نمایندگی کانن - لنز مناسب برای دوربین کانن 6d

لنز مناسب برای دوربین کانن 6d

لنز مناسب برای دوربین کانن 6d

خرید لنز مناسب برای دوربین کانن 6d

اگرچه در جداول مقایسه ای دوربین Canon EOS 6D با وضوح 20 مگاپیکسل در مقایسه با دوربین هایی مانند Nikon D600 و Sony Alpha SLT-A99 تعداد پیکسل کمی دارد، داده های ما نشان می دهد که هر دو دوربین EOS 6D و Canon 22 مگاپیکسل EOS 5D Mark III قادر هستند. هنگام جفت شدن با لنز مناسب، از نظر وضوح با آن دوربین ها مطابقت داشته باشد یا از آن فراتر رود.

الهام بخش این سری از مقالات این است که دقیقاً مشخص شود که کدام مدل لنز کانن قادر به دستیابی به این هدف است و به شما در انتخاب صدا، چه هنگام خرید جدید، چه زمانی که می خواهید تصاویری با حداکثر کیفیت تصویر ارائه دهید، کمک می کند. ما بیش از 95 مدل لنز مختلف فول فریم را در Canon EOS 6D با فاصله کانونی از 12 تا 600 میلی‌متر تحلیل کرده‌ایم.

بهترین لنز پرایم برای Canon EOS 6D

در حالی که تعداد 20.2 میلیون پیکسل Canon EOS 6D کمی کم به نظر می رسد، اما از نمرات بالای DxOMark کاملاً مشخص است که این سنسور قادر به ارائه کیفیت و وضوح تصویر بسیار بالایی است .

اگر این بررسی‌ها را دنبال کرده باشید، متوجه شده‌اید که لنزهای مشابه بارها و بارها خوب عمل می‌کنند، اما شگفت‌انگیز این است که امتیازات بسیار نزدیک به Canon EOS 5D Mk III بسیار نزدیک است. همانطور که می توان انتظار داشت، لنزهای سری L کانن، همانند مدل های جدیدتر این شرکت و آنهایی که توسط اشخاص ثالث ساخته شده اند، عملکرد بسیار خوبی دارند.

لنز مناسب برای دوربین کانن 6dبهترین لنز زوم برای Canon EOS 6D

اگر بدانید لنزهای زوم مشابه با رتبه‌بندی مشابه ظاهر می‌شوند، چندان شگفت‌انگیز نیست، اگرچه دیدن لنز بسیار تحسین‌شده Canon EF 24-70mm f/2.8 L II USM که با تامرون جدید در معیارهای ما برابری می‌کند، شگفت‌انگیز است.

حتی اگر قبلا فقط یک نکته در آن وجود داشته باشد. با این حال، به طور کلی، ما هیچ تفاوتی در عملکرد نسبت به Canon EOS 5D MarK III با لنزهای کم‌توان‌تر نمی‌بینیم، و حتی با بهترین لنزها، تنها باریک‌ترین حاشیه‌ها بین آنها وجود دارد.

بهترین پرایم استاندارد برای Canon EOS 6D

پرایم استاندارد از 40 میلی متر تا 70 میلی متر

لنز 20 مگاپیکسلی Canon EOS 6D، لنز 499 دلاری سیگما 50 میلی‌متری f/1.4 EX DG HSM ، لنز ماکرو گرا و فوکوس دستی Zeiss Makro-Planar T* 50 میلی‌متری f/2 ، رتبه اول را برای بهترین عملکرد استاندارد یا لنز «معمولی» برای لنز 20 مگاپیکسلی Canon EOS 6D دارد. ZE و دوربین فوق فشرده و قابل حمل Canon EF 40mm f/2.8 STM که هر کدام امتیاز DxOMark 28 را به دست آورده اند.

در وهله دوم، لنز کانن EF 50mm f1.2L با سرعت فوق العاده Canon یک انتخاب محبوب برای حرفه ای های تصویربرداری است اما با قیمتی معادل فقط کمتر از 1600 دلار این گزینه برای همه نیست. ارزش پیشنهادی کانن برای لنزهای پرسرعت لنز کانن EF 50mm f/1.8 stm است. تنها با قیمت 99 دلار، مقرون به صرفه ترین لنز در محدوده این شرکت است.

سه عدد اول استاندارد برتر در مقایسه: سیگما 50 میلی‌متری F1.4 EX DG HSM Canon در مقابل Carl Zeiss Makro-Planar T 50mm f/2 ZE Canon در مقابل لنز Canon EF 40mm f/2.8 STM که هر سه روی Canon EOS 6D نصب شده‌اند.

معرفی لنز مناسب برای دوربین کانن 6d

لنز مناسب برای دوربین کانن 6dهر سه لنز امتیاز DxOMark یکسانی دارند، اما این یک تمرین محک برای مقایسه کیفیت کلی تصویر لنز و دوربین در حال استفاده است. برای ارزیابی کیفیت اپتیکی نسبی لنزها، معیارهای فردی باید مقایسه شوند.

در وضوح کلی، زایس و کانن به طور مطلوبی با هم مقایسه می شوند و عملکرد ثابتی را در سراسر میدان در محدوده دیافراگم ارائه می دهند . از سوی دیگر، عملکرد دیافراگم کامل سیگما چندان چشمگیر نیست که امتیاز کلی کمتری را به همراه دارد. برای مقایسه های عمیق تر، مطالعه نقشه های میدان وضوح را در اینجا توصیه می کنیم . از جهات دیگر، لنزها خوب هستند.

در انتهای مقاله “ لنز مناسب برای دوربین کانن 6d ” می خواهیم به اطلاع شما برسانیم که می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و یا خرید دوربین های کانن با کارشناسان ما در نمایندگی کانن تماس حاصل فرمایید.

مقالات مرتبط: درک حالت های دوربین ، نحوه در دست گرفتن دوربین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با کارشناسان