 فریم در ثانیه
حساسیت ISO 100-16000 100-12800
ارتباط  GPS WIFI
نوع بدنه سایز متوسط SLR سایز متوسط SLR
نوع صفحه نمایش TFT LCD TFT LCD
پوشش منظره یاب 100% 98%
ابعاد 149 در 112 در 78 میلی متر 139 در 104 در 79 میلی متر
نوع باتری باتری لیتیوم یون LP-E6N باتری لیتیوم یون LP-E6
حداکثر سرعت شاتر 1.8000 ثانیه 1.8000 ثانیه
لرزشگیر داخلی ندارد ندارد

 

خلاصه

Canon 70D و 7D Mark II برای عکاسانی که به دنبال یک دوربین با کیفیت بالا با سنسور APS-C هستند ، DSLR عالی هستند. دوربین کانن 7D Mark II به گزینه بهتری برای ورزش و عکاسان حرفه ای حیات وحش با توجه به اسلات کارت دوگانه آن، فوق العاده نرخ سریع پشت سر هم، و سیستم فوکوس خودکار استثنایی است.

دوربین کانن 70D یک انتخاب عالی برای افرادی که یک APS-C DSLR قدرتمند نیاز دارند و برای هر دو عکاسی و ویدئوگرافی است. دوربین بسیار خوبی است. 70D یک دوربین فوق العاده عالی و قیمت مناسب می باشد. اگر شما یک عکاس حرفه ای نیستید که مرتباً از اجسام متحرک سریع عکس می گیرد ، این ممکن است بهترین گزینه برای شما باشد.

در انتهای مقاله دوربین کانن 7D Mark II در مقابل دوربین کانن 70D به اطلاعتان می رسانیم که شما می توانید برای کسب اطلاعات ببیشتر و یا خرید انواع دوربین کانن با کارشناسان ما در نمایندگی کانن تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با کارشناسان