نمایندگی کانن - نکات عکاسی در هوای سرد

نکات عکاسی در هوای سرد

نکات عکاسی در هوای سرد

نکات عکاسی در هوای سرد

نکات عکاسی در هوای سرد: چه تاسف آور است که برخی از بهترین فرصت های عکاسی زمانی که بیرون به شدت سرد است خود را نشان می دهند؟ مهم نیست که از چه نوع تجهیزات دوربینی استفاده می کنید.

آماده‌ سازی مناسب و آگاهی از وسایل و محیط برای کمک به اطمینان از موفقیت در هنگام بیرون رفتن در سرما و عکس‌ برداری ضروری است.

قبل از اینکه درباره عکاسی صحبت کنیم، اجازه دهید این را بگویم: باهوش باشید. سرما باعث هیپوترمی و سرما زدگی می شود.

هیچ عکس بالقوه ای وجود ندارد که ارزش عوارض جانبی مخرب یا کشنده قرار گرفتن طولانی مدت در معرض سرما را داشته باشد. برای گردش خود برنامه ریزی کنید، به خودتان فشار نیاورید و برای گرم شدن در پایان سفر برنامه ای داشته باشید. همچنین به کسی اجازه دهید بداند کجا می روید و چه زمانی انتظار دارید برگردید.

1) باتری ها به اندازه خزندگان و دیگر موجودات خونسرد از سرما متنفرند. دمای پایین باعث کاهش عملکرد می‌ شود، و بگذارید به شما بگویم چند چیز بدتر از تمام شدن شارژ باتری در میانه یک گردش عکاسی وجود دارد.

نکات عکاسی در هوای سرد با دوربین کانن

نکات عکاسی در هوای سرد

قانون مورفی تضمین می کند که درست قبل از اینکه بخواهید بهترین عکس را در روز یا شب بگیرید، باتری های شما تمام می شود.

با یک باتری تازه به خارج از منزل بروید و باتری های یدکی خود را نه در کیف دوربین خود بلکه در داخل لایه های لباس خود نگه دارید تا آنها را گرم نگه دارید.

حالا که به آن فکر می‌ کنم، احتمالاً کسی نیاز دارد که نوعی قفسه سینه برای باتری‌ های دوربین اختراع کند.

2) کیف دوربین یا کوله پشتی دوربین همیشه برای تمیز نگه داشتن وسایل شما و محافظت در برابر عوامل عالی است. آب و هوای زمستان و سرما فقط به اهمیت بیشتر این لوازم کمک می کند.

اگر خارج از خانه عکاسی می کنید، مطمئناً دوربین شما در معرض همان هوای سردی قرار می گیرد که پاهای شما را یخ می زند، اما هیچ راهی وجود ندارد که دوربین شما از قرار گرفتن در معرض برف، لجن، برف و یا یخ رانندگی لذت ببرد. از آن محافظت کنید!

4) دستکش! پیدا کردن وسایلی برای دستان شما واقعاً دشوار است که:
الف) دست و انگشتان شما را گرم نگه می دارد.

بررسی نکات عکاسی در هوای سرد

نکات عکاسی در هوای سرد

ب) به شما این امکان را می دهد که بتوانید کنترل های دوربین خود را دستکاری کنید. چندین تولیدکننده سعی کرده‌ اند این کد را بشکنند و دستکش‌ های زمستانی وجود دارند که دارای نوک انگشتان قابل جابجایی هستند که به شما امکان می‌ دهند تا کلید های کنترل دوربین، دکمه‌ ها و شاتر را کار کنید.

اگر دستکش‌ های جادویی را کشف کرده‌ اید که برای کار کردن با کلید فرمان DLSR من و در عین حال گرم نگه داشتن انگشتان من مناسب هستند، لطفا نام محصول را به اشتراک بگذارید!

5) گرم کننده دست. علاوه بر دستکش، گرم کننده های دست می توانند به حفظ برشته شدن انگشتان شما در بین عکس ها بدون حجم اضافه کمک کنند.

6) پاپوش های سه پایه. روکش های پا نه تنها برای محافظت از سه پایه شما در برابر عناصر مفید هستند، بلکه می توانند به عنوان مانعی بین دستان شما و یک سطح فلزی بسیار سرد عمل کنند!

فراموش نکنید که باتری های یدکی خود را تا حد امکان گرم نگه دارید. همچنین، اگر فلاش اکسترنال به همراه دارید، گرم نگه داشتن آن را نیز فراموش نکنید. باتری های موجود در فلاش در سرما آسیب خواهند دید.

اگر در یک روز روشن بر روی زمین می‌ بارد، مراقب نور دهی خود باشید. برف می‌ تواند یکی از پیچیده‌ ترین سوژه‌ هایی باشد که می‌ توان به درستی نور دهی کرد، گاهی اوقات متر شما را در نور دهی کم و گاهی اوقات در نور دهی بیش از حد و از دست دادن جزئیات فریب می‌ دهد.

یک قانون کلی رایج در دیجیتال این است که برای روشن‌ ترین بخش‌ های صحنه نور دهی کنید و مطمئن شوید که هایلایت‌ های خود را از سفید شدن کامل محافظت می‌ کنید.

جزئیات سایه ممکن است بعداً در مراحل پس از پردازش استخراج شوند، در حالی که نورهای برجسته معمولاً نمی توانند بازیابی شوند.

رعایت نکات عکاسی در هوای سرد

نکات عکاسی در هوای سرد

برای راهنمایی های بیشتر در مورد عکاسی از برف ، مقاله بیورن پترسن را بررسی کنید . نکته دیگر در صورت عکاسی در زیر نور خورشید: از هود لنز استفاده کنید . از آنجایی که برف می تواند به عنوان یک باز تابنده غول پیکر عمل کند، احتمال بیشتری وجود دارد که نور سرگردان به لنز شما برسد و باعث شعله ور شدن ناخواسته لنز شود.

در انتهای مقاله “ نکات عکاسی در هوای سرد ” می خواهیم به اطلاع شما برسانیم که می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و یا خرید دوربین های کانن با کارشناسان ما در نمایندگی کانن تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با کارشناسان