نمایندگی کانن - نکاتی مهم در مورد دوربین کانن EOS R

نکاتی مهم در مورد دوربین کانن EOS R

نکاتی مهم در مورد دوربین کانن EOS R

معرفی دوربین کانن EOS R

نکاتی مهم در مورد دوربین کانن EOS R : قبل از معرفی دوربین کانن EOS R  کاربران کمپانی کانن انتظار ارائه دوربینی را داشتند که بر خلاف نیکون  از مانت دوربین های DSLR Rقبلی این کمپانی یعنی مانت EF پشتیبانی کند اما نظر کارشاناسان ما این است که کمپانی کانن تصمیم درست و به جایی گرفت.

اما برای استفاده از لنز های سری EF روی دوربین بدون آینه کانن مدل EOS R نیازمند یک مبدل می باشد ولی عرضه مانت جدید با دهانه بزرگتر و فاصله فلنج کوتاه مثل نیکون به کانن هم این قابلیت را می دهد تا بعد تر لنز هایی با دیافراگم و دهانه بازتر و حجم کمتری را تولید کنند.

نکاتی مهم در مورد دوربین کانن EOS R

دوربین های کانن CANON EOS R نسبت ذهنیت شما  طراحی متفاوتی را دارا هستند و اصولا افراد از این امکانات که در این دوربین ها تعبیه شده است تا حدودی نا آشنا می باشند.

امروز ما در این مقاله می خواهیم به بررسی بعضی از امکانات فوق العاده در این دوربین فول فریم کمپانی کانن بپردازیم.

نکته های مهم در مورد دوربین کانن EOS R

دوربین کانن EOS Rکمپانی کانن هدف از تولید دوربین های کانن EOS R را ارتقای کیفیت تصویر ، و آرایه تکنولوژی برتر در یک بدنه دوربین کوچکتر ارائه کرده است .دوربین های کانن EOS Rبا بدنه ای از جنس آلیاژ منیزیم و دارای مهر و موم کامل در برابر شرایط اقلیمی است.

سنسور دوربین کانن EOS R

حسگر این دوربین برابر با رزولوشنی می باشد که قبل از اینها در دوربین Canon EOS 5D Mark IV DSLR مشاهده کردیم. این حسگر از یک فیلتر low pass هم برخوردار می باشد.

سیستم اتوفوکوس پیشرفته Dual Pixel CMOSدوربین کانن EOS R

پیشرفته ترین سیستم اتوفوکوس کمپانی کانن با 5655 نقطه قابل گزینش در دوربین کانن EOS R به کار می آید .با توجه به اطلاعات گفته شده از کمپانی کانن این سریعترین سیستم اتوفوکوس دوربین های میرورلس در سر تا سر دنیا می باشد.

نکاتی در مورد دوربین کانن EOS R

دوربین کانن EOS Rحساسیت این سیستم تا شرایط کم نور -6EV هنگام استفاده از یک لنز RF 50mm f/1.2L USM می باشد .

عدم وجود استابیلایزر داخلی در دوربین کانن EOS R

با توجه به اطلاعات گرفته شده از کمپانی کانن تا به حال از سیستم استابیلایزر که بر روی لنز استفاده می کند و در دوربین کانن EOS R هم از استابیلایزر داخل بدنه دوربین خبری نیست .و این موضوع در حالی اتفاق افتاده است که محصولات رقیب از سونی و نیکون هر دو از استابیلایزر داخل بدنه استفاده می کنند.

4 لنز RF جدید در دوربین کانن EOS R

به همراه دوربین Canon EOS R چهار لنز  عرضه می شوند که لنز  RF 24-105mm f/4L IS USM  به عنوان لنز کیت و لنز های RF 50mm f/1.2L USM و RF 28-70mm f/2L USM و RF 35mm f/1.8 MACRO IS STM به صورت جدا گانه به کاربران عرضه می شوند .

حلقه های کنترل قابل تنظیم در دوربین کانن EOS R

تمامی لنز های RF حلقه کنترل کننده را دارا می باشند و قابل تنظیم برای تنظیم دیافراگم ؛ سرعت شاتر و ایزو یا جبران نوردهی هستند .

آداپتور لنز EF و EF-Sدر دوربین کانن EOS R 

آداپتور مانت EF-EOS R و EF-EOS R به همراه دوربین های EOS R  به کاربران عرضه می شوند .

نکاتی مهم در مورد دوربین کانن EOS R canon

نکاتی مهم در مورد دوربین کانن EOS Rپردازنده تصویر DIGIC 8 و ایزو 40000 در دوربین کانن EOS R 

موتور پردازندهDIGIC 8 آخرین نسل از پردازنده های ساخت کمپانی کانن می باشند و دامنه ایزو استاندارد 100-40,000 را در دوربین کانن EOS R فراهم ساخته که قابل ارتقا تا 102,400 است

سرعت عکاسی متوالی 8 فریم بر ثانیه در دوربین کانن EOS R 

دوربین کانن EOS R در مقایسه با بقیه محصولات رقیب این یک سرعت به نسبت پایین به حساب می آید و در دوربین کانن EOS R سرعت 5fps در زمان تعقیب اتوفوکوس به دست می آید.

کاربر گرامی شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره در مورد نکاتی مهم در مورد دوربین کانن EOS R با کارشناسان ما در نمایندگی کانن تماس حاصل فرمایید.

تماس با کارشناسان